Found perhaps Responce no 1 (SMOKE them out) - Re: Formodet krigsforbryder fra Balkan anholdt efter 24 år på flugt - Re: 2016 uge 30 (news samlet)

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/smoke-them-out/19-206

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, July 31, 2016, CET 19:38, GMT 17:38
Subject: Formodet krigsforbryder fra Balkan anholdt efter 24 år på flugt -
Re: 2016 uge 30 (news samlet)
19202 news:nnld2a$eqp$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/W3To-HSZhJM/7Zx6St5lBwAJ

> 06:55
>
> Herre! Lad røgfaner (der stiger til vejrs) AFSLØRE,
> ***hvem*** synderen er (og derigennem også lære denne
> og ligesindede RESPEKT for andres ejendom)!
>
> SMOKE them out!

Found perhaps Responce no 1...

(

1. Observation

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2016-07-31-23-50-16/

Meteor observation
Dato: 2016-07-31
Klokken: 23:50:16 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne_____Værdi
[ ... ]
Kurs_______232 grader ...
Faldvinkel__49 grader ...

2. Observation

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2016-08-01-00-32-58/

Meteor observation
Dato: 2016-08-01
Klokken: 00:32:58 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Omtrentlige data for meteorens synlige bane

Emne_____Værdi
[ ... ]
Kurs_______226 grader ...
Faldvinkel__43 grader ...

Kommentar:

Tallet 43 (faldvinklen) er allerede ***velkendt*** (se nedenfor)

Hmm ...

Delta-time:

2016-07-31, CET 23:50:16
2016-08-01, CET 00:32:58

32:58 min + 09:44 = 42:42 = 43 afrundet

Okay!

De 2 observationer har altså derudover det tilfælles, at tallet 43 indirekte nævnes!

Compare with ...

Markør 43

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-43

Se tillige også under:
Baggrundsviden ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/isotopes

Kommentar:

NB!
Jeg skal lige - for en god ordens skyld - gøre opmærksom på, at der
kan fuskes med disse tegn, idet et meteor jo er ret lille. Dog er det IKKE
hvem-som-helst der kan kaste med småsten ude fra Rummet. Og ligeledes
er det ret svært for os jordboere at fuske med de store "sten" (asteroider)!

)

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-08-01, Monday, day no 214, CET 09:18, GMT 07:18)
- "Constitution"

CET 09:18
- "broke"

(Der burde nok have været sagt 'broken', men fejlen er nok min som
transmitter, at jeg desvæære ikke evner/formår at modtage og viderebringe
budskabet 100% korrekt hele tiden. Der er nok i dette tilfælde tale om
en hørefejl.)

NB!
Videnskabsgruppen bedes venligst se bort fra 09:18-afbrydelsen og dens
indhold, idet vi her har at gøre med en såkaldt ***subjektiv*** information.
Den kan være rigtig, men behøver ikke nødvendigvis at være det, OGSÅ
selvom mediet (i dette tilfælde mig; altså Mogens Kall) er overbevist om det...

Og IGEN hørte jeg en røst fra Himlen,
(kanske denne gang som en befaling fra
en instans til en anden (ligesom vi kender det her fra jorden, fx. når et jagerfly
får Grønt Lys (green Light); altså starttilladelse fx. fra et hangarskib),
der sagde:
(2016-08-01, Monday, day no 214, CET 09:47, GMT 07:47)
- "Smoke them out."

(Ligeledes mht. 09:47 bør videnskabsgruppen ... bla, bla, bla ... )

Okay, Sir!

(Thank You for Your help.)

Let's smoke them out - in the name of the Father! ... :-)

-

Se evt. vedr. ligende hændelser:
Echelon, FE og PET ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon