Påminnelse - backbone.js i morgon, 27/3 11:30 - 13:00

13 views
Skip to first unread message

Jens Jonsson

unread,
Mar 26, 2012, 4:31:08 AM3/26/12
to sundsvall-altdotnet
Hej igen!

Vill påminna om morgondagens träff. Det kan ha varit lite förvirring
angående datumet men det är tisdag 27/3 som gäller.
Vi kommer att hålla till hos Frontwalker som har kontor vid torget.

Känner du någon som inte är .Nettare men kanske vill veta mer om
javascriptapplikationer - tipsa honom eller henne!

Vi ses!

//Jens

Gustaf Lindqvist

unread,
Mar 26, 2012, 5:06:52 AM3/26/12
to sundsvall...@googlegroups.com
Visst är det fortfarande på lunchen? Klockan 11.30 till 13.00? 

/Gustaf


//Jens

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till sundsvall...@googlegroups.com.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen skickar du e-post till sundsvall-altdo...@googlegroups.com.
För fler alternativ, besök gruppen på http://groups.google.com/group/sundsvall-altdotnet?hl=sv.


Andreas Öhlund

unread,
Mar 26, 2012, 5:09:28 AM3/26/12
to sundsvall...@googlegroups.com

Fredrik Linde

unread,
Mar 27, 2012, 2:52:02 AM3/27/12
to sundsvall...@googlegroups.com
Hej!

Jag har fått förhinder så jag kommer inte i dag.

/Fredrik

Mikael Nordberg

unread,
Mar 27, 2012, 3:53:06 AM3/27/12
to sundsvall...@googlegroups.com
Inte så många som kommer. Ska vi köra ändå eller boka om?

Jens Jonsson

unread,
Mar 27, 2012, 4:02:08 AM3/27/12
to sundsvall...@googlegroups.com, sundsvall...@googlegroups.com
Är hemma med kräksjuka barn, ok för mig att skjuta upp!

Ok för er?

Skickat från min iPhone

27 mar 2012 kl. 09:53 skrev Mikael Nordberg <nordber...@hotmail.com>:

Inte så många som kommer. Ska vi köra ändå eller boka om?

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen sundsvall-altdotnet i Google Groups.
Om du vill visa den här diskussionen på webben besöker du https://groups.google.com/d/msg/sundsvall-altdotnet/-/bm0RZOs3A9IJ.

Andreas Öhlund

unread,
Mar 27, 2012, 4:19:00 AM3/27/12
to sundsvall...@googlegroups.com
Japp, vi skjuter på det

Sent from my iPhone

Jens Jonsson

unread,
Mar 27, 2012, 4:32:54 AM3/27/12
to sundsvall...@googlegroups.com, sundsvall...@googlegroups.com
Ok, då är det bestämt. Vi skjuter på träffen till nästa vecka, exakt dag kommer...

Skickat från min iPhone
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages