Pisiory zerwały kworum w Senacie

Bruno Brunowski

Powody są dwa:
- Senat rozpoczął pracę nad nowelizacją specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rządowej willi.

A tyle p... o jedności w obliczy epidemii.

--
Bruno

𝓢𝔂𝓵𝓿𝓲𝓸 𝓑𝓪𝓵𝓬𝓸𝓷𝓮𝓽𝓽𝓲

Am 12.03.20 um 18:59 schrieb Bruno Brunowski:
Moze musieli szybko biec na msze? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪☪
"Andrzej Duda jest erudytą, jemu miód z ust kapie, on ma pyłek
kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobierać słowa bez kartki i
natychmiast może mówić godzinami i chyba takiego powinniśmy mieć
prezydenta" (król remiz Sławomir Świerzyński)

u2

W dniu 12.03.2020 o 23:00, SB-uca pisze:
> Moze musieli szybko biec na msze?

esbuc studiował na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz śmiać
się z katolików ?:)

Jacek Bialy

> Moze musieli szybko biec na msze?

--- esbuc studiował na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz śmiać
się z katolików ?:)

Aleś ty naiwny - przecież KUL to była hodowla rozmaitych donosicieli i prowokatorów (inaczej zamknęliby budę). Zresztą Polski kościół wraz z jego prymasami ciężko pracowali dla komucha - a że się czasem posprzeczali, to była jedynie kłótnia w rodzinie.

JB

u2

W dniu 12.03.2020 o 23:22, Jacek Bialy pisze:
no wiesz, wiara jest jak 4 litery każdy ma swoją, ja tam nie wierzę w
zbawienie wieczne, bo po prostu nicość jest tylko na krótką metę, ale
coś na pewno jest w katolicyzmie, coś mistycznego

Jacek Bialy

> [...]

zbawienie wieczne, bo po prostu nicość jest tylko na krótką metę, ale
coś na pewno jest w katolicyzmie, coś mistycznego
----------------

Czy ja mówiłem że nie? Za komuny byłem katolikiem, potem poznałem inne duchowe tradycje i na stare lata uważam, jedni są potrzebni drugim, gdyż każda ścieżka ma w sobie coś unikalnego, czego inni mogliby się nauczyć.
A od Kościoła odszedłem, bo nie raz mogłem się przekonać, jak polskie duchowieństwo niszczy wszystko to, co w tym kościele było najlepsze. Po tym, jak Polak został papieżem woda sodowa odbiła większości z nich tak, że trudno było w tym nadętym środowisku w ogóle przebywać - nie mówiąc już o słuchaniu ich nauk. Trzymał mnie jeszcze jakiś patriotyzm, lecz już po pogrzebie ks. Popiełuszki zaczęło mi coś świtać, że to jest droga w maliny. Wkrótce zresztą było więcej morderstw, które zawsze poprzedzały jakieś szykany ze strony kościelnej hierarchii - po prostu kto nie chciał się podporządkować, tego biskupi przestawali 'chronić', czyli wystawiali na pastwę SB. Wspólnota zbrodni związała ich z komunistami na zawsze.

JB

mrblue...@gmail.com

"- Pod pozorem walki z koronawirusem marszałek Grodzki próbuje zmienić regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyć alternatywny ośrodek władzy dla rządu i Sejmu"

Runt

W dniu 2020-03-13 o 08:42, mrblue...@gmail.com pisze:
> "- Pod pozorem walki z koronawirusem marszałek Grodzki próbuje zmienić regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyć alternatywny ośrodek władzy dla rządu i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZAŁEK, CO? ;-)))

Moze jakis rząd techniczny z Glińskim na czele? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

mrblue...@gmail.com

no wiesz, wiara jest jak 4 litery każdy ma swoją, ja tam nie wierzę w
zbawienie wieczne, bo po prostu nicość jest tylko na krótką metę, ale
coś na pewno jest w katolicyzmie, coś mistycznego
---
"Jeden Duch i jedno serce orzywialy wszystkich wierzacych"
Wiec prawdziwa Wiara jest jedna i ta sama dla wszystkich.

"Chcesz zyskac niesmiertelnosc przez jakis czyn dzielny?
Glupis! Czy chcesz czy nie chcesz -jestes niesmiertelny!"
A.Mick.

mrblue...@gmail.com

[...]

Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS
ale ten ufol to soczewka wszystkich
patologii detej POstKOmuny i PO...

