Coaneee....

...tot de geaba, luptam cu morile de vind.
Cu toate eforturile, secereaua nu reinvie;-)))

--

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Coins, travels and more:
http://s208.photobucket.com/albums/bb120/golanule/
http://gogu.enosi.org/index.html

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

Secereaua s-a mantuit, ca tot usenetul. Nu ma mir daca Google o sa
inchida usenetul, ca au inceput sa reduca serverele si personalul. Nu
am am mai fost pe scg, mai perge sau a devenit ca la unguri.... ?
Intre timp se mai taraste.... pe scr nou, mai sunt vro sase
contribuitori regulati. Bula e absent si acolo :-)

ramy ramy

Oare de ce Doamna gogu go_lan cauta motive si sa se scuze ca paraseste
scr ?

Nepurcelul

ramy ramy

On Feb 22, 8:28 am, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> Oare de ce Doamna gogu go_lan cauta motive si sa se scuze ca paraseste
> scr ?
>
> Nepurcelul

Doamna gogu dupa teoria multimilor vrrea sa se faca bucatar
pentru a juca multimi cu clienti.
Dar de iesit nu iau iesit pasientele si ia iesit o multime goala
la bucatarie si ilogica.

Nepurcelul

Hehehe;-)
Eu parasesc secereu numai dupa ce mori dracului tu;-)
Pina atunci o sa fiu aici sa te umilez si sa-ti dau MUIE zilnic, tie si lui
curva aia de ma-ta;-)

? "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> ?????? ??? ??????

ramy ramy

> Oare de ce Doamna gogu go_lan cauta motive si sa se scuze ca paraseste
> scr ?
>
> Nepurcelul

Nomen Nescio

gogu scrie
> Hehehe;-)
> Eu parasesc secereu numai dupa ce mori dracului tu;-)
> Pina atunci o sa fiu aici sa te umilez si sa-ti dau MUIE zilnic, tie si lui
> curva aia de ma-ta;-)

Mda ia mai explica tu care este dupa parerea ta diferenta
intre evreu si jidan ?

Tot asa in tot contextul scr ia spune de ce tu sau predecesorul tau
ati luat si copiat linkul cu Rabin al lui Coren ?
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4e923246b0533518?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/313d5e39cabd6f70?hl=en

Nepurcelul

Ppppprrrrrrttttttzzzzz;-)

Ο "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> έγραψε στο μήνυμα

Anonymous Remailer (austria)

Nepurcelul la tratament cu ELECTROSOC si INJECTII.

ramy ramy

On Feb 22, 10:05 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> Ppppprrrrrrttttttzzzzz;-)
>
> Ď "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:981c3bbb28539807...@dizum.com...

Sa tragem concluzia ca nu esti originalul gogu ?

Nepurcelul

ramy ramy

On Feb 22, 10:05 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> Ppppprrrrrrttttttzzzzz;-)
>
> Ď "Nomen Nescio" <nob...@dizum.com> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:981c3bbb28539807...@dizum.com...

De pirtait sa te pirtai in pirnae cind si
unde o sa fi .
Aici te citesc zeci de ziaristi care
ca si alti inteleg slangul tau .

Nepurcelul

Ppppprrrrrrttttttzzzzz;-)

ramy ramy

On Feb 23, 11:07 am, "gogu" <Ruminii...@Pula.com> wrote:
> [...]
>
> De pirtait sa te pirtai in pirnae cind si

Esti suspect cu tot ce se incodeaza 11 7 4 si 3
Incercarea ta de a da birul cu fugiti de pe scr a fost bine remarcata
la fel ca incercarea de eschivare la a raspunde aici .

Nepurcelul

Ppppprrrrrrttttttzzzzz;-)

--

> [...]
>
> --
>
> E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure
> in codesto reame debban risolversi tutte con grandi

Kulin

La tratament cu el.