Program SotM CZ+SK 2019

Tom Ka

to OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj,

byl aktualizovan program sekce OpenStreetMap - SotM CZ+SK 2019 v ramci
konference OpenAlt:

https://openalt.cz/2019/program_detail.php?tag=OpenStreetMap+-+SotM+CZ%2BSK

Prednasejici prosim o kontrolu, jestli nam neco neuniklo, ostatni se
mohou podivat, na co se behem soboty tesit.

No a organizatori finisuji s hrou, pripravou na valnou hromadu a pak
snad zbude cas i na nachystani vlastnich prednasek :-)

Klidny vecer
tom.k

to Tom Ka, OpenStreetMap Czech Republic, osm_sk
Ahoj Tomáš,

Keby sa dalo, asi by bolo lepšie prehodiť moje dve prednášky navzájom.

A potešilo by ma, keby som mal prednášky skôr, ale ak je s tým problém, tak vporiadku.

Nestihol som ešte navrhnúť otázky pre súťaž. Môžem ešte, alebo už je neskoro?

Vďaka

--
Túto správu ste prijali, pretože ste prihlásení na odber správ skupiny „Openstreetmap Slovakia“ služby Skupiny Google.

Ak chcete zrušiť odber tejto skupiny a prestať od nej prijímať e-maily, pošlite e-mail na adresu osm_sk+un...@googlegroups.com.
Ak chcete zobraziť túto diskusiu na webe, prejdite na adresu https://groups.google.com/d/msgid/osm_sk/CAHqEKC1tZcbwXQVH37Ozo0sD71e--mzQihw6nkKBtBA6fZ4NPA%40mail.gmail.com.