ET-break to Mankind: Peacedeal (Fredspagt) - Was irt. Northkorea, ICJ, Abuse of power - Re: 2019 uge 09 (news samlet)

ET-break to Mankind: Peacedeal (Fredspagt) - Was irt. Northkorea, ICJ,
Abuse of power

File 21.275 ...
Authorities-2
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/21-xxx/21-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/21-xxx/21-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/et-peace-deal/21-275
ICJ, Abuse of power:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/icj-abuse-of-power/21-275
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-275
China (Cannibal-istan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-275
Iran (Fanatistan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-275
Russia (Psychopath-istan + Kleptokratistan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-275

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/icj-abuse-of-power/21-275

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+25&version=BPH

Jeremias 25, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

70 års fangenskab

Guds vredes bæger

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Hos+11.1-11&version=BPH

Hoseas 11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Guds frustrerede kærlighed til sit folk

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-02-28, CET 11:3x, GMT 10:3x:

They were all terrified when they saw him. But Jesus spoke to
them at once. "Don't be afraid," he said. "Take courage! I am
here!"
Mark 6:50

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

(
NB! Andagtsteksten synkroniserer desværre IKKE med on-line
teksten, hvilket KAN VÆRE forvirrende! ... :-(

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 09 (news samlet)
Date: Mon, 25 Feb 2019 08:45:43 +0100, GMT 07:45
21267b news:5c739d29$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/THGQZpNyrz0/ORNYr0DZBQAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Pakistan: Vi frigiver pilot som tegn på velvilje. Det lyder fornuftigt.
Husk det der mht. terrorisme: IKKE at give dem husly!

-

DR S170 tor 28 feb 18:31:11
28.februar dr.dk/nyheder 13:34

DANMARK SENDER BIDRAG TIL SAHEL
Regeringen vil sende et militært bidrag
bestående af to transporthelikoptere og
cirka 70 personer til en franskledet
operation i Sahel-regionen i det
nordlige Afrika.

Det oplyser Udenrigsministeriet.

Udenrigsminister Anders Samuelsen (LA)
har torsdag orienteret Det
Udenrigspolitiske Nævn om operationen i
Sahel, som strækker sig tværs over
Afrika.

Operationen består af 4500 franske
soldater og har bidrag fra
Storbritannien og Estland.

Danmark sender militært bidrag til Sahel i Afrika
kl. 13:34
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmark-sender-militaert-bidrag-til-sahel-i-afrika

-

DR S175 tor 28 feb 18:31:12
28.februar dr.dk/nyheder 14:48

FRIGIVER PILOT SOM TEGN PÅ VELVILJE
Indien kræver, at Pakistan udleverer en
pilot fra et kampfly, som blev skudt
ned onsdag under den eskalerende strid
om Kashmir-regionen.

Det pakistanske informationsministerium
har ifølge BBC delt en video af
piloten, der er blevet optaget med bind
for øjnene og blod i ansigtet, efter
nedskydningen.

Pakistansk premierminister lovede dog
torsdag ved en tale i det pakistanske
parlament, at hans land vil frigive den
indiske pilot.

- Vi frigiver den indiske pilot, som et
udtryk for velvilje, i morgen, sagde
premierminister Imran Khan.

Pakistan: Vi frigiver pilot som tegn på velvilje
kl. 14:48
https://www.dr.dk/nyheder/udland/pakistan-vi-frigiver-pilot-som-tegn-pa-velvilje

Kommentar:

Det lyder fornuftigt.

Husk det der mht. terrorisme: IKKE at give dem husly, så
Pakistan bruges som et skalkeskjul!

Så skal vi nok få vendt (den synkende) skude og komme på rette
kurs igen - om Gud vel! Og det tror jeg faktisk på, fordi Gud
er nådig og barmhjertig og dermed under os mennesker det godt,
at vi må få et lykkeligt liv her på jorden (og sidenhen måske
også i Paradiset).

Åh ...

Gid jeg kunne få terroristerne til at forstå dette (så de holdt
op med indirekte at tilbede denne *afgud*, som djævelen jo er,
ved at gøre i handling alle hans *onde*, *kyniske* og
*modbydelige* gerninger)! Gud er *skaberens Gud*; ikke
*destruktionen afgud* (hvilket terrorisme jo er. Du
*destruerer* Guds skaberværk (hvilket hvert mennesker jo er),
ikke sandt?)!
Men desværre tror jeg først du forstår mine ord nede i
(atom)afgrunden (og fortryder din onde vej)! Men så er det jo
for sent at vende om (til de levendes land), du *uforstandige*
menneske!
Hvorfor tilbede denne *afgud*? - *Magtsyge*; du lider af
magtsyge! Du vil bestemme (over os andre). Det er her,
problemets rod er, skønner jeg!
Da djævelen tilbød Jesus jordisk magt, da svarede Jesus
denne *frister* (til afgudsdyrkelse) med ordene:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matt+4.1-11&version=BPH

Matthæus 4:1-11, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Fristelsen i ørkenen

8
Så tog Djævelen ham med op på toppen af et højt bjerg og
viste ham alle verdens lande og al deres herlighed.

9
„Alt det vil jeg give dig,” sagde han, „hvis du falder på
knæ og tilbeder mig.”

10
Jesus svarede: „Forsvind Satan! Der står jo skrevet: Det
er Herren din Gud, du skal tilbede, og ham alene du skal
tjene.”[e]

11
Så forlod Djævelen ham, og nogle engle kom og sørgede for
mad til ham.

Footnotes:

e.
4,10 5.Mos. 6,13.

Og se! Det er her, at du går fejl i byen. Du bruger IKKE Guds
Ord (som et Åndens sværd, jævnfør Ef. 4,12->17 og 2.Kor. 10,5)
til at bekæmpe det onde. Du bruger dine egne jordiske våben;
våben, der er skabt til KUN at ødelægge (fremfor - som sagt -
Guds våben, der stik modsat kan skabe liv af døde)!

Åh ...

Gid jeg dog ku' tale Jer til fornuft (men satan har desværre
blændet Jer, så I ikke kan skelne godt fra ondt og derfor tror
på alle hans *løgne*)!

-

DR S177 tor 28 feb 18:31:12
28.februar dr.dk/nyheder 17:03

VINDMØLLEPARK PLACERES I NORDSØEN
Danmarks største havvindmøllepark skal
placeres i Vesterhavet ud for Nissum
Fjord.

Det har partierne bag energiaftalen fra
sidste år samtlige af Folketingets
partier netop besluttet.

Havvindmølleparken på 800 megawatt
bliver placeret mindst 20 kilometer fra
kysten og skal ifølge energi-,
forsynings- og klimaminister Lars
Christian Lilleholt (V) levere strøm
til 800.000 husstande.

Parken får navnet Thor på grund af
placeringen tæt på Thorsminde.

Danmarks største havvindmøllepark skal ligge i Vesterhavet
kl. 17:03
https://www.dr.dk/nyheder/politik/danmarks-stoerste-havvindmoellepark-skal-ligge-i-vesterhavet

-

DR S114 tor 28 feb 18:31:07
28.februar dr.dk/nyheder 17:56

NETANYAHU TILTALES FOR KORRUPTION
Israels premierminister, Benjamin
Netanyahu, tiltales for bestikkelse,
bedrageri og tillidsbrud.

Det oplyser Israels rigsadvokat,
Avichai Mandelblit, ifølge blandt andre
nyhedsbureauet Reuters.

Netanyahu beskyldes blandt andet for at
have taget imod gaver fra velhavende
erhvervsfolk til gengæld for tjenester
og for at bytte tjenester til positiv
presseomtale.

Premierministeren afviser at have gjort
noget ulovligt og kalder ifølge The
Times of Israel beskyldningerne
"absurde" og har omtalt det som "en
heksejagt".

Rigsadvokat vil sigte Netanyahu for korruption
kl. 17:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/rigsadvokat-vil-sigte-netanyahu-korruption

-

DR S116 fre 01 mar 07:01:27
28.februar dr.dk/nyheder 18:22

STATSREVISORFORMAND KRITISERER SASS
Socialdemokratiets gruppeformand og
statsrevisor, Henrik Sass Larsen (S),
prioriterede sit eget tv-program på TV2
News over arbejdet hos
Statsrevisorerne.
Sådan lyder kritikken fra
Statsrevisorernes formand, Henrik
Thorup (DF).

- Jeg er ikke tilhænger af den måde at
prioritere på. Jeg mener ikke, at det
er det rigtige, selvfølgelig ikke,
siger han til Radio24syv.
Udmeldingen kommer, efter at Henrik
Sass Larsen søndag i Politiken
fortalte, at han i oktober blev ramt af
en depression, der i næsten to måneder
fik ham til at sove "19-20 timer i
døgnet".

Kritisk statsrevisorformand: Jeg er ikke tilhænger af Sass' prioritering
28. Feb. 2019 kl. 18:22
https://www.dr.dk/nyheder/politik/kritisk-statsrevisorformand-jeg-er-ikke-tilhaenger-af-sass-prioritering

-

DR S117 fre 01 mar 07:01:28
28.februar dr.dk/nyheder 20:00

TRUMP FÅR KRITIK EFTER TOPMØDE
Dagen i dag skulle blandt andet byde på
en underskrivningsceremoni og en
frokost mellem præsident Trump og Kim
Jong-un. Begge dele blev aflyst, og
Trump gik i stedet ombord på Air Force
One og rejste hjem fra topmødet med
Nordkorea før tid.

Det slipper præsident Trump ikke godt
fra på hjemmefronten, og generelt er
reaktionerne, at præsidenten har lidt
et markant nederlag, siger Steffen
Kretz, DR Nyheders korrespondent i USA.

