SPPNN vs Lukasz Kozicki

Lukasz Kozicki

W poniedziałek 9.02.2004 w warszawie będzie rozprawa z wniosku SPPNN
o ukaranie mnie "za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na
temat Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej Na Rzecz Ustawy O Rzeczniku
Pacjenta" -> http://nospam-pl.net/a_2004-01.php#26I1 . Wiem już, że
nie chodzi o mój felieton http://nospam-pl.net/sppnn.php , tylko o
notatkę http://nospam-pl.net/a_2004-01.php#4I

Rozprawa w Sądzie Okręgowym W-wy I WYdz. Cywilny, Al. Solidarności 127
sala 467 , godz. 14:00

Prosiłbym osoby, które dostały spam od SPPNN (od 2001 roku) o forward
na pt/nospam-pl:net

Łukasz Kozicki
http://nospam-pl.net/

Rafal 'Raf256' Maj

ROT13y...@vg.cy.invalid news:4023a179$1...@news.home.net.pl

> Prosiłbym osoby, które dostały spam od SPPNN (od 2001 roku) o forward
> na pt/nospam-pl:net

SMTP error from remote mailer after end of data:
host nospam-pl.net [212.85.123.60]: 553 your message looks like a
spam... twoja wiadomosc
wyglada na spam...

ekhm...

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GG-1175498 ____| ]____,

Maciej Muran

Rafal 'Raf256' Maj napisał/a o tym, że:

> [...]
>
> SMTP error from remote mailer after end of data:
> host nospam-pl.net [212.85.123.60]: 553 your message looks like a

Łukasz ma widocznie zaznaczoną opcję "blokuj spam po temacie i treści"
na swoim koncie.
Ja mam konto w tej samej firmie i jak odhaczyłem, to ruszyło. Trochę za
mocny chyba ten filtr :)
--
Maciek.

Pawel Kierski

Maciej Muran <spam-no-spam-u...@muran.org> w wiadomości
news:4023...@news.home.net.pl napisał(a):
[...]

> Łukasz ma widocznie zaznaczoną opcję "blokuj spam po temacie i treści"
> na swoim koncie.
> Ja mam konto w tej samej firmie i jak odhaczyłem, to ruszyło. Trochę za
> mocny chyba ten filtr :)

W sam raz - tyle, że nie rozpoznaje cytatów 8-)

--
Paweł Kierski
pkie...@mks.com.pl

Lukasz Kozicki

Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> ROT13y...@vg.cy.invalid news:4023a179$1...@news.home.net.pl

> SMTP error from remote mailer after end of data:

ekhm... już powinno być ok.

pozdr,
--
ŁK

Maciej Muran

Lukasz Kozicki napisał/a o tym, że:
> W poniedziałek 9.02.2004

Patrzcie państwo z jaką szybkością rozpatrywana jest sprawa!
Rach ciach i już sąd jest gotowy aby _najpierw_ dać wycisk _ofierze_
działalności spamera!

Jakoś się nie mogę doczekać od 22 grudnia 2003 sygnału z komisariatu w
sprawie hdt... i gdzie tu sprawiedliwość?
--
Maciek.

Wojciech Sosiński

Maciej Muran wrote:

> [...]
>
> Jakoś się nie mogę doczekać od 22 grudnia 2003 sygnału z komisariatu w
> sprawie hdt... i gdzie tu sprawiedliwość?

bo nie pisali o Tobie w '(r)zyciu na goraco' , nie bylo Cie w TV itp...
jestes bez szans :>

--
sosen (maupa) sol (kropka) pl
Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering.

Pawel Kierski

news:4023aec5$1...@news.home.net.pl napisał(a):

> [...]

> Jakoś się nie mogę doczekać od 22 grudnia 2003 sygnału z komisariatu w
> sprawie hdt... i gdzie tu sprawiedliwość?

