GardaDeFier.com in curand pe Internet

Stefan Lupu

Pentru cei ce ne-au iubit, pentru cei ce ne-au dusmanit, pentru toti
Romanii cu constiinta: noul web al Garzii de Fier se va deschide in
acest an. Adresa este: www.GardaDeFier.com. Suntem aceiasi ca in anul
2000 cand "Garda De Fier - Gazeta De Exil" a fost cea mai citita
gazeta pe Internet. Ce aducem nou sunt Noua Ordine Mondiala,
Francmasoneria si multe alte subiecte ce preocupa suflarea Romaneasca.
Site-ul va fi lansat de aceiasi editori: Constantin Burlacu si Stefan
Lupu. Contrastul in ceea ce acesti domni cred este cea mai formidabila
"lupta" in Miscarea Legionara de azi. Sunt subiecte care preocupa
batrani ca si tineri. A fost Legiunea o miscare religioasa? Si, daca
da, a fost pentru Dacia-Zamolxe sau Romania Orthodoxa? A fost limba
Dacilor vorbita DEJA in Imperiul Roman? Si, daca nu, de ce s-a
pierdut? Sa fim 100% impotriva Iudeilor sau 100% 'Pro Patria Mori'? Ce
inseamna Icoanele noastre? Se va scula vreodata Romania, cu sau fara
Miscarea Legionara, la statutul de tara libera in care sa nu-i pese de
Americani sau Rusi? Multe alte intrebari vor fi puse. Oaspetii
dumneavoastra, Constantin Burlacu si Stefan Lupu, vor raspunde
intrebarilor dumneavoastra.

Traiasca Legiunea si Capitanul!

Stefan Lupu

Pima mea intrebare, catre Domnul Burlacu: De ce nu sunteti Ortodox?
Asteptam comentarii.

ramy ramy

http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/4e26cbc39dfd9df6?hl=en
Domnu Stefan Lupu o intrebare :

Cum sint vazuti de dumneavoastra in garda de fier urmatori leaders
Ariel Sharon
Ehud Barak
Barak Obama
George Bush
Vladimir Putin
Tony Blair
?

Sint absolut neimpresionat de faptul ca lucrati sau ati lucrat la o
companie oficiala de monitorizare .
Intrebarea este in contextul afirmatilor pe scr a lui dacialan aka
garda de fier .

Nepurcelul

Stefan Lupu

On Apr 14, 3:52 am, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> [...]
> companie oficiala de monitorizare .
> Intrebarea este in contextul afirmatilor pe scr a lui dacialan aka

Domnule Purcel,

Nu am lucrat niciodata pentru o 'companie de monitorizare', fie
oficiala sau nu. Nu am nici un fel de idee despre 'dacialan'. Ceea ce
deschidem noi sunt discutii "aprinse" intre doua viziuni despre
Miscarea Legionara. Cat despre intrebarile dumneavoastra va raspund
numai in numele meu, Stefan Lupu. As prefera sa-l intrebati si pe
domnul Burlacu.

Sa incepem: Sharon a fost un terorist, la fel ca Arafat; fara
comentarii.
Barak a fost foarte bun pentru pace, daca nu pierdea alegerile aveam
doua state pe teritoriul vechii Palestine.
Bush, Obama si Blair sunt doar pioni pentru Noua Ordine Mondiala.
Putin este singurul aparator al Bisericii Orthodoxe.

Datorita faptului ca v-am raspuns, consider ca dvs., de asemenea,
puteti raspunde acestor intrebari. Daca nu, nu este nici o problema,
voi fi nevoit a nu raspunde la viitoarele intrebarile ale dvs.

Traiasca Legiunea si Capitanul!

ramy ramy

Domnul Stefan Lupu

> Nu am lucrat niciodata pentru o 'companie de monitorizare', fie
> oficiala sau nu. Nu am nici un fel de idee despre 'dacialan'.
De pe blogul lui Burlacu http://dacialan.blogspot.com/?view=classic
reiese clar ca dacialan sau mai precis daci...@aol.com este Burlacu .
Ciudat de tot este faptul ca Dv care sinteti mare in garda de fier nu
stiti ce contine blogul lui Burlacu si care ii este emailul principal
de peste 12 ani .

Eu mam semnat ca Nepurcelul asa ca nu pot decit a observa ca in
raspunsul dumneavoastra mati rebotezat Purcelul cu sic virgula
scr la sfirsit .

