Tak się to kończy

jan...@interia.pl

Baron

Bylo juz na grupie ze za samochodem dobre chole są i wysokie -komu winny samochód ?

mwi...@poczta.onet.pl

Jeden z komentarzy pod artykułem: :D

~no spoks- Wczoraj (23:38)

paralotniki to mnie tak wk/ją że wypale któremu w końcu z dubeltówy jak bede grylował przy domu,słuchał muzy ze znajomymi,dobrze się bawiąc. gwarantuje że znajomi będą mieli w ch+*j uciechy. leci taki jełop,w miejscu stoi a niby leci i brzęczy 15min no normalnie mie szał biere no. wiem,wiem i tak musi gdzieś wylondować. ale naprawdę nie chce mie sie za takim jełopem jechać,naprawde. ale jak mnie kwa ruszy tooo spale mu ten parasol.

Baron

ją że wypale któremu w końcu z dubeltówy jak bede grylował

Kto mieczem wojuje od miecza ginie..

fly-video

Komentarze pod takimi artykułami powinny być wyłączane jeszcze przed publikacją.
Jak zwykle za komentowanie wzięli się domorośli fachowcy od wszystkiego i stare bufetowe z IQ upośledzonego psa.

ZToniS

Mocne i trafne!
ZToniS były PG

areks...@gmail.com

Za takie groźby można się pozbyć pozwolenia na broń usuń ten post puki nie jest za późno

para...@poczta.fm

Myslisz ze osoba z pozwoleniem by takie brednie wypisywala?

Alan

areks...@gmail.com

A jak niema to jeszcze gorzej

Baron