Løb ikke fra dit ansvar ET ved at påstå, at du ikke kendte noget til sagen (Ordsp 24,12) - Re: 2016 uge 32 (news samlet)

Løb ikke fra dit ansvar ET ved at påstå, at du ikke kendte noget til sagen (Ordsp 24,12)

File 19.237 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/pligtforsoemmelse/19-237

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, August 08, 2016, CET 07:55, GMT 05:55
Subject: 2016 uge 32 (news samlet)
19221 news:no96so$oum$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/T0J9SFQu0Es/1XUvptQ7AQAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19221

Løb ikke fra dit ansvar ET ved at påstå, at du ikke kendte noget til sagen (Ordsp 24,12)

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=pro+24.11-12&version=BPH

Ordsprogene 24:11-12Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

11
Red dem, der er på vej til døden,
frels dem, inden det er for sent.

12
Sig ikke, at du intet vidste om det,
for Gud kender dine tanker.
Han som vogter din sjæl, ved det hele,
og gengælder enhver efter deres gerninger.

Kommentar:

En lidt ældre oversættelse lyder:

Befri dem, som uretfærdigt dømmes til døden
og føres til henrettelse

Løb ikke fra dit ansvar ved at påstå,
at du ikke kendte noget til sagen. ...

samt ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=pro+24.21-22&version=BPH

Ordsprogene 24:21-22Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

21
Min søn, vis ærefrygt for Herren og for kongen,
og hold dig væk fra dem, der gør oprør,

22
for pludselig kommer straffen over dem,
og hverken Guds eller kongens straf er til at spøge med.

Kommentar:

En lidt ældre oversættelse lyder:

... hold dig fra dem, der gør oprør,

for pludselig indhenter straffen dem. ...

Jeg indanker sagen for Øvrigheden-2

File 19.238 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/pligtforsoemmelse/19-237
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/19-238