Unde a disparut cel cu "tu esti Navi" vreau o discutie cu el

Anonymous

Nepurcelul Purcel Kusher

Dave U. Random

Nepurcelul Purcel Kusher

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Oct 19, 10:50 am, Nepurcelul Purcel Kusher
<nob...@slug.sluggish.net> wrote:
> Nepurcelul Purcel Kusher

Cine stie, poate e secerean 'flotant'.....adika apare ocazional ! E
baiat bun, dar fiekare ku problemele sale.... noi, a$tia care 'e' cu
timb bereket la dispozitie, 'e' rara avis.
Burlaku, asta e hobyul sau, sa blogareasca cai verzi pe pereti. Si el
saraku, un nenorocit. Nu-l prea baga nimeni in seama :-) Ba Grofu
barfese ca-l bate nevasta :-) Pai si atunci pe blogul lui, e sef.
Gogu vine sa bage cate un fitil, sa vada daka musca cineva !

? "? Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul" <raspo...@yahoo.com>
?????? ??? ??????
Desarta speranta though;-)
S-au desteptat prostii, pina si Nepurcelu nu mai musca ca pe vremuri;-)
Ilan and Dror rules;-)

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

Anonymous

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Nepurcelul Purcel Kusher

Message has been deleted

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 19, 7:31 pm, "Tu esti Mircea?\", \"Da-mparate Burlacu!"
<a...@remailer.gabrix.ath.cx> wrote:
Sugerezi ca Burlacu ar fi Baiazid adica turc adica gogu ?
> Ai chef de taclale, nepurcele? ia zi, ce te framanta?
Voi vedea imediat daca esti originalul cu "tu esti Navi"

Asa cum am povestit in toata povestea scr mia fost bagat push pe
computer si asa am ajuns pe scr.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
Cam tot atunci cind eram nou pe scr si usenet tot asa mia fost bagata
in fata pushed pe computer
o poveste tot pe usenet in care doi comentau ca Fidel Castro ar fi in
spatele asasinari lui JFK .
Nestind ce sa fac cu povestea asta care mia fost bagata pe computer am
luat povestea si
iam dato lui Ilan sa o dea mai departe si sa o dea Americanilor .
Spre marea mea desperare dupa aia vezi in toata povestea Burlacu
Dacialan a scos contract
pe scr sa ma faca patsi de Nicador iar Askia planuia sa ma faca Ruby
iar Dror unde contractul
scr a lui Burlacu a reaparut in afara de a numi fortat compania ca
holopoint.com
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b0a7b6a837bdaa26?hl=en
imi spunea tu esti Castro tu esti Castro .Tot asa Dror care mia dat
cocktail de droguri fara stire mea
in bautura in cadrul la aceleiasi operati droguri care mau facut in
cele din urma sa fiu
psihotic dar si mai important drogurile au avut ca efect oprirea
virilitati pe citeva luni
lucru stiut de Dror care spunea :Tiam dat o doza cit unui elefant si
tiam ars bine ouale
asa ca nu planui sa mai faci copi in urmatoarea perioda .
Dror si cine la ajutat a facut joc de cuvinte si logica intre Castro
si castrare chimica ,
probabil cineva vorbind Romaneste .

De ce Dror este inca liber ?

Nepurcelul Purcel Kusher

? "Don Juan Fericitul Bogat" <donjuanf...@gmail.com> ?????? ??? ??????
>On Oct 19, 7:31 pm, "Tu esti Mircea?\", \"Da-mparate Burlacu!"
><a...@remailer.gabrix.ath.cx> wrote:
>Sugerezi ca Burlacu ar fi Baiazid adica turc adica gogu ?

LOL
Nu, sugereaza ca esti prost cu tona;-)

>De ce Dror este inca liber ?

Ca sa crapi tu de invidia vacule;-)

? "Cabron Castro Castrado de Soltero y LAN" <an...@remailer.gabrix.ath.cx>
?????? ??? ?????? news:n6m588lhsqpghupnu...@4ax.com...
Don Juan Fericitul Bogat <donjuanf...@gmail.com> se spovedeste:

>Sugerezi ca Burlacu ar fi Baiazid adica turc adica gogu ?
Nici pomeneala. Burlacu e Costica, adica costoboc mujicizat, care a
sincretinizat DumneZEUL tarabostic cu sifilisortodoxia lui Jelinksy.
Clar?

