ET-break - Re: Aserbajdsjan erklærer våbenhvile: Vi indstiller fjendtlighederne - Re: 2016 uge 13 (news samlet)

Sent: Sunday, April 03, 2016, CET 20:17
Subject: Aserbajdsjan erklærer våbenhvile: Vi indstiller fjendtlighederne -

> aserbajdsjanske styrker vil slå
> tilbage, hvis de kommer under angreb.
>
> - Aserbajdsjan viser god vilje og har
> besluttet ensidigt at indstille
> fjendtlighederne.
>
> - Hvis Armenien ikke stopper sine
> provokationer, vil vi befri alle de
> besatte områder, siger talsmanden.
>

> Aserbajdsjan: Vi indstiller fjendtlighederne
> kl. 13:29
> http://www.dr.dk/nyheder/udland/aserbajdsjan-vi-indstiller-fjendtlighederne
>
> Kommentar:
>
> Fornuftigt. Et skridt i den rigtige retning. Mange tak ... :-)

Memory on from ...

Sent: Sunday, April 03, 2016, CET 08:57, GMT 06:57
Subject: Armenien og Aserbajdsjan i kampe over omstridt region -
Re: 2016 uge 13 (news samlet)
19006 news:ndqem9$umb$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/vsbota5KE5M/W1xk0tePCQAJ

> [...]
> http://www.dr.dk/nyheder/indland/armenien-og-aserbajdsjan-i-kampe-over-omstridt-region
>
> Kommentar:
>
> Rigtig dum ide, I her har valgt! ... :-(
>
> Det ta't år at opbygge, men kun få timer at nedbryde!
>
> Krig kommer der sjældent noget godt ud af!
>
> Så I BURDE møde ved den Internationale Domstol i Haag og her få
> ordnet Jeres uenigheder en gang for alle på civiliserede præmisser,
> i stedet for denne her djævelinspireret voldelige adfærd!

> Men glem nu ikke det der med Haag! Sådanne ting må ikke udsættes.
> Løs problemerne på civiliseret vis, som er Menneskeheden værdig.

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2016-04-03, Sunday, day no 094, CET 20:19, GMT 18:19
- "Jeg vil"

20:19
- "have"

20:10
- "retfærdighed!"

20:19
- "Alle"

20:19
- "partnere"

20:20
- "skal"

20:20
- "respektere"

20:21
- "domstolens"

20:21
- "afgørelse"

(Der er vel her tale om Haag-domstolen, altså ICJs afgørelse)

20:28
- "Alle stridigheder skal bilægges."

Last OUTPUT: 18999 news:56f84a52$0$295$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19008