Indisk polis dödade maoistrebeller + Heaven-break - Re: 2016 uge 43 (news samlet)

Indisk polis dödade maoistrebeller + Heaven-break

File 19.351 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/india/19-351
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/19-351
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/19-351
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/peace-talks/19-351

This file will be send to ...

Headline:
Peace-talks request.Indisk polis dödade maoistrebeller + Heaven-break

1.
India

2.
ICC, International Criminal Court

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, October 24, 2016, CET 10:12, GMT 08:12
Subject: 2016 uge 43 (news samlet)
19350 news:nukfo6$3g7$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/UVCdWCHVJ50/zFkMpNOFBQAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19301 news:nrqif1$ru2$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19350

Indisk polis dödade maoistrebeller + Heaven-break
Hizbollah i Libanon støtter kristen general som præsident

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ef+6.12-17&version=BPH

Efeserne 6:12-17, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

12
Den kamp, vi står i, er jo ikke mod mennesker, men imod åndelige
magter, autoriteter og herskere i denne mørke verden, mod en hær
af onde ånder i himmelrummet.

Dagens underlige sætning:
(Dansk for begyndere)

Trådløst netværk er tilstoppet!

-

DR S171 søn 23 okt 19:21:21
23.oktober dr.dk/nyheder 17:41

HIZBOLLAH STØTTER KRISTEN KANDIDAT
I Libanon, der har været uden præsident
i to år, siger lederen af Hizbollah,
Sayyed Hassan Nasrallah, at hans
partimedlemmer vil stemme på general
Michel Aoun til landets præsidentpost.

Parlamentet i Libanon ventes at stemme
om, hvem der skal være præsident, i
slutningen af oktober.

Regeringskilder i USA siger, at de ser
med forsigtig optimisme på udviklingen
i Beirut, hvor en politisk hårdknude
muligvis er ved at løsne sig.

Libanons tidligere premierminister Saad
al-Hariri har også formelt erklæret sin
støtte til Aoun, som er hans tidligere
politiske fjende.

Hizbollah i Libanon støtter kristen general som præsident
kl. 17:41
http://www.dr.dk/nyheder/udland/hizbollah-i-libanon-stoetter-kristen-general-som-praesident

Sent: Sunday, October 23, 2016, CET 09:59, GMT 07:59
Subject: The request-list -
Re: Medie: Sydafrika forlader Den Internationale Straffedomstol + Heaven-break -
Re: 2016 uge 42 (news samlet)
19348B news:nuhqk3$rhi$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/r2Fois_n0VA/gl9_v4s2BQAJ

Jeg tror, du er begyndt at fatte en lille smule af, hvad jeg siger.
Jeg håber dette også gælder mht. vor galaktiske nabo! ... :-)

Og ærlig talt, lyt til mit råd:

Stift fred med dine medmennesker, i stedet for ustandselig at
bekrige dem!

Begynd fx. med alle Sunni-muslimerne!

I har jo næsten samme tro. Sådan ser det i hvert fald ud for alle
os andre udefra, og vel sagtens derfor også for vor galaktiske
nabo, skønner jeg!

Hvorfor ikke?

Var det ikke først og fremmest dét, der var meningen med hele
religionen (at vi, Menneskeheden, stræber mod noget, der ligner
Paradiset; altså noget godt, modsat ondt)?

Og nej!

Jeg er IKKE Messias; ham, som I også venter på skal komme ifølge
prodetierne.

Men indrømme må I, at det er noget ***enestående***, vi har opdaget
i bibelen, at den højst sandsynligvis er "inficeret" og således
indeholder informationer om vor galaktiske nabo, herunder hvordan
høn tænker!

Ihukom derfor Jesu Ord (for det er givetvis OGSÅ et budskab fra
dem til os jordboere):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=luke+6.31&version=BPH

Lukas 6:31 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Gør mod andre, som I ønsker, at de skal gøre mod jer.

Kommentar:

Det er kun de færreste, der ikke under sig selv det godt!

Behandl derfor dine medmennesker godt!

-

DR S116 man 24 okt 08:03:05
23.oktober dr.dk/nyheder 22:49

MAGTSKIFTE PÅ VEJ I LITAUEN
Et magtskifte er på vej i Litauen.

Ved dagens parlamentsvalg i det
baltiske land har landbrugspartiet LPGU
overraskende sikret sig flest stemmer.

Det oplyser Elena Masvenaite fra den
statslige valgkommission på baggrund af
"næsten endelige resultater" ifølge
nyhedsbureauet AFP.

