سخن روز

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان
سخن روز.
مدتیست که دوستان نابینا شروع به جمعآوری امضا برای اضافه کردن زبان فارسی گویا به
iphoun نموده اند.
کار پسندیده ایست. امیدوارم نتیجه بخش باشد. اما علاوه بر امضا به سرمایه هم
نیازمند است.
اینکه میگویم به سرمایه هم نیازمند است به خاطر این است که شرکت appel فی سَبیل
الله کار نمیکند.
ایکاش یک تومار امضا هم از طرف نابینایان هم جمع میشد برای اعتراض به اینکه شرکت
پکتوس
برنامه خود را برای نابینایان به بهزیستی فروخت اما دیگر هیچ به رفع عیوب آن
نپرداخت.
به طوری که نابینایان ایران دیگر دل از پکتوس و ماهور کنده و خود را به صدای
گوشخراش ESpeak عادت داده اند. espeak که در خارج دیگر طرف دارانی ندارد.
میگم بد نیست اگر امضاها نتیجه بخش بود به شرکت اپل برنامه پکتوس را پیشنهاد
نماییم تا کمکی هم به آقای سهیل معینی کرده باشیم.

شاد باشید
امیر علیزاده
برلین

حسن بهمنی

to nabinai...@googlegroups.com
درود بر شما سرور علی زاده گرامی!

میگما درباره آقا داریوش که جدیدن پیدایش شده چه خبری داری جان برادر؟

On 8/17/19, 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران

--
حسن بهمنی

تهران ایران

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان
آقای بهمنی عزیز من هم مثل شما خبر چندانی ندارم.
آن را نصب کردم پس از 8 روز پیام میداد که مهلتش تمام شده و باید آن را بخرم.
تصمیم گرفتم که آن را بخرم. اما هرچه در صفحه آن شرکت گشتم اثری از این برنامه
یعنی صدای داریوش نبود.
فکر میکنم هنوز بر روی آن کار میکنند.
البته من قبلا از این شرکت صدای eloquence sapi5 را خریده ام.
یکی دو بار هم تلاش کردم تلفنی با این شرکت تماس بگیرم اما کارکنان آن همه انگلیسی
حرف میزنند.
صدای داریوش بد نبود ولی مشکلش این بود که زبان انگلیسی را هم داریوش میخواند.
امیدوارم هرچه زودتر درست شود تا نابینایان ایران از شر برنامه های شرکت پکتوس که
برنامه خود را به بهزیستی فروخت اما دیگر به رفع اشکالات آن نپرداخت راحت شوند.
آمین

شاد باشید
امیر علیزاده
برلین
www.aamir.homepage.t-online.de
> https://groups.google.com/d/msgid/nabinaian-iran/CACoqtPALaQOSUqyWdTHRVPkM%2BgQQRa1WXDco6D_upzSTffDMfg%40mail.gmail.com
> دیدن کنید.

Amir Shafie

to nabinai...@googlegroups.com
با درود و وقت بخیر با تشکر از زحمات شما عزیز ایا کسی هست تا من را در مورد مهاجرت راهنمایی بکند

On دوشنبه, اکتبر ۱۴, ۲۰۱۹ at ۳:۱۹, 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران

--
[...]

برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به nabinaian-iran+unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.
برای مشاهدهٔ این بحث و گفتگو در وب، از https://groups.google.com/d/msgid/nabinaian-iran/E1DB7A112D63491D9E3BB7050A4A6463%40alizadeh2 دیدن کنید.

حسن بهمنی

to nabinai...@googlegroups.com
درود بر امیر گرامی!

سپاس فراوان.

On 10/30/20, 'Amir Shafie' via نابینایان ایران