Brno útočí: Co mě štve na Pythonu?!

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ahoj,

byť nejsem zkušená kinosálová uvaděčka, chtěl bych vás pozvat na české drama, které se bude hrát už tento čtvrtek v Brně v sedm večer, v hospodě U Dřevěného Orla. Tématem inscenace je "flamewar", neboli "co mě štve na Pythonu". Vstup zdarma.

Oficiální text distributora:
Všichni máme ty naše dynamické jazyky rádi. Ale vždycky se najde něco, co člověka na jeho nástrojích irituje. Pojďte si postěžovat, vylít zlost – a nebo zjistit, že celou dobu existoval lepší způsob jak to napsat.

Odkazy:
ČSFD - https://www.facebook.com/events/414493142061152/
IMDb - http://lanyrd.com/2015/brno-pyvo-march/

Honza

Honza Král

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Ahoj,

zajimave tema, bohuzel nebudu moct prijet, ale doporucim jednu
modifikaci - parkrat jsem byl na meetupech s oznacenim "bitch & fix":
Odprezentovat co me vadi a ukazat, jak to resim + potencialne jake by
bylo idealni reseni (neco ala [0])

Jako priklad uvedu problem
"stve me, ze django neumi pohodlne resit update jen konkretnich poli,
ale musim bud volat .save(force_update=True) a/nebo konstruovat silene
.update() querysety"
a reseni - [1]

Hodne stesti!

Jiny Honza

0 - https://github.com/kennethreitz/dream-python
1 - https://github.com/andymccurdy/django-tips-and-tricks/blob/master/model_update.py
> --
> --
> E-mailová skupina djan...@googlegroups.com
> Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
> ---
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> „django-cs“ ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu django-cs+...@googlegroups.com.
> Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte
> [...]

Jakub Vysoky

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
+1 za modifikaci!

ps> kdyz vyjde premiera v brne, snad nekdy dojdou kotouce i do prahe!

Honza Javorek

to djan...@googlegroups.com, Konference PyCZ
Super pripominky/napady! Treba se nam to povede ukocirovat timhle smerem :) Diky!

Honza uvadec