Politiets nye bygning voldsomt ødelagt af brand (markør 195) - Re: 2017 uge 06 (news samlet)

Politiets nye bygning voldsomt ødelagt af brand (markør 195)

Den 10-02-2017 kl. 08:19 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: [Politiets nye bygning voldsomt ødelagt af brand
(markør 195)]
Re: 2017 uge 06 (news samlet)
Date: Fri, 10 Feb 2017 08:19:13 +0100, (CET 08:19, GMT 07:19)
19538 o7jpe7$6tp$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/echelon/19-538
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Adafs-u3xj8/Qa-fYseHCgAJ

> [...]
>
> Bygningen var ikke færdigbygget og
> skulle huse et nyt National
> Kriminalteknisk Center.
>
> Politiets nye bygning voldsomt ødelagt af brand
> 09. Feb. 2017 kl. 18:45
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/politiets-nye-bygning-voldsomt-oedelagt-af-brand
>

> Kommentar:
>
> Hmm ... (memory on from) ...

> News:no.kultur.folklore.ufo
> Subject: Britisk missil havde kurs mod USA -
> Re: Psykologisk-konsultation -
> Re: 2016 uge 24 (news samlet) +
> ET-break (Du godeste. "programmet" er blevet aktiveret!)

Kopi af deytte indlæg herefter tilsendt:

1.
Statsministeren, Danmark

2.
PET (Politiet Efterretningstjeneste)

Budskab/"markør":

Kan vi så få arbejdsro!

19539

Terje Henriksen

Brann kan være en metode satanister benytter. Jeg har i ånden blitt
truet med at huset mitt skal sprenges eller brennes ned. Jeg tror at de
spesielt går løs på hus som har en spesiell ånd som de tror at de blir
gale av. Slike folk kan ha blitt hjernevasket eller rekruttert av
psykologer og deres klonende professorer. De vil også forsøke å få revet
alle bygninger som har slik virkning på dem, tror jeg.

Slike brannstiftere tror at de blir gale av Guds ånd, og vil ha den
vekk. Folk som bevisst gjør folk gale, slik psykiatere, psykologer og
deres klonende professorer m/fjertefølje gjør, vil risikere å bli gale.

Åndsparasitter/satanister/djevler vil ha arbeidsro slik at de kan holde
på med sine åndelige og fysiske ugjerninger uhindret.

--
Terje Henriksen
Kirkenes