Re: Platesc 1500 dolari cash pentru informatie

Dave U. Random

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/969310c5cd3af88e?hl=en%05dc5d91a48ad27a4%F3%AC%A9%9Ec5cd3af88e

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/825ae865c572532f?hl=en

> Nepurcelul Purcel Kusher

Fi atent ca noi iti spunem frumos. Nu mai barfi pe Dror si pe Yigal Amir
pe internet. Ei sunt oameni mari. Mari de tot. Nu au timp sa fie
deranjati de un putz ca tine. Daca nu esti ascultator, te dam pe mina
doctorilor si surorilor, sa te trateze.

Anonymous

https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/e8324530bedae795?hl=en
contactati
soundro...@gmail.com

soundroomlight @ gmail.com
pentru a fi visibil in google groops
reuniti partile la email adresa

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4e90b593736cb8db?hl=en
Cel putin spune te rog
Care mai sint stirile si noutatile cu Nicadori dacialan Burlacu si Dror ?
Dacialan e a fost colonel ?

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous

Herr Standartenfuhrer Dacialan o sa fie avansat in grad in cadrul unei
mari ceremonii la Casa Verde neonazista din New York.

IntelOffice, Inc.

Anonymous wrote:

>https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4e90b593736cb8db?hl=en
>Cel putin spune te rog
>Care mai sint stirile si noutatile cu Nicadori dacialan Burlacu si Dror ?

Nicadorii: \declassified\ vacanta la munte
Burlacu si Dror: \declassified\ vacanta la mare
Burlacu si Dror: \declassified\ pescuit oceanic
Output: \declassified\ ton, cod si calmari
Reluarea activitatii profesionale: \declassified\ toamna
Data: \classified\
Oficiul: \classified\

>Dacialan e a fost colonel ?

Dacialan rangul: \classified\
Distinctii, decoratii: \classified\
Status azi: \declassified\ civil
Angajat/disponibilizat: \declassified\ amploiat part-time
Functia: \declassified\ analiza firului in quattro stagioni
Locul de munca: \classified\

>Nepurcelul Purcel Kusher

In curand vi se va face cunoscut numarul de cont si codul IBAN
al bancii in care veti efectua viramentul sumei de 1500 dolari
americani, ceea ce reprezinta cuantumul datorat de Dvs. pentru
informatia continuta in extrasul de registru mentionat mai sus.

best regards
Biroul de Presa inteloffice Inc

~ rugam aveti intelegere pentru clasificarea partiala
a datelor din motive de \classified\
~ rugam pastrati discretia

Anonymous

Pentru IntelOffice, Inc." <birouldepr...@dizum.com si ceilalti
Informatia care ma intereseaza si pentru care platesc este
urmatoarea : Cum a ajuns contractul lui dacialan explicat in link
la Dror ca holopoint.com explicat in link ?
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/e8324530bedae795?hl=en

De platit platesc jumate din bani dupa ce primesc jumatate de informatie AUTENTICITATA
CA ADEVARATA iar cealalata jumatate de bani dupa ce primesc in aceleasi conditi
si a doua jumatate de informatie .

De contactat :
https://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/287bb9a5b749b788?hl=en
soundro...@gmail.com
soundroomlight @ gmail.com
pentru a fi visibil in google groops
reuniti partile la email adresa

Nu ma intereseaza identitatea persoanei care da informatia .

Nepurcelul Purcel Kusher

Nomen Nescio

οΏ½ "Anonymous" <nor...@breaka.net> οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½ οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½οΏ½
> [...]
> urmatoarea : Cum a ajuns contractul lui dacialan explicat in link
> la Dror ca holopoint.com explicat in link ?

Fugi fa curva ordinara, tu nu ai bani sa platesti factura de curent, de unda
pula mea sa ai $1,00?!
Vrabia malai viseaza...
Tirfo!

> dupa ce primesc jumatate de informatie

Primesti jumate pula in cur si restul in gura;-)

> Nu ma intereseaza identitatea persoanei care da informatia .

E domnu Dror who owns you;-)))
Curvo!

Anonymous

gogu scrie
> E domnu Dror who owns you;-)))

Te rog Domnu cu litera mare caci Domnul Dror
este mare Nicador dovedit in Israel si Rusia
si inca nedovedit fata de USA unde vroia sa ma scoata fortat
deci inca o data linga dacialan.

Nepurcelul Purcel Kusher

Anonymous