Hvorfor Livets træ i Paradiset ?

Input copy from ...
news:dk.livssyn.kristendom
6511 news:_ch1i.67$1j5...@news.get2net.dk

=============== the message (of file 6511) ============

"Jesus-loves-you" skrev

Newsgroups: dk.politik,no.kultur.folklore.ufo
Sent: Saturday, May 12, 2007 CET 11:34, GMT 09:34
Subject: Oppositionella dødade i Pakistan + the iranian nuclear-war
6510 news:HSf1i.62$oq4...@news.get2net.dk

> ET-Break:
> (2007-05-12, Saturday, CET ...
[ ... ]
> 11:29
> - "Follow me."
>
> ET talte her til Jer, I slemme *afgudsdyrkere* (som ofrer MENNESKELIV på
> afgudsoffer-alteret)...
>
> 11:29
> - "Come with me."

FARMAND !...

DADDY-Break:
(2007-05-12, Saturday, CET 11:43:43-6, delay 0, GMT 09:43:43-6)
- "Ja, Mit barn."

Øh ... Jeg har et spørgsmål:

I Paradiset - hvor alt er fryd og gammen - hvordan kan det dér være, at ...

(Den ny verden)

(Det ny Jerusalem)

" ... ingen død være mere,
ej heller sorg.
ej heller skrig,
ej heller pine ... "

... 2304 km ...

(Livets fold og livets træ)

" ... flod ... midt i stadens gade. På begge sider
af floden vokser livets træ, ... og bladene fra
træet er til lægedom for folkene."

(Åb. (Rev.) 21 og 22, Åb.21,4.16; 22.1-2.)

Træet voksede også i Edens Have, se 1.Mos (Gen) 2,2;3,22

For sæt nu hvis for eksempel jeg kom til skade og således havde brug for
*lægedom* men af en-eller-anden grund nægtede at modtage denne.

Ville jeg så dø ?

Men i så fald ville der jo så alligevel være en død i dette Paradis, og
dette strider jo så imod Skriftstedet fra Åb.21,4.

Og hvis jeg nu slet ikke kommer til skade, hvorfor skal der så overhovedet
vokse et træ med lægedom ?

Er der tale om noget *symbolsk* mht. Det ny Jerusalem, apropos Isaiah 2,2...

And then I heard a voice from Heaven (perhaps ET) said:
(2007-05-12, Saturday, CET 12:03, GMT 10:03)
- "Above."

12:03
- " ... the hill."

Did skal folkene strømme og ... deres sværd skal de smede til plovjern ...
folk skal ej løfte sværd mod folk ... (Es. (Is.) 2,2.4)

I think, I found out the "secret" ... :-)...

12:08
- "Love."

12:08
- "One another."

12:08
- "Please."

Og når dette Univers engang er gået til grunde, da vil Jesu løfte fortsat
stå ved magt (John.11,25). Det tror jeg på som kristen, og det er jeg
muligvis...

12:10
- "Amen."

... ikke ene om ... (12:10) ... :-)

Hmm ... (12:10) ... memory on:

6236 news:zqvHh.20$w6...@news.get2net.dk

> [ ... ]

You are indeed a funny, guy, and Your name is ET (as far as I
understand) ... :-)

Hmm ... (the DADDY-Breaks) ...

Memory on:

(Moses' kaldelse ved den brændende tornebusk)

"Da åbenbarede HERRENS *engel* sig
for ham (Moses, red.) i en ildslue, der slog ud af
en tornebusk ...

Men da HERREN så, at han (Moses, red.) gik hen
for at se derpå, råbte *Gud* til ham
fra tornebusken ...

(2.Mos. (Exodus) 3,2.4)

Are You talk'ing (or DADDY), ET ?

I Ånden ...

6391 news:ospTh.33$vo...@news.get2net.dk

> ... der benyttes a connection in the Spirit (Rom 8,15)

... blev jeg da errindret om ...

6500 news:BFL0i.70$925...@news.get2net.dk

> 1 Kor 12,12-31
>
> Legemet
> Menigheden er som et legeme: en krop
> med mange lemmer, der samarbejder.
> Vi kan sammenligne det med et pusle-
> spil, hvor hver enkelt kristen er en brik.
> legemet er Kristi legeme: vi arbejder
> - i kraft af vore nådegaver - som Kristi
> mund, kristi hænder og fødder!
>
> (En tegning illustrerer dette i form af
> et legeme opbygget at mange puslespilsbrikker, red.)

(Einem *profetishëm* ET ?)

Okay. Den reference godta'r jeg ... :-)...

12:24
- "Received."

Friends forever (Højs. 8,10) ... :-)

Jeg tror (således fortsat på), at livets træ er (rent ud sagt) ...

0901 news:m71zb.50430$jf4.2...@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> -
>
> Forestiller vi os, at Menneskeheden om nogle hundrede år har fået mere
> kendskab til præsic, hvordan disse mekanismer fungerer; ja så er springet
> jo heller ikke så langt til spørgsmålet:
>
> Kunne Menneskeheden finde på at forbygge eller hæmme denne
> ældningsprocesse ?
>
> Hertil vil jeg svare et klart "JA!"
>
> -
>
> Derfor bliver spørgsmålet i relation til 2304 hypotesen ligeledes:
>
> Kunne 2304 finde på at forebygge eller hæmme ældningsprocessen ?
>
> Hertil er mit svar ligeledes også et klart "JA!"

(apropos science fiction filmen, som hed noget i retning af 'cocoon'.)

and ...

0906 news:gx6zb.50593$jf4.2...@news000.worldonline.dk

> 2304-Break (2003-12-02, CET 20:09):
> - "Ja sådan er vores træer altså bare!"

ET bist einem pilfinger (luskebuks, sneak, Sneaky Pete) ... :-)

CET 13:03
- "Hope you got the point."

Yea ... :-)

-

Last file-OUTPUT:
6511 news:_ch1i.67$1j5...@news.get2net.dk

Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6...@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6512

"Jesus-loves-you" skrev
6511 news:_ch1i.67$1j5...@news.get2net.dk
Or/And ...
6512 news:4uh1i.68$TD5...@news.get2net.dk

[ ... ]

ET-Break:
(2007-05-12, Saturday, CET 13:12:1x-6, delay 0, GMT 11:12:1x-6)
- "Det er en kendsgerning!"

ET mener hermed, at tilblivelsen af vores Univers IKKE kan ...

CET 13:14
- "Fatte den ... (som fatte kan) ... "

... IKKE kan forklares udfra naturvidenskaben.

Selve vor eksistens (hele Universet) er således fortsat en gåde!

-

Last file-OUTPUT:

File-number: 6513