Hai Gretzia (nOT) !!

Smanocle Dop

bat grecoteii 1-0

de unde 5-0 baaaa, in finala baa, nu
aduce anu' ce aduce Tchasu'

Samanu'

Aschiutza

> smanoc...@2die4.com (Smanocle Dop)
>Date: 7/4/2004 3:19 PM Eastern Daylight Time
>
>bat grecoteii 1-0

Gol marcat de Traian Basimasi in minutul 95!

Message has been deleted

Aschiutza

di...@despammed.com (vidma-tchai) writes:

>hehehehe gretzii campioni mai ceva ca trabantu la grand prix
>s-antors lumea cu bushu'n sus

Pai io ce tobele ma-ti tot bat p-acilea?

Voiajor

Care mai e scorul dintre Arhivar si Cheala?? Pe cine mai da Cheala in judecata?

Aschiutza

voi...@aol.com (Voiajor) writes:

>Care mai e scorul dintre Arhivar si Cheala?? Pe cine mai da Cheala in
>judecata?

Scorul nu-l stiu, ca nu tiu luminarea la tembeli, da daca e de dat cineva in
judecata, e pula-mi!

Moon Fluid

"Aschiutza" <asch...@aol.com> wrote in message

Ba, Aschie, l-ai vazut pe disperatu' ala de Tchas cum a aruncat cu steagu-n
Figo?
Degeaba se chinuie, tot nu va fi 5-0

Samanu'

Smanulete Dopiscoveanu

Moon Fluid

Baa, El Grande Smanuliea!

Samanu

"vidma-tchai" <di...@despammed.com> wrote in message
> Hai Gretzia (nOT) !!
> µî·&#207;&#192;&#207; 2004/Jul/4
> &#192;&#219;&#188;&#186;&#192;Ú smanoc...@2die4.com (Smanocle Dop)

Moon Fluid

Ai pus-o, baaaaah!

Samanu'

"Moon Fluid" <vajra_...@myself.com> wrote in message

? "Smanocle Dop" <smanoc...@2die4.com> ?????? ??? µ???µ?

> bat grecoteii 1-0
>
> de unde 5-0 baaaa, in finala baa, nu
> aduce anu' ce aduce Tchasu'

Las-o in pula mea de jidanca invidioasa ;-)
MOARE de OFTICA ca Grecia a luat cupa!!!

MUIE lui moaPizda proasta, Sugatoare si victima idioata ;-)
Femeia asa de josnica n-am mai vazut!
MUIE ei inco data!

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

> Samanu'

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Las-o in pula mea de imbecila Aschie, MOARE de OFTICA curva proasta ;-)))
Bine ca era si un Evreu cumsecade in Atena sa ridice un panou scriind urari
de bine pt Grecia!
Astia sint oameni, nu CURVA asta nenorocita care moare in ura si otrava ei!

MUIE lui moaPizda proasta, Sugatoare si victima idioata ;-)

Ο "Voiajor" <voi...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> Care mai e scorul dintre Arhivar si Cheala?? Pe cine mai da Cheala in
judecata?

Pe pizda ma-sii ca de obicei ;-)
Pe mine m-a dat dar se pare ca ala care imi aducea notificarea si-a pierdut
drumul si n-a mai venit ;-)))

PNAC SUPPORTER

>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com

>Bine ca era si un Evreu cumsecade in Atena sa ridice un panou scriind urari
>de bine pt Grecia!

Ala era un bou!

PNAC SUPPORTER

>From: "gogu" gola...@NOSPAMyahoo.com

>Las-o in pula mea de jidanca invidioasa ;-)
>MOARE de OFTICA ca Grecia a luat cupa!!!

Mare cacat c-a luat Gretzia nu stiu ce cupa. Parca si prin amarita de America
Latina erau niste echipe de fotbal care cistigau campionate mondiale. Ies si
amaritii in fata cu ce pot. Hi hi hi!

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

http://www.weeklystandard.com

Gica Ranchero

nomu decide:

>Ala era un bou!

antisemitule !
iete rrrageasco cine ie antisemit.

pace si vin !

PNAC SUPPORTER

>From: gica...@aol.comOLE (Gica Ranchero)

>antisemitule !
>iete rrrageasco cine ie antisemit.

