Este [ acest thread real] ? adica nefalsificat ? Please check

donjuanf...@gmail.com

Mar 6, 2014, 3:16:14 AM3/6/14
[
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/PCPmuG0AcV0/7YDmGBw0_AsJ

https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.romanian/PCPmuG0AcV0/MzpAnhrCqw8J

From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

Newsgroups: soc.culture.romanian

Date: 08 Oct 2003 23:49:32 GMT

Subject: Re: FELICITARI ARNOLD SCHWARZENEGGER

>Subject: FELICITARI ARNOLD SCHWARZENEGGER
>From: daci...@yahoo.com (Burebista)
>Date: 10/8/03 8:57 AM Eastern Daylight Time
>

>DACIA LAN wrote:
>
>> In California a fost ales guvernator cel care a declarat ca Hitler este
>pentru
>> el cel mai mare erou si care a facut parte in Austria din organizatiile
>> neo-naziste, acorul Arnold Schwarzenegger. SINCERE FELICITARI.
>>
>> AS,88
>
>Afla ca te inseli, Arnold Schwarzenegger este rrom din Austria.
>Familia lui a emigrat din Romania la 1948. Este din neamul lui Neagu
>Negru, care a fost os din osul lui Negru Voda.
>
>Am vorbit cu New York si rromii de acolo vor organiza un mare bairam
>in cinstea lui. Sint sigur ca Arnold va accepta invitatia sa se
>sarbatoreasca cu conationalii sai.

Bine mai satrarule, mananca tu mult cacat din gura ca am sa-i sugerez lui
Arnold Schwarzenegger sa faca un Auschwitz in Californa, pentru voi tiganii
care ati venit la furat in America.

]

We are allready after 45 at Intel Level and We are allready after 45 at military level
over the former [4Reich within] USA and we are allmost at 45 at public level booth
within USA and as well over the entire Planet and as well the
[mk rf etc team have even by their
own cognitive view of the] reality no more any [control over violence means ]
either within USA or at Planet Level

Init now safe unstopable ireversible by planet intel with
ICC Tribunal and relevant significant
Tribunals over the planet including in the Parked 45 45 USA
and present and future UN

LS

donjuanf...@gmail.com

Mar 6, 2014, 4:33:51 AM3/6/14
[
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/o8rtS0eFGUE/rjyU88XYl6gJ

From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

Newsgroups: soc.culture.romanian

Date: 02 Jun 2003 01:48:17 GMT

Subject: Pentru Mesterul-Tomberg

In a message dated 6/1/03 7:55:10 PM Eastern Daylight Time, mest...@aol.com

Subj:Re: colonelu pulii Re: Colonel Constantin Burlacu
Date:6/1/03 7:55:10 PM Eastern Daylight Time
From:m...@aol.com
To:da...@aol.com
Sent from the Internet

daci...@aol.com (DACIA LAN) mananca cacat:

>Ha.Ha, HA! Ba da prost mai esti.

Ba jidane securist, de ce nu-ti dai numele adevarat de Burcovici?

Si de ce esti obraznic cu Max, bagami-as pula-n inima ta, boaita corcita cu o
hazna, sa-ti indop pula-n cur pina faci ocluzie intestinala, ma ramolitule,
sifiliticule, a dat Altzheimerul de tine si ti-a facut creierii frisca.

Curistule, seCuristule, labarule, atit te-ai priceput sa faci in viata
ghiolbane, sa fi securist, sa santajezi sa terorizezi si sa omori oamenii,
ratatule. Gaoaza ambulanta, mama ancestrala a tuturor muilor, o sa faci cariera
cu gingiile pe pula mea si cu cacat in par.
Huuuuuooooooooooooooooooooooooooooooo ba.

Tac'tu a fost un dildo, mata a fost un cur, tu esti un avorton al colonului,
iar ratia zilnica de sange, sloboz si fecale, promit sa te transforme in
bucuria labarilor geriatrici din ghena zoofilica din care vomiti pe scr.

Ba pana una alta eu sunt colonel american ,iar tu esti un cacat in ploaie.

https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.romanian/daci...@aol.com$20ploaie|sort:date
Repetitive dacialan frase [cacat in ploaie]

CCR (CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL) LYRICS
Send "Have You Ever Seen ..." to your Mobile
"Have You Ever Seen The Rain"

Someone told me long ago There's a calm before the storm,
I know; It's been comin' for some time.
When it's over, so they say, It'll rain a sunny day,
I know; Shinin' down like water.

[CHORUS:]
I want to know, Have you ever seen the rain?
I want to know, Have you ever seen the rain
Comin' down on a sunny day?

Yesterday, and days before, Sun is cold and rain is hard,
I know; Been that way for all my time.
'Til forever, on it goes Through the circle, fast and slow,
I know; It can't stop, I wonder.

[CHORUS]
Yeah!
[CHORUS]

Well in all [4 Reich Holywood disaster movies there is a calm before the storm]
Storm = Z Chaos since the chaos is the Lorenz Original Equations derived from the
research on weather paterns

http://en.wikipedia.org/wiki/Have_You_Ever_Seen_the_Rain%3F
The Song Is as well performed by Smokie Band of Alice 24 Years
Writer(s) John Fogerty aka Fog aka Night and Fog

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cb/HYESTR-CCR.jpg

etc etc

https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.romanian/pW7NMBfiVPI/b1ojGPQgMjQJ

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/pW7NMBfiVPI/QLb6CA1lH1cJ

From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

Newsgroups: soc.culture.romanian

Date: 01 Jun 2003 18:18:23 GMT

Subject: Colonel Constantin Burlacu

State of (Strictly Confidential),USA
Governor (Strictly Confidential)

To All To Whom These Presents Shall Come, Greeting: Know Ye, That

Honorable Constantin Burlacu

Is Commissioned A

COLONEL

I hereby confer this honor with all the rights, privileges and responsibilities
thereunto appertaining.

In testimony whereof, I have caused these letters to be made patent, and the
seal of the State to be hereunto affixed. Done at (Strictly Confidential), the
19th day of February in the year of our Lord two thousand and three.

By the Governor
Secretary of State

https://groups.google.com/forum/#!searchin/soc.culture.romanian/daci...@aol.com$20magarul$20in$20ceata|sort:date
magarul in ceata

https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.romanian/6NPlV0GOlio/_MC53tNAMREJ

From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

Newsgroups: soc.culture.romanian

Date: 15 Nov 2004 21:16:43 GMT

Subject: Re: Curatenie mare la CIA, nu doar la Department of State

>Subject: Re: Curatenie mare la CIA, nu doar la Department of State
>From: pro...@aol.com (PRO PNAC)
>Date: 11/15/04 3:37 PM Eastern Standard Time

>>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>
>>De acord, dar CIA-ul devenise o anexa a Mossadului, si trebuie curatat de
>>neoconservativii trotkisti si cei care fac jocurile suprematiei sioniste.

>Lasa ca vezi tu de cine se curata.

America va fi a americanilor nu a jidanilor si te rog sa nu uiti in veci
aceasta.

>Ar fi trebuit sa vezi pina acum, dar poate
>ca erai ocupat cu Austro-Ungarul. Hi hi hi.

Austro-Ungurul a disparut ca magarul in ceata.

This is a clear reference by dacialan to a nicadrorial work

]

Message for former [nsa]
You have parked [wishfully atempted to close ] the scr arhive older then 2002
The ICC Tribunal starts its work after 2002 but the en.wikipedia.org/wiki/International_Court_of_Justice
the future UN Tribunal on [world war 3 crimes] and ALL Planet Tribunals including in the Parked 45 45 USA
own Tribunals have no such limitation and any way [your crimes after 2002 are a continuation of 1977 Alice ]
thouse in the entire context it will be imposible not to judge them as well in the ICC Tribunal
ireversible unstopable

donjuanf...@gmail.com

Mar 6, 2014, 5:50:10 AM3/6/14

[

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/t0Utkt5aX5w/ivebdNBgkHQJ

DACIA LAN
9/16/04
Translate message to English
>Subject: costica, ce drinba lu zalmocse mai faci
>From: gicara...@aol.comRODEO (din Texas cu drag)
>Date: 9/15/04 6:09 PM Eastern Daylight Time

>punem d'o prezidentura? c'acu vine tinpu da votare.
>

>PACE SI VIN !

Atat in Europa cat si in America, in 2008 extrema dreapta ca fi la putere, asa
ca nu te grabi ca fata mare la maritat.

]

The google does not provide access to the original
If this is true and not [falsified ] this proves booth the [ planed extermination of ] all nonarians
on the planet and as well [the planed rfid implant of ] all arians
and the [atempted 4 Reich arian only ] Planet etc etc

Bravo former [ nsa for wishing to delay in oder not ] to post this at 12 39

donjuanf...@gmail.com

Mar 6, 2014, 8:23:30 AM3/6/14
[
http://postimg.org/image/hck23k2kf/full/
Devil Advocate Double Hey

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/cb/HYESTR-CCR.jpg
Hey Tonight / Have You Ever Seen the Rain if this is an authentic album
cover of Credence ClearWater Revival

]

Adendum to the items on [dacialan] above in this thread and as a decoding
in its own right if the album cover is authentic

donjuanf...@gmail.com

Mar 6, 2014, 9:39:49 AM3/6/14
[

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.romanian/H3kFvXlMoe0/Dr7WQ-lEkJAJ

DACIA LAN
9/25/04
Translate message to English
>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: aber...@home.ro (Alexandru)
>Date: 9/23/04 8:40 PM Eastern Daylight Time
>ba nene, pe ce lume traiesti ma ? sau esti un fel de magician ? cum
>iei teritoriul inapoi ? ii tai pula lu' putin ? esti cu aia de la noua
>dreapta care lipesc de vreo 2-3 ani afise pe la universitate si pe la
>romana, dar nu-i baga nimeni in seama ????

Toate la timpul potrivit, ca si cu caderea comunismului.

]

Google nu arata originalul
[virgula pe scr inseamna kaput nicadrorizat atunci cind e folosit de dacialan
si ai lui ]
[Toate la timpul potrivit, ca si 54 Gdansk]