Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

NEPURCELUL NICADOR

已查看 12 次
跳至第一个未读帖子

Dave U. Random

未读,
2012年11月8日 15:46:142012/11/8
收件人
Acest individ alunecos a copilarit in Romania. A fost inoculat cu
implant RFID dentar. Dror controleaza implantul si manipuleaza
comportamentul antisocial al interlopului. El a participat in afacerea
Sharon si continua sa prezinte un pericol social acut. El a fost
demascat in repetate randuri de DACIA LAN pe scr. Nu va lasati dusi de nas.

Pentru conformitate, Comitetul de Redactie

gogu

未读,
2012年11月8日 16:48:102012/11/8
收件人
Ο "Dave U. Random" <anon...@anonymitaet-im-inter.net> έγραψε στο μήνυμα
E clar ce e de facut!
Porcul de nepurcel trebuie sa-si scoata toti dintii la un dentist si sa le
arunce, ca numai asa se duce si implantul RFID si Dror nu-l mai controleaza
sau ii asculta discutiile!

Pentry cinformitate: gogu, spaima jidanilor scirbosi!

Nomen Nescio

未读,
2012年11月12日 10:26:192012/11/12
收件人
Am jucat barbut cu Dror. Dror a pierdut. Nu a mai avut bani marunti si a
pus Nepurcelul miza. Iarasi a pierdut, e ghinionist.
Nepurcele, te-am castigat legal. Acum esti al meu. Eu voi fi tatal tau.
Sa ma asculti si faci cum iti spun. O sa-ti mearga bine. Te facem sef. O
sa ai iarasi firma ta.

已删除帖子
已删除帖子

Nepurcelul Purcel Kusher

未读,
2012年11月13日 12:45:212012/11/13
收件人
Interesant
Asta e un honeytrap ? Care e catchul ?
Nu ma mir ca Dror autointitulat deasemenea parintele meu intel daca ar
fi fost la nevoie sa vinda orice .

Ilan Sharon
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/858a4e76bbe5d33c?hl=en
pe care de citeva ori lam dus si asteptat cu masina la baza de intel de
la Glilot unde facea serviciu de rezervist activ
era legatura mea caruia ii dadeam informatie de pe scr pentru mossad.
Tot Ilan cind iam spus ca imi este frica sa ramin pe scr mia spus sa ramin .
Ca Ilan sa fie parintele meu intel nu ar fi fost nici o problema.
Dror pretindea tot timpul ca si el este ca Ilan
lucru care nu lam crezut niciodata .Dror nu este nimic.

Problema a inceput in ziua in care Ilan impreuna cu Dror miau spus:
noi sintem parinti tai si noi sintem aici si dincolo
tu faci numai ce spunem noi .

Deci Ilan si Dror
sau autointitulat si parinti mei si agenti dubli fara sa precizeze ce
sau cine
este dincolo
nemaivorbind de faptul ca Ilan accepta prin asta ca Dror care era nimic
sa devina parintele meu intel.
Mai mult de atit informatie din scr care io dadeam lui Ilan reaparea pe
scr in locuri ciudate.
Si mai mult de atit la baza unde eu faceam serviciu militar in rezerva
comandantul meu ma luat de o parte dupa scrisoarea si scandalul de
pacifist si mia spus ca ma vor lua
https://docs.google.com/file/d/0B9W7kO7E__KvWjZ4ZVFBUE1ZcDA/edit?pli=1
intro unitate speciala secreta.
Avind in vedere ca eram inca in armata in rezerva era inacceptabil
pentru mine de a fi dublu sub
comanda lui Ilan si Dror dubli.
Nemaiavind incredere in Ilan si dupa toata povestea
Dupa contractele Nicadoresti multiple a lui Burlacu si Dror si Askia
si sticla de vin din Romania
tocmai pentru a nu putea fi acuzat de complicitate in
Nicadorisme am facut urmatoarele :
1 Am depus cu aprobarea Consilierului Juridic al Guvernului
o plingere impotriva Dror si Ilan si impotriva mossadului
la Politie .
2 Cind dosarul plingeri de la Politie a fost facut secret
mam dus si am depus Petitie la Tribunalul Suprem
care si aia a fost facuta secreta .
3 Cind petitia la Tribunalul Suprem a fost facuta
secreta am postat ce scrisesem pe secere .
4 Am depus plingere la Ministerul Aparari .
5 Am fost in interviu la Ministerul Apararii .
6 Lam adus pe Dror cel autointitulat cu coaile de otel
sa spuna official unei judecatoare ca holopoint.com
nu inseamna nimic si el nu este agent al nimanui.
7 Am publicat pe scr lucru stiut la armata ca sint pacifist
iar de curind am publicat pe scr scrisoarea catre ofiterul
rezervistilor scrisoare in care refuz sa iau arma din motive de
pacifism.
8 Am publicat pe scr ca Dror si Askia sint Ruby.
9 Am fost la americani iam obligat sa faca un background check
nu am fost agentul lor
Dror vroia sa ma faca sa parasesc tara preferabil in America
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/da88ca709a61611a?hl=en
10 Am fost la Rusi direct din balaceanca ca sa las toata povestea pe scr
deschisa
nu am fost agentul lor
Dror a trimis corespondenta cu holopoint.com in Russia la care ma
obligat sa particip cu numele.
11 Am publicat Toata Povestea cu documente cu tot pe scr.Vezi linkul
dedesupt
Contine toate documentele amintite
12 Am publicat articol in cel mai mare ziar aici pe internet
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2784455,00.html

Toata Povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#

Nu am fost niciodata dublu sau agentul alcuiva ci doar Israelian .
Cum poti fi tu tatal meu fara ca eu sa comit tradare ?

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

未读,
2012年11月13日 12:54:182012/11/13
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月13日 12:59:512012/11/13
收件人

Nomen Nescio

未读,
2012年11月13日 13:33:332012/11/13
收件人
Warren Burlacu-Hathaway scrie

> Sunt interesat de achizita Nepurcelului. Cat ceri pe el? cat il
> garantezi? cate zile am sa il returnez?

Bravo
ce vrei cu asta ?

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

未读,
2012年11月13日 13:44:392012/11/13
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月13日 14:06:342012/11/13
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月13日 14:11:272012/11/13
收件人
已删除帖子

Anonymous

未读,
2012年11月14日 07:47:072012/11/14
收件人
Mai tarziu, depinde de profit.

Gint, Mare Neag, Alianta Ferengi

http://en.wikipedia.org/wiki/Rules_of_acquisition

Anonymous

未读,
2012年11月14日 08:00:352012/11/14
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月14日 09:07:482012/11/14
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月14日 09:38:102012/11/14
收件人

Dave U. Random

未读,
2012年11月14日 12:17:242012/11/14
收件人
On Nov 14, 12:26 am, Costicumparatorul Nepurcelului
<a...@remailer.gabrix.ath.cx> wrote:
> Nepurcelul nepurceleaza:

> E complicat, aaa?
>
> a mic: vreau sa-l achizitionez pe Nepurcel, care tocmai a fost
> castigat in mod cinstit la belciuge;
> be mic: mi-am exprimat interesul in acest sens;
> ce mic: am initiat procedura de negociere, cerand sa mi se dea detalii
> asupra marfii;
> de mic: aici inca nu am ajuns, adicatelea la procedura de livrare.
>
> E clar acum?

Dror nu este si nu a fost vreodata mossad .
Ceaa ce a fost Dror este si a fost
este o unealta in ploturile Nicadoresti .
Faptul ca Dror a incercat cu forta sa se autointituleze
parintele meu nu inseamna ca ii apartin.
Maicamea e si a fost vreodata numai mod.gov.il

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

未读,
2012年11月14日 12:30:522012/11/14
收件人
已删除帖子

Anonymous

未读,
2012年11月14日 13:04:052012/11/14
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月15日 11:50:052012/11/15
收件人
On Nov 14, 8:02 pm, "Cost(ic)a Rica Raducanu-Burlacu"
<a...@remailer.gabrix.ath.cx> wrote:
> Nepurcelul zero-zero-septizeaza:

> Lasa-ma cu astea, ca nu astea sunt importante acuma;
Ba Are importanta.
> zi mai bine unde
> ti-e cumparatorul, care vad ca nu mi-a raspuns la oferta.

Insinuezi ca ar fi ceva serios si nu un honey trap ?

> Vrea sa te
> tina pentru el? vrea sa te speculeze inapoi lui Dror?

Intreabal

> Oricum, e neserios. Mi-am retras oferta si trag o fuga pana in
> Atlantic City, ca acolo e lume mai serioasa si fac afaceri cu ei.

Toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4f805cdbfc523f9e?hl=en

Nepurcelul Purcel Kusher

Nomen Nescio

未读,
2012年11月15日 11:50:252012/11/15
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月15日 11:58:332012/11/15
收件人
已删除帖子

Anonymous

未读,
2012年11月15日 12:35:132012/11/15
收件人

Anonymous

未读,
2012年11月16日 09:09:312012/11/16
收件人
��$ti�� scrie
>Nepu:

> Dimpotriva: tocmai ziceam ca s-a dovedit neserios. Nu toti sunt atat
> de profesionisti ca Askia sau Dror. Nici macar Ilan.

Exista vreo legatura intre Askia si Dror ?

Askia a publicat pe scr cieva mesaje in care vorbea cu
Bula si in care ii propunea lui Bula sa ma faca pe mine
Ruby ca al lui Oswald . Askia avind acces la resurse
a sters ulterior aceste message si altele din arhiva scr.
Dupa ce Dror a jefuit tot ce avea Exaphotonic eu am dat
lista cu inventarul la tot autoritatilor si am publicat
inventarul si pe scr.
Askia la vederea inventarului
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtW7kO7E__KvdE0wVnFudGtvRlZrOEhXQlpSQjRlOVE#gid=0
a scris pe scr si probabil a si raportat ca as avea fitile
si altele in inventarul Exaphotonic.Consecventa Askia.

Nomen Nescio

未读,
2012年11月16日 09:25:132012/11/16
收件人
1$ti帚 scrie

Dave U. Random

未读,
2012年11月16日 09:38:262012/11/16
收件人
已删除帖子

Nepurcelul Purcel Kusher

未读,
2012年11月17日 09:40:162012/11/17
收件人
anonimul C(B) Rosenkreuz scrie
> Neprucleul inchizitioneaza:

> Quod est inferius est sicut quod est superius, et quod est superius
> est sicut quod est inferius, ad perpetranda miracula rei unius.

> Am spus deja prea multe.

La asta te referi ?
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/09df2f8138311cec?hl=en
http://en.wikipedia.org/wiki/Down_Under