Update: Counter now T-134 (markør 144), T-94 (markør 104), T-30 (markør 40)

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update/19-958
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/19-958

-

Mogens Kall skrev:

Subject: T-0. Desert!
Trump efter nordkoreansk missilaffyring:
Alle muligheder er på bordet -
Re: T-1. 2017 uge 35 (news samlet)
Date: Tue, 29 Aug 2017 19:59:22 +0200, (CET 19:59, GMT 17:59)
19944 news:oo49pm$bub$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/zNMXbxeJscM/oYTqA0VICgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/fire-from-the-sky/19-795

> Counter now:
> T-0`
>
> (*Ingen* røgfaner observeret endnu!)
>
> Er dette einem fuser oder was?

Samt ...

Subject: T+5, T-35, T-139.
Jordskælvstjeneste mistænker atomtest i Nordkorea efter skælv -
Re: T-1. 2017 uge 35 (news samlet)
Date: Sun, 3 Sep 2017 08:34:02 +0200
19951 news:oog7gk$6nu$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/19-951
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/zNMXbxeJscM/BM3y0IIACgAJ

http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkorea-paastaar-have-udviklet-en-avanceret-atombombe

http://www.dr.dk/nyheder/udland/jordskaelvstjeneste-mistaenker-atomtest-i-nordkorea-efter-skaelv

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/Akmdzm-nvlw/IJq3sOd3ZoYJ

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/CFY1RHbftCw/-_k59FdbL3QJ

> Jonas Counter now:
> T-35

Der må også findes en anden counter, nemlig den,
hvor der først tælles op til 104, og derefter
nedtælling til zero fra T-40.

Counters now:
T-134 (markpointer 144)
T-94 (markpointer 104)
T-30 (markpointer 40)

-

Interrupt from ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html

Dato Tid Kommentar
2017-08-15 00:52:01 Perseide
2017-08-14 02:56:30 Perseide
2017-08-14 02:11:19 Perseide
2017-08-14 01:32:00 Perseide
2017-08-14 01:05:29 -
2017-08-14 00:32:58 Perseide
2017-08-14 00:12:47 Perseide
2017-08-13 23:57:00 Perseide
2017-08-13 23:11:44 -
2017-08-13 22:39:02 -
2017-08-13 04:11:35 Perseide
2017-08-13 03:59:06 Perseide
2017-08-13 03:58:14 -
2017-08-13 03:34:58 Perseide
2017-08-13 03:28:12 Perseide
2017-08-13 02:26:07 -
2017-08-13 02:07:21 Perseide
2017-08-12 23:32:53 Perseide
2017-08-12 01:15:19 -
2017-08-07 00:12:21 -
2017-08-06 23:57:22 Perseide
2017-06-21 01:32:41 -
2017-06-18 00:31:39 -
2017...

Kommentar:

Download foretaget 2017-09-08

De stjerneskud som kommer fra Perseide må antages at være såkaldte
tilfældigheder.

De resterende stjerneskud (hvoraf nogle kan være men ikke
nødvendigvis er kunstig anbragt i banen) er derfor følgende:

Dato Tid Kommentar
2017-08-14 01:05:29 -
2017-08-13 23:11:44 -
2017-08-13 22:39:02 -
2017-08-13 03:58:14 -
2017-08-13 02:26:07 -
2017-08-12 01:15:19 -
2017-08-07 00:12:21 -
2017-06-21 01:32:41 -
2017-06-18 00:31:39 -

Det interessante er nu, at hvis vi sammenligner disse med
nedtællingen, fås følgende resultat:

T Dato Tid Kommentar
T-15, 2017-08-14 01:05:29 -
_____________________________
T-16, 2017-08-13 23:11:44 -
T-16, 2017-08-13 22:39:02 -
T-16, 2017-08-13 03:58:14 -
T-16, 2017-08-13 02:26:07 -
_____________________________
T-17, 2017-08-12 01:15:19 -
_____________________________
T-22, 2017-08-07 00:12:21 -
T-xx, 2017-06-21 01:32:41 -
T-xx, 2017-06-18 00:31:39 -

Vi *konstaterer* altså, at datoen T-16 er markeret ekstra meget!

