Konfirmationen bliver til konflikt for mange skilsmissebørn + Heaven-break - Re: 2016 uge 16 (news samlet)

File ...
Marriage Counseling (Ægteskabsrådgivning)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/marriage-counseling/19-040

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, April 17, 2016, CET 22:01, GMT 20:01
Subject: 2016 uge 16 (news samlet)
19033 News:nf0prp$mda$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/j8s_OGW7rK4/VFQJyZsUAAAJ

> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/13-542/cut-01
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/iran/15-302
> and ...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> https://sites.google.com/site/kallpol4
>>
> [ ... ]
> [ ... 2016-04-18, Monday, day no 108 in the year ... ]
> [ ... ]
>
> Hvad vil du gøre, hvis du blev Statsminister (eller Præsident) ?
>
> Svar 1:
>
> Hmm .. (memory on from) ...
>
> https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/udn

> [...]

DR S174 søn 24 apr 09:09:27
24.april dr.dk/nyheder 06:58

NORDKOREA KAN STOPPE ATOMTEST
Nordkoreas udenrigsminister, Ri Su-
yong, siger ifølge det norske
nyhedsbureau NTB, at landet er parat
til at stoppe sine
atomprøvesprængninger, hvis USA
standser sine årlige militærøvelser
sammen med Sydkorea.

Det er nyhedsbureauet AP, der har fået
et sjældent interview med den
nordkoreanske minister.

- Hvis vi fortsætter ned ad denne
konfrontationens vej, så vil det få
katastrofale følger for hele verden,
siger Ri Su-yong via en tolk ifølge
NTB.

Nordkoreas udenrigsminister tilbyder at stoppe atomtest
kl. 06:58
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkoreas-udenrigsminister-tilbyder-stoppe-atomtest

-

Obama afviser igen landtropper i Syrien
kl. 07:58
http://www.dr.dk/nyheder/udland/obama-afviser-igen-landtropper-i-syrien

-

Konfirmationen bliver til konflikt for mange skilsmissebørn
kl. 08:55
http://www.dr.dk/levnu/boern/konfirmationen-bliver-til-konflikt-mange-skilsmisseboern

Skal både far, mor og papmor med til konfirmationen? Eller bliver
vi nødt til at holde to fester, spørger mange skilsmissebørn op
til den store dag?

Kommentar:

Skilsmisse er noget lort. det gør folk ***ulykkelige***! ... :-(

Lyt derfor til mit råd ... (input memory from andagtshæftet "... et
Ord til Dagen, som kan fås gratis fra UCB) ...

http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=04_24
http://www.ccw.dk/dagensord/index.php?dato=2016_04_24 (perhaps coming link)

(NB! Hæftet udgivet ***FØR*** april 2016, apropos profeti)

=== citat start ===

Ord for 2016-04-24

Konstruktiv diskussion

"Jern slibes til med jern, det ene menneske sliber det andet til."
Ordsp 27,17

Diskussioner kan være enten konstruktive eller destruktive; det
kommer kun an på, hvordan man tackler dem.

Mange gange ødelægges vore relationer eller de bliver til en
uendelig række sørgelige situationer, fordi vi enten ikke indser
eller ikke vil erkende vore problemer, før de optrapper og udvikler
sig til nødsituationer.

I stedet for at diskutere det, der gik galt for os, ender vi i en
konflikt og skændes om, hvis fejl det er.

I modsætning til en diskussion, som lufter problemerne, er skænderiers væsen at
anklage og påpege skyld, og det er ødelæggende.

De fremprovokerer krænkelser, vrede, forsvar, aggressive følelser,
bitterhed og andre stærke følelser.

Det er derfor, Bibelen siger: "Det er en ære for en mand at afstå
fra strid, det er alle de dumme, der ypper kiv." Ordsp 20,3

Men lad os lige være realistiske et øjeblik! På denne side af
Himlen undgår vi ikke forskellige meninger og uenigheder.

De forekommer i selv de bedste forhold. Og du må indse, at
konflikter ofte opstår på grund af uskyldige fejl og små
forsømmelser.

Hvis man tager en ærlig diskussion og drøfter konfliktens årsag i
detaljer, vil det hjælpe med til at bringe klarhed, forståelse og
påskønnelse af den anden persons holdning.

Bliv frem for alt aldrig døv!

Vær opmærksom på, hvad den anden person siger.

Der er ikke noget værre, end at tale til en, der ikke lytter.

Det er gennem åben, kærlig diskussion, at vores meninger om vores
relationer bliver finpudset og præciseret.

Faktisk kan de ting, du afviser at beskæftige dig med, skade dit
forhold mere, end noget andet, du gør.

Derfor siger Bibelen: "Jern slibes til med jern, det ene menneske
sliber det andet til."

=== citat slut ===

Kort og godt: Se at få rettet op på tingene - I TIDE. Start allerede
i dag. Og husk: At sige undskyld (navnlig overfor dem, man elsker)
er IKKE et nederlag !!!

Med venlig hilsen
Reparatøren (havde jeg nær sagt) and His Company (heriblandt mig)...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden,
men i dette tilfælde nok snarrere Gud den Almægtige Himself),
der sagde:
(2016-04-24, Sunday, day no 115, CET 09:56, GMT 07:56)
- "Jeg vil"

- "læge""

- "sønderbrudte hjerter!"

09:57
- "Kom til mig"

09:57
- "Jeg elsker dig"

09:57
- "og vil ikke"

09:57
- "at dit liv"

09:58
- "ødelægges"

09:58
- "for altid"

Herre! Tak for Din frelse ... :-)

Tak at Du vil os mennesker det godt, og vi beder Dig om, at Du vil beskærme vores ægteskaber, så
ikke djævelen får det sidste ord. det beder vi om, i Jesu Kristi velsignede navn. Amen....

CET 10:17
- "Jeg vil"

10:18
- "genoprette"

10:18
- "ødelagte ægteskaber"

10:18
- "så ... "

- "lægedom"

Sorry! Transmitter defection

Un moment, s'il vous plaît.

CET 10:21
- "Forstår I det ikke?"

CET 10:21
- "Jeg vil GENOPRETTE ... ødelagte ... forhold ... hele dem!"

Tak Herre...

10:23
- "... (Jeg vil ikke skilsmisse) ... "

10:23
- "Gå derfor hen"

10:23
- "til dem"

CET 10:23
- "da har såret"

CET 10:23
- "og været ulydige imod"

Og ... ?

CET 10:24
- "og sig undskyld"

Politiet: Flere kriminelle bliver religiøse ekstremister
24. apr. 2016, 01:10
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-04-24-politiet-flere-kriminelle-bliver-religiose-ekstremister

-

NRK: