Krigen er allerede i gang på Krim. "Robot"-affyringskoden er givetvis "Thi kendes for ret" + ET-break - Re: 2016 uge 32 (news samlet)

Krigen er allerede i gang på Krim. "Robot"-affyringskoden er givetvis "Thi kendes for ret" + ET-break

File 19.235 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-235
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/uss-nimitz/launch-code/19-235

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, August 08, 2016, CET 07:55, GMT 05:55
Subject: 2016 uge 32 (news samlet)
19221 news:no96so$oum$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/T0J9SFQu0Es/1XUvptQ7AQAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-08-08, Monday, day no 221 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

DR S129 fre 12 aug 23:42:34
12.august dr.dk/nyheder 20:04

PAVEN OVERRASKEDE EKSPROSTITUEREDE
Pave Frans overraskede fredag 20 tid-
ligere prostituerede, da han bankede på
deres dør i et katolsk beskyttelsescen-
ter for at få en snak.

Argentineren, som har betegnet menne-
skesmugling i forbindelse med prosti-
tution som en forbrydelse mod menneske-
heden, talte i længere tid kvinderne.

Paven lyttede i over en time til de
tidligere sexslaver, som ifølge en med-
delelse fra Vatikanet alle har været
"udsat for alvorlig fysisk vold".

Besøget var en del af pavens "Nådens
Fredage", hvor han en fredag om måneden
gennemfører en ikke planlagt handling,
der skal hjælpe personer i nød.

Pave Frans overrasker 20 eksprostituerede med besøg
kl. 20:04
http://www.dr.dk/nyheder/udland/pave-frans-overrasker-20-eksprostituerede-med-besoeg

-

DR S132 fre 12 aug 23:42:34
12.august dr.dk/nyheder 21:42

4000 FN-SOLDATER SKAL TIL SYDSUDAN
FN's Sikkerhedsråd har givet bemyndig-
else til, at der sendes en styrke på
4.000 mand til Sydsudans hovedstad på
fredsmission.

FN-missionen vil finde sted selv om
regeringen i Sydsudan er imod den.

Resolutionen er udarbejdet af USA og er
en reaktion på voldsomme kampe, som har
kostet flere hundrede menneskeliv i
hovedstaden Juba i juli.

FN sender 4.000 FN-soldater til Sydsudan
kl. 21:42
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fn-sender-4000-fn-soldater-til-sydsudan

-

DR S135 lør 13 aug 06:04:13
13.august dr.dk/nyheder 06:02

PATIENTER SKAL AFLEVERE 4,2 MILL.
Region Hovedstaden indførte i juni 2015
en ny, skærpet ankepraksis for
patienterstatninger. Siden da har
regionen anket 44 sager, og nu skal 11
patienter betale 4,2 millioner kroner
tilbage, fremgår det af et notat fra
regionen.
Patienterne skal hver betale mellem
30.000 kroner og 1.050.000 kroner
tilbage.
Men det er helt urimeligt, at Region
Hovedstaden kræver penge tilbage fra
patienter, der er blevet tilkendt
erstatning, mener Patientforeningens
formand, Niels Jørgen Langekilde.
- Der er jo ikke nogen der kan bruge en
erstatning, hvis de ved, der er risiko
for, at den kan blive krævet tilbage
sidenhen.

Patienter skal betale 4,2 millioner kroner tilbage i erstatning
kl. 06:02
http://www.dr.dk/nyheder/regionale/hovedstadsomraadet/patienter-skal-betale-42-millioner-kroner-tilbage-i-erstatning

IS bortfører 2000 civile i befriet by i Syrien
12. aug. 2016, 16:25 Opd. 12. aug. 2016, 17:15
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-08-12-is-bortforer-2000-civile-i-befriet-by-i-syrien

-

Erdogan rydder op: Selv skuespillere bliver fjernet i Tyrkiet
12. aug. 2016, 18:00
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-08-12-erdogan-rydder-op-selv-skuespillere-bliver-fjernet-i-tyrkiet

Kommentar:

Erdogan har ***misforstået***, hvad der menes med begrebet
demokrati (i relation til Enerådende magt)! ... :-(

-

Krigen er allerede i gang på Krim
13. aug. 2016, 05:24
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-08-13-krigen-er-allerede-i-gang-paa-krim

Propagandakrigen.

[ ... ]

Dette skulle angiveligt være et telt, ukrainske sabotører skulle
have overnattet i. Foto: censor.net [ifølge det russiske
telegrambureau Interfax].

Ærgerligt er det bare, at en ukrainsk Facebook-bruger kunne
afsløre, at billedet af det meget iøjnefaldende sabotage-telt
stammede fra et kommercielt fotoarkiv.

Kommentar:

Ergo er Putin taget på fast gerning i at lyve!

Ergo kan han også dømmes - ligesom Hitler - for at starte en
angrebskrig!

Ihukom ordene fra Nürnberg-dommen:

"The purpose was a twofold: The first was retribu-
tion; the punishment of people, who'd launched this
war against the world, and not only the war, but
who - prior to the commencement of the war and du-
ring it - had, of course, committed the most terrib-
le crimes against humanity as, for instance, by er-
terminating, and certainly 7 million jews.
The second purpose of the trial was that we hoped
to lay down the rules of international law of the
future. Not only making the waging of aggressive war
unlawful, but, for the first time, making the states-
men, who led their countries into an aggressive war,
personally responsible for what they had done."

Lord Shawcross,
Nürnberg prosecutor 1945.