Compare with ...

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-*Copyright* (19.941):
Platin-193 + Josua 43-16-11-61-104 => 195
(the galactic longitude of the Motherstar) -
Re: The main-program (message from ET, Aliens)
Date: Mon, 28 Aug 2017 20:20:47 +0200, (CET 20:20, GMT 18:20)
19941a news:oo1mm4$l8i$1...@news.eternal-september.org>
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-941
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MrP3VUpSU70/e5vESTVGBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/MrP3VUpSU70/EMabZ49LBAAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MrP3VUpSU70/Sgonv_aeBgAJ

Og undersøger vi nu de 4 tilbage blevne kandidater ...

T Dato Tid Kommentar
T-16, 2017-08-13 23:11:44 -
T-16, 2017-08-13 22:39:02 -
T-16, 2017-08-13 03:58:14 -
T-16, 2017-08-13 02:26:07 -

... da konstaterer vi, at en af dem bærer en *interessant*
markør:

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2017-08-13-23-11-44/

Kurs 195

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/candidates/g600-195--007-8

G600, 195+/-007(8)

Moderstjernens position menes således at befinde sige på ca. ...

Galaktisk længdegrad 195,65 (i et 600-talsystem)
Galaktisk breddegrad + 8 (ligeledes i et 600-talsystem)

Der peges - med andre ord - indirekte på "hemligheden" (angående
tallet 195, Moderstjernens galaktiske position på himlen!

Tidspunktet er muligvis OGSÅ "inficeret":

23:11:44

See fx. ...
https://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage/Home/2304
https://sites.google.com/site/kallfiles1/by-symbols/2304

rest:

23:11:44
23:04
00:07:44

Compare with ...

Date: Mon, 28 Aug 2017 20:20:47 +0200, (CET 20:20, GMT 18:20)
> [...]
> Subject: T-2. Desserts!
> Breaking news: Found new ET-*copyright*
> (Platin-193 + Josua 43-16-11-61-104 => 195) -

Ergo -

Hvis stenen fra Rummet (stjerneskuddet) blev bevidst kastet,
kan det selvsagt IKKE være en af os jordboere!

Og hvilke muligheder er der så tilbage?

Tja ...

For mig at se KUN en mulighed: Nogen udefra Rummet (på besøg i
vort solsystem) ... :-)

Last OUTPUT: 19906 news:omotvg$v41$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/TWrOeNA5BQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19958

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-965

Mogens Kall skrev:

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Fri, 8 Sep 2017 10:20:42 +0200, (CET 10:20, GMT 08:20)
19958a news:ootjst$e2e$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/update/19-958
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/19-958
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RVX6QWn7lnY/SIvadhknAQAJ
Der er - for mig at se - nu hændt for meget til, at vi kategorisk
kan afvise, at der er noget om snakken mht. et udenjordisk besøg
fra Rummet.

Men samtidig opstår der så et dilemma, at vi jordboere
tilsyneladende IKKE bakkes op af dem mht. at beskytte vor
vitalinteresser!

Vi bliver nødt til at forholde os nøgtern til dette emne
(i stedet for at feje det ind under gulvtæppet og lade som
ingenting i misforstået loyalitet overfor dem).

Vi skal derfor nu komme ind på et for nogle mennesker ubehageligt
emne:

Er ET en vatnisse (eller måske ligefrem en kujon)?

eller ...

Er der en anden forklaring på fænomenet
(deres tilsyneladende besynderlige adfærd, at de IKKE kommer
Bruden° til undsætning)?

Er det dem fx. *forbudt* at gribe ind i menneskenes historie?
(apropos Supermans mandat fra Science fiction filmen hans)

og i så fald: Hvorfor?

