Eu si Dror

Anonymous

Nepurcelul ai scris:

lucruri neinteresante

Eu si Dror vrem sa vedem filmul cand sugi pula lui Vicky
http://www.sensualbaires.com/perl/site2/individual.pl?client=tr97&lg=es&pg_back=2

si te fute Kendra in cur
http://www.sensualbaires.com/perl/site2/individual.pl?client=tr124&lg=es&pg_back=2

Don Juan Fericitul Bogat

On Feb 14, 10:20 pm, Anonymous <nob...@remailer.paranoici.org> wrote:
> Nepurcelul ai scris:
>
> lucruri neinteresante

Mda Dror omul autointitulat cu coaiele de otel .
Mda Dror omul cu holopoint.com si ca site si pentru o
perioada si ca companie numita holopoint sub pistolul lui Dror.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b0a7b6a837bdaa26?hl=en
Mda Dror care aditional la holopoint.com repeta si citez :
sint lucruri pe lumea asta pentru care vietile oamenilor nu au nici o
valoare.
Mda Dror cel care ma drogat fara stirea mea.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/cb7bd97a87c1a152?hl=en
Mda Dror care se autointitula ca fiind mossad si nu era mossad .
Mda Dror care se autointitula ca fiind mossad si inca ceva fara ca eu
sa pot sti ce
alceva fiind probabil cocomplotator la plot Nicadoricesc .
Mda Dror care pe post de autointitulat mossad si alceva sa
autointitulat parintele meu intel .
Mda Dror care pe post de autointitulat parinte intel a declarat
ca eu trebuie sa fac suta la suta numai ce si cum imi spune el.
Mda Dror care pe post de autointitulat parinte intel a declarat
ca si eu trebuie sa fiu si sint ca el dublu fara ca eu sa stiu pentru
cine
el fiind autointitulatul meu handler .
Mda Dror cel care a obligat trimiterea de mails semnate cu
holopoint.com
in Israel si Russia sub amenintari si amenintari cu pistolul.
Mda Dror care inainte sa se autoproclame mossad si inca
ceva ameninta cu fratele lui mare in mossad .
Mda Dror cel care a obligat prin amenintari cu fratele lui
din mossad sa bag in founders agreement a companiei de holographie
ca cine iese din companie iese fara nimic asta fiind preludiu
la jaful companiei si probabil si incercare de agatare lever pentru
Nicadorisme .
Dror cel care a mintito pe judecatoarea in fata careia lam adus
printre altele
spunind ca holopoint.com nu inseamna nimic si nu are nici o
semnificatie .
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d4f5fa5fc247e90a?hl=en
Mda Dror care este probabil parte din plotul de a pune un judecator
care il cunostea
in procesul pe care il lam intentat fara acte de la politie unde e
dosar secret
judecator care sia autodat demisia.
Mda Dror parte din dosarele secrete la Politie MOD si Tribunalul
Suprem .
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/ab03f4e96936d357?hl=en
etc etc

Nu nu am gresit fata de multiNicadorul Dror .
Mossad - Dror legal prin inchisoare infinita
CIA - Dror legal prin inchisoare infinita
FSB - Dror legal prin inchisoare infinita

Toata povestea
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/45e4799010295682?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4f805cdbfc523f9e?hl=en
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/5c2fa9dae6f59ee0?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/17458b615f355a99?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/cd59ff1a48f0496d?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/748ba891fd12c829?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/753fb5a017be8b04?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/fb1f3d18b549605f?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/7b49f96eac1da9d3?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/066cd07bfd851433?hl=en#
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/fb1f3d18b549605f?hl=en#

Nepurcelul Purcel Kusher

Don Juan Fericitul Bogat

In contextul de mai sus Dror dupa ce a trimis posta cu holopoint.com
in Israel si Russia
ma luat si obligat sa merg cu el la Compania Ben Moshe de la care
inainte de aparitia
lui Dror eu cumparasem multe lucruri pentru holographie.
La compania Ben Moshe era o doamna Doctor in Fizica Ana originara din
Russia si cu care
eu eram in relati de lucru foarte bune .Ana lucra de zeci de ani la
Ben Moshe .
Ben Moshe este o companie foarte respectabila si suplier de zeci de
ani a industriei
si MOD !
Domnul Dror lunduma fortat la intilnire cu Doamna Doctor Ana si CEO a
Ben Moshe
a tipat timp de peste jumate de ora aiureli la cei doi .
Deci Dror a lasat impresia in contextul asta si la mai sus ca eu
amenint si asta
fara ca eu sa fi facut nimic alceva decit sa fiu prezent pe post de
CEO a Exaphotonic
sub amenintari si fortat la intilnirea cu Ben Moshe .
Daca Dror prin asta vroia sa apara ca eu amenint MOD sau Russia nu
stiu si pentru asta
public aici faptele .

Nu nu am gresit fata de multiNicadorul Dror .
Mossad - Dror legal prin inchisoare infinita
Shabak - Dror legal prin inchisoare infinita
Politie- Dror legal prin inchisoare infinita

Anonymous

On Feb 16, 3:21 am, Don Juan Fericitul Bogat
<donjuanferici...@gmail.com> wrote:
> Mda Dror omul autointitulat cu coaiele de otel .
> Mda Dror omul cu holopoint.com si ca site si pentru o
> perioada si ca companie numita holopoint sub pistolul lui

> Nepurcelul Purcel Kusher

Jidane, daca nu dai imediat telefon lui Dror sa-ti ceri iertare si dupa
aceia sa te duci la Ierusalim, sa te faci crestin, o sa arzi in iad. O
sa te futa in cur draci cu pula de otel inrosit in foc si o sa sugi pula
de pacatosi sifilitici o vesnicie. Ai auzit?

