WeeklyOSM CZ 660

Tom Ka

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj, je dostupné vydání 660 týdeníku WeeklyOSM:

https://weeklyosm.eu/cz/archives/16378

* Silnice v ČR.
* Chytré hodinky.
* Díry v LPIS.
* Problém se Stravou.
* Každý strom?
* Mapování LiDARem.
* Statistiky MapComplete.
* Migrace fóra.
* Google Alerts.
* Selhala Nadace?
* Dopravní značky.
* 8 let OSMCha.
* ohsome pro R.
* Kde nejsou chodníky?
* Témata v OsmAnd.
* Autentizace OSM API.
* Synchronizace dat OSM.
* Textury půdy.

Pěkné počtení ...

Marek Santai

to osm...@googlegroups.com, OpenStreetMap Czech Republic
Ahojte.

Čo tak pridať všetky polovnicke posedy (tie funkcne, nie stare rozpadnute kusky dreva kdesi na strome) do osm?
Je to realne?

S pozdravom,

Marek Sántai

0903 897 224

Dňa pi 24. 3. 2023, 8:15 Tom Ka <tomas.k...@gmail.com> napísal(a):
--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAHqEKC3qeQusi5zD%2BeCDNwXSYTu8EJ_cfxOLMc2Tj6w%3D28d7ag%40mail.gmail.com.

Alexander Zatko

to osm_sk
nerozumiem, vsak posedy v osm db mame. Dokonca aj na freemap ich vidno a daju sa aj zvyraznit, napriklad v tomto vyreze mapy:

--
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CADP8XcbrobbbM_Lfj2nqn3ip-x051wRy4X426wZYkw09r4GHXg%40mail.gmail.com.

Marek Santai

to osm...@googlegroups.com
Aha.

Prepáčte, nevšimol som si.

Ide o to, že riešim len mapy.cz.

Teda ide o to, že do ich mapy, tuto kategóriu objektov, nezaradili.

Bolo by to dosť šikovné na turistiku občas, vzhladom na to, že mapy.cz apka je podľa mňa bezkonkurenčne najlepšia na treky po ČR a SR a už aj najpopulárnejšia.

Teda by som mal napísať do Seznam.cz

Vďaka za odpoveď a info :)

Ďakujem.

S pozdravom,

Marek Sántai

0903 897 224

Dňa št 31. 8. 2023, 17:14 Alexander Zatko <orde...@gmail.com> napísal(a):

Filip C

to Openstreetmap Slovakia
Mapy.cz sú určite používateľsky najprívetivejšie, pre nováčikov s mapami asi najlepšie. Pre náročnejších používateľov je ale lepší freemap.sk, pretože poskytuje detailnejší terén, inak zvýraznené cyklotrasy, iné POI, lesné cesty vykresľuje rôznymi spôsobmi, vďaka ktorým je vidieť aj kvalitu danej cesty. A zobrazuje aj posedy.

Filip

Dátum: piatok 1. septembra 2023, čas: 8:26:51 UTC+2, odosielateľ: urb...@gmail.com

Marek Santai

to osm...@googlegroups.com
No vidím, že ani v osm sa nepodarilo do roku 2023 dostať všetky odpadkové (verejné - pouličné) koše.
Resp. žiadne.
Či zase zle vidím? :)

S pozdravom,

Marek Sántai

0903 897 224

Dňa pi 1. 9. 2023, 8:34 Filip C <filipk...@gmail.com> napísal(a):
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/71e59078-e668-4f0f-bef3-62fbd1fb6045n%40googlegroups.com.

miro.j...@gmail.com

to Openstreetmap Slovakia
Smetné koše, rovnako ako posed: Neexistuje na ne centralizovaná databáza všetkých košov, ktorá by sa dala naimportovať do mapy. Takže v mape sú iba koše, ktoré tam niekto idividuálne pridá, a tak pribúdajú pomaličky. Ja môžem povedať že som ich zopár do mapy pridal, a ako pozerám po mape tak tých "amenity=waste_basket" tam dosť je.

   ahoj, Miro

Dátum: piatok 1. septembra 2023, čas: 9:11:59 UTC+2, odosielateľ: Marek Santai

Marek Santai

to osm...@googlegroups.com
Pocujte.

Ako navrhnut, vypocitat, najefektivnejsiu trasu, medzi 79 okresnymi mestami na Slovensku, teda jedno po druhom, začiatok v Ba, koniec tam kde to bude najrychlejsie.

Ide mi o trasu verejnou dopravou, vlak, bus.

Vyrazam totiž na prieskum volebnych preferencii a budem sa pytat cca 3 hod v každom okresnom meste (mestskej casti v prip Ba a Ke).

Chcem obist celu SR.

Na taxiky nemam, auto nechcem a nepotrebujem inak.

Zdarma, to robim pre seba.

Btw to má byť najlepší prieskum, aký kto na Slovensku urobil.

Ďakujem.

S pozdravom,

Marek Sántai

0903 897 224