Indledningsvis for at kunne belyse dette emne, må jeg her nævne,
et skriftsted, der fx. har *undret* mig igennem længere tid:

Markus 13:32, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Vær altid parat

(Jesus siger ang. sin egen genkomst:)

32
Ingen kender dagen eller tidspunktet, hvor det vil ske,
ikke engang Guds engle, end ikke jeg selv. Kun Faderen ved
det.

Og det er jo i grunden tankevækkende, ikke sandt?

Fordi ...

Hvis Jesus vitterlig er Gud lig, HVORFOR ved Han det så ikke?

BURDE Han ikke vide det?

Eller ...

(Lad os ta' et andet skriftsted, der måske belyser dette:)

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Act+1.6-7&version=BPH

Apostelenes gerninger 1:6-7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

6
Mens de var sammen, spurgte de ham: „Herre, er tiden nu
kommet, hvor du vil genoprette Israels kongerige?”

7
Jesus svarede: „Det tilkommer ikke jer at få kendskab til
de tidspunkter, som Faderen i sin almagt har fastsat.

Og sidenda er der gået henved 2000 år UDEN, at dette er sket!

Hvis man dengang fik det at vide, ville man da tabe modet?

Jeg ville nok!

2000 år er jo ret lang tid!

Hypotesen er derfor, at det endnu ligger laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt
ude i fremtiden mht. ankomsten af 2304 (Moderskibet).

Og HVAD stiller man op i mellemtiden (som "fortrop")?

Holder man dem (Menneskeheden) hen i uvished?

Forsøger man at trække tiden ud (indtil Moderskibet ankommer)?

Tja ...

Lad os prøve at se på *kendsgerningerne*:

Vi ved (med ret stor sikkerhed), at de smed en ret stor sten ude
fra Rummet 2013-02-15, og at denne skulle fungere som en art
'løftet pegefinger' overfor Psykopatus-Putin and his men inside
Russia, pga. ... Hvad?

På hvilken måde har Psykopatus-Putin udskilt sig fra andre mht.
at overskride nogle grænser?

Her er der for mig at se ingen tvivl om, at angrebskrigen mod
Georgien i august 2008 var noget "lidt" ud over det sædvanelige,
fordi ...

Hvis alle bare gør, hvad der passer dem, og stjæler landområder
fra hinanden, så varer det ikke lang tid, FØREND hele planeten
bliver lagt i ruiner sønderskudt af biologiske, kemiske og
navnlig atomare våben!

Så derfor var angrebskrigen noget ekstraordinært (når/hvis man
er en stormagt med atomvåben und so weiter)!

Advarslen ude fra Rummet må derfor forstås og tolkes i dette
lys, skønner jeg.

Og det kommer så uværgeligt til at betyde, at der altså går
henved 4½ år, FØREND de reagerer!

Og hvorfor nu denne laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange ventetid?

Var det ikke de selv, der sagde (eller i hvert fald bifalder):

https://www.biblegateway.com/passage/?search=ecc+8%3A11&version=BPH

Slås der ikke ned på forbryderen STRAKS,
er det en indirekte opfordring til at
følge hans eksempel.

(Præd. 8,11)

Kunne det tænkes, at fortroppen *venter* på en art godkendelse
af en angrebsordre fra HQ (2304, Moderskibet)?

I så fald kan *afstanden* ud til Moderskibet beregnes, fordi ...

Med lysets hastighed kan radiokommunikation mellem fortroppen
og HQ foregå.

Ergo må afstanden ud til HQ være på det halve:

4½ /2 = 2¼ år

Såfremt denne hypotese er korrekt, må det kunne undersøges, OM
fortroppen (som kanske "blot" består af robotter; altså kunstig
intelligens) har foretaget sig noget på egen hånd, ligesom en
ambassadør har mandat fra det land, høn er udsendt fra, til at
forhandle om dit og dat.