Dermed er den siddende
socialdemokratiske regering på vej ud.

LPGU, der tidligere blot har haft en
enkelt parlamentariker, ser ud til at
få 56 af de 141 sæder i parlamentet.

Magtskifte på vej i Litauen: Landbrugsparti står til uventet storsejr
23. Okt. 2016 kl. 22:49
http://www.dr.dk/nyheder/udland/magtskifte-paa-vej-i-litauen-landbrugsparti-staar-til-uventet-storsejr

-

DR S117 man 24 okt 08:03:05
23.oktober dr.dk/nyheder 23:09

IRAK FORBYDER ALKOHOL
Mens verdens øjne er rettet mod
offensiven ved den irakiske storby
Mosul har Iraks parlament i Bagdad i
weekenden overraskende vedtaget at
forbyde salg, import og produktion af
alkohol.

Det blev ifølge kilder i parlamentet
først besluttet i sidste øjeblik, at
der skulle stemmes om et alkoholforbud.
Dermed blev modstanderne af sådan et
tiltag gevaldigt overrasket, da det
blev stemt igennem.

Tilhængere af forbuddet mener, at Iraks
forfatning retfærdiggør et forbud, da
der ifølge forfatningen ikke må være
love, som strider mod islam.

Irak forbyder alkohol i uventet afstemning
23. Okt. 2016 kl. 23:09
http://www.dr.dk/nyheder/udland/irak-forbyder-alkohol-i-uventet-afstemning

Sent: Sunday, October 23, 2016, CET 10:54, GMT 08:54
Subject: Google sletter fornærmelser af Thailands kongehus. Hvad bliver det næste? -
Re: 2016 uge 42 (news samlet)
19349 news:nuhtqp$cjd$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/r2Fois_n0VA/RR0Hfog5BQAJ

> [...]
>
> Kommentar:
>
> Her i Danmark vil vi selvfølgelig IKKE friste svage sjæle over
> evne, der derfor har mange kirker indført alkoholfri vin (eller
> saftevand) i forbindelse med nadveren. Og det har IKKE gjort
> nadveren mindre, idet den jo skal forstås ***symbolsk**: Det er
> den åndelige side af sagen, der er vigtig, at vi ved at indtage
> Jesu Kristi legeme bl.a. forsager djævelen og alle hans gerninger
> og al hans væsen
>
> Så lyt til mit råd:
>
> Gør I det samme: Indfør alkoholfri vin 8eller saftevand).

Men pas nu på ikke at blive fanatiske (så I fx. begynder at
forfølge alle anderledes tænkende, som man desværre gør i Jeres
naboland Iran. For dette er ondskab og har INTET med demokrati at
gøre. Det er - i bedste fald - flertals-DIKTATUR; dæmonisk
aktivitet i værste fald)!

"Kanske" det er al denne fanatiske, der har medført al den vold og
ødelæggelse i hele Mellemøsten.

Også til Jer kommer derfor opfordringen (ligesom til Hizbollah):

Stift fred med dine medmennesker!

Tyrkiet insisterer på at deltage i offensiv ved Mosul
23. okt. 2016, 11:44
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-23-tyrkiet-insisterer-pa-at-deltage-i-offensiv-ved-mosul

-

Mens verdens øjne er rettet mod Mosul, raser kampene igen i Aleppo
23. okt. 2016, 11:53
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-23-mens-verdens-oejne-er-rettet-mod-mosul-raser-kampene-igen-i-aleppo

-

Grebet strammes om Mosul: FN vil hjælpe 500.000 børn midt i krigszonen
23. okt. 2016, 16:20 Opd. 23. okt. 2016, 16:22
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-23-grebet-strammes-om-mosul-fn-vil-hjaelpe-500000-born-midt-i-krigszonen

-

Marie Krarup er et hit i russiske statsmedier
23. okt. 2016, 20:29
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-10-23-marie-krarup-er-et-hit-i-russiske-statsmedier

»Dansk parlamentariker: Hellere Putin end EU,« var en overskrift
hos den Kreml-finansierede nyhedskanal Sputnik.

Kommentar:

I kommer til at høste, hvad I har sået: Legitimering af angrebskrig
på Georgien og Ukraine, og vold, mord, død og ødelæggelse nu også
i Syrien (foruden Tjetjenien)!

Det kommer der næppe noget godt ud af!

"Kanske" man en dag også SKIDER på dine rettigheder!

