Medie: Sydafrika forlader Den Internationale Straffedomstol + Heaven-break - Re: 2016 uge 42 (news samlet)

Medie: Sydafrika forlader Den Internationale Straffedomstol

File 19.348 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/south-africa/19-345
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/19-345
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/un/19-345 (abuse of power)

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Friday, October 21, 2016, CET 06:12, GMT 04:12
Subject: Medie: Sydafrika forlader Den Internationale Straffedomstol -
Re: 2016 uge 42 (news samlet)
19345 news:nuc4j1$h4e$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/r2Fois_n0VA/Nj0CdwONBAAJ

> [...]
>
> Du kan nemlig ikke både tjene retfærdighedens sag, samtidig med
> at du holder hånden over de onde og ser igennem fingre med deres
> forbrydelser!
>
> Åh ... gid jeg dog kunne tale fornuft ind i folk, så vi kunne
> undgå atomkrigen I TIDE!!!
>
> Den fornuftige indser faren på forhånd og undgår den I TIDE.
> Dumrianen, derimod, vader videre og omkommer!
>
> Åh ... gid jeg dog kunne tale fornuft ind i hovedet på Jer alle,
> men I vil ikke, fordi I er blevet magtsyge! ... :-(
>
> Først når det er for sent, fortryder I Jeres egoismus (er jeg bange

Interrupt RETURN from ...

Sent: Saturday, October 22, 2016, CET 07:31, GMT 05:31
Subject: Ekspert: Straffedomstolen har opført sig kluntet over for Afrika -
Re: 2016 uge 42 (news samlet)
19347 news:nuetjj$9vp$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/r2Fois_n0VA/_cgmq-rfBAAJ

> [...]
> af straffesamarbejdet, der er sat i
> verden for at straffe krigsforbrydere
> og folk, der har forbrudt sig mod
> menneskeheden. Det fortæller Holger
> Bernt Hansen, der er professor emeritus
> ved Center for Afrikastudier ved KU.
>
> - Flere lande mener, at ICC er et
> neokolonialistisk forsøg på at holde
> Afrika nede. Nu vil de vise omverdenen,
> at de har deres egen retsopfattelse,
> som ikke nødvendigvis stemmer overens
> med den, der findes i Europa og resten
> af Vesten.
>
> Ekspert: Straffedomstolen har opført sig kluntet over for Afrika

Her en liste over medlemslande:

https://asp.icc-cpi.int/en_menus/asp/states%20parties/Pages/states%20parties%20_%20chronological%20list.aspx

Afghanistan
Albania
Andorra
Antigua and Barbuda
Argentina

Australia
Austria
Bangladesh
Barbados
Belgium
10
Belize
Benin
Bolivia
Bosnia and Herzegovina
Botswana

Brazil
Bulgaria
Burkina Faso
Burundi
Cabo Verde
20
Cambodia
Canada
Central African Republic
Chad
Chile

Colombia
Comoros
Congo, Democratic Republic of the
Congo
Cook Islands
30
Costa Rica
Côte d'Ivoire
Croatia
Guyana
Cyprus

Czech Republic
Denmark
Djibouti
Dominica
Dominican Republic
40
Ecuador
El Salvador
Estonia
Fiji
Finland

France
Gabon
Gambia
Georgia
Germany
50
Ghana
Greece
Grenada
Guatemala
Guinea

Honduras
Hungary
Iceland
Ireland
Italy
60
Japan
Jordan
Kenya
Lesotho
Latvia

Liberia
Liechtenstein
Lithuania
Luxembourg
Macedonia
70
Madagascar
Malawi
Maldives
Mali
Malta

Marshall Islands
Mauritius
Moldova
Mongolia
Montenegro
80
Mexico
Namibia
Nauru
Netherlands
New Zealand

Niger
Nigeria
Norway
Palestine, State of
Panama
90
Paraguay
Peru
Philippines
Poland
Portugal

Romania
Saint Kitts and Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent and the Grenadines
Samoa
100
San Marino
Senegal
Serbia
Seychelles
Sierra Leone