> As prefera sa-l intrebati si pe domnul Burlacu.
Cine il opreste sa raspunda mai ales in contextul la cea ce
e scris pe scr de dacialan aka garda de fier aka Burlacu aka Soare .
Vezi explicatiile in linkurile acestea .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/716b8fcdc3467b6d?hl=en#
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/fe858925c29d39d4?hl=en
In aceasi ordine de idei intrebarea mea este si a fost clar pusa catre
Dv in contextul
afirmatilor lui dacialan redate in linkurile de mai sus .
Am scris clar si citez :Intrebarea este in contextul afirmatilor pe
scr a lui dacialan aka
garda de fier .
Afirmati pe care le redau acum in linkurile de mai sus .
Astept raspunsul Dv in acest context creat chiar de dacialan.

> Oaspetii
> dumneavoastra, Constantin Burlacu si Stefan Lupu, vor raspunde
> intrebarilor dumneavoastra.
Dv vati presentat impreuna cu Burlacu ca representanti garzi de fier
dispusi sa raspunda la intrebari
asa ca este normal si logic de a raspunde la cea ce ati fost intrebat
civilizat in contextul afirmatilor
lui dacialan pe scr .

Nepurcelul

ramy ramy

> [...]
> dispusi sa raspunda la intrebari
> asa ca este normal si logic de a raspunde la cea ce ati fost intrebat

Quod Erat Demonstrandum
מה שצריך להוכיח

מוסד אני סיימתי
רוצה בחוץ רוצה צדק אכשייו
זמן מוסד

Semnat Nepurcelul despre care voi Fane stiti bine ca e Purcel

Nicadorul

On Apr 14, 11:30 am, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> Quod Erat Demonstrandum
> &#1502;&#1492; &#1513;&#1510;&#1512;&#1497;&#1498; &#1500;&#1492;&#1493;&#1499;&#1497;&#1495;
>
> &#1502;&#1493;&#1505;&#1491; &#1488;&#1504;&#1497; &#1505;&#1497;&#1497;&#1502;&#1514;&#1497;
> &#1512;&#1493;&#1510;&#1492; &#1489;&#1495;&#1493;&#1509; &#1512;&#1493;&#1510;&#1492; &#1510;&#1491;&#1511; &#1488;&#1499;&#1513;&#1497;&#1497;&#1493;
> &#1494;&#1502;&#1503; &#1502;&#1493;&#1505;&#1491;
>
> Semnat Nepurcelul despre care voi Fane stiti bine ca e Purcel

Mai porc de maimuta, o sa discutam cu Dror si daca e de acord, iti
dovedim noi. Iti vine ignatul.

Stefan Lupu

Domnilor,

Nici nu am inceput web-ul Garzii si dvs. va infierbantati in discutii
si ebraica.

Stefan Lupu

On Apr 14, 2:22 pm, Nicadorul <remai...@reece.net.au> wrote:
Domnilor,

Eu nu sunt Burlacu, eu nu ma joc. Web-ul asta se deschide. Dar Purcel
ne pune intrebari in limba Iudaica. Noi nu stim aceasta limba. Va rog,
pentru prima si ultima data, postati in Romana sau English.

gogu

? "Stefan Lupu" <fane...@gmail.com> ?????? ??? ??????
-------------------------

Par-ca rrom-ana e mai cu motz ca Ebraica, aaaa?;-)
Anyway, MUIE garzii de tinichea si kopitanului ovreu zelinschi;-)

Anonymous Remailer (austria)

On Apr 15, 12:26 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:

> Par-ca rrom-ana e mai cu motz ca Ebraica, aaaa?;-)
> Anyway, MUIE garzii de tinichea si kopitanului ovreu zelinschi;-)

Boule. Vrei sa mori? Te gasim jidane.

gogu

Ο "Anonymous Remailer (austria)" <mixm...@remailer.privacy.at> έγραψε στο
μήνυμα news:07cb9fdcc445bee6...@remailer.privacy.at...
Daaaaa, va astept;-)
Paste fericit jidovule;-)

Teofan

Nu e jidan. Un tigan turc. Ei toti strica imaginea Romaniei. Chiar daca
e crestin, este un somer nespovedit.

gogu

Ο "Teofan" <rema...@reece.net.au> έγραψε στο μήνυμα
> Nu e jidan. Un tigan turc. Ei toti strica imaginea Romaniei. Chiar daca
> e crestin, este un somer nespovedit.

hehehehe;-)
Rrom-ania nu are nevoie sa ii strice alti imaginea, o face ea singura si cu
mare succes I must say;-)))
In rest, MUIE gardistilor!
...si mistocarilor;-)
LOL

Stefan Lupu

On Apr 15, 1:50 pm, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> Ď "Teofan" <remai...@reece.net.au> Ýăńářĺ óôď ěŢíőěánews:VKK9GTNS4101...@reece.net.au...

> hehehehe;-)
> Rrom-ania nu are nevoie sa ii strice alti imaginea, o face ea singura si cu
> mare succes I must say;-)))
> In rest, MUIE gardistilor!
> ...si mistocarilor;-)
> LOL

GardaDeFier.com se va deschide cu, sau fara, aceste pronifati.

Flamen Furrinalis

Am impresia ca Garda se apropie de aceasi stare de fapt, ca si acest
forum. Adica, a incetat sa fie un vehicol major pentru schimbul de
opinie :-)

gogu

? "Stefan Lupu" <fane...@gmail.com> ?????? ??? ??????
-----------------

"pronifati"???!!!
Hahahahaha:-)))
Si tu te vrei rrom-an adevarat, este?;-)))
MUIE ba, tie, garzii de tinichea, lui zelinschi si lui
codruta-scurta-putza;-)

PS
Buna mistocareala asta ba;-)

Flamen Furrinalis

On Apr 16, 9:30 am, "gogu" <rumin-pr...@usenet.cnntp.org> wrote:
> ? "Stefan Lupu" <fanell...@gmail.com> ?????? ??? ??????news:b7ef1cae-eaad-400d...@j15g2000vbt.googlegroups.com...
Lasa-l pe Nea' Lupu.... poate-i un pokimon, dar nu cred. Adresa si
IPul par legitime. Si participantii cat de cat seriosi sunt o
raritate.
Oameni suntem, toti mai facem cate una. !

ramy ramy

Am terminat cu scr .Spun toate bune nenazistilor de pe scr .
Pe scr garda de fier a dobindid recordul la amenintari si contracte .

Dacialan a scos contract impotriva lui Sharon .
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/9cd2e9896515ee59?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d2295f49f4137c1a?hl=en
Dacialan viza sa ma faca pe mine Brownyear patsiul la toata povestea.
Contractul lui dacialan a aparut la Dror ca holopoint.com
cea ce confirma ca contractul triplu a lui dacialan e real.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/fe858925c29d39d4?hl=en
si toata povestea.
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/8d2fe2bb64b75b8e/e4d393e7716c73fa#e4d393e7716c73fa
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_frm/thread/716b8fcdc3467b6d?hl=en#

Contractul lui dacialan cel care are intentile clar declarate triple
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/8d232e6ff49f7840
este un contract tipic garda de fier triplu
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/browse_thread/thread/0b19e870ba908dae?hl=en#
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/0f1d1cf2a42db54a?hl=en
si mai vizeaza in afara de Sharon pe Barak la data cind a fost scris
postul
iar Tomberg poate insemna si Tony .

Nicadori cunoscuti cu certitudine
http://ro.wikipedia.org/wiki/Nicadori
1 dacialan cea ce implica Constantin Burlacu si Alexandru Soare
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/9cd2e9896515ee59?hl=en
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/d2295f49f4137c1a?hl=en
vezi contractele mai sus
2 Yaron Dror cel cu holopoint.com http://www.whois.net/whois/holopoint.com
http://groups.google.com/group/soc.culture.romanian/msg/fe858925c29d39d4?hl=en
3 Askia cea care a sters proprile mesajele de pe scr dar stiuta de
mine si de Bula .

Pentru toti Nu am facut si nu fac nici un alt trip decit a arata ca
din partea mea eu am terminat cu scr
si autoritatile pot lua masurile care ei le cred contra garzi de
fier .

Toate bune la toti nenazisti am terminat cu scr.
Nepurcelul Purcel Kusher

† Preafericitul Prof. Dr. Ing. IPS Raspopitul

On Apr 16, 1:38 pm, ramy ramy <ramych...@gmail.com> wrote:

> [...]
> fier .
>
> Toate bune la toti nenazisti am terminat cu scr.

Da' Dror si acest 'Dacia' sunt suspecti. Askia s-a dat la fund, a
intrat in conspirativitate sau posteaza numai anonime.....

gogu

Good ridance!
Dar eu nu cred aceste promisiuni mincinoase gen "am terminat cu scr" bla bla
bla;-)
De curind nu rezisti si iar o sa apari cu un alt sn ca sa improsti secerica
cu cacat.
MUIE ma!

? "ramy ramy" <ramy...@gmail.com> ?????? ??? ??????