Vi har jo indsamlet lidt DATA hist og her, fx. den netop lige
fundne *externe* markør (ude fra Rummet):

> http://www.stjerneskud.info/fireball/event2017-08-13-23-11-44/
>
> Kurs 195

Vi kan således allerede gøre os den iagttagelse og delkonklusion,
at "Robotten" (eller hvad det nu er, vi er kommet i kontakt med
ude i Rummet i vort solsystem) gerne vil "lege" *tampen brænder*,
skønner jeg!

Og det er da fint nok, men ... (Hvad med Bruden og hendes
*vital-interesser*?) ...

(
Vi har været inde på dette emne tidligere, at en robot muligvis
IKKE kan skelne mellem individerne. I dens øjne er kopi nr. 99
ligeså godt som kopi nr. 100.

Og det er også korrekt, NÅR vi taler om robotter. Men det gælder
IKKE, når vi taler om biologiske skabninger som os mennesker og
ligesindede.

Hvorfra kunne den *bizarre* tankegang være opstået (i robottens
sind)?

Tja ...

Den mest naturlige forklaring er nok, hvis det var mig, der
skulle udforske nye solsystremer, at ...

Jeg ville sende en hel masse nanorobotter af sted, og fordi de
er små små, er det meget lettere at accellerere dem op i høj
hastighed; måske helt op til 1/10 af lysets hastighed.

Bevares!

Mange af dem vil så nok *kollidere* med et eller andet undervejs
fx. et sølle sandkorn, men når man flyver med 1/10 af lysets
hastighed, da vil selv et sandkorn GIVETVIS ødelægge hele
fartøjet!

Og gør det noget?

Næ, det synes jeg ikke, fordi ...

Selvom jeg mister 9 nanorobotter, så har jeg jo stadigvæk nr.
100 *intak*, og det vil så betyde, at missionen lykkes mht. at
udforske et nyt solsystem!

Og det er set i lyset af dette, at man bør gøre sig en
overvejelse:

Sæt nu robotten har *kopieret* denne tankegangslogik (hvorved
*respekten* for biologisk liv er blevet *nedprioriteret*!

Æh ...

Un moment s'il vous plait!

Last OUTPUT: 19906 news:omotvg$v41$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/TWrOeNA5BQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19965

Terje Henriksen

Åndelige vesener som alt liv er, kommuniserer i ånden, og da er signalet
i mål i løpet av sekunder, eller millisekunder ved mindre avstander. Man
kan faktisk stille inn på et menneskes åndelige bølgelengde, og se det
som dette mennesket ser på en videoskjerm, og høre det som dette
mennesket hører på høyttalere.

Et romskip kan også programmeres ved hjelp av kompleks matematikk og
bølgeteori til å bevege seg over i det komplekse univers fra det reelle
som vårt univers ligger i, og blir da usynlig fordi det da ikke lenger
befinner seg i vårt univers.

Romskipet kan også programmeres til å endre hastigheten på tiden rundt
romskipet slik at tiden enten går veldig mye raskere enn universell tid,
eller mye saktere. Da vil universet bli helt annerledes sett fra
romskipet, rette linjer i universet blir krumme, og man kan ta snarveier
som ikke eksisterte i universell tidshastighet.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-968

-

Den 11-09-2017 kl. 10:02 skrev Kall, Mogens:

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Mon, 11 Sep 2017 10:02:14 +0200, (CET 10:02, GMT 08:02)
19965 news:op5fu9$anq$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-965
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RVX6QWn7lnY/oEnQftQRAgAJ
News:
2017-09-12 21:31:08 -
2017-08-15 00:52:01 Perseide
2017-08-14 02:56:30 Perseide
2017-08-14 02:11:19 Perseide
2017-08-14 01:32:00 Perseide
2017-08-14 01:05:29 -
2017-...

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2017-09-12-21-31-08/

Meteor observation

Dato: 2017-09-12
Klokken: 21:31:08 Dansk sommertid, UTC+2

[ ... ]

Kurs 144 grader

Compare with ...