Sprawy związene z inicjatywą ustawodawczą rozpatrywane są w trybie
takim, jak w przypadku wyborów - chodzi o to, żeby przed zakończeniem
kampanii sprawa była jasna, bo później to już sobie można...
W tym przypadku to i tak zwlekali - powinno być po obu instancjach
w góra tydzień.

Maciej Muran

Wojciech Sosiński napisał/a o tym, że:

> bo nie pisali o Tobie w '(r)zyciu na goraco' , nie bylo Cie w TV
> itp... jestes bez szans :>

No tak, zapomniałem że nie jestem postacią medialną.
W takim razie pójdę podpalić jakiś supermarket, wtedy może sprawy ruszą
z kopyta ;>

--
Maciek.

Kamil 'Raczek' Raczyński

Lukasz Kozicki <ROT13y...@vg.cy.invalid> nakibordził(a):

>Prosiłbym osoby, które dostały spam od SPPNN (od 2001 roku) o forward
>na pt/nospam-pl:net

W załączniku, czy normalnie cytować?
7.9 kB w HTML - ale o tym pewnie wiesz :o)

--
"Błogosławieni Ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego faktu w słowa."
/?/

Lukasz Kozicki

Kamil 'Raczek' Raczyński wrote:

> W załączniku, czy normalnie cytować?

Lepiej załącznik.

> 7.9 kB w HTML - ale o tym pewnie wiesz :o)

Nie szkodzi. Konto jest prawie jak z gumy.

grtz,
--
ŁK

Rafal 'Raf256' Maj

s...@hell.pl news:0t4023eb44i7784n3e8%s...@hell.hell.pl

> Mógłby ktoś przypomnieć jakieś From/temat, bo nie wiem po czym sortować
> mailboxa :)

Rzecznik Pacjenta - pomoc w zbieraniu podpisow popierajacych ustawe

sp...@sppnn.org.pl

Maciej Muran

*@online.de
*@tripod.com

--
M.

Mark

*.@online.at
--
Mark
ten...@vip.interia.pl

Grzegorz Krzemieniecki

> [...]
> notatkę http://nospam-pl.net/a_2004-01.php#4I
>
> Rozprawa w Sądzie Okręgowym W-wy I WYdz. Cywilny, Al. Solidarności 127

Myślę, że został Pan pozwany do sądu za oszczerstwo i zniesławienie.

Mam pytanie: czy jest Pan prawnikiem w dosłownym tego słowa znaczeniu?

Grzegorz Mazur

Grzegorz Krzemieniecki wrote:

> Myślę, że został Pan pozwany do sądu za oszczerstwo i zniesławienie.

Hmmm... Więc wynikałoby z tego, że nazwanie kogoś "spamerem" to
oszczerstwo... Czyli że słowo "spamer" ma negatywne konotacje. Czyli że
"spamer" robi coś złego. Czyli wszystko w porządku :D

Panie Grzegorzu, proszę o więcej takich postów do czytania. Humor
podobno dobrze wpływa na ogólny stan organizmu...

G.M.

Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki

> Myślę, że został Pan pozwany do sądu za oszczerstwo i zniesławienie.

Było już wyjaśniane na tej grupie, na podstawie art. 91 ordynacji
wyborczej w związku z art. 8 ustawy o wykonywaniu inicjatywy
ustawodawczej przez obywateli.

Zniewagę i zniesławienie ściga się karnie, znieważyć można tylko osobę
fizyczną; najwyraźniej jednak SPPNN wolało ekspresową ścieżkę z
ordynacji wyborczej niż prywatne ściganie z kk.

L. Gardocki w "Prawo Karne" twierdzi, że zrezygnowano w nowym kk z
przestępstwa znanego jako "oszczerstwo".

--
Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
I'm using MozTweak addon, and you? MozTweak: http://www.MozillaPL.org

Robert Pyzel

W news:5bdd.000012...@newsgate.onet.pl tako rzecze Grzegorz
Krzemieniecki

> Mam pytanie: czy jest Pan prawnikiem w dosłownym tego słowa
> znaczeniu?

