Local "markpointer" detected in connection to the movie Cocoon + 66 years anniversary of the Roswell UFO-incident

Sorry, but this one is in danish, but You can translate it through Google ...
https://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT#da/en/

-

I dag blev jeg vækket meget tidligt (CET 05:05), ved at nogle mennesker stod udenfor
og bankede på min dør.

De kom fra EL-selskabet og skulle reparere min strømforsyning.

Den var gået i stykker dagen før; i går søndag aften mens jeg så Sci-fi-filmen Cocoon
fra 1985 (filmen startede CET 22:40). Se evt ...
http://www.imdb.com/title/tt0088933/

400 volt var kørt gennem ledningerne (der kun er beregnet til 220 volt)!

(El-nedbrudet var ***meget*** lokalt.)

Nå ... men ... øh ...

Da jeg så lige skulle teste denne min computer, om der virkede, da så jeg, at ikonet for
i dag (US-time, dvs. 7/7), som Google anvender er:

66 års jubilæum for Roswell UFO-hændelsen

Og så tænke jeg, at det var da alligevel godt nok sært og tjekkede lige datoen på

http://en.wikipedia.org/wiki/Roswell_UFO_incident

... July 7, 1947

Ønskede nogen eller noget at markere datoen ?

(Kærlighedsscene fra Cocoon er af mig tidligere blev anvendt på YouTube for at
illustrere - i mangel af bedre - the internal connection, se vedr. dette fx. ...
https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home/et/mind/15-658
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-01-17/08-306
YouTube filmen min måtte desværre slettes allerede efter blot en dag, da der var tale
om et brud på ophavsretten fra filmen Cocoon.)

Tilfældigt sammentræf eller en sammensværgelse (man kan jo fuske med den her slags
ting) ?

Tja ...

Betyder det så meget ?

Vi (Menneskeheden) har jo fået langt mere ***konkrete*** indicier i form af
UFO-asteroide-hændelserne ...

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home

61, 61
744, 744
50, 46 (200) + warning to psychopath-istan (Russia)
117, ?

2013-07-08, CET 06:39 kommentar (midlertidig notat):
(NB! Der skal lige gøres opmærksom på, at 117 ligger meget tæt op af 196 (46),
hvis man omregner fra et 360-tal-system til et 600-tal-system, hvorfor tallet 117
godt kan tolkes som noget i relation til og dermed i forlængelse af den galaktiske
længdegrad (på 196) og altså IKKE noget vedr. den galaktiske breddegrad)

(Men jeg synes lige hændelsen burde indrapporteres, som hermed er gjort!)

-

Se tillige (vedr. ældringsprocessen og Cocoon) ...