Care evreu sanatos la cap ar sustine echipa unei gloate antisemite cum e
gretzia de astazi?

Gica Ranchero

>(PNAC SUPPORTER)

>Care evreu sanatos la cap ar sustine echipa unei gloate antisemite cum e
>gretzia de astazi?

>un Evreu cumsecade din Atena

pai ?!?

pace si vin !

Ο "Gica Ranchero" <gica...@aol.comOLE> έγραψε στο μήνυμα

> [...]

QED!
Ce va zic eu de o gramada de timp?...

--
> [...]

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Basil

minutul57! minut fatal, stiam eu ca asa va fi ! da parca cine asculta de
proorociile mele ? asa le trebuoie ca io le-am zis sa joace numai pina
in min 55 da ei nu si nu ! ei acu au primit-o acolo unde se fut paianjenii !
Basil.

Basil

lasa trabantu, ca o fost masina faina ! economica nu ca mercedesul lui
iordanescu !
Basil.

Aschiutza

In article <cccjr8$1j4q$9...@ulysses.noc.ntua.gr>, "gogu"
<gola...@NOSPAMyahoo.com> writes:

>Las-o in pula mea de imbecila Aschie, MOARE de OFTICA curva proasta ;-)))

De ce sa moara bre, are actiuni bagate la Potugalia?

Aschiutza

In article <SRZFc.88528$HS3.56390@edtnps84>, "Moon Fluid"
<vajra_...@myself.com> writes:

>Ba, Aschie, l-ai vazut pe disperatu' ala de Tchas cum a aruncat cu steagu-n
>Figo?
>Degeaba se chinuie, tot nu va fi 5-0

N-am vas't bre, ca io n-am satelit. Si 5 laO pentru cine?

Aschiutza

In article <20040705202923...@mb-m03.aol.com>,
pnacsu...@aol.com (PNAC SUPPORTER) writes:

>Mare cacat c-a luat Gretzia nu stiu ce cupa. Parca si prin amarita de America
>Latina erau niste echipe de fotbal care cistigau campionate mondiale. Ies si
>amaritii in fata cu ce pot. Hi hi hi!

Asa-asa, aia ies cu driblingurile la inaintare, americanii cu burtile! Daca o
tin tot asa, cei mai buni portari din lume for fii americanii!

Aschiutza

In article <ccfcbt$cgl$01$3...@news.t-online.com>, Basil <bu...@t-online.de>
writes:

>minutul57!

Io la repezeala am scris min 95 in loc de 59. Deci predictia a fost foarte pe
aproape. La fel si cu Basimasi!

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Hehehehehe:-))))
Suferintza TIRFEI e mare bre, n-o amari mai mult pe LOSERA ;-)))
Las-o sa raga ca s-asa e singura chestia care i-a ramas in viata ei amarita
;-)

MUIE lui moaPizda proasta, Sugatoare si victima idioata ;-)

Ο "Aschiutza" <asch...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Nu, ea le are bagate in CUR bre ;-)
Ca de obicei!

? "Basil" <bu...@t-online.de> ?????? ??? µ???µ?

> lasa trabantu, ca o fost masina faina ! economica nu ca mercedesul lui
> iordanescu !

Hehehe:-)))
Victima-proasta sufera saraca, nu vezi ce timpenii debiteaza?
O inteleg pe oligofrena, mai are un pic si o apuca damblaua ;-)
Mai ales acuma ca a inceput sa se miste ceva peste ocean ;-)

> [...]

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!

Basil

ba da va certati nu gluma !

Basil, treaz !

PRO PNAC

>From: Basil bu...@t-online.de

>ba da va certati nu gluma !
>
>Basil, treaz !

Daca esti treaz spune si tu care-i legatura dintre Trabant si ce scrie gogu?

http://www.newamericancentury.org/statementofprinciples.htm

? "Basil" <bu...@t-online.de> ?????? ??? ??????

> ba da va certati nu gluma !

Nu bre, eu MA CAC (in gura ei, eventual), nu ma cert :-)
Ca sa te certi trebuie sa ai si cu cine, asta e asa de timpita ca nu merita
nici sa-i tragi o flegma intre ochi, vaca dracului ;-)