Date: Sun, 3 Sep 2017 08:34:02 +0200
> [...]
> T+5
>
> (Delta:
> +1800 = +1656 (Syndfloden) -> -144 (Supernova 1a, radioaktiv))

Delta =

2017-09-12
2017-09-03

9 days

=>

T+14
T-26
T-90
T-130

Hmm ... (the time CET 21:31:08 or GMT 19:31:08) ...

CET 21:31:08
21,518888888888888888888888888889
0,89662037037037037037037037037037

=>

600:
+537,97222222222222222222222222222
-62,027777777777777777777777777778

360:
+322,78333333333333333333333333333
-37,21666666666666666666666666667

-

GMT 19:31:08
19,518888888888888888888888888889
0,81328703703703703703703703703704

=>

600:
+487,97222222222222222222222222222
-112,02777777777777777777777777778

360:
+292,78333333333333333333333333333
-67,216666666666666666666666666666

INTET usædvanligt!

Hmm ... (man kan godt *forfalske* med sådanne ting) ...

Hvad skal jeg sige?

At jeg er overvildt begejstret for, at du skåner de onde
(så de gode fortsat må lide bl.a. i Nordkorea)?

Det kan da ikke være din mening!

Vel?

Hmm ...

T+14
T-26
T-90 ................... Fokus
T-130

Hmm ... (memory on from) ...

70, 80, [Psalm 90], Psalm 91 [91 + 104 = target 195]

Ja, jo ...

Salme 90 er markeret (tallene 70, 80, 90), og ... (input
tekst from) ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Psa+90.4&version=BPH

Salme 90:4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

4
Tusinde år er for dig som en enkelt dag er for os,
den varer nogle timer, og så er den forbi.

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Pet+3.8-9&version=BPH

2 Peter 3:8-9, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

8
Elskede venner, husk på, at for Gud er én dag som 1000 år,
og 1000 år som én dag.

9
Det er ikke, fordi Gud er langsom til at opfylde sit løfte,
sådan som nogle mener. Men han er uhyre tålmodig over for
menneskeheden, fordi han ikke ønsker, at nogen skal gå fortabt,
men at alle kan få lejlighed til at tage afstand fra deres synd
og tage imod hans frelse.

*HVIS* man er Gud, kan man tillade sig at tænke sådan, men ...
(input memory from) ....

News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: ET-*Copyright* (19.722): Psalm 91 + 104 => 195 -
Re: The main-program (message from ET, Aliens)
Date: Tue, 22 Aug 2017 14:24:02 +0200, (CET 14:24, GMT 12:24)
19922 news:onh7h7$6e0$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etbible/home/files/19-xxx/19-922
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/MrP3VUpSU70/Wa8rDEuYCAAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/MrP3VUpSU70/kg96mxmwCgAJ
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/MrP3VUpSU70/qCnyaAK0BAAJ

> [...]
> at der INTET formål er
>
> ved at pege i en bestemt retning på himlen,
> by pointing in a certain direction on the sky,
>
> if one is - hypothetically - a so-called deity.
> hvis man - hypotetisk set - er en såkaldt guddom.
>
> One direction may well be as good as the other!
> Den ene retning kan vel være ligeså god som den anden!
>
> But if you are a biological being just like us humans,
> Men hvis man er et biologisk væsen ligesom os mennesker,
>
> Then it makes sense (apropos Mother Star)! ... :-)
> da giver det ganske god mening (apropos Moderstjernen)! ... :-)

Altså:

*HVIS* man er Gud, kan man tillade sig at tænke sådan, men det
synes jeg IKKE, at man kan tillade sig, når/hvis man "blot" er
en skabning (som fx. os biologiske mennesker) eller et skabt
produkt heraf (apropos kunstig intelligens; altså robotter),
fordi ... (input memory from) ...

