Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Kupię hadrona

已查看 291 次
跳至第一个未读帖子

maro...@gmail.com

未读,
2019年6月15日 04:58:582019/6/15
收件人
Witam.
Jak w opisie, jeśli ktoś ma na stanie hadrona pierwszej generacji w fajnym stanie na sprzedaż to proszę o oferty i kontakt pod nr. Tel. 889577 jeden 44

maro...@gmail.com

未读,
2019年6月15日 04:59:352019/6/15
收件人
Zapomniałem dodać że interesują mnie rozmiary 22 oraz 24

Przemo Boosh

未读,
2019年6月16日 12:46:442019/6/16
收件人
Mam, sprzedam, rozmiar 24. Czerwony. Stan perfekcyjny. 20h nalotu. 662 1VI4 7II trzy

REUS

未读,
2019年6月16日 14:25:532019/6/16
收件人
Jak odbiorę od dudka z przeglądu wystawiam Hadrona 24 kolor na zamówienie paraelement (czerwono czarny).

Pozdrawiam!

marcin...@wp.pl

未读,
2019年6月17日 16:53:272019/6/17
收件人
W dniu niedziela, 16 czerwca 2019 20:25:53 UTC+2 użytkownik REUS napisał:
> Jak odbiorę od dudka z przeglądu wystawiam Hadrona 24 kolor na zamówienie paraelement (czerwono czarny).
>
> Pozdrawiam!

Szukam takiego skrzydełka.
Z którego roku i podaj interesującą Cię cenę
Pozdrawiam

REUS

未读,
2019年6月18日 13:58:002019/6/18
收件人
Witam!
Produkcja jest 10.2014 r. Nr seryjny P-109161 (sterowanie 2D). Poprzedni właściciel zrobił nią kilkanaście godzin i sprzedawał z powodu braku czasu na latanie (wyjechał za granicę o ile pamiętam). Przed sprzedażą zrobił przegląd pełny u dudka w dniu 13.02.2017 r. na dwa lata, tj. do 12.02.2019 r. Ja od kupna (tj. od przeglądu) latałem hadronem 3 razy przez 1 godz. 50 minut w 2017 roku, gdyż w tym czasie miałem wiele przedsięwzięć służbowo rodzinnych - gdy wszystko się ułożyło doznałem kontuzji barku (do chwili obecnej) i paralotnia leżała w pokoju na szafie do zeszłego tygodnia, gdy przekazałem ją koledze, który zawiózł ją do dudka do pełnego przeglądu. Moja cena to 6000. W cenie tej jest już opłata za przegląd. Skrzydło jest z workami, szybkopakiem, plecakiem i gadżetami od producenta.

Pozdrawiam!

REUS

未读,
2019年6月18日 13:59:052019/6/18
收件人

Adam Medunecki

未读,
2019年6月18日 21:58:122019/6/18
收件人
ile za samą trajkę?

Conrado

未读,
2019年6月19日 03:16:562019/6/19
收件人

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

未读,
2019年6月19日 04:46:192019/6/19
收件人
Czy zwłoki też dotyczą oferty?

REUS

未读,
2019年6月19日 10:10:492019/6/19
收件人
Pisałem w poprzednich postach, że ta trajka jest specjalnie pod ramę ventora z uchylnymi wyporami - ma cztery prostokątne uchwyty i cztery kandahary. Sprzedaję tylko komplet. Pozdrawiam!

REUS

未读,
2019年6月19日 10:11:492019/6/19
收件人

> hahahhah, ostatnia fota z aukcji - mistrz!
> Kciuk w górę!
>
> Conrado

W końcu mogłem do czegoś wykorzystać syna :)

REUS

未读,
2019年6月19日 10:12:442019/6/19
收件人

> Czy zwłoki też dotyczą oferty?

Zwłoki są w pełni na chodzie i nie są wliczone w ofertę :)
0 个新帖子