ET-indicia: Found 61 (Stor asteroide 2019 OK susede tæt forbi Jorden næsten uden varsel). Warning til China, Russia and other! - Re: 2019 uge 30 (news samlet)

1 view

ET-indicia:
Found 61 (Stor asteroide 2019 OK susede tæt forbi Jorden næsten uden
varsel). Warning til China, Russia and other!

File 21.670 ...
ET-indicia
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-07-25-a/21-670
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/markpointer/61/21-670
Target
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/china/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/russia/21-xxx/21-670
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/syria/21-xxx/21-670

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-07-25-a/21-670

Other news:

2380 days to Nuclearwar (± unknown).

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Zac+7&version=BPH

Zakarias 7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Opfordring til at vise retfærdighed og barmhjertighed

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+12.33-37&version=BPH

Matthæus 12:33-37, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Messias under falsk anklage, fortsat)

-

Dagens Ord fra ...

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+23.15-35&version=BPH

Ordsprogene 23:15-35, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2019-07-27

Stræb efter nærhed i dit ægteskab

"En mand skal give sin hustru, hvad han skylder hende, og
en hustru ligeså sin mand."
1.Kor 7,39

=== citat slut ===

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2019-07-26, CET 11:3x, GMT 09:3x:)

He has given me a new song to sing, a hymn of praise to our God.
Many will see what he has done and be amazed. They will put
their trust in the LORD.
Psalms 40:3

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 30 (news samlet)
Date: Mon, 22 Jul 2019 10:06:38 +0200, GMT 08:06
21663 news:5d356e98$0$702$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/CFYUK15sRdE/1-EqvoE3DgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/1-pfgcv8r74/lFNV1Br7AgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/koRifFcgF9g/ggBb8KzVBwAJ

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
> af Ross Campbell
>
> Kapitel 2:
> Samfundet og vreden, side 18-25
>
> side 20
>
> Oprør mod autoriteterne
>
> Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
> for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
> komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
> grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.
>
> Kommentar:
>
> Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
> død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

[ ... ]
> [...]
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 21600 news:5d0dd708$0$698$1472...@news.sunsite.dk
> https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/y4ew8mg5BwAJ
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 21663

ET-indicia: Found 61 (Stor asteroide 2019 OK susede tæt forbi Jorden

Regeringen klar til at deltage i flådemission i Hormuzstrædet
kl. 10:36
https://www.dr.dk/nyheder/politik/regeringen-klar-til-deltage-i-flaademission-i-hormuzstraedet

-

Analytiker: Der venter en farlig mission i Hormuzstrædet
kl. 14:51
https://www.dr.dk/nyheder/indland/analytiker-der-venter-en-farlig-mission-i-hormuzstraedet

-

Stor asteroide susede tæt forbi Jorden næsten uden varsel
26. Jul. 2019 kl. 23:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/stor-asteroide-susede-taet-forbi-jorden-naesten-uden-varsel

Forskere er overraskede over, at en asteroide, der torsdag fløj
forbi Jorden, først blev opdaget få dage før.

Torsdag var Jorden omkring 73.000 kilometer fra at blive ramt
af en asteroide på mellem 57 og 130 meter i diameter.

Asteroiden blev først opdaget, få dage før den passerede så tæt
forbi, at forskere over for Washington Post og flere andre
medier udtrykker overraskelse og bekymring over, at den dukkede
op nærmest ud af ingenting.

[ ... ]

Til netmediet Vox fortæller han, at hvis asteroiden havde ramt
Jorden, ville det svare til "over 30 gange så meget energi som
ved Hiroshima-bomben" (den amerikanske atombombe over byen
Hiroshima i 1945, red.)

[ ... ]

Asteroiden med navnet "2019 OK" fløj forbi med en hastighed på
lidt under 10 kilometer i sekundet.

[ ... ]

I 2013 ramte et meteor - en sten, som er for lille til at blive
kaldt en asteroide - Jorden over Rusland og brækkede i mindre
stykker, før den ramte jorden.

Den sten var omkring 20 meter i diameter.

Den seneste sten på størrelse med "OK 2019", der ramte Jorden
var ifølge Michael Brown for over 100 år siden over Sibirien.
Da den ramte, skabte det en eksplosion, som jævnede 2000
kvadratkilometer skov med jorden.

Kommentar:

Det nøjagtige tidspunkt, hvor asteroiden var tættest på Jorden:

JPL Small-Body Database Browser
https://ssd.jpl.nasa.gov/sbdb.cgi
https://ssd.jpl.nasa.gov/horizons.cgi#results

=>

2019 OK ( 2019-07-25, GMT 01:21)
https://sites.google.com/site/kallast05/home/2019-ok/2019-07-27

Date__(UT)__HR:MN ... delta deldot
2019-Jul-25 01:21 ... 0.00047694158201 -0.0957131
2019-Jul-25 01:22 ... 0.00047700375537 0.4057361

Dette svarer til:

2019-07-25, GMT 01:21

Hmm ...

Man kan UNDRE sig lidt, fordi ...

25. juli
https://da.wikipedia.org/wiki/25._juli

25. juli er dag 206 i året i den gregorianske kalender (dag
207 i skudår). Der er 159 dage tilbage af året.

Compare with ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.politik
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Re: Found time of Chicxulub crater (65 million) -
Re: Bethlehemstar = Apophis ? -
Re: ET-object G.lat (8,0491) -
Re: Found Apophis orbital period -
Re: Found Your *Copyright*, ET: ...Apophis 43730 ...-
Re: 2019 uge 18 (news samlet)
Date: Thu, 9 May 2019 22:21:50 +0200, GMT 20:21
21.450 news:5cd48be6$0$706$1472...@news.sunsite.dk
Encryption Key (Krypteringsnøgle):
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/187/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/encryption-key/205/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/187/21-450
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/205/21-450
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/QRy6GlTvuy4/zcTohNFTAgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/duzWYr4A72Q/aJ8u-vsiBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/OMA9nJxHKlQ/Xtdh8Y8LAQAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UvabqNdawkI/HvkImFwSAQAJ

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

> [...]
> hvorved en Supernova type 1A eksploderer.
>
> Se ...
>
> Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse):
> https://sites.google.com/site/etbible/home/background/chandrasekhar-limit
>

> I et andet solsystem, hvor Modrstjernen har en lidt anden
> vægt, bliver tallet 1,44 anderledes og derfor er tallet
> 1,44 IKKE anvendeligt, når vi vil kommunikere med andre
> civilisationer i verdensrummet!
>
> Ergo er koden ovenfor designet *specielt* for os Jordboere
> (og kan vedr. dette IKKE anvendes umiddelbart andre steder)!

Opsumering:

Tallene 187 og 205 KAN afsløre kendskab til atomfysik!

Så spørgsmålet er:

HVORFOR har man valgt tallet 206 (fremfor 205), HVIS asteroiden
2019 OK altså er kastet med fuld overlæg (som en sten ude fra
Rummet)?

1.
Forklaringen KUNNE være, at 206 ér *deres* tal, underforstået
at deres Moderstjerne vejer lidt mindre end vores, således at
den kritiske grænsemasse hos dem er på 1,45 solmasser (fremfor
vores på 1,44 solmasser)!

Men forklaringen KUNNE også være, at der kanske er nogle andre
oplysninger (som er MERE vigtige):

2.
Tidspunktet:
2019-07-24, EDT 21:21 (GMT-4, New York, Washington)
2019-07-25, GMT 01:21
2019-07-25, CET 03:21 (GMT+2, Central European (Summer) Time)
2019-07-25, IDT 04:21 (GMT+3, Jerusalem)

eller ...

3.
Ting, der endnu ikke er undersøgt til bunds:

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/205/21-450

> M31, distance lightyears:
> (Andromeda, vor nærmeste nabo-galakse)
> 2.540.000 / 10420 = 243,762

eller ...

4.
2019 OK ( 2019-07-25, GMT 01:21)
https://sites.google.com/site/kallast05/home/2019-ok/2019-07-27

Date__(UT)__HR:MN R.A._(ICRF/J2000.0)_DEC APmag
2019-Jul-25 01:21 03 25 06.70 -25 22 38.3 10.14
2019-Jul-25 01:22 03 29 56.65 -24 55 43.1 10.20

Constellation:

Fornax (Kemiske own) ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Fornax
https://da.wikipedia.org/wiki/Kemiske_Ovn

Se evt. ...
RA 03 25 06.70 Dec -25 22 38.3
https://sites.google.com/site/kallast05/home/2019-ok/2019-07-27/ra-03-25-dec--25-22

(Der er IKKE noget specielt at se i området)

Dette svarer til ...

360°
Galactic
Longitude 218,894836
Latitude -55,632958

600°
Galactic
Longitude 364,8247267
Latitude -92,7215967
Latitude 507,2784033

Heller ej her er der noget bemærkelsesværdigt!

Hmm ...

Opdagelsen af tallene 187 og 205 (in the-ET-Bible-code) kom i
forbindelse med fundet af krateret i Mexico (Abraham-coden).
Se evt. ..
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code

Tallet 205 stod således ud for, dengang Abraham var 75 år
gammel (Afstanden mellem Sydafrika og Afrika).

Hmm ...

[...]

Hvis London (GMT 01:21) repræsenterer et tal mellem krateret i
Mexico og Templet i Jerusalem (175), da kunne det være sjovt
at se, HVOR (ude i Atlanterhavet) tiden er 2019-07-25, 00:00

=>

(
Mht. bueafstand-beregningerne. Se evt. ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/data/Temple%20049.sxc
)

(1 + (21/60)) / 24
=
0,05625

and ...

0,05625 * 360
=
20,25

20,25° vest for London
https://www.google.dk/maps/@48,-22,3z

=>

Bueafstand:
Crater-(20,25° vest for London) = 60,54717067 (360°)
Crater-(20,25° vest for London) = 100,91195112 (600°)

Temple-(20,25° vest for London) = 44,46463034 (360°)
Temple-(20,25° vest for London) = 74,10771724 (600°)

Hmm ...

60,547... ?

Compare with ...

Markpointer 61
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/61

Markør 61 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input memory
[...]

From this table you can see, that ...
[...]

HVAD skulle tiden ha' været, dersom afstanden i buegrader over
til krateret var præcis på 61 grader?

Bueafstand:
Crater-(61 east from Crater) = 61,00003018 (360°)
Crater-(61 east from Crater) = 101,66671697 (600°)

Temple-(61 east from Crater) = 44,01177270 (360°)
Temple-(61 east from Crater) = 73,35295450 (600°)

=>

Position 47,7°N 19,5771°V

Dette svarer til (i tid vest fra London):

19,5771 * (24 / 360)
=
1,30514

or ...

GMT 01:18:18,504

Det oprindelige tidspunkt var:

2019-07-25, GMT 01:21

Delta ca. 2½ min.

Er det acceptabelt "unøjagtighed", når man kaster med så store
genstande (med "over 30 gange så meget energi som ved
Hiroshima-bomben)" ?

Ja, vil jeg skønne!

Men vi må SELVFØLGELIG undersøge det nærmere!

OM der så her er et varsel til "visse" personer og
*slyngelstater* om at opføre sig engle-dengse-artigt?

Ja, vil jeg skønne!

Og ...

BØR de konfronteres med dette dit budskab, ET?

Det gælder jo både ...

Cannibalistan (China)
Psykopatistan/Kleptokratistan (Russia)
Fanatistan (Iran)
Northkorea
Syria
... og sikkert også nogle flere!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2019-07-27, Saturday, day no 208, CET 11:06, GMT 09:06)
- "Det må du godt."

11:09
- "Med hilsen fra mig."

Apropos ...
2380 days to Nuclearwar (± unknown).

?

11:12
- "Vi blander os!"

11:12
- "[Vi har ret til det]:"

11:13
- "Forsvar det gode - med næb og klør!"

Så er psykopat-festen (hvor det onde hærger planen vores
som pest) "vist nok" ved at være SLUT, "venner"!

30...

11:32
- "Ihukom"

?

11:33
- "hvorfra"

?

-

166
23:53

samt ...

Stort flertal ser positivt på dansk bidrag til flådemission ud for Iran
26. jul. 2019, 12:30
http://nyheder.tv2.dk/udland/2019-07-26-stort-flertal-ser-positivt-paa-dansk-bidrag-til-flaademission-ud-for-iran

-

FN advarer: Hedebølge kan få indlandsisen til at skrumpe mere end nogensinde
26. jul. 2019, 18:05
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-07-26-fn-advarer-hedeboelge-kan-faa-indlandsisen-til-at-skrumpe-mere-end-nogensinde

-

17,5 millioner ton olie er truet af verdens 4. største flåde
26. jul. 2019, 20:12
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-07-26-175-millioner-ton-olie-er-truet-af-verdens-4-stoerste-flaade

Iran udnytter sin strategiske position lige til grænsen. Målet
for dem er ikke krig, men at provokere Vesten til
forhandlingsbordet, siger analytiker.

-

Her er højdespringerne: Se hvor snittet er steget mest
26. jul. 2019, 21:02 ...

-

NRK:
26. juli 2019 kl. 08:18