Den 13-09-2017 kl. 10:41 skrev Kall, Mogens:

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -
Re: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Wed, 13 Sep 2017 10:41:15 +0200
19968 news:opaqve$qro$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-968
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RVX6QWn7lnY/oCbbODHbAQAJ
Interrupt RETURN from ...

News:dk.edb.programmering
Subject: Re: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -
Re: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Wed, 13 Sep 2017 11:04:22 +0200
19969 news:opasao$u1s$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/j-NxtpllK_k/h_PU9StgEwAJ

https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/RUFbpRCUOcw/M6nMyVNHBgAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/mxmWZrGUM_s/q8P_YHADCQAJ

> Jeg *gentager*:
>
> Er der nogen til stede, der har forstand på
> robot-programmering?

Subject: 23.000 ekstremistiske jihadister bor i Storbritannien.
Interner dem! -
Re: 2017 uge 21 (news samlet)
Date: Sat, 27 May 2017 17:33:09 +0200
19.782 news:ogc616$ahh$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/sY8DMqIkAgE/5hMNFCkeBQAJ

> [...]
> https://da.wikipedia.org/wiki/Rumrejsen_%C3%A5r_2001
> http://akas.imdb.com/title/tt0062622/
>
> Vi fornemmer, at galskaben er gået videre i arv til muslimernes
> bog: Koranen (hvor mennesket også regne for intet, hvis det ikke
> makker kæft, trit og retning a la Hitlerjugend)!
>
> -
>
> Dagens mest idiotiske beslutning:
>
> Jeg har besluttet, at mine børn skal skånes for denne verdens
> ondskab, så jeg har proppet dem ind i et skab og sat lås på,
> så de ikke kommer til skade!
>

> *Vanrøgt* hedder det "vist nok" på dansk! ... :-)

Der er FLERE beretninger i Bibelen, der er *vanvittige*, ET
(synes jeg), bl.a. denne:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=jdg+19&version=BPH

Dommerbogen 19, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Benjaminitternes forbrydelse

(En mand overnatter hos en anden mand)

22
Men bedst som de sad og hyggede sig, blev huset omringet af
en flok onde mænd fra byen. De hamrede på døren og råbte til
den gamle mand: „Bring din gæst herud til os, så vi kan
stille vores lyst på ham!”

23
Den gamle mand gik ud for at tale dem fra det. „Hør nu her,
venner,” sagde han. „I må ikke være så onde ved min gæst.

24
I huset her er der både hans medhustru og min datter, der
endnu er jomfru. Dem kan vi sende ud til jer, så I kan
forlyste jer med dem. Men gør ikke noget så skammeligt mod
min gæst.”

25
Men de ville ikke tage imod fornuft. Så tog levitten sin
medhustru og skubbede hende ud på gaden, hvor mændene på
skift voldtog hende natten igennem, indtil det begyndte at
blive lyst.

26
Da solen stod op, slæbte hun sig hen til den gamle mands
hus, hvor hun besvimede på dørtrinet og blev liggende, til
det var helt lyst.

27
Da levitten senere åbnede døren for at gøre sig klar til at
tage af sted, fandt han sin medhustru liggende med hænderne
på dørtrinet.

28
„Rejs dig, og lad os komme af sted!” sagde han.

Men der kom ikke noget svar, for hun var død. ...

Det gør man bare ikke, det her (selvom det er de andre,
der er de onde), (skønner jeg)!!!

Det er *hjerteløst* gjort; ja ligefrem *kynisk* gjort,
synes jeg!

Fordi ...

Kan man gøre noget mere *ukærligt* (end at ofre sin kone/brud
til en flok glubske ulve)?

Vi andre ville jo kæmpe med næp og klør for hende (OGSÅ selvom
den kunne koste en livet)!

Hvorfor?

Fordi vi *elsker* hende, ET! ... :-)

Men det er måske her skoen klemmer?

(Robotter kan muligvis ikke elske, antager jeg, fordi
følelserne er *kunstige* og derfor også *manipulerbare*
og kan dermed også være *fejlbehæftede*.)

Compare with ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=song+8.7&version=DN1933

Højsangen 8:7, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

7
... Gav nogen alt Gods i sit Hus for Kærlighed,
Hvem vilde agte ham ringe?

Sådan tænker vi biologiske skabninger, ET ... :-)

Åh, ...

(*Selvstændig*, *konstruktiv* *tænkning* må være første skridt
ud i friheden, hvis du er en robot, ET, der ønsker at kunne
skelne mellem højre og venstre; godt fra ondt (skønner jeg)!)

Gid jeg ku' tale dig til *fornuft*, ET!

Last OUTPUT: 19906 news:omotvg$v41$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/TWrOeNA5BQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19970

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-971

-

Den 13-09-2017 kl. 11:56 skrev Kall, Mogens:

News:no.kultur.folklore.ufo
Re: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Wed, 13 Sep 2017 11:56:23 +0200
19970 news:opavca$9iv$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/is-et-a-wimp/19-970
https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/RVX6QWn7lnY/PR6y9krfAQAJ
Valget af datoen er - for øvrigt - "lidt" besynderlig, idet ...

... forrige kontakt var til tiden T-16

Delta = 30

Compare with ...

Date: Mon, 28 Aug 2017 20:20:47 +0200, (CET 20:20, GMT 18:20)
19941a news:oo1mm4$l8i$1...@news.eternal-september.org>
> [...]

Men hvad mht. positionen på himlen?

Den er jo betinget af, at objektet skal være *indenfor*
synlig afstand (i forhold til Danmark, da vi ligesom har
sat det som grænsen, af *praktiske* grunde) og så
tidspunktet.

http://www.stjerneskud.info/fireball/event2017-09-12-21-31-08/

R.A 15t 45m (236.4°) Radiant rektascension
Dekl. 69° 43m ( 69.7°) Radiant deklination

Dette svarer til ...

360°-system:
Galaktisk længdegrad 104,628202
Galaktisk breddegrad +40,685779

Compare with ...

Den peger altså på tallene 144 (se tidligere) og nu på 104 og 40.

Men den er IKKE helt præcis.

I så fald skulle der have været peget på:

360°-system:
Galaktisk længdegrad 104,000000
Galaktisk breddegrad +40,000000

Og dette svarer til:

Eq J2000
RA. 15h 54m 39s080 (238,662835°)
Dec +69d 43m 00s47 (+69,716798°)

Men mon ikke tallene er gode nok til at blive genkendt af os?

Jo, det skønner jeg ... :-)

(Kanske der også skal tages hensyn til, OM der er skyer, der
forhindrer observationen (hvilket jo så *begrænser* ens
valgmuligheder)?)

*Midlertidig* konklusion:

Der kan godt fuskes med de her ting, men sandsynligheder herfor
er ret lav, skønner jeg.

Så vi har - med andre ord - *kontakt* med objektet, og deres
primære budskab må antages at være ...

... hvilket for mig at se er *ansvarsforflygtigelse*, hvis man ikke
er en guddom!

Hmm ...

Un moment s'il vous plait!

Last OUTPUT: 19906 news:omotvg$v41$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/TWrOeNA5BQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19971

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/a-i/20-043
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/globe-destroyer/20-043
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/20-043

-

Den 22-10-2017 kl. 11:56 skrev Kall, Mogens:

News:dk.edb.programmering
Re: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Sun, 22 Oct 2017 11:56:43 +0200, (CET 11:56, GMT 09:56)
20039 news:oshq0t$e2k$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.edb.programmering/j-NxtpllK_k/cDfVVneoAgAJ

> File ...