Runt

W dniu 2020-03-13 o 09:11, mrblue...@gmail.com pisze:
> "- Pod pozorem walki z koronawirusem marszałek Grodzki próbuje zmienić regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyć alternatywny ośrodek władzy dla rządu i Sejmu"

> [...]

pisząc WAS miałem na myśli wielbicieli PiS.

> ale ten ufol to soczewka wszystkich
> patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywiście. Winny Tusk. Żuj szmaty na radyjku.

mrblue...@gmail.com

> [...]
> ---
> Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS

pisząc WAS miałem na myśli wielbicieli PiS.
A PISales do mnie wiec na KOlana i do Czenstochowy! ;P

> ale ten ufol to soczewka wszystkich
> patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywiście. Winny Tusk. Żuj szmaty na radyjku.
---
Tusk i Grodzki to tylko marionety. Sprzedawczyki.
Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany
mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P
A jakies zakrencony na punkcie radyjek
to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P

Bruno Brunowski

"W projekcie zmiany proponuje się, by w regulaminie izby zapisać, że w szczególnie uzasadnionych wypadkach wynikających z zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego, marszałek Senatu może zadecydować o skróceniu terminów wiążących się z pierwszym czytaniem projektu ustawy. Obecnie regulamin stanowi, że pierwsze czytanie przeprowadza się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia doręczenia senatorom projektu ustawy, a zawiadomienie o pierwszym posiedzeniu komisji w tej sprawie doręcza się wszystkim senatorom nie później niż na 7 dni przed posiedzeniem."

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-stanislaw-karczewski-stawia-warunki-ws-zmian-w-regulaminie-s,nId,4379282

Co potwierdza, że poszło o willę i Karczewski już wie jakiego babola strzelił. Teraz próbuje się wycofać rakiem.

--
Bruno

Jacek Bialy

--- BOLI WAS TEN MARSZAŁEK, CO?  ;-)))

Dlaczego boli? Jak dotąd jest niezły ubaw z tym pajacem, lecz impreza dopiero się rozkręca.. Jak myślicie - przeskoczy Rysia? (obaj są tacy simpsonowaci:)

JB

u2

znowu sączysz jad nienawiści wynajęty ubecki pachołku

Jacek Bialy

Tak szczerze mówiąc, to ja nie bardzo kumam, gdzie ten związek z willą, ale skoro Bruno to widzi, to my mu wszyscy wierzymy na słowo...

Buuuu ha-ha!

JB

Bruno Brunowski

Karczewski przestał być Marszałkiem i stracił rządową willę. Nie może przeboleć.

Wczoraj strasznie się rzucał, ale widać ktoś przywołał go do porządku i dziś potulnie przyszedł do roboty.

--
Bruno

Konopny Nespresso

użytkownik u2 napisał:
Musi oddelegowany przez swojaków w celu poznania wroga.
Pytanie kto tam oddelegował Jasia H. z B’nai B’rith.

Jacek Bialy

> [...]

--- Karczewski przestał być Marszałkiem i stracił rządową willę. Nie może przeboleć.

To już każdy wie towarzyszu Bruno.

--- Wczoraj strasznie się rzucał, ale widać ktoś przywołał go do porządku i dziś potulnie przyszedł do roboty.

Może go baba wykopała z łóżka, albo jaka przydupnica.. Ale moglibyście wrócić do tematu?

_kolektyw

Runt

W dniu 2020-03-12 o 18:59, Bruno Brunowski pisze:
A J.Kaczyński gdzies sie zaszył....

Runt

W dniu 2020-03-12 o 23:22, pawian Jacek Bialy pisze:

> Aleś ty naiwny - przecież KUL to była hodowla rozmaitych donosicieli i prowokatorów

Kończyłes KUL czy jesteś kapusiem-amatorem? ;-))))

Runt

W dniu 2020-03-13 o 09:32, mrblue...@gmail.com pisze:

> Oczywiście. Winny Tusk. Żuj szmaty na radyjku.
> ---
> Tusk i Grodzki to tylko marionety.

Oczywiście!
Winni są wszelkich klęsk. To oni okradli naród organizując GetBack i
SKOK-i. To oni żadali 40 mln łapówki, latali AirTaxi i prowadzili
luksusowe burdele.

> Sprzedawczyki.

Sprzedali najlepszych posłów PiS do PE! ;-))))

> Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany
> mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P

Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chciał obalić rząd. Miał stanąć na jego
czele jako premier techniczny? Masz sklerozę? To podpytaj Glińskiego.