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Feb 14, 3:20 pm, Anonymous <nob...@remailer.paranoici.org> wrote:
> Nepurcelul ai scris:

> [...]

Asta e gheseftul lui Dror ? Treburi cam mafiote.

Don Juan Fericitul Bogat

On Feb 21, 3:09 pm, † Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul
Uite mai jos gheseftul lui Dror citeste tot cu atentie la legaturile
dintre lucruri.

[...]
lucru declarat in scris sub juramint si semnatura in mod official in
tribunal.
Mda tot asa vorbind la plural Dror imi spunea
si citez : noi o sa te facem sa uiti totul.
Mda tot asa vorbind la plural Dror imi spunea si citez :
noi putem sa facem orice si nu vom data socoteala legi.
Dupa tot cea ce e scris mai sus si dupa multe discuti
incordate cu amenintatorul si Rapitorul Parinte intel Dror
am reusit sa schimb numele companiei din Holopint in Exaphotonic .
Pe post de Exaphotonic cu trecut ca Holopoint
am fost luat de Dror la o intilnire aranjata probabil de fratele
lui Dror din mossad cu directori de la ElOp.
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/b0a7b6a837bdaa26?hl=en
ElOP este o companie mare si cunoscuta de electrooptica .
Nu mia fost clar si este neclar ce Dror a vrut sa obtina de la
directori
de la ElOp. http://www.elbitsystems.com/elbitmain/elop
Ce este important este ca Compania ElOp se afla situtata in Parcul
Rabin
din rehovot .Pina aici nimic iesit din comun la prima vedere
si daca am face abstarctie la holopoint.com .
Dar la iesirea de la intilnirea la ElOp si din Parcul Rabin
http://en.wikipedia.org/wiki/Yitzhak_Rabin
amenintatorul si Rapitorul Parinte intel Dror mia cerut fara
explicati
sa o iau direct in directia opusa decit directia in care trebuiam sa
mergem.
Dror a inceput sa imi dea ordine de luat la dreapta sau la stinga
pina am ajuns in fata spitalului militar .Lui Dror nu ia fost
deajuns sa imi arate spitalul militar si dupa o scurta pauza
a reinceput sa ceara sa o iau la dreapta si stinga pina
ma adus in fata cimitirului .Ajuns la cimitir si aratindumi
cimitirul lau facut multumit pe Dror .
Deci Dror holopint.com ma dus in Parcul Rabin iar la iesire
fara explicati mia aratat spitalul militar si cimitirul
iar tot asta este clar Nicadorism.
Dupa asta si dupa ce a luat control asupra Companiei Exaphotonic
Dror era foarte avid sa ma faca sa fug din Israel probabil preferabil
in America .

Anonymous

Sa se emita imediat mandat de arestare a Nepurcelului. Acest criminal
trebuie arestat, judecat in Tribunal Legionar si condamnat.

Don Juan Fericitul Bogat

On Feb 21, 2:49 am, Anonymous <anonym...@foto.nl1.torservers.net>
in America .Faptul ca Dror a vrut sa ma faca sa fug din Israel este
probabil un amanunt foarte important in toate ploturile Nicadoresti
scr dacialan Burlacu si Askia si Dror .

La sfirsitul jafului a Exaphotonic
Dror era preocupat sa nu lase nici o urma
ca compania Exaphotonic fosta Holopint a existat .
Printe altele a intrat la mine in casa
cerindumi sa ii dau diskurile din computerele
personale pe care fusesera documente ale Exaphotonic
pentru a nu putea cineva recupera documentele
Exaphotonic si mai ales holopoint.com
lucru de care el probabil se temea .
In aceiasi ordine de idei individul a cerut sa
ii dau tot ce e legat de Exaphotonic si holographie
inclusiv documente ce am si au ramas in casa .
Ca sa am dovada cine e el iam aratat un maldar de
20 de lazi de Standarde tiparite care le aveam in
casa si care nu aveau nici o legatura la nimic.
Individul Dror fara sa gindeasca prea mult
a luat toate Standarde tiparite care le aveam in
casa si care nu aveau nici o legatura la nimic.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/741723660d452c27?hl=en

Important
Dror a accesat probabil prin fratele lui din mossad
dosarul meu personal la MOD armata .Dror stia tot
ce era in dosarul meu militar inclusiv nota de Kaba
care este o nota complexa a fiecarui om in armata
si defineste cit de bine esti adaptat cerintelor
MOD si armatei si Kaba ca si dosarul militar
sint secrete .Dror a incercat sa ma impresioneze
si sa vada cu ce ma poate santaja si manipula din datele
existente in dosarul meu militar la MOD.
Asta este important in contextul ploturilor
Nicadoresti scr dacialan Burlacu si Askia si Dror
deoarece arata ca Nicadori erau si hotariti si
dispusi la metode sofisticate de manipulare .
De parca asta nu ar fi fost de ajuns Rapitorul Parinte intel Dror
care se autointitula ca fiind mossad si nu era mossad
lucru declarat in scris sub juramint si semnatura in mod official in
tribunal
imi povestea ca amenintare cea ce mossadul a facut lui Eli Cohen
http://en.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen ca sa il oblige sa plece
in missiune de spionaj .