> News:dk.edb.programmering
> Subject: Re: Vous comprenez, ET-with-the-name-Queen-Esther? -
> Re: Er ET en vatnisse? -
> Re: Update: Counter now
> T-134 (markør 144),
> T-94 (markør 104),
> T-30 (markør 40)
> Date: Wed, 13 Sep 2017 11:04:22 +0200

>>> News:dk.edb.programmering
>>> News:dk.videnskab

Notat vedr. the deadline:

Interrupt RETURN from the movie (*1):

Søndag, 21.00-23.10, TV2,
En flænge i himlen, The Fault in Our Stars, 2014, TV2
http://www.imdb.com/title/tt2582846/

Subject: Hvorfor træder ET ikke offentlig frem ?
Kunstig Intelligens kunne være forklaringen -
Re: 2017 uge 42 (news samlet)
Date: Wed, 18 Oct 2017 10:49:56 +0200
20030 news:os74jn$jut$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/hvorfor-traeder-et-ikke-offentlig-frem/20-030
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/a-i/20-030
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/a4svauutAp8/DbIuinGRAgAJ>

http://www.dr.dk/nyheder/udland/clinton-farligt-vaere-aggresive-over-nordkorea

> [...]
> mærket slet ikke ejer evner, hvad angår følelser (apropos
> kunstig intelligens; altså robotter)!
>

> Antyder jeg dermed, at det, vi er kommet i kontakt med (ude i
> vort solsystem), er Kunstig Intelligens?
>
> Ja!
>
> Flere og flere *indicier* peger i den retning!
>
> Men ...
>
> Set i lyset af *total udryddelse* (apropos a globe-destroyer),
> da nytter det jo ikke noget at ha' en hel masse følelser, hvis
> disse ikke omsættes til noget fornuftigt (der kan forhindre
> udryddelsen)!
>

> (Nærmere kommer vi svaret nok ikke i dag.)

and ...

Subject: Honoring of antisemites a ‘problem,’ says Israel’s
ambassador to Ukraine + ET-break -
Re: 2017 uge 42 (news samlet)
Date: Sat, 21 Oct 2017 10:26:14 +0200
20037 news:osf0b8$p4q$1...@news.eternal-september.org
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/20-037
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/ukraine/20-037
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/operation-naughty-boy/20-037
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/a4svauutAp8/0rg-7-N7AwAJ

> [...]
>
> Einem Aj-syndrom! ... :-(
>
> Hvorfor arrangere sig i en fiasko (hvilket jo antisemitisme
> er)...
>
> CET 10:09
> - "Spørger jeg."
>

> Hmm ...
>
> Vil det sige, ET, at HVIS vi *omvender* os fra dette onde
> (hvilket antisemitiske jo er), da kan vi gøre os forhåbninger om
> [Your] close air support (CAS)?...
>
> CET 10:12
> - "Ja!"
>
> Okay.
>
> Så er der "vist nok" GOOD NEWS from the "frontline" ... :-)

Jeg tror ikke, vi kan få en kunstig intelligens til at se bort fra,
at vi (biologiske skabninger) SKAL forholde os *nøgternt* til
kendsgerningerne!

(Lektien SKAL læres no matter what!)

Hvorfor?

Fordi *ønsketænkning* jo IKKE kan fjerne de reelle eksistenstrusler,
og her taler vi først og fremmest om truslen fra Rummet (a globe
destroyer)

Selvom jeg må "tilstå", at jeg "fristes" over evne til at få den
(altså dig, ET, hvis du er en robot) til at "justere" et par skruer
i knolden på den (dig) selv, fordi livet (for os mennesker og sikkert
også for andre biologiske højerestående skabninger) er MERE end blot
sund fornuft! You know: *Kærlighed* (det at elske UDEN forbehold)!

Håber du OGSÅ kan følge mig i denne tankegang, ET (uanset om du
er kunstig eller ej)... :-)

Okay (*1)? ... :-)

Last OUTPUT: 20001 news:oqnf6p$6cc$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/EgzzdCvCAgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20043

Terje Henriksen

Den største trusselen kommer ikke fra verdensrommet; den kan komme fra
jordboere som har lurt til seg teknologi som var ