ET-Starship-Messenger-message to alle psykopat-svin (herunder Psykopatistan; altså Rusland and her friends) - Re: 2018 uge 27 (news samlet)

ET-Starship-Messenger-message to alle psykopat-svin (herunder
Psykopatistan; altså Rusland and her friends)

File 20.721 ...
Courts
Authorities-1, Øvrigheden-1
... (in the hands of psykopatsvin) ...
Authorities-2, Øvrigheden-2
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/courts/authorities-2/20-721
Russia (psychopath-istan + Kleptokratistan):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/20-xxx/20-721
Messenger, Stjerneskibet *Budbringeren* (The starship *Messenger*):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/messenger/20-721
Close Encounters of the Third Kind (Nærkontakt af 3. grad):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/20-721
The BIG Wedding:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/the-wedding/20-721

Other news:

Pompeo skal drøfte atomafrustning med Kim på torsdag

Minder om en totalitær stat: “Ingen form for retssikkerhed i Polen”

Apophis-impact, T-6494
(17 år + 284 dage)
(2036-04-13, 127 years after Tunguska-1908)
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska

-

Tidens aktuelle litterære sætning:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

Må jeg godt være vred?
af Ross Campbell

Kapitel 2:
Samfundet og vreden, side 18-25

side 20

Oprør mod autoriteterne

Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov for
kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede komme til
udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige grund til
respektløshed og anti-autoritære holdninger.

Kommentar:

Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+55&version=BPH

Salme 55, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at blive forrådt af sine venner

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: juli, aug. og
sep.), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Joh+3.14-21&version=BPH

Johannes 3:14-21, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Kobberslangen som et symbol på frelsen i Jesus +
little Bible)

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte 4
gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

-

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2018 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2018 uge 27 (news samlet)
Date: Mon, 2 Jul 2018 07:32:51 +0200, GMT 05:32
20716 news:5b39b8b4$0$712$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/XVmKZI96Qvo/KDmhjEebAQAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

> [...]
> Last OUTPUT: 20700 news:5b307c1a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/wUFj7TSEBQAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20716

ET-Starship-Messenger-message to alle psykopat-svin (herunder
Psykopatistan; altså Rusland and her friends)

Pompeo skal drøfte atomafrustning med Kim på torsdag

Minder om en totalitær stat: “Ingen form for retssikkerhed i Polen”

-

Minder om en totalitær stat: “Ingen form for retssikkerhed i Polen”
02. Jul. 2018 kl. 21:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/minder-om-en-totalitaer-stat-ingen-form-retssikkerhed-i-polen

-

DR S159 tir 03 jul 06:50:30
3.juli dr.dk/nyheder 06:06

USA SKAL DRØFTE ATOMAFRUSTNING
USA's udenrigsminister, Mike Pompeo,
rejser torsdag til Nordkorea, hvor han
skal drøfte atomafrustning med den
nordkoreanske leder, Kim Jong-un,
oplyser Det Hvide Hus.

Besøget i Pyongyang bliver Pompeos
tredje besøg i Nordkorea og det første
siden et topmøde mellem Kim Jong-un og
USA's præsident, Donald Trump, den 12.
juni i Singapore.

- Vi havde nogle gode møder i går, og
udenrigsministeren vil tage dertil i
denne uge for at fortsætte disse
drøftelser, siger siger talsmanden for
Det Hvide Hus.

Pompeo skal drøfte atomafrustning med Kim på torsdag
kl. 06:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/pompeo-skal-drofte-atomafrustning-med-kim-pa-torsdag

Putin nægter at diskutere Krim på topmøde med Trump
03. jul. 2018, 05:19
http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-07-03-putin-naegter-at-diskutere-krim-pa-topmode-med-trump

Subject: Re: Found Tunguska-*Copyright* -
Re: ...
Date: Sat, 30 Jun 2018 14:59:36 +0200, GMT 12:59
20712 news:5b377e64$0$716$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TpCn3nyDlkM/tnUxMX4WAQAJ

> Psykopaternes tidsalder er ved at være slut!

Psykopaterne har hærget vor planet i årtusinder, men nu er
"festen" altså slut!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2018-07-03, Tuesday, day no 184, CET 09:12, GMT 07:12)
- "Skulle jeg hilse og sige!"

:-)

09:17
- "Jeg"

17
- "hævner"

18
- "straffer"

18
- "alle dem,"

18
- "der"

18
- "forfølger"

18
- "andre"

18
- "mennesker"

18
- "på jorden"

19
- "jeres."

19
- "Med venblig hilsen!

19
- "Kaptajnen"

19
- "om bord på"

19
- "stjerneskiber"

19
- "Messenger"

(NB! Der er her tale om en lydskrift. ordet var engelsk og
betød *Budbringer*)

Subject: Re: ET-Break (message to Hexbollah and her friends) -
Re: 2018 uge 27 (news samlet)
Date: Mon, 2 Jul 2018 09:54:15 +0200, GMT 07:54
20718 news:5b39d9db$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/hezbollah/20-717
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/XVmKZI96Qvo/zF8bj_-iAQAJ

I have a question, Sir!...

09:27
- "Lad mig høre,"

09:28
- "friend"

28
- "of mine"

:-)

Er du *kunstig*?...

09:35
- "Nej"

:-)

Friends forever?

Apropos the BIG Wedding ...

09:37
- "Ja"

38
- "my friend."

38
- "Forever"

:-)

Time to output this message?

39
- "Yea"

-

NRK:
2. juli 2018 kl. 07:59

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

ET-Starship-Messenger-message to alle psykopat-svin (herunder
Psykopatistan; altså Rusland and her friends)

File 20.723 ...
Messenger, Stjerneskibet *Budbringeren* (The starship *Messenger*):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/messenger/20-723
Close Encounters of the Third Kind (Nærkontakt af 3. grad):
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/20-723

Den 03-07-2018 kl. 09:41 skrev Kall, Mogens:

Subject: ET-Starship-Messenger-message to alle psykopat-svin
Date: Tue, 3 Jul 2018 09:41:58 +0200, GMT 07:41
20721 news:5b3b2879$0$708$1472...@news.sunsite.dk
[...]
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/XVmKZI96Qvo/VgOwpejwAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/WT3vtLvEuNg/OVjUzbpuBwAJ
Og mens jeg funderede over denne besked fra Messenger, da
hændte der følgende:

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2018-07-03, Tuesday, day no 184, CET 11:36, GMT 10:36)
- "Landgang"

36
- "om en time"

Og derefter var det som om jeg hørte op til flere gange
nogle tyske ord blive udtalt: "Eine stunde", hvilket OGSÅ
betyder en time

Last OUTPUT: 20700 news:5b307c1a$0$715$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/wUFj7TSEBQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20723

Terje Henriksen

De som forfølger alt hellig liv på jrda vil bli dømt, altså ikke bare
forfølgelse av mennesker.

--
Terje Henriksen
Kirkenes/Hesseng