Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de cotropitori, nu ales de poporul irakian.

DACIA LAN

http://aolsvc.news.aol.com/news/article.adp?id=20040919072009990001

What He Said During Hearing in July

"[I am] Saddam Hussein al-Majid, president of Iraq.''

''When you take a procedure to bring me here again, present me all these papers
with the presence of lawyers."

"You know that this is all a theater by Bush, the criminal, to help him with
his campaign.''

"How could Saddam be tried over a Kuwait that said it will reduce Iraqi women
to 10-dinar prostitutes?''

Saddam Hussein faces the following broad charges, with specific charges to be
filed later:
1991: Suppressing Shiite and Kurd uprisings after Gulf War
1990: Invading Kuwait
1988: Gassing Kurds in Halabja (alleged victim shown left)
1986-1988: Displacing Kurds in "Anfal" campaign
1983: Killing Kurdish Barzani clan
1974: Killing religious figures
30-Year Span: Killing political activists

Dupa cum reiese din acuzatiile de mai sus, Saddam Hussein, este judecat pentru
ca i-a zdobit pe kurzii comunisti(tigani arabi) si pe activistii politici
sionisto-comunisti, a folosit armele chimice date de americani contra Iranului
si bolsevicilor kurzi, si si-a redobandit prin forta armele Kuwaitul, care
istoric face parte din Irak. Cu alte cuvinte daca noi romanii vrem sa ne luam
inapoi teritoriile romanesti din Ucraina,Bulgaria, Serbia si Ungaria,suntem
acuzati si condamnati ca teroristi si criminali de razboi. Mai dupa ce legi
draconice democrate, sunt condamnati astazi patriotii nationalisti. Halal de
asa legi, acuzatori si judecatori!

DracuGol

"DACIA LAN" <daci...@aol.com> wrote in message
> [...]

Ungaria,suntem
> acuzati si condamnati ca teroristi si criminali de razboi.

Usor cu pianul ca se varsa clapele, dacialane; ca daca macar deschidem
pliscu cu Ucraina ne bat ca pe copii. Tu nu te uiti la armata lor. Las-o
balta cu Cahul, Bolgrad si Ismail ca imediat se ridica chestia transilvana..

Citeste-l atent pe Tov. Putin si ai sa intelegi si tu...desi sperantele sint
mici micute

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: "DracuGol" drac...@comcast.net
>Date: 9/21/04 7:03 PM Eastern Daylight Time

Asta-i valabil pentru lasi si misei, nu pentru adeptii lui Codreanu si
Antonescu.
Cand noi nationalistii adevarati vom veni la putere luam toate teritoriile
romanesti de la Ucraina in cel mlt doua saptamani, ca sa nu zic ca planul e de
trei zile. Cat despre Putin, vai de pula lui.

din Texas cu drag

>Las-o

cine ridica transilvaniea? putina sau kujma?!
adica ceare-aface coada vacii cu shtanpula primarii!
sau acu rusocrainenii taie si spanzura ioropa ca pa tinpu lu ancal jo, ciurcila
si kotonogu?!
iea promis bushi transilvaniea lu kujma?!
iear shtii lucruri ascunse...
detalieaza-ne si pa noi, aaaaaaa?!

PACE SI VIN !

Lupulusa

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)
>Date: 9/21/2004 8:55 PM Eastern Daylight Time

herr burlacu parca acu` citava vreme gavareai pa ruseste. acu ce-ti trece pin
cap sa-i sugeti pula lu` putin pina da in bilbiiala?

in miracles we trust!

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 9/21/04 9:52 PM Eastern Daylight Time

Unde si cand pizda ma'tii am gavarit eu pe ruseste ??? Tu crezi ca eu sunt
schilodul schizofrenic Andrew Stanley si prietenul lui de bautura Stefan Lupu
???

DODOINVEST

> [...]

>schilodul schizofrenic Andrew Stanley si prietenul lui de bautura Stefan Lupu

nu ne dadushi matalii niste adrese la care sa scria pa ruseste? daca ti-ai
pierdut memoria vezi ca are nea askie o reteta pentru mataliii. poate`ti revii.

in miracles we trust!

