Indregistrerede ellerter pr. juli 2020

瀏覽次數:51 次
跳到第一則未讀訊息

Richard Dam Laursen

未讀,
2020年7月16日 清晨5:03:092020/7/16
收件者:ell...@googlegroups.com
Hej Alle

Jeg har lavet vedhæftet oversigt over indregistrerede ellerter.

MVH
Richard
Officelt indregistret Ellerter i juli 2020.pdf

Lise...@it.dk

未讀,
2020年7月18日 下午3:24:402020/7/18
收件者:ell...@googlegroups.com

Hej  Richard

jeg kan ikke se min ellert.  registreringsattesten  står mit navn, adr. 3360 Liseleje. Mærke city el,  det er en  Miniel City.    Dengang fandtes ikke    reg.kontor i Halsnæs.
Hvh.    Vicky

Sendt fra min Jubii Mail
Jubii Mail har eksisteret i 20 år og er en af Danmarks største mail-udbydere med over 150.000 brugere. Jubii Mail er et 100% dansk produkt med både support og hosting i Danmark. Vi sætter en ære i at levere en personlig kvalitets-mail til både private og foreninger - og med knap 336150 domænenavne tør vi godt love, at vi også har en personlig email-adresse til dig. Klik her - opret Jubii Mail.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du abonnerer på gruppen "Ellert" i Google Grupper.
Hvis du vil ophæve abonnementet på denne gruppe og ikke længere modtage mails fra den, skal du sende en mail til ellert+un...@googlegroups.com.