A które jest dosłowne?
magister prawa
radca prawny
adwokat
sędzia
prokurator
doktor prawa (może bez zbytnich trudności uzyskać wpis na listę
adwokacką lub radcowską)
profesor prawa

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Przemyslaw Popielarski

Maciej Muran wrote:
> Ja mam konto w tej samej firmie i jak odhaczyłem, to ruszyło. Trochę
> za mocny chyba ten filtr :)

Bardzo dobry wlasnie -- blokuje smieci od SPPNN :-)

--
./ premax
./ pre...@hot.pl

Przemyslaw Popielarski

Lukasz Kozicki wrote:
> Rozprawa w Sądzie Okręgowym W-wy I WYdz. Cywilny, Al. Solidarności 127
> sala 467 , godz. 14:00

Kazdy moze tam wejsc -- bo bede niedaleko? :-)

Wojciech Sosiński"

czarne bojowki...czarna koszulka mordpliku... czarna husta na glowe z
bialym textem "smierc spamerom" i bojowke juz mamy :D

ps. nie zapomnij gniewnie potrzasac klawiatura na tle palacego sie
supermatketu i krzyczec "jihad !!" ( czy jakos tak ;)

;>
milej nocy zycze :>

sosen 'spac juz czas bo glupoty gadam :)'

Grzegorz Krzemieniecki

> [...]
>
> Panie Grzegorzu, proszę o więcej takich postów do czytania. Humor
> podobno dobrze wpływa na ogólny stan organizmu...

JEŚSLI SPPNN NIE POSIADAŁO OSOBOWOŚCI PRAWNEJ TO Art. 212. § 1. Kto...

Rozdział XXVII Przestępstwa przeciwko czci i nietykalności cielesnej

Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub
właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę
zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków
masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
pozbawienia wolności do lat 2.
§ 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec
nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel
społeczny wskazany przez pokrzywdzonego.
§ 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia
prywatnego.
Art. 213. § 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli zarzut
uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.
§ 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto publicznie
podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego
interesu;
Art. 214. Brak przestępstwa wynikający z przyczyn określonych w art. 213 nie
wyłącza odpowiedzialności sprawcy za zniewagę ze względu na formę podniesienia
lub rozgłoszenia zarzutu.
Art. 215. Na wniosek pokrzywdzonego sąd orzeka podanie wyroku skazującego do
publicznej wiadomości.
Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega
grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
§ 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego lub
zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.
§ 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę
na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny
wskazany przez pokrzywdzonego.
§ 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

Grzegorz Krzemieniecki

A co napisał Ł.K.
> Wiem już, że

nie chodzi o mój felieton http://nospam-pl.net/sppnn.php , tylko o
notatkę http://nospam-pl.net/a_2004-01.php#4I

czytał Pan notatkę.

> L. Gardocki w "Prawo Karne" twierdzi, że zrezygnowano w nowym kk z
> przestępstwa znanego jako "oszczerstwo".

Stare przyzwyczajenia

Rafal 'Raf256' Maj

sungkW...@op.pl news:5bdd.000012...@newsgate.onet.pl

> Myślę, że został Pan pozwany do sądu za oszczerstwo i zniesławienie.
> Mam pytanie: czy jest Pan prawnikiem w dosłownym tego słowa znaczeniu?

Hehe, jaki buzdyganek z ciebie misiu ;) a moze jestes spokrewniony :P ?

Rafal 'Raf256' Maj

pre...@hot.pl news:40243895$1...@news.home.net.pl

> Kazdy moze tam wejsc -- bo bede niedaleko? :-)

Wez ze sobe PSG-1, jak cos to sluze celownikiem optycznym :P :P

OGONek~

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <ROT13y...@vg.cy.invalid> napisał w
wiadomości news:4023a179$1...@news.home.net.pl...

> Prosiłbym osoby, które dostały spam od SPPNN (od 2001 roku) o forward
> na pt/nospam-pl:net

Prosba bo nie moge sie przekopac przez posty.
Ktos tu na grupe wrzucal kopie korespondencji z S. gdzie prosil go aby
usunal jego adres z listy i spotkal sie z odmowa bo musialby program do
spamowania zatrzymac. To bedzie dobry dowod.

--
OGONek~

Ps. O ile dobrze pamietam to byla chyba kobieta

Japicar - News

Skłaniałbym się tu za:

> Art. 213. § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2,

kto publicznie
> podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie
uzasadnionego
> interesu;

Ponieważ AS działał PRZECIWKO interesowi społecznemu pewnej, doś dużej drupy
osób!

Oraz w przypadku gdyby sąd jednak dopatrzył się winy ŁK:

> Art. 216. § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się

pokrzywdzonego lub
> zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.

Choć wątpię aby niezawisły sąd dopatrzył się czegokolwiek.

Jap

Lukasz Kozicki

Lukasz Kozicki wrote:
> W poniedziałek 9.02.2004 w warszawie będzie rozprawa z wniosku SPPNN

Jeśli ktoś chciałby mnie wesprzeć finansowo, to założyłem oddzielne
konto "do obsługi" tego przypadku: BRE Bank - mBank, konto
65 1140 2004 0000 3902 3393 9084 na nazwisko Łukasz Kozicki

Łukasz Kozicki

Grzegorz Mazur

Dasz IBAN? Chętnie wspomogę :D

I wrócę do pomysłu założenia fundacji przeciwspamerskiej. Może ktoś by
się zebrał i coś takiego zrobił. Ja nie bardzo mogę, bo mieszkam w
Holandii........

G.

Małgorzata Krzyżaniak

Pewnego dnia, a było to Sat, 7 Feb 2004 14:33:05 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <ne...@gregu.cjb.ihateunwantedmail.net> i powiedziała:

> Dasz IBAN? Chętnie wspomogę :D

To jest IBAN ;-)

Zuzanka (spacje wytnij)
--
.:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

Lukasz Kozicki

Lukasz Kozicki wrote:

> konto "do obsługi" tego przypadku: BRE Bank - mBank, konto
> 65 1140 2004 0000 3902 3393 9084 na nazwisko Łukasz Kozicki

Heh. Dzięki za pierwsze wpłaty :) byłoby miło, gdybyście też
podawali swoje e-maile, chciałbym mieć możliwość skontaktowania
się z osobami któe mnie wspierają - a pocztówek raczej nie będę
wysyłał :)

Łukasz Kozicki

Lukasz Kozicki

Grzegorz Mazur wrote:

> Dasz IBAN? Chętnie wspomogę :D

Ten numer jest już w systemie IBAN, tylko na początku trzeba dodać PL.
Poza tym, do przelewu zagranicznego potrzebny jest SWIFT Code - w tym
wypadku: BREXPLPWMUL . Mam nadzieję, że to wystarczy - księgowość dziś
nie pracuje, więc nie byli w stanie mi powiedzieć czy to już wszystko.

> I wrócę do pomysłu założenia fundacji przeciwspamerskiej. Może ktoś by
> się zebrał i coś takiego zrobił. Ja nie bardzo mogę, bo mieszkam w
> Holandii........

Powiem szczerze: w tej chwili na zakładanie fundacji nie mam sił...
Choć pomysł uważam za dobry.

Łukasz Kozicki

Grzegorz Mazur

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> To jest IBAN ;-)

International Bank Account Number :D Do przelewów
magicznych-zagramanicznych :)

G.

Grzegorz Mazur

Lukasz Kozicki wrote:

> [...]
> wypadku: BREXPLPWMUL . Mam nadzieję, że to wystarczy - księgowość dziś
> nie pracuje, więc nie byli w stanie mi powiedzieć czy to już wszystko.

