Nuclearwar-Responce-Counter = T-7 (?): ,6000 mennesker evakueret efter eksplosion i russisk våbendepot - Re: 2019 uge 32 (news samlet)

Nuclearwar-Responce-Counter = T-7 (?):
6000 mennesker evakueret efter eksplosion i russisk våbendepot

File 21.690 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/nuclearwar-responce-counter/21-690
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-690
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/accidents/21-690

Google-auto-translation:
From Danish to Russian (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=ru&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/nuclearwar-responce-counter/21-690

"Other"news:

2370 days to Nuclearwar (± unknown)

FN: Nordkorea har stjålet milliarder til våbenprogram.
Nordkorea tester igen missiler.

USA: Kina manipulerer med valuta.

USA indefryser Venezuelas aktiver.

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mal+3&version=BPH

Malakias 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Der kommer en dom over de ugudelige, fortsat)

Løfte om genoprettelse og Elias' komme

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+13.53-58&version=BPH

Matthæus 13:53-58, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Messias bliver mødt med vantro i sin hjemby

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=He+11.32-12.3&version=BPH

Hebræerne 11:32-12:3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Trosheltene, fortsat)

Det kræver udholdenhed at nå målet

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-08-06

Din Gud er ubegrænset

"... Intet er umuligt for dig!"
Jer 32:17

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-08-05, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

Those who are dominated by the sinful nature think about
sinful things, but those who are controlled by the Holy Spirit
think about things that please the Spirit.
Romans 8:5

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 32 (news samlet)
Date: Mon, 5 Aug 2019 08:45:36 +0200, GMT 06:45
21688 news:5d47d0a3$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/sNPxdnWB_vQ/waQZhb_3FAAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21600 news:5d0dd708$0$698$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/y4ew8mg5BwAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21688

Nuclearwar-Responce-Counter = T-7 (?):
6000 mennesker evakueret efter eksplosion i russisk våbendepot

FN: Nordkorea har stjålet milliarder til våbenprogram.

DR S133 man 05 aug 19:59:50
5.august dr.dk/nyheder 10:56

INDIEN FJERNER KASHMIRS SÆR-STATUS
Indiens regering skrotter den paragraf
i forfatningen, som giver Kashmir en
særlig status i form af autonomi.

Formålet med at fratage Kashmir den
særlige status er at integrere det
urolige område med muslimsk flertal i
det øvrige Indien, hedder det.

Både Indien og Pakistan gør krav på
hele regionen Kashmir. Dagens skridt
kan indvarsle nye spændinger mellem de
to lande.

Det er indenrigsminister Amit Shah, som
har fortalt parlamentet, at paragraf
370, der giver Kashmir den særlige
status, vil udgå.

Indiens Modi fjerner Kashmirs særlige status - frygt for uro
05. Aug. 2019 kl. 10:56
https://www.dr.dk/nyheder/udland/indiens-modi-fjerner-kashmirs-saerlige-status-frygt-uro

-

Blokerede veje, aflyste fly og uroligheder i Hongkong: 'Konflikten
trækker i langdrag'
05. Aug. 2019 kl. 13:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/blokerede-veje-aflyste-fly-og-uroligheder-i-hongkong-konflikten-traekker-i-langdrag

-

DR S138 man 05 aug 19:59:50
5.august dr.dk/nyheder 16:17

JULI VAR VARMESTE MÅNED MÅLT
Den forgangne måned, der blandt andet
bød på intens hedebølge i Vesteuropa,
er globalt set den varmeste, der
nogensinde er registreret.

Det oplyser EU-klimatjenesten
Copernicus Climate Change Service.

Juli var lige nøjagtig varmere end den
hidtidige rekordmåned, juli 2016.

På verdensplan var temperaturen i juli
0,56 grader over
gennemsnitstemperaturen i juli fra 1981
til 2010. Den var 0,04 grader varmere
end juli 2016, som hidtil var varmeste
måned nogensinde målt.

