Profeti vedr. 3. Verdenskrig - Re: 2016 uge 27 (news samlet)

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/19-163
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/prophecy/19-163
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/3-worldwar/19-163

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, July 04, 2016, CET 08:32, GMT 06:32
Subject: 2016 uge 27 (news samlet)
19162 news:nlcvst$dc5$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8BPjtgr_-Y8/8VkhOcHaAwAJ

> [...]
>
> Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
> er det en indirekte opfordring til at
> følge hans eksempel.
>
> (Præd. 8,11)
>

> Man vil fx. ikke træde Retten under fode (men forstå sit ***ansvar***,
> at Loven skal håndhæves også internationalt, så forbrydere ikke slipper
> for straf). Og det vil ha' en præventiv effekt på længere sigt (så forbrydelserne
> slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
> og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
[ ... ]
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19107A news:nhrgse$u35$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19162

Profeti vedr. 3. Verdenskrig

-

DR S137 søn 03 jul 18:30:57
3.juli dr.dk/nyheder 17:38

FLY I SIBIRIEN STYRTER OG OTTE DØR
Mindst otte personer er omkommet i et
flystyrt i Sibirien, rapporterer
russiske nyhedsbureauer. Flyet var på
opgave med brandslukning. Redningshold
har fundet flyet, et fragtfly af typen
Iljusjin Il-76, som styrtede tidligt
søndag morgen i regionen Irkutsk. Det
oplyser den russiske beredskabsstyrelse
på sin hjemmeside. Et foto på siden
viser, hvordan flyet er knust i stumper
og stykker i en tæt skov. Kun flyets
hale fremstår nogenlunde hel.

Man fandt i første omgang seks lig på
stedet. Det menes, at der var 10
personer om bord, da flyet styrtede.
Derfor var det forventet, dødstallet
ville stige.

Fly på brandslukning i Sibirien styrter og otte dør
kl. 17:38
http://www.dr.dk/nyheder/udland/fly-paa-brandslukning-i-sibirien-styrter-og-otte-doer

-

DR S148 man 04 jul 07:09:36
4.juli dr.dk/nyheder 06:56

EMIRATER: UNDGÅ KJORTEL I UDLANDET
De Forenede Arabiske Emirater opfordrer
sine mandlige borgere til at undgå at
iklæde sig traditionelt arabisk med
lang hvid kjortel, hovedtørklæde og
pandebånd, når de rejser i udlandet.

Det sker efter at en 41-årig mand fra
Emiraternes blev anholdt på et hotel i
staten Ohio i USA.

En receptionist havde ringet til
politiet og beskrevet ham som medlem af
Islamisk Stat, skriver avisen al-Bayan.

Regeringen i De Forenede Arabiske
Emirater har tilkaldt den amerikanske
viceambassadør for at protestere over
den hårdhændede behandling, og han har
undskyldt for episoden.

Emirater advarer sine borgere mod at klæde sig arabisk på rejser
kl. 06:56
http://www.dr.dk/nyheder/udland/emirater-advarer-sine-borgere-mod-klaede-sig-arabisk-paa-rejser

Fly på brandslukning i Sibirien styrter og seks omkommer
03. jul. 2016, 14:18
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-07-03-fly-pa-brandslukning-i-sibirien-styrter-og-seks-omkommer

-

Særlige printere truer Mærsk
04. jul. 2016, 07:28 Opd. 04. jul. 2016, 07:55 ...

-

104 SVT Text Måndag 04 jul 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Storbritannien sänker bolagsskatt..130

* Kina stoppar "falska nyheter"......131

Minst 130 döda i bombdåd i Bagdad..132
Tidigare bombdåd i Irak i år......175-

Sarkozy gör politisk comeback......133

Turkiet: Terrormisstänta häktade...134

Pakistan: Fler döda i översvämning 135

Finland: Kubanska idrottare greps..136

-

NRK:
3. juli 2016 kl. 09:32 - 4. juli 2016 kl. 05:20, error

4. juli 2016 kl. 07:28

-

Profeti vedr. 3. Verdenskrig

Sommeren og den store høst
1. juli, 26, 2016 Henri Nissen
http://udfordringen.dk/2016/07/sommeren-store-hoest/

Denne gamle kvinde har set noget, som ikke er lykke. Som er dybt
alvorligt og som ender med 3. verdenskrig.

Vi vil hellere høre, at Gud elsker os, selv om vi synder.

Imidlertid gik næsten alt det, hun så, i opfyldelse.

Derfor er der også god grund til at studere resten.

-

Profetien:

92-årig norsk bondekone profeterede om os i 1968 - og det gik i opfyldelse.
1. juli, 26, 2016 Udfordringen
http://udfordringen.dk/2016/07/56336/

Kommentar:

Det antages at teksten bliver frigivet om nogle uger/måneder.

Ifølge profetien starten 3. Verdenskrig ligesom 1. Verdenskrig med
at en lokal krig lige pludselig inddrager alle, og det ender med,
at der bliver brugt atomvåben. Folk fra alle de rige lande må
flygte til de fattige, hvor atomvåben-ødelæggelserne ikke er så
omfattende.

Den lokale krig kunne således fx. være Psykopatus-Putin angrebskrig
på Georgien i 2008 eller denne galnings angrebskrig på Ukraine!

Dét, der kan ærgre mig lidt, er, at vi, Menneskeheden, kunne ha'
undgået dette - jeg taler i datid, som om 3. Verdenskrig allerede
er en kendsgerning - ...

Dét, der kan ærgre mig lidt, er, at vi, menneskeheden, kunne ha'
undgået dette ved ... (input memory from) ...

> [...]
> og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!
>
> Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,

Men viljen til at overleve var ikke til stede, fordi man satte
andre ting (som en afgud) i højere prioritet (fx. penge, national
magt/selvbestemmelse und so weiter)! ... :-(

Man kan så undre sig over, HVORFOR den udenjordiske civilisation
på permanent "besøg" i vort solsystem ikke greb ind I TIDE og
forhindrede dette (i stedet for blot måske at afkorte atomkrigens
ødelæggelser, se Matt. 24,22 ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+24.22&version=BPH

Forklaringen herpå er nok, at vi, Menneskeheden, blot er en art
samlerobjekt: Hvis du fx. som samler allerede har 1000 ens insekter
i din samling, da har du jo ikke behov for flere. Ergo går resten
bare "fortabt" i skraldespanden!

En kynisk holdning at indtage?

Ja, hvis du er menneske!

Men hva' nu hvis du er en robot?

Hmm ... (input memory from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/19-163
> [...]
> http://udfordringen.dk/2016/07/56336/
>
> Kommentar:
>
> Det antages at teksten bliver frigivet om nogle uger/måneder.

Her er profetien:

http://www.7xs.dk/profetier/valdres1968.htm

=== citat start ===

KVINDEN FRA VALDRES

Synet blev hørt og nedskrevet af den norske evangelist Emanuel
Minos

Fra 1957 - 63 studerede jeg ved universitetet i Oxford. Efter
hjemkomsten fik jeg flere indbydelser fra Den norske Kirke. I 1968
var min hustru, Aase, og jeg på en serie møder i Valdres. Efter
gudstjenesten en søndag i Etnedal Kirke kom en ældre kvinde hen
til mig. Hun sagde, hun var 90 år gammel og var kommet til mødet
med taxa. Hvor hun kom fra, ved jeg ikke, men hun fortalte, at hun
var fra Valdres. Hun ville tale om et syn, hun havde haft om
fremtiden.

Den gamle kvinde fortalte, og jeg skrev synet ned. Da jeg kom hjem
og læste igennem, hvad hun havde sagt, studsede jeg. Det var alt
sammen så utroligt og uvirkeligt, at jeg først bestemte mig for
ikke at offentliggøre det, hvad hun ellers så gerne ville. Jeg
lagde det i en skuffe og glemte hændelsen. Men for otte år siden,
i 1993, mens jeg gennemgik papirer og udklip, jeg havde samlet
sammen hen ad vejen, faldt et gammelt ark ud af skuffen. Det var
kvinden fra Valdres' syn.

Da studsede jeg igen, men på en anden måde. Meget af det, hun
havde fortalt, var mærkeligt nok gået i opfyldelse. Jeg bestemte
mig for at læse det op ved enkelte møder. Det var i forbindelse
med emner om det profetiske ord og Jesu genkomst. Synet har vakt
opsigt. Det er blevet gengivet i aviser, blade, tidsskrifter og
traktater. Nogle gange ikke helt korrekt. Her gengives det, som
det blev skrevet, og det bliver delt ind i fire afsnit.

Synet

Den gamle kvinde fortalte:

Det var, som om et kort blev rullet ud foran mig. Jeg så det med
mine naturlige øjne. På kortet var alle verdensdele indtegnet. Jeg
lagde mærke til Europa, Skandinavien og Norge. Jeg så nogle scener,
som gjaldt tiden, før Jesus kommer igen, og tredje verdenskrig
bryder ud.

1.
Før Jesus kommer igen, og den tredje verdenskrig bryder ud, vil
der være en afspænding. Der bliver en lang fredsperiode mellem
stormagterne. Folk vil lægge langsigtede planer. Her i Norge vil
der blive nedrustet, og vi vil igen være uforberedte som 9. april
1940. Den tredje verdenskrig begynder på en måde, som ingen havde
ventet, og fra helt uventet hold.