Slovakia
Slovenia
South Africa
South Korea
Spain
110
Suriname
Sweden
Switzerland
Tajikistan
Tanzania

Timor-Leste
Trinidad and Tobago
Tunisia
Uganda
United Kingdom
120
Uruguay
Vanuatu
Venezuela
Zambia

124 nationer i alt

De nationer, som endnu ikke har ratificeret aftalen, er:

https://treaties.un.org/Pages/ViewDetails.aspx?src=TREATY&mtdsg_no=XVIII-10&chapter=18&clang=_en

Algeria
Angola
Armenia
Bahamas
Bahrain

Cameroon
Egypt
Eritrea
Guinea-Bissau
Haiti
10
Iran
Israel
Jamaica
Kuwait
Kyrgyzstan

Monaco
Morocco
Mozambique
Oman
Russia (Psykopatistan)
20
Sao Tome and Principe
Solomon Islands
Sudan
Syrian Arab Republic
Thailand

Ukraine
United Arab Emirates
United States of America (USA)
Uzbekistan
Yemen
30
Zimbabwe

31 nationer i alt

Sammenlagt giver det 155 nationer.

Sammenligner vi nu med UN's medlemsliste ...
http://www.un.org/en/member-states/
... kan vi se, hvilke nationer, der mangler:

Azerbaijan
Belarus
Bhutan
Brunei Darussalam
China (Cannibal-istan)

Costa Rica
Cuba
Equatorial Guinea
Ethiopia
India
10
Indonesia
Iraq
Kazakhstan
Kiribati
Laos

Lebanon
Libya
Malaysia
Mauritania
Micronesia
20
Myanmar (Burma)
Nepal
Nicaragua
North Korea
Pakistan

Palau
Papua New Guinea
Qatar
Rwanda
Saudi Arabia
30
Singapore
Somalia
South Sudan
Sri Lanka
Swaziland

Togo
Tonga
Turkey
Turkmenistan
Tuvalu
40
Viet Nam

41 nationer i alt

Sammenlagt giver det 196 nationer.

Og så er der i hvert fald et land, hvor uretfærdigt det end lyder, som ikke
må være medlem af FN pga. ***forfordeling*** af den noget større
rival, det kommunistiske diktatur i Kina (Cannibalistan). Og pga. dette
må denne nation åbenbart heller ikke være medlem af ICC (selvom det
hedder sig, at man IKKE må bøje Retten):

Taiwan

(Vi bør spørge dem ved lejlighed, om HVORFOR de ikke er medlem af
ICC, for hvis svaret er, at de ikke må være medlemmer, da er der - reelt
set - tale om ***magtmisbrug***, apropos Sydafrikas anklage!)

Sammenlagt giver det 197 nationer.

NB!
Bemærk hvor mange af landene, der ikke har tilsluttet sig ICC,
som er muslimske. Årsagen hertil er nok først og fremmest religiøs. Man
tror (fejlagtigt), at vi mennesker ikke har et såkaldt medansvar for, at det
hele ikke rådner bort i ondskab. Og det er meget tragisk, fordi denne
passivitet medfører, at ondskaben får endnu bedre trivselsvilkår her på
vor planet! ... :-(

HVIS vi altså vel og mærket vil ***overleve*** som civilisation på planeten,
da bliver vi nødt til at lave om på dette.

I, der endnu ikke er medlemmer af ICC, anmodes derfor om at blive medlemmer
eller i hvert fald være lys og salt (så verden ikke går i forrådnelse)!

Tag et ***medansvar***!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-10-22, Saturdag, day no 297, CET 11:20, GMT 09:20)
- "That's all"

CET 11:2x-1
- "(I'm asking for)"

Nå da da! Den midlertidige "Babysitter" has spoken!

Thank You, Sir ... :-)

Mht. "babysitteren", se venligst fx. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nanny/19-332

Last OUTPUT: 19301 news:nrqif1$ru2$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19348