Klimatjeneste: Juli var varmeste måned nogensinde målt
05. Aug. 2019 kl. 16:17
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/klimatjeneste-juli-var-varmeste-maned-nogensinde-malt

-

Paradis-ø havnet i strid mellem USA og Nordkorea: "Det skræmmer mig"
05. Aug. 2019 kl. 21:41
https://www.dr.dk/nyheder/udland/paradis-oe-havnet-i-strid-mellem-usa-og-nordkorea-det-skraemmer-mig

-

DR S148 tir 06 aug 06:27:03
5.august dr.dk/nyheder 23:46

NORDKOREA TESTER IGEN MISSILER
Nordkorea har affyret to
uidentificerede projektiler ud over Det
Japanske Hav fra provinsen Syd-
Hwanghae.

Det rapporterer det sydkoreanske
nyhedsbureau Yonhap, der citerer kilder
i Sydkoreas militær.

Hvis det viser sig at holde stik, vil
det være fjerde gang inden for
halvanden uge, at nordkoreanerne tester
missiler.

Prøveaffyringerne er ifølge flere
iagttagere et forsøg på at presse USA
og Sydkorea til at droppe deres
planlagte fælles militærøvelser.

Sydkorea: Nordkorea tester endnu en gang missiler
05. Aug. 2019 kl. 23:46
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sydkorea-nordkorea-tester-endnu-en-gang-missiler

Subject: Her et godt eksempel på psykopati, ET, og HVORDAN
problemet kanl løses: En for alle; alle for en! -
Re: 2019 uge 31 (news samlet)
Date: Fri, 2 Aug 2019 10:05:52 +0200, GMT 08:05
21684 news:5d43eeed$0$698$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-684
=>
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-684
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-684
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-684
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/21-xxx/21-684
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/psychopathy/21-684
Found UFO-hunter ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hunter/hunters/21-684
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/21-xxx/21-684
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ppaFhvg0gRg/0KvNHWIQFAAJ

> [...]
> udvalgte, der råber til ham dag og nat, og dømme dem, der
> mishandler dem?
>
> 8
> Jo, han vil straffe de skyldige, og det vil ske i hast. Men
> hvor mange vil holde fast ved troen, indtil Menneskesønnen
> kommer tilbage?”
>

> Hvor meget står der på min Goodwill-konto hos Jer, ET?
>
> Jeg vil - som sagt - FORTSAT MEGET GERNE hæve et passende beløb
> til at statuere en eksempel til skræk og advarsel (apropos
> Sodoma)!
>
> Vi er TVUNGET rtil det af omstændighederne, skønner jeg!

Psykopater bliver - som sagt - ved og ved og ved (som en skrue
UDEN ende)!

De kan ikke andet (i deres forsvarsprogram)!

Og derfor er *røvfuld* ENESTE mulighed for at ændre på deres
adfærd, fordi ...

Selv en løve (har jeg set) er *bange* for en elefant, der med
sine fødder (i selvforsvar for at *beskytte* elefantungerne)
forsøger at trampe løven ihjel!

Selv nazisterne forsøgte under 2. Verdenskrig at skjule
massemordene i udryddelseslejrene (efterhånden som de
allierede styrker rykkede frem) af *frygt* for repressalier!

-

DR S149 tir 06 aug 06:33:24
6.august dr.dk/nyheder 00:42

USA: KINA MANIPULERER MED VALUTA
Det amerikanske finansministerium har
mandag officielt valgt at betegne Kina
som en "valutamanipulator".

Med den nye betegnelse vil USA's
finansminister, Steven Mnuchin, gå i
dialog med Den Internationale
Valutafond (IMF) for at "eliminere den
uretfærdige konkurrencefordel skabt af
Kinas handlinger".

Det oplyser finansministeren i en
meddelelse ifølge Bloomberg News.

Meldingen kommer, efter at USA's
præsident, Donald Trump, tidligere på
dagen anklagede Kina for at manipulere
med yuanen.

USA kalder Kina en valutamanipulator efter prisdyk på yuan
kl. 00:42
https://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-kalder-kina-en-valutamanipulator-efter-prisdyk-pa-yuan

-

DR S155 tir 06 aug 06:33:25
6.august dr.dk/nyheder 06:01

USA INDEFRYSER VENEZUELAS AKTIVER
Præsident Donald Trump har beordret
alle aktiver i USA tilhørende den
venezuelanske regering indefrosset.

Det fremgår af et dekret offentliggjort
mandag.

- Alle den venezuelanske regerings
ejendomme og ejendomsinteresser i USA
er blokeret og må ikke overføres,
betales, eksporteres, tilbagetrækkes
eller på anden måde behandles, står der
i dekretet ifølge nyhedsbureauet
Reuters.

Donald Trumps administration har på det
seneste øget presset på Venezuelas
regering i et forsøg på at fjerne
præsident Nicolas Maduro fra magten.

Trump: Indefrys alle aktiver fra den venezuelanske regering i USA
kl. 06:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-indefrys-alle-aktiver-fra-den-venezuelanske-regering-i-usa

-

DR S154 tir 06 aug 06:33:25
6.august dr.dk/nyheder 06:15

TIGGERE SKAL SØGE OM TILLADELSE
Udfyld en ansøgning, betal et gebyr og
indløs et tiggerpas. Som den første
kommune i Sverige har Eskilstuna
forsøgt at sætte tiggeri i system.
Borgere, der ønsker at tigge i byen,
skal først søge om tilladelse hos
politiet. Ordningen trådte i kraft den
1. august.

Det skriver Kristeligt Dagblad.

Der vurderes at være mellem 30 og 50
primært østeuropæere, der lever af at
tigge i Eskilstuna. Tiltaget med de
såkaldte "tiggerpas" er blevet indført
efter en debat om, hvad Sverige skal
stille op med et stort antal fattige
østeuropæere, der kommer til landet for
blandt andet at tigge og samle flasker.

Tiggere skal søge om tilladelse til at tigge i svensk by
kl. 06:15
https://www.dr.dk/nyheder/indland/tiggere-skal-soge-om-tilladelse-til-tigge-i-svensk

-

Censurfri hjemmeside beskyldes for at være massemorderes mødested
kl. 06:26
https://www.dr.dk/nyheder/udland/censurfri-hjemmeside-beskyldes-vaere-massemorderes-modested

Meningsmåling: Nu vil et flertal af skotterne have selvstændighed
05. aug. 2019, 11:17
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-08-05-meningsmaaling-nu-vil-et-flertal-af-skotterne-have-selvstaendighed

-

Miljøaktivister risikerer livet: Drab fordoblet på 15 år
05. aug. 2019, 20:15
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-08-05-miljoaktivister-risikerer-livet-drab-fordoblet-pa-15-ar

Fra 2002 til 2017 blev flere end 1500 miljøaktivister slået
ihjel. Kun hvert tiende drab har ført til en dom.

-

FN: Nordkorea har stjålet milliarder til våbenprogram
05. aug. 2019, 21:18
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-08-05-fn-nordkorea-har-stjalet-milliarder-til-vabenprogram

Et testmissil fra Nordkorea. Ifølge FN-rapporten har
Nordkorea fået penge til våben ved hacker-angreb.

[ ... ]

Pengene - over 13 milliarder danske kroner - er stjålet fra
banker og kryptovalutabørser, fremgår det af rapporten.

-

6000 mennesker evakueret efter eksplosion i russisk våbendepot
05. aug. 2019, 22:00
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-08-05-6000-mennesker-evakueret-efter-eksplosion-i-russisk-vaabendepot

En brand i et våbendepot har forårsaget en eksplosion i et
militærkompleks i nærheden af byen Achinsk vest for den
russiske millionby, Krasnojarsk.

[ ... ]

Branden opstod mandag omkring klokken 13.00 i et våbendepot.
Branden førte til flere eksplosioner.

Kommentar:

TASS
https://tass.ru/proisshestviya/6734221

5 августа около 13:00 мск на территории одного из складов
Центра материально-технического обеспечения (МТО)
Центрального военного округа (ЦВО) загорелось хранилище
пороховых зарядов к артиллерийским боеприпасам, за пожаром
последовали взрывы. В качестве предварительной причины
случившегося в Минобороны называют человеческий фактор.

=>

Google-auto-oversættelse:

Den 5. august, omkring 13:00 i Moskva-tid, på territoriet
til et af lagrene i Logistics Support Center i det
centrale militære distrikt (CVO), lagrede opbevaring af
pulverladninger for artilleriammunition brand, og
eksplosioner fulgte branden. Forsvarsministeriet benævner
den menneskelige faktor som en indledende årsag til, hvad
der skete.

