پرسش، درمورد ماهور

مرجان احمدی

to nabinai...@googlegroups.com
با درود به آقای علی‌زاده گرامی
درمورد ماهور دو پرسش داشتم که اگه پاسخ بدید ممنون میشم.
اول این که: هر کار میکنم ماهور با Jaws 2019 خوب کار نمیکنه و متن فارسی
رو نصفه کاره میخونه. در حالی که با Jaws 16 این مشکل رو نداره.
همینطور می‌خواستم بدونم سریال ماهور جایی ذخیره میشه که بتونیم به اون
دسترسی داشته باشیم؟
با سپاس از شما

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان:
در مورد پرسشهای شما خانم مرجان احمدی.
ماهور با jaw,2019 هیچ مشکلی ندارد.
نخست اینپرسش را من از شما دارم که windows شما 7 است یا 10(
64bit است یا 32bit
دوم اینکه ماهور در صورتی خطوط را نصفه میخواند که تغیراتی در هارد کامپیوتر داده
باشید. مثلا هارد مربوط به حافظه را عوض کرده یا یک هارد حافظه دیگر به آن اضافه
کرده باشید.
اما در مورد سریال ماهور که پرسیده بودید.
نام این سریال JAuth.lic است و در فلدر windows\systemwow64 یا windows\sys32
میباشد.
چنانچه این فایل در آنجا نباشد هم ماهور خطوط را نصفه میخواند.

موفق باشید
> [...]
>
> مطالب و پیامهای خود را نیز جهت درج در این گروه به این آدرس بفرستید
> nabinai...@googlegroups.com
>
> جهت بازدید و کسبِ اطلاع بیشتر در باره ی این گروه از آدرس زیر استفاده نمایید
> http://groups.google.com/group/nabinaian-iran?hl=fa
> با سپاس فراوان
> امیر علیزاده
> www.aamir.homepage.t-online.de
> ---
> ‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups
> "نابینایان ایران" مشترک شده‌اید.
> برای لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل‌های آن، ایمیلی به

مرجان احمدی

to nabinai...@googlegroups.com
با درود دوباره
من از Windows 7 64 bit استفاده‌میکنم و ماهور با Jaws 16 مشکل نداره،
ولی با Jaws 2019 درست کار نمیکنه.
با سپاس

On 8/26/19, 'Amir Alizadeh' via نابینایان ایران
> https://groups.google.com/d/msgid/nabinaian-iran/43F719E3C7654F41982CD2281E1B6A8F%40alizadeh2
> دیدن کنید.

Amir Alizadeh

to nabinai...@googlegroups.com
با درود فراوان به همگان.
خانم احمدی: منظورتان از درست کار نمیکند این است که خطوط را نصفه میخواند یا
تغییراتی دیگر هم در خواندن دارد؟
نکته ای را که فراموش کردم خدمتتان عرض کنم این است که ماهور فلدر جاز2019 را
نمیشناسد
و باید چند فایل آن را خود شخص در فلدر setting\VoiceProfiles
در jaz2019 کپی نماید.
سه حرف آخر این فایلها .VPF میباشد
این فایلها در محل skript های شخصی میباشند و از جاز16 میتوانید آنها را کپی کنید
بعد از آن هم یک فایل هست به نام SAPI 5x.sbl که باید در setting کپی شود.