2.
Der vil komme et frafald uden sidestykke fra sand og ægte
kristendom. Der bliver lunkenhed blandt de troende. De vil ikke
længere være åbne og modtagelige for ransagende budskaber. Folk
vil ikke bryde sig om at høre om synd og nåde, lov og evangelium,
bod og bedring. En ny slags forkyndelse overtager talerstolene. Om
at søge lykke, fremgang og materiel velstand. En slags
lykkeforkyndelse griber om sig. Kirkerne begynder at stå tomme.
Det samme sker med bedehusene. De troende vil ikke efterfølge
Jesus på den smalle korsvej. Underholdning, kunst og
kulturaktiviteter overtager mere og mere pladsen frem for vækkelse,
nød, anger og bodsmøder.

3.
Der bliver en moralsk opløsning, som vi ikke tidligere har oplevet.
Folk lever som gifte uden at være gift. Der bliver stor urenhed
før ægteskabet. Og der bliver megen utroskab i ægteskabet. Ja,
selv i de kristne ægteskaber gør utroskaben sig gældende, og de
opløses. Perverse synder begynder at gribe om sig. Og de bliver
til og med godtaget i kristne kredse.

Tv kommer til at spille en stor rolle. Der bliver mange
tv-stationer. Tv bliver fyldt med vold. Volden bliver til den tid
underholdning for folk. Og den vold, som folk ser på tv, kommer
til sidst til at præge større og mindre byer. Der bliver også vist
intime samlivsscener. De mest intime forhold, som hører ægteskabet
til, vil åbenlyst blive vist på tv. (Dengang, det blev sagt, sagde
jeg, at det ikke var tilladt i offentlige udsendelser. Vi havde
dengang en paragraf, som ikke tillod obskøne scener. Da sagde hun
med hævet røst: "Den vil de være ligeglade med, når tiden er inde").

4.
Folk fra fattige lande strømmer til de rige lande. De kommer til
Europa, til Skandinavien, og også til Norge. Der bliver mange af
dem. Og folk begynder at synes dårligt om dem og blive hårde imod
dem. (Da hun sagde dette, begyndte hun at græde). De bliver mere
og mere behandlet som jøderne før krigen. Da vil målet for vore
synder være fuldt. Krigen bryder ud. Først som en lille konflikt,
en ubetydelig konflikt. Men den stopper ikke. Den tager til og
breder sig. Til sidst udvikler den sig til en stor krig. Ved
slutningen af denne store krig vil frygtelige våben blive taget i
brug, bl.a. atomvåben. Luft, jord og vand bliver forgiftet og
ødelagt. Folk fra de industrialiserede lande, Amerika, Europa,
Australien, Japan og andre lignende områder må flygte. De kan ikke
længere bo der. De forsøger at komme til de fattigste lande, som
har undgået det værste. Men de vil ikke være særligt villige til
at tage imod os, på samme måde som vi ikke var særligt villige til
at tage imod dem.

=== citat slut ===
Last OUTPUT: 19107A news:nhrgse$u35$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19163B

Teksten er nu blevet frigivet
Interrupt from ... (internal "AWACS"-system) ...

[...]

Found perhaps Responce 1

http://stjerneskud.info/
http://www.stjerneskud.info/fireball/fb20160706/

Meteor observation
Dato: 2016-07-06
Klokken: 23:35 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

(Position around 7grader East 55 grader north)

[ ... ]

Kurs 150 grader
Faldvinkel 50 grader

Delay-time:

Input-time
2016-07-04, CET 08:52, GMT 06:52, Counter = 0

Output-time
2016-07-06, CET 23:35, GMT 21:35, Counter = Delay-time

Delta = 2 days 14 hours 43 min
(around 2,61 days)
(around 62,72 hours)
(around 3763 min)

Kommentar:

(around 2 omdrejninger og 220,75 grader i et 360-talsystem)
(around 2 omdrejninger og 367,92 grader i et 600-talsystem)

Hmm ... (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-144/07753/out-01--144-adam

Kommentar:

Her er værdien på ...

2,76 enheder

Hmm ...

Un moment, s'il vous plaît.

Last OUTPUT: 19107A news:nhrgse$u35$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19170

Sent: Sunday, July 10, 2016, CET 09:16, GMT 07:16
Subject: Re: Profeti vedr. 3. Verdenskrig -
Re: 2016 uge 27 (news samlet)
19170 news:nlssnm$bls$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MljODz49JxA/9oArCsmNAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/8BPjtgr_-Y8/YkkWrxA1AgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/dE7N_-IsiFU/w25VM_soCAAJ
Åh, ET ...

Glemte jeg at fortælle dig om en hændelse, som jeg havde i onsdags (den 6 juli) ?
(nogle få timer FØR "programafbrydelsen")

Jeg skulle hjælpe min bror med reparation af hus og have.

Uheldigvis kommer jeg til ... (input memory from) ...