Current Local Time in Moscow, Russia (Moskva)
https://www.timeanddate.com/worldclock/russia/moscow

MSK

https://www.timeanddate.com/time/zones/msk

MSK – Moscow Standard Time (Standard Time)

[ ... ]

Areas with same time currently (UTC +3).

Klokken har altså været:

2019-08-05, day no 217, GMT 10:00, CET 12:00, MSK 13:00

Compare with last *warning*:

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-indicia:
Found 61 (Stor asteroide 2019 OK susede tæt forbi Jorden
næsten uden varsel). Warning til China, Russia and other! -
Re: 2019 uge 30 (news samlet)
Date: Sat, 27 Jul 2019 11:34:20 +0200, GMT 09:34
21670 news:5d3c1aa8$0$706$1472...@news.sunsite.dk
ET-indicia
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-07-25-a/21-670
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/61/21-670
Target
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/21-xxx/21-670
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CFYUK15sRdE/5AQ0Xal4DwAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/6Wbd8U30g2A/Vkrs7O62AwAJ

> 2019-07-25, GMT 01:21
[ ... ]
> [...]
> - "Det må du godt."
>
> 11:09
> - "Med hilsen fra mig."
>
> Apropos ...
> 2380 days to Nuclearwar (± unknown).
>
> ?
>
> 11:12
> - "Vi blander os!"
>
> 11:12
> - "[Vi har ret til det]:"
>
> 11:13
> - "Forsvar det gode - med næb og klør!"
>
> Så er psykopat-festen (hvor det onde hærger planen vores
> som pest) "vist nok" ved at være SLUT, "venner"!

Delta 1:
2019-07-25, day no 206, GMT 01:21, Counter = 0
2019-08-05, day no 217, GMT 10:00, Counter = 11d08h39m
____________________11_______8:39, Counter = 11,3604166...

Delta 2:
2019-07-27, day no 208, GMT 09:06, Counter = 0
2019-08-05, day no 217, GMT 10:00, Counter = 9d00h54m
_____________________9_______0:54, Counter = 9,0375

Compare with ...

Subject: ET-indicia (found 61 and 187): Kilden til mystisk radioaktivt
udslip 25-26 sep 2017 er blevet sporet: Mayak, Russia -
Re: 2019 uge 31 (news samlet)
Date: Tue, 30 Jul 2019 12:30:16 +0200, GMT 10:30
21680 news:5d401c44$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-680
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/accidents/21-680
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/61/21-680
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/187/21-680
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ppaFhvg0gRg/rmJHb3RnEAAJ

> Delta:
>
> 2013-02-15, day no 46
> 2017-09-25, day no 268
> ___4_______________222
>
> =>
>
> 4 * 365,25 + 222
> =
> 1.683
>

> Aha!
>
> 1683 / 187
> =
> 9

De to tal er næsten ens:
__________9
Counter = 9,0375

Hmm ...

2013-02-15, day no 46 ( 150+46 = ET Gal. lon. target 196)
2019-08-05, day no 217
___6_______________171

=>

6 * 365,25 + 171
=
2362,5

Yesterday the counter was:
2363

Compare with ...

Today
2019-08-06, day no 218

2370 days to Nuclearwar (± unknown)

=>

2019-08-13, day no 225, 2363 days to Nuclearwar (± unknown)

Counter MAYBE now around:
T-7

Hmm ...

Achinsk
https://en.wikipedia.org/wiki/Achinsk

56° 15' 0" N, 90° 30' 0" E
56.25, 90.5

90 ?

Compare with ...

90:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/90/21-471

> Target 90/276:
> Conversion tables (Omregningstabeller) ...
> 276, 360, 600 (and 7-bit, 8-bit, 9-bit) ...
> https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600
> https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-08-06, Tuesday, day no 218, CET 08:42, GMT 06:42)
- "Ordre (aflever dette budskab til Psykopatistan)!"

Yes, Sir!

Med kopi til vidner (Muslim World samt Pressen)?

08:45
- "Ja!"

Yes, Sir!

-