> A jakies zakrencony na punkcie radyjek
Jak tam opowieść Malinowskiego o dziejach radyjka? ;-)))
> to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P
Masz jakiś swój kod wywoławczy czy jesteś "tajny"? ;-)))

mrblue...@gmail.com

Runt

W dniu 2020-03-14 o 08:46, mrblue...@gmail.com pisze:
> https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-senat-za-poprawkami-ws-ustawy-o-covid-19-pis-przeciw/6d4yk4g

Oczywiście! PiS ma rację!
Na Nowogrodzkiej stworzono tak doskonałą ustawę która sama z siebie
POwali wirusa na Łopatki! Senat ma tylko klepnąć! Ma być tak jak było!

Jacek Bialy

--- Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chciał obalić rząd.

To świetny pomysł! (po tym pajacu wszystkiego możemy się spodziewać :)

JB

Runt

W dniu 2020-03-14 o 13:56, pajac Jacek Bialy pisze:
> --- Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chciał obalić rząd.
>
> To świetny pomysł! (po tym pajacu wszystkiego możemy się spodziewać :)
wg waszej wyobrazni oczywiście! ;-)

I byłby jak P.Gliński "premierem technicznym", prawda? ;-)

Jacek Bialy

[...]

------------

Ty znowu nie strasz panie Blue... Ja nie chcę być nieśmiertelny - kropla powinna wrócić do Oceanu.

Twoje zdrowie! (herbatka z prądem :)
JB

Jacek Bialy

> [...]

wg waszej wyobrazni oczywiście! ;-)

--- I byłby jak P.Gliński "premierem technicznym",  prawda? ;-)

Prawda towarzyszu pawianie! Jak Grodzki się postara, to Gliński wykopie Kaczora i jego kota na koci łeb! Oj będzie się działo.. Buuu ha-ha!

JB

Jacek Bialy

> Aleś ty naiwny - przecież KUL to była hodowla rozmaitych donosicieli i prowokatorów

--- Kończyłes KUL czy jesteś kapusiem-amatorem? ;-))))

No zgadnij!

JB

Runt

W dniu 2020-03-15 o 21:14, łysy pawian Jacek Bialy pisze:

> wg waszej wyobrazni oczywiście! ;-)
> --- I byłby jak P.Gliński "premierem technicznym",  prawda? ;-)
> Prawda towarzyszu pawianie!

Zabrakło argumetów,co? ;-)))

> Jak Grodzki się postara, to Gliński wykopie Kaczora i jego kota na koci łeb!

To wasz problem, nie mój.

> Oj będzie się działo.. Buuu ha-ha!

Dziadzia, zrób sobie herbatke z melisy.

Runt

W dniu 2020-03-15 o 21:22, łysy pawian Jacek Bialy pisze:

> --- Kończyłes KUL czy jesteś kapusiem-amatorem? ;-))))
>
> No zgadnij!

Kapus-amator ;-)

Jacek Bialy

> Jak Grodzki się postara, to Gliński wykopie Kaczora i jego kota na koci łeb!

--- To wasz problem, nie mój.

Aleś ty naiwny.. Buuu ha-ha!

Runt

W dniu 2020-03-16 o 10:24, Jacek Bialy pisze:
> --- To wasz problem, nie mój.
> Aleś ty naiwny.. Buuu ha-ha!

To ty jesteś naiwny jak slepe kocię.

Postaraj się przeczytać ze zrozumieniem to co napisał "niebieski".

Jacek Bialy

>     --- To wasz problem, nie mój.
> Aleś ty naiwny..       Buuu ha-ha!

--- To ty jesteś naiwny jak slepe kocię.
Postaraj się przeczytać ze zrozumieniem (...)

Nie powtarzaj uwag kierowanych do ciebie, tylko staraj się do nich stosować.

JB

Runt

W dniu 2020-03-16 o 15:33, Jacek Bialy pisze:
Rozumiesz co tu jest napisane? Jak nie to dlaczego sie wp..sz? ;-)))

Jacek Bialy

> [...]

"Jak Grodzki się postara, to Gliński wykopie Kaczora i jego kota na koci

Ależ oczywiście bzdury napisałem, w które głupiutki Runcik uwierzył..
Buuu ha-ha!

JB

Runt

W dniu 2020-03-16 o 17:26, Jacek Bialy pisze:
tak własnie wyglądają twoje "mondrości"

> w które głupiutki Runcik uwierzył..
\

dupek z ciebie dziadzia.