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: dodoi...@aol.com (DODOINVEST)
>Date: 9/23/04 11:00 AM Eastern Daylight Time
Ba boule incaltat,adresele de Web poate sa fie si in limba chineza, important
este ce se spune acolo in limba romana.

Lupulusa

> [...]
>From: daci...@aol.com (DACIA LAN)

>Ba boule incaltat,adresele de Web poate sa fie si in limba chineza, important

ba boule limba romana se scrie cu alt fel da caractere. mataliii n`ai caracter
da limba romana.

in miracles we trust!

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 9/23/04 7:34 PM Eastern Daylight Time

Mai lupule, limba ta este un latrat la luna si la stele.

Alexandru

daci...@aol.com (DACIA LAN) wrote in message news:<20040922001019...@mb-m06.aol.com>...

hahahaha

ba nene, pe ce lume traiesti ma ? sau esti un fel de magician ? cum
iei teritoriul inapoi ? ii tai pula lu' putin ? esti cu aia de la noua
dreapta care lipesc de vreo 2-3 ani afise pe la universitate si pe la
romana, dar nu-i baga nimeni in seama ????

Lupulusa

> [...]

>dreapta care lipesc de vreo 2-3 ani afise pe la universitate si pe la
>romana, dar nu-i baga nimeni in seama ????

vazui o poza cu aia de la noua dreapta. iera unu` cu un pelican impaiat. ie
vro` legatura cu cioara vopsita?

in miracles we trust!

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: aber...@home.ro (Alexandru)
>Date: 9/23/04 8:40 PM Eastern Daylight Time

Toate la timpul potrivit, ca si cu caderea comunismului.

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
>From: lupu...@aol.com (Lupulusa)
>Date: 9/24/04 6:56 AM Eastern Daylight Time

Cei de la Noua Dreapta zice ca pelicanul impaiat esti tu, si simbolizeaza ca
esti o cioara din Oltenita.

? "Alexandru" <aber...@home.ro> ?????? ??? µ???µ?

Ea e chiar ... "Magicianul" de acum citiva ani ;-)
Cauta seneul pe goggle...

--
http://gogu.enosi.org/index.html

http://www.romclub.4t.com/rabin.html

E' mai possibile, oh porco di un cane, che le avventure in codesto reame
debban risolversi tutte con grandi puttane!
F.d.A

DACIA LAN

>Subject: Re: Presedintele Irakului,Saddam este judecat de un guvern numit de
>cotropitori, nu ales de poporul irakian.
> [...]

Care ea mai porcule ?

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

> [...]

Tu, fa scroafo ;-)))

MUIE lui daciaPulana, jidanca slinoasa care ii face de ris pe Evrei decenti!

DACIA LAN

> [...]

>Tu, fa scroafo ;-)))
>
>MUIE lui daciaPulana, jidanca slinoasa care ii face de ris pe Evrei decenti!

Bine bre dementule, in acest caz poti sa injuri jidaucele cat vrei, eu sunt
patriot moldovean.

? "DACIA LAN" <daci...@aol.com> ?????? ??? ??????

decenti!

> Bine bre dementule, in acest caz poti sa injuri jidaucele cat vrei, eu
sunt
> patriot moldovean.

Fugi fa de aici, tu esti o jidanca imputzita care suge puli la sculamentosi.

MUIE cu cacat tie scursura jidaneasca!

DACIA LAN

> [...]

>sunt
>

>Fugi fa de aici, tu esti o jidanca imputzita care suge puli la sculamentosi.

Pai daca zici ca ma cunosti asa de bine, ia posteaza poza mea, sa vad si eu cum
arata jidauca aceia despre care vorbesi si in somn,sau tu esti nebun si aiurezi
???

Jidanu

Vai de mine, ce urat vorbiti, domnule arhitect!

--
"gogu" <gola...@NOSPAMyahoo.com>

Ο "DACIA LAN" <daci...@aol.com> έγραψε στο μήνυμα

Ce fa, n-ai curaj sa te uiti in oglinda ?:-)))
Bine ziceam eu ca esti urita cu spume !

MUIE la jidancele slinoase ca tine babornitzo !