-

Olieprisen dykker efter Iraks nej til olielande
24. okt. 2016, 04:10 Opd. 24. okt. 2016, 04:45
http://nyheder.tv2.dk/erhverv/2016-10-24-olieprisen-dykker-efter-iraks-nej-til-olielande

-

Forældre hiver sædbank i retten for at videregive genfejl
24. okt. 2016, 08:44 ...

-

104 SVT Text Måndag 24 okt 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Lägerrivning i Calais påbörjad.....130
* Regionala brittiska brexitmöten....131
* Norge satsar på gränskameror.......132

* Indisk polis dödade maoistrebeller 133
* Tidigare emir i Qatar har avlidit..134
Många döda i bussolycka i USA......135

Turkisk attack mot IS nära Mosul...136
Attacker återupptogs i Jemen.......137

Oppositionen vann i Litauen........138
Spanien ser ut att få en regering..139
* Notiser: Man skadad i hajattack....148

-
133 SVT Text Måndag 24 okt 2016
UTRIKES PUBLICERAD 24 OKTOBER

Indisk polis dödade maoistrebeller

Polisen i den indiska delstaten Odisha
har dödat minst 18 maoistrebeller
i samband med en eldstrid, enligt
polisen. Under insatsen beslagtogs
även vapen och ammunition.

Dödssiffran är en av de högsta i år
för rebellerna, som för gerillakrig
mot den indiska staten. Maoisterna
anklagar staten för att plundra de
mineralrika men underutvecklade östra
delarna av Indien på resurser.

337 människor har dödats i vänster-
extremt våld i Indien i år, mer än
hälften av dem var förmodade rebeller,
enligt South Asia Terrorism Portal.

Kommentar:

Også I SKAL holde op med at krænke det Indiske demokrati med al
Jeres ækle vold og mord!

Målet helliger ALDRIG midlerne bare sådan uden videre!

Vold, mord, død og ødelæggelse er og bliver af det onde!

Foregår der uretfærdigheder, fx. økonomiske, da skal I indbringe
sagen for domstolene.

"Kanske" vi skal oprette en international domstol hertil, så vi,
Menneskeheden, kan få afgjort alle disse sager af en uvildig
juridisk instans, der ikke er i lommen på regeringer und so weiter!

Benyt ICC ind til videre (i mangel af bedre domstolsinstans)!

For ...

Hvorfor er det kun krigsforbrydere, der kan retsforfølges?

Det er jo ligeså grof kriminalitet, når fx. rockere i et land
begår vold, mord, død og ødelæggelse.

Og på tilsvarende vis når der er tale om magtmisbrug; altså
når/hvis fx. regeringen undertrykker Jer økonomisk und so weiter!

Vous comprenez?

Gør derfor ligesom i Colombia. Indgå en fredsaftale med regeringen,
så vi kan komme ud af denne her ***dæmoniske*** blindgyde!

Jo! Vi tror på, at tingene KAN forandres til det bedre, men det
sker IKKE gennem vold, mord, død og ødelæggelse!

Det sker måske nok bedst ved at vi får talt ud med hinanden, os
mennesker.

"Kanske" mange misforståelser kan blive ryddet af vejen, og det
sunde, raske normale medmenneskelige menneskesind få herredømmet!

Why not?...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-10-24, Mondag, day no 299, CET 09:40, GMT 07:40)
- "Spørger jeg"

Nå da da!

Nu blander ET sig også i Jeres såkaldte interne anliggender.

Og gør det noget?

Er det forbudt at redde et får op af brønden, gerne helst INDEN
det drukner?

Kom derfor( til fornuft og mød op til fredssamtale med den indiske
regering)...

CET 09:42
- "Du SKAL!"

(... rette henvendelse til dem via India)

CET 09:42
- "med bud fra mig"

Yes, Sir!

(Så er der ET-"marchordre"! Internal Code: Tel Gezer)

Skal der sendes et kopi til Haag-domstolen. Vi ku' jo fx. kalde
det et statsanliggende mellem 2 nationer, hvoraf Indien er den ene
part og den anden repræsenteres af vores galaktiske nabo? - Altså
ICJ?

Man ku' også sige, at der begås krigsforbrydelser, idet ***civile***
vist nok jo er blevet myrdet af de kommunistiske maoister! Og så
er det OGSÅ en sag for ICC!

Vi takker i hvert fald for marchordren, ET ... :-)

Dette må - for øvrigt - være domstolenes ypperligste formål: At
skabe et forlig, således at der kan komme fred mellem folk og
nationer!...

CET 09:57
- "Gør det bare (kopi til ICJ og ICC)"

CET 09:58