Dreame robotporszívó rooting

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
Sziasztok, vettem egy porszívót, egyik fő szempontom volt hogy asap le
tudjam vakarni a netről és a xiaomiról.
Ez lenne a meló (a hozzávalókat feltételezem megtaláljuk a Bástya
utcában, az alaplap leszedéséig a szétszerelést és a rooting után az
összeszerelést én végezném el)
https://www.youtube.com/watch?v=r_04K5SPEXI&t=716s
https://valetudo.cloud/pages/general/rooting-instructions.html
https://builder.dontvacuum.me/dreame/
https://builder.dontvacuum.me/dreame/dreame.pdf
https://builder.dontvacuum.me/_dreame_p2029.html

siker esetére összesen 10e ft munkadíjat + 10e ft hspbp adományt tudok ajánlani
a kudarc kockázata az enyém.
Nekem 26-tól 30ig és 2-a után bármi jó lehet.

Köszi:
P.

dnet

to hs...@googlegroups.com
On Wed, Dec 22, 2021 at 02:48:44PM +0100, Mázsa Péter wrote:
> Sziasztok, vettem egy porszívót, egyik fő szempontom volt hogy asap le
> tudjam vakarni a netről és a xiaomiról.

> Nekem 26-tól 30ig és 2-a után bármi jó lehet.

Élet van lenn, a HackSense továbbra is működik, így azt érdemes
monitorozni, ha lenn akarsz találni épp tagokat. Ha előzetesen
egyeztetnél is, akkor a levlista kevésbé aktív az utóbbi időben,
érdemesebb a szinkron(abb) csatornán felvenni a kapcsolat a közösséggel,
ezt több kliensen át is megteheted:

- IRC: #hsbp2020 @ IRCnet
- Matrix: #hsbp:matrix.org
- Discord: https://discord.gg/xtM5wJA és itt a hsbp csatornát keresd
- Telegram: ötletem sincs, megtalálod, vagy valaki segít és megírja

Ez a négy mind össze van fogva egy ún. bridge-dzsel, amelyen át
bármelyikre írsz, a másik hármon is megjelenik, így ezzel az összes
generáció minden érdeklődő tagjával fel tudod venni a kapcsolatot,
tulajdonképpen lényegtelen, melyiken át közelítesz. Leginkább az életkor
és az egyes kliensek előnyei-hátrányai határozzák meg, ki melyik(ek)en
át tartja a kapcsolat.
--
dnet

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
ok köszi:) Addig is vidám bejglizést!
> --
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok
> szolgáltatásbeli hackerspace csoportra.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz
> küldjön egy e-amailt a(z) hspbp+un...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el
> ide: https://groups.google.com/d/msgid/hspbp/YcOFsYArnaRTIpdu%40negyhatvan.

Gábor Rácz

to hs...@googlegroups.com
Szia, szerda este lesz Opennight, akkor biztosan lent leszünk, tudunk segiteni flashelessel.
A többi napon is elég gyakran nyitva vagyunk mostanában, írj a matrix/telegram/etc-re, mikor jönnél.

üdv
gabor

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/hspbp/CAJJTU5q5up1vizqET2Mc6vz6fVe2y1-Eo6ZXZ8GtddMzKX5w%2BA%40mail.gmail.com.

Mázsa Péter

to hs...@googlegroups.com
Szia Gábor, tökéletes, nagyon köszönöm, akkor lemegyek szerdán a
honlapon hirdetett időben (19h) lesz ami lesz:) Üdv: P.