-Trump bliver i dag kritiseret også af
fremtrædende medlemmer af hans eget
parti, som påpeger, at fiaskoen i
Vietnam i høj grad skyldes, at Trump
ikke har gjort sit hjemmearbejde.

Efter topmøde uden aftale: Trump beskyldes for ikke at gøre sit
hjemmearbejde
28. Feb. 2019 kl. 20:00
https://www.dr.dk/nyheder/udland/efter-topmoede-uden-aftale-trump-beskyldes-ikke-goere-sit-hjemmearbejde

-

DR S118 fre 01 mar 07:01:28
28.februar dr.dk/nyheder 20:15

NORDKOREA: ÆNDRER IKKE VORES KRAV
Det længe ventede topmøde mellem USA's
præsident, Donald Trump, og Nordkoreas
leder, Kim Jong-un endte uden
underskrifter og aftaler.

Præsident Trump udtalte også efter
mødet, at Nordkorea ville have løftet
alle sanktioner, hvis de skulle stoppe
deres atom-aktiviteter, hvilket USA
ikke kunne gå med til.

Det afviser Nordkoreas udenrigsminister
Ri Yong Ho dog.
Ifølge Ri Yong Ho var Nordkorea klar
til på skrift at tilbyde et fuldt stop
af landets atomaktiviteter og
prøvesprænginger af interkontinentale
misiler.

Nordkorea efter Trump-topmøde: Vi ændrer ikke vores krav
28. Feb. 2019 kl. 20:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-efter-trump-topmoede-vi-aendrer-ikke-vores-krav

Kommentar:

OGSÅ her ser vi, at djævelen ånder os i nakken (ved hjælp af
hans skakbrik i Nordkorea) med *blackmail*; altså afpresning:
Mig har taget mange gidsler i Nordkorea og hvis mig ikke får
min vilje (aporpos det der, vi talte om lige før mht. Åndens
våben kontra vores *afgudsvåben*), så smadrer mig hele bulen!

Skal vi gi' efter for denne uretfærdige *afpresning*?

Subject: Trump forklarer sammenbrud -
Nordkorea stillede krav, han ikke ville imødekomme -
Re: 2019 uge 09 (news samlet)
Date: Thu, 28 Feb 2019 11:33:41 +0100, GMT 10:33
21274 news:5c77b908$0$696$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/f/21-xxx/21-274
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-274
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychiatry/diagnosis/psychopathy/21-274
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/THGQZpNyrz0/SbjdCEaIAQAJ

Nej! For det kan hurtigt blive en skrue-UDEN-ende og netop
medføre, at vi alle havner i (atom)-afgrunden!

Lyt derfor til mit råd!

Udsted de arrestordre, så de som *lovløse* kan jages året
rundt hvor-som-helst døde eller levende af hvad-som-helst
(herunder "monstre" ude fra verdensrummet)!

Der er (desværre) IKKE noget alternativ!

Og ...

Som sagt:

ET kan IKKE blive ved med at være vores babysitter!

Vi (Menneskeheden) bliver nødt til at ta' et *medansvar* for
vor egen fremtid, så vi kan overleve som civilisation i
verdensrummet!

Og det gør man altså IKKE ved at gi' efter for blackmail!

Prøv lige at hør dig selv:

Mig vil ikke dømme i disse sager, fordi mig er bange!

Kan man finde en MERE *uretfærdig* domstol?

Den Internationale Domstol (ICJ og ICC i Haag) SKAL dømme
*upartisk* (UANSET hvad stormagter forlanger, herunder
Cannibalistan og Psykopatistans *urimelige* krav)!

Ellers er det jo bare en skueprocesse, som kun har det ene
formål at legitimere og dermed bevare disse *onde* regimer!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-03-01, Friday, day no 60, CET 09:17, GMT 08:17)
- "Jeg dømmer"

17
- "disse"

17
- "onde mennesker"

17
- "skyldige"

18
- "i forbrydelser"

18
- "begået"

18
- "mod"

18
- "andre"

18
- "skabninger."

20
- "I er selv skyld i det,"

20
- "at jeg"

21
- "nu blander mig."

21
- "For i vil ikke det gode"

21
- "men det onde!"

21
- "I ku' ha' valgt"

21
- "en anden vej"

22
- "men gjorde det ikke."

22
- "I fastholdt"

22
- "jeres"

22
- "onde"

22
- "gerninger"

Har vi her at gøre med en art opstart på en stjernekrig mellem
to civilisationer i verdensrummet?

Eller ...

Input memory from:

"Sheriff of EL PASO":
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/sheriff

28
- "Mandat"

28
- "givet"

30
- "oppefra."

35
- "Jeg sender dem ud,"

35
- "mine destroyers,"

[Tilføjelse foretaget EFTER END-of-ET-Break]
.
Hmm ... (memory on from) ...
.