Konopny Nespresso

użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Powody są dwa:
> - Senat rozpoczął pracę nad nowelizacją specustawy koronowirusowej,

Możesz kłamać. Jeżeli możesz, to z pewnością kłamiesz:)
https://youtu.be/X-K2Soq-1l4?t=1610

Raczej specustawy zmieniającej regulamin sejmu:)

Bruno Brunowski

Nocniczku, zmiany miały na celu przyspieszenie prac nad ustawą. Już pisałem o tym w tym wątku. O tu: https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/gWp9aJgstL4/o6zPzXv0BAAJ

Po obsztorcowaniu przez tzw. czynniki Karczewski podkulił ogonek, przestał gadać kocopoły o "alternatywnym ośrodku władzy" i grzecznie wrócił na salę obrad.

Samoobs... na dziś masz zaliczone na ocenę bardzo dobrą.

--
Bruno

u2

widać u ciebie tą pogardę wobec dr Karczewskiego, skąd u ciebie ta
nienawiść ?

Bruno Brunowski

"Nigdy nie latałem z rodziną."
"Nigdy nie wyłączałem opozycji mikrofonu.'
"Ja pracowałem i pracuję dla idei."
'Trzy malutkie pokoje, mała kuchnia, mała łazienka i mały gabinet, kiedyś już tam mieszkałem."

A po za tym to zwykły lekarz medycyny z II st. specjalizacji, a nie żaden dr.

--
Bruno

u2

> [...]
>
> A po za tym to zwykły lekarz medycyny z II st. specjalizacji, a nie żaden dr.

ano brutuś

Cien Anos de Soledad by G.G.Marquez

Nazywała się Pilar Ternera i uczestniczyła w przeprawie przez góry
zakończonej założeniem Macondo. Rodzina siłą zabrała z sobą dziewczynę,
aby ją oddalić od mężczyzny, który zgwałcił ją, gdy miała czternaście
lat, i kochał ją przez następnych lat osiem, ale nigdy nie zdecydował
się tego ujawnić, bo należał do innej kobiety. Przyrzekł pójść za nią na
kraj świata, ale później, gdy załatwi swoje sprawy, a ona miała już dość
czekania na niego zawsze tak jak na któregoś z tych mężczyzn, wysokich i
niskich, blondynów i brunetów, których przyrzekały jej karty na drogach
ziemi i morza, za trzy dni, trzy miesiące lub trzy lata. W tym
oczekiwaniu uda jej utraciły swoją krzepkość, a piersi jędrność,
zapomniała o tkliwości, lecz zachowała nienaruszony szaleńczy żar swego
serca. Oszołomiony tą cudowną zabawką, José Arcadio co noc szukał drogi
do niej poprzez labirynt ciemnego pokoju. Pewnej nocy zastał drzwi
zamknięte na zasuwę i zastukał kilka razy, wiedząc, że skoro ośmielił
się zastukać po raz pierwszy, musi dobijać się aż do skutku, póki
wreszcie po niekończącym się oczekiwaniu nie otworzyła mu. W ciągu dnia
słaniając się z niewyspania, czerpał tajemną rozkosz ze wspomnień
poprzedniej nocy. Ale kiedy ona wchodziła do ich domu, wesoła, obojętna,
rozgadana, nie musiał się wysilać, aby ukryć swoje napięcie, bo ta
kobieta, której głośny śmiech płoszył gołębie, nie miała nic wspólnego z
niewidzialną potęgą, która uczyła go tłumić oddech i opanowywać
uderzenia serca i pozwoliła zrozumieć, dlaczego ludzie boją się śmierci.
Tak był pogrążony w swoich myślach, że nie uczestniczył nawet w ogólnej
radości, gdy ojciec i brat przewrócili do góry nogami cały dom wieścią,
że udało im się roztopić metalową skorupę i wydzielić z niej złoto Urszuli.

Istotnie, po skomplikowanych i wytrwałych próbach cel został osiągnięty.
Urszula była uszczęśliwiona i nawet dziękowała Bogu za wynalezienie
alchemii, gdy mieszkańcy wsi tłoczyli się w laboratorium, częstowani
przez gospodarzy ciastkami i konfiturą z guawy, a José Arcadio Buendía
pokazywał im tygiel z odzyskanym złotem, jak gdyby sam je przed chwilą
wynalazł. Obnosząc go tak między wszystkimi, podszedł w końcu do swego
starszego syna, który ostatnimi czasy prawie nie zaglądał do
laboratorium. Podsunął mu pod oczy suchą żółtawą bryłkę metalu i spytał:
„No, widzisz teraz, jak to wygląda?”. A José Arcadio szczerze odpowiedział:

– Jak psie gówno.