2016 uge 24 (news samlet) + ET-break (Du godeste. "programmet" er blevet aktiveret!)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/breakdown-of-constitution/19-135
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/terrorism/19-135

-

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
and ...
http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
https://sites.google.com/site/kallpol4

[ ... ]
[ ... 2016-06-13, Monday, day no 165 in the year ... ]
[ ... ]
> 1214 dage siden Asteroid and Meteor near hit Russia, 2013-02-15

Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?

Svar 1:

Hmm .. (memory on from) ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

Jeg ville øjeblikkelig ta' kontakt til vores allierede
i NATO og EU og forsøge at overbevise dem om
***nødvendigheden*** af at oprette De Forenede
Demokratiske Nationer (United Democratic Nations, UDN)
som en ***sund*** modvægt til FN (UN)!

Hvorfor ?

Fordi fordelene ved UDN er for mange (herunder sund
favorisering af eksilregeringer til erstatning for
et ikke-demokratisk styre), og ulemperne er for få! ... :-)

Hmm ... (memory on from) ...

Aktuel politisk news:

Forbryderen Assad fortsat på fri fod (= lovløs planet, ifølge din nabo, Mankind)

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Man vil fx. ikke træde Retten under fode (men forstå sit ***ansvar***,
at Loven skal håndhæves også internationalt, så forbrydere ikke slipper
for straf). Og det vil ha' en præventiv effekt på længere sigt (så forbrydelserne
slet ikke begås i det samme omfang som nu fx. med angrebskrige her og der
og allevegne til skde for menneskeheden og dens overlevelse)!

Så kort og godt vil det ændre Verden til det bedre med tiden,
skønner jeg! ... :-)

Svar 2:

(Input dit svar)

-

> Et udsagn:
>
> (Spørgsmål til Cannibalistan og Psykopatistan:)
>
> Undskyld, men må vi godt få lov til at retsforfølge en krigsforbryder?
> (apropos FNs "Sikkerhedsråd")

Nu ikke længere blot et udsagn:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sagen holdt hemmelig i månedsvis: Britisk missil havde kurs mod USA

File 19.511 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon/19-511

-

Date: Mon, 23 Jan 2017 18:07:38 +0100