Found main-entry-key-numbers Juda-43 and David-43 - Re: 2018 uge 50 (news samlet)

Found main-entry-key-numbers Juda-43 and David-43

File 21.134 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/entry-keys/43/21-134
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/21-134
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/90/21-134
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/195/21-134

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/21-134

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Isa+13&version=BPH

Esajas 13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Et profetisk syn om Babyloniens fald

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året. Sidste: juli, aug. og
sep.), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Jer+52.1-23&version=BPH

Jeremias 52:1-23, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Historisk oversigt over Jerusalems fald

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2018-12-12, CET 11:3x, GMT 10:3x:

Look! I stand at the door and knock. If you hear my voice and
open the door, I will come in, and we will share a meal
together as friends.
Revelation 3:20

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/
http://www.ucb.dk/NO/dagensord/index.php?dato=12_07

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte 4
gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

-

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2018 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

Thursday, 13. dec: Luk 3,23-38

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+3.22-&version=BPH

Lukas 3:23-38, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Jesu stamtavle

23
Jesus var cirka 30 år, ...

Kommentar:

Som nævnt i forleden dag (ang. the-ET-Bible-code) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/84/21-127
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/error/21-127

> Forhåbentlig meget mere om al dette i morgen (og de kommende
> dage, da der her er fundet tal-koder:
[ ... ]
> Jesus 30 år = 65 (30*3=90 and 195=Sara90 udfor Sodoma)

Og det var så dette tal (i dagens andagtstekst), der var tænkt
på.

Øh ...

Vi har fundet, at der udfor Sodoma-teksten fra 1. Mosebog kap.
18 BÅDE er et 195-tal (50+45+40+30+20+10=195) OG et
Sara-90_minus_1_år (Sara89).

Det interessante er, at BEGGE tal peger på det samme punkt på
himlen (formentlig et objekt, the Homestar-of-ET), når/hvis
man anvender *to* måleenheder (276 og 600) til opmåling af
himlen ...

Conversion tables (Omregningstabeller)
276, 360, 600 (and 7-bit, 8-bit, 9-bit):
https://sites.google.com/site/etbible/home/conversion-tables/276-360-600

> 276,0005159________360________________600
> Longitude Latitude Longitude Latitude Longitude ...
> 90,000000__________117,39...__________195,65180820...Target

Og det er jo i sig selv tankevækkende, at forfatteren af
1. Mosebog har vidst det!

Dernæst konstaterer vi i Lukas-Evangeliet, at ...

Subject: Found 15 (*13=195) at Luk 3,23-38 -
Re: Found 84 (84+43=127 and 84-7=77 and
127-77=50, 78-Platin-194) at Luke 2 -
Re: 2018 uge 50 (news samlet)
Date: Mon, 10 Dec 2018 18:18:43 +0100,, GMT 17:18
21129 news:5c0e9ffb$0$678$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-129
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EGENx845eko/3wUoQnNEAgAJ

> 127:
> 23 18 18 60 Juda (nr 1) ... 18
> 24 35 35 43 Juda (nr 2) ... 43-Juda
> 25 54 53 24 Juda (nr 3)
> _________60+43+24=127 (M45)
> 54+35=89 (Sara90)

... dette efterlyste 89-tal dukker op i Jesu stamtavle!

Det er heller ej næppe nogen tilfældighed!

Bemærk for øvrigt, at vores nøgle-markør-tal 43 OGSÅ "titter"
frem samt det knap så vigtige nøgle-markør-tal 18.

I hele koden (77-Iridium: Jesu stamtavle) nævnes 43-tallet
KUN i alt 2 steder:

35 43 Juda (nr 2) ... 43-Juda

[ ... ]

43 35 David ... 43-David

Navnet Jesus knytter sig på en speciel måde til begge disse
navne, idet ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Rev+5.5&version=BPH

Aabenbaringen 5:5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Men en af medregenterne sagde til mig: „Du skal ikke græde.
Løven af Judas stamme, rodskuddet[a] fra Davids slægt, har
sejret, og han er værdig til at bryde de syv segl og åbne
bogrullen.”

Footnotes:

5,5 Jf. Es. 11,1.10 og Åb. 22,16.

Bemærke skal vi også i tillæg til dette, at stamtavlen i
Mattæus-Evangeliet vælger et andet slægtsregister, men BEGGE
stamtavler peger på David. Og dermed skiller David sig ud fra
resten, apropos nøgle-markør-tallet 43 ...

Background (Baggrundsviden) ...
Atomic physics:
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics

> Udfra denne tabel kan man således hurtig se, at ...
>
> 1.
> Proton-counter
>
> Ikke alle grundstoffer har overhovedet stabile isotoper.
> Undtagelserne er atom-numrene ...
>
> 43, 61, 84-111
> (i alt 30 stk.)

Vores *konklusuion* må derfor være, at forfatteren af
Lukas-Evangeliet må have haft kendskab til atomfysik!

(
Man kan dog UNDRE sig over, at forfatteren ikke samtidig
har benyttet lejligheden til at marke 61-tallet.
Forklaringen herpå kan dog være, at man IKKE har
skønnet det nødvendig at *gentage*.
Og det giver så mistanke om, at the-ET-Bible-code
oprindelig har været (og er) et radio-budskab i et
SETI-program (hvor DATA-pladsen er YDERST begrænset!
Se evt. ...
https://sites.google.com/site/setiv103/home
https://sites.google.com/site/setiv103/home/all-in-one
)

Og det rejser jo så spørgsmålet:

HVORFRA har forfatteren haft dette kendskab?

Menneskeheden kendte dengang for 2000 år siden jo INTET til
atomfysik!

Ergo må informationen enten ...

1.
... komme fra Rummet (i form af et besøg udefra en anden
civilisation)

eller ...

2.
... - og her kommer vi så ind på noget, vi ikke kan
beskrive udfra en logisk naturlig forklaring - fra en
såkaldt Guddom (her jødernes Gud Jahveh, JHVH)!

Indenfor videnskab har vi det princip, at den mest enkle og
simple forklaring som hovedregel er den rigtige (fremfor de
mere indviklede og *hypotetiske*).

Og det kommer så til at betyde, at punkt 1 er den mest
sandsynlige (indtil det modsatte er bevist), endskønt troende
måske IKKE bryder sig om det (herunder jeg)!

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2018 uge 50 (news samlet)
Date: Mon, 10 Dec 2018 10:10:48 +0100, GMT 09:10
21126 news:5c0e2d9f$0$673$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/EGENx845eko/xOng4dIpAgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

-

Hannah Melissa på 26 er psykopat: Min største frygt er at ende i fængsel
igen
kl. 18:57
https://www.dr.dk/mitliv/tvaers/hannah-melissa-paa-26-er-psykopat-min-stoerste-frygt-er-ende-i-faengsel-igen

-

Kan 600 grader varme sten være løsningen på at lagre vedvarende energi?
kl. 21:30
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kan-600-grader-varme-sten-vaere-loesningen-paa-lagre-vedvarende-energi

May vinder mistillidsafstemning
12. dec. 2018, 22:01 ...

-

NRK:
12. desember 2018 kl. 10:20

-

UFO-Evaluering:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-119

2013-02-15-hændelsen above Russia:

Genstanden er for STOR til, at vi jordboere (herunder NASA) kan
*fuske* med den!

Ergo må den være *ægte*!