Naser Khader: Åbent brev til pave Frans: Hjælp muslimer ved at se islams problemer i øjnene + ET-break - Re: 2016 uge 31 (news samlet)

Kall, Mogens

Naser Khader: Åbent brev til pave Frans: Hjælp muslimer ved at se islams problemer i øjnene + ET-break

File ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/19-215
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/muslim-world/19-215
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/19-215

This file will be send to ...

1
Muslim World (via Embassy of Saudi Arabia)

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Naser Khader: Åbent brev til pave Frans: Hjælp muslimer ved at se islams problemer i øjnene + ET-break

File 19.216 ...
-

19215 news:no1eip$sdv$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/eU_Vgc_SWtU/0iSlHSLFCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/UWLT8ptYQfE/Gyhtds12BwAJ

> This file will be send to ...
>
> 1
> Muslim World (via Embassy of Saudi Arabia)

[ ... ]
(Om mens jeg sad og tænkte over dette, var det som om en muslim spurgte
mht. Muhammed und so weiter)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
My watch ...
(2016-08-05, Friday, day no 218, CET 11:27:50, GMT 09:27:50 minus some few seconds)
Real time around ...
(2016-08-05, Friday, day no 218, CET 11:27:06, GMT 09:27:06 minus some few seconds)
- "Vi har aldrig"

My watch
CET 11:27:50
- "sendt nogen til jer"