>Asa cum am povestit in toata povestea scr mia fost bagat push pe
>computer
Bagat push? asta e un fel de "ti-a dat la push"?

>Dacialan a scos contract pe scr sa ma faca patsi de Nicador
Patsy Cline? adica a vrut sa te pice cu avionul? si a vrut sa se
intimple asta de Nicador (care e vreo sarbatoare zamolxista, cel putin
asa cred eu)?

> iar Askia planuia sa ma faca Ruby
Ruby Tuesday? adica ar fi vrut sa-ti schimbe sexul? in ce scop?
proxenetice? de ce nu te trimitea in Thailanda, ca acolo puteai fi
ladyboy fara complicatii chirurgicale?

>imi spunea tu esti Castro tu esti Castro .
Esti sigur ca nu zicea "castrado"?

> [...]
>in bautura in cadrul la aceleiasi operati droguri care mau facut in
>cele din urma sa fiu psihotic dar si mai important drogurile au avut ca
E clar: zicea "castrado".

>lucru stiut de Dror care spunea :Tiam dat o doza cit unui elefant si
>tiam ars bine ouale
Yep, "castrado" all right.

>probabil cineva vorbind Romaneste .
Askia de la Ashkelon?

>De ce Dror este inca liber ?
Asta stie Domnul Gogu. Over to him, now.
-----------------------------------

Ei si mantali, over to me!
Ma cac in gura Sabinului lunatic si ma pis pe mormintul lui ma-sa!
Am zis!

Dave U. Random

Esti terminat distrusule si mincinosule. De unde aveai zeci de millioane
de dolari sa dai pentru informatii?

http://www.youtube.com/watch?v=8xwRjo_1I4k&bpctr=1350770779

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 19, 5:06 pm, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
<raspopi...@yahoo.com> wrote:

> Cine stie, poate e secerean 'flotant'.....adika apare ocazional ! E
Nu cred ca e ocazional si pare a fi intel Israelian .

> baiat bun, dar fiekare ku problemele sale.... noi, a$tia care 'e' cu
> timb bereket la dispozitie, 'e' rara avis.
> Burlaku, asta e hobyul sau, sa blogareasca cai verzi pe pereti. Si el
Burlacu e Nicador http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicadori la nivel de
documente publicate pe scr si internet.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8d232e6ff49f7840
Burlacu a scos contract pe scr sa ma faca pe mine patsy de Nicador.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d2295f49f4137c1a?hl=en

In cele din urma cel mai important lucru care lam publicat pe scr
in cadru la toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
este preludiul publicat mai jos in threadul asta
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/da88ca709a61611a?hl=en+eb0b2ec52b9d421
asta e foarte important si spune multe .

> [...]
> barfese ca-l bate nevasta :-) Pai si atunci pe blogul lui, e sef.
> Gogu vine sa bage cate un fitil, sa vada daka musca cineva !

Nomen Nescio

Sa respecti pe Dror. El este un om foarte important. Controleaza 14
oameni in Knesset de la Kadima si Shas. El a stiut sa lucreze eficient
si a facut bani. Tu ai facut un cacat. El e mare, tu nu esti important. SP.

Don Juan Fericitul Bogat

On Oct 23, 7:54 pm, Don Juan Fericitul Bogat
<donjuanferici...@gmail.com> wrote:

> [...]
> asta e foarte important si spune multe .

Stiu ca esti om informat asa ca uite aici raspunsul meu.
Asa cum am povestit in treadul asta preludiu la toata povestea
cu Nicadori a fost datul de catre mine prin Ilan la americani
la toata povestea cu Castro si JFK din usenet care mia fost
bagata pe computer.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/da88ca709a61611a?hl=en+eb0b2ec52b9d421

Burlacu da aparenta de fost porc.

Nepurcelul Purcel Kusher

Flamen Furrinalis

On Oct 27, 1:05 am, Don Juan Fericitul Bogat
<donjuanferici...@gmail.com> wrote:
> On Oct 23, 7:54 pm, Don Juan Fericitul Bogat

> Burlacu da aparenta de fost porc.
>
> Nepurcelul Purcel Kusher

Cred ca Burlacu e un amentit..... totusi comparat cu fauna din Romania
e cel putin consistent. Din pacate nu intelege la Legiunea a murit si
nu o sa mai invie. Priza lor la publicul din Romania e zero.
Message has been deleted

Don Juan Fericitul Bogat

Burlacu e Nicador la nivel de documente publicate pe internet.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicadori

Toata povestea