SWIFT jest potrzebny jak podajesz BIC. IBAN jest całością sam w sobie...
Przynajmniej do tej pory nie potrzebowałem SWIFTa do transferów
zagranicznych...

A e-mail podam, a jakże :D

Pozdroofka i powodzenia!

G.M.

Grzegorz Mazur

Bueeee.... Móg głupi bank nie pozwala na elektroniczne transfery do
Polski... Kij im w ucho... Zrobię ręcznie :D

G.

Zenobiusz Zimny

Jednostka Małgorzata Krzyżaniak <zuzank...@transilvania.eu.org> nastukała
w news:slrnc2a12n.j2...@fargo.cgs.pl:

> To jest IBAN ;-)

To jest NRB akurat.

Piotr 'VaGla' Waglowski

> Rozprawa w Sądzie Okręgowym W-wy I WYdz. Cywilny, Al. Solidarności 127
> sala 467 , godz. 14:00

Jakby ktos pytal: Na dzisiejszym posiedzeniu sąd wydał postanowienie, na
mocy którego m.in. odrzucił wniosek Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej na
Rzecz Ustawy o Rzeczniku Pacjenta o wydanie orzeczenia w trybie art. 91
ustawy...
v.

Artur Drzewiecki

Piotr 'VaGla' Waglowski napisał/a:

> [...]
>mocy którego m.in. odrzucił wniosek Komitetu Inicjatywy Ustawodawczej na
>Rzecz Ustawy o Rzeczniku Pacjenta o wydanie orzeczenia w trybie art. 91
No to jeszcze sąd trafi na czarną listę AS.:-)))
Wróg Simiae mercaticae var. spammicae.

Rafal 'Raf256' Maj

dar...@nie.poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx

> No to jeszcze sąd trafi na czarną listę AS.:-)))

Tak jak trafil na liste AB... w ogole duzo podobienstw mozna miedzy nimi
dostrzec - uparci, zaslepieni, tylko MY - CEZAR[1] mamy racje, sady sie
myla no i ... obaj to Arcy Blazny[2] ;)

[1] (c)2004 bemol
[2] Blazen - w sensie stanczyk - doradca krola - szlachetna postac z
historii Polski... ;)

Daniel Lisowski

Użytkownik "Grzegorz Mazur" <ne...@gregu.cjb.ihateunwantedmail.net>
napisał w wiadomości news:c02peg$508$1...@inews.gazeta.pl...

> I wrócę do pomysłu założenia fundacji przeciwspamerskiej. Może ktoś by
> się zebrał i coś takiego zrobił. Ja nie bardzo mogę, bo mieszkam w
> Holandii........

Witam
Mozesz napisac co mialoby byc celem takiej fundacji?? Bo nie ukrywam ze
kiedys ze znajomymi zastanawialismy sie nad "czyms" takim... Tylko czy
bylby sens...
Jakby co to ja mieszkam w Polsce i koncze studia (wprawdzie nie prawo, ale
to bez znaczenia) - wiec troche czasu (i checi) bede mial ;))

Jak chcesz to wal na priv - tylko DOBRZE zobacz co usunac (w adresie ma
byc tylko ONET, nie poczta.onet ;))

--
..::Pozdrawiam::..
..::Daniel Lisowski -->> http://danlis.com::..

Darek

Użytkownik Daniel Lisowski <danlis...@POCZTA.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c08kq1$rm5$1...@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> Jakby co to ja mieszkam w Polsce i koncze studia (wprawdzie nie prawo, ale
> to bez znaczenia) - wiec troche czasu (i checi) bede mial ;))

Jeśli coś mogę wtrącić, to rozsądniejszym byłoby utworzenie organizacji
konsumenckiej (stowarzyszenia).

Darek

--- ! daNuta ! ---

begin 5 Robert Pyzel wrote:

Musisz go karmić?

--
Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,