Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Tak się to kończy

瀏覽次數:797 次
跳到第一則未讀訊息

jan...@interia.pl

未讀,
2018年8月18日 下午2:39:192018/8/18
收件者:

Baron

未讀,
2018年8月18日 下午3:37:572018/8/18
收件者:
Bylo juz na grupie ze za samochodem dobre chole są i wysokie -komu winny samochód ?

mwi...@poczta.onet.pl

未讀,
2018年8月19日 凌晨2:23:382018/8/19
收件者:
Jeden z komentarzy pod artykułem: :D

~no spoks- Wczoraj (23:38)

paralotniki to mnie tak wk/ją że wypale któremu w końcu z dubeltówy jak bede grylował przy domu,słuchał muzy ze znajomymi,dobrze się bawiąc. gwarantuje że znajomi będą mieli w ch+*j uciechy. leci taki jełop,w miejscu stoi a niby leci i brzęczy 15min no normalnie mie szał biere no. wiem,wiem i tak musi gdzieś wylondować. ale naprawdę nie chce mie sie za takim jełopem jechać,naprawde. ale jak mnie kwa ruszy tooo spale mu ten parasol.

Baron

未讀,
2018年8月19日 凌晨3:02:462018/8/19
收件者:
ją że wypale któremu w końcu z dubeltówy jak bede grylował

Kto mieczem wojuje od miecza ginie..

fly-video

未讀,
2018年8月19日 凌晨4:17:252018/8/19
收件者:
Komentarze pod takimi artykułami powinny być wyłączane jeszcze przed publikacją.
Jak zwykle za komentowanie wzięli się domorośli fachowcy od wszystkiego i stare bufetowe z IQ upośledzonego psa.

ZToniS

未讀,
2018年8月19日 清晨5:25:312018/8/19
收件者:
Mocne i trafne!
ZToniS były PG

areks...@gmail.com

未讀,
2018年8月19日 上午11:58:322018/8/19
收件者:
Za takie groźby można się pozbyć pozwolenia na broń usuń ten post puki nie jest za późno

para...@poczta.fm

未讀,
2018年8月19日 下午2:51:432018/8/19
收件者:
Myslisz ze osoba z pozwoleniem by takie brednie wypisywala?

Alan

areks...@gmail.com

未讀,
2018年8月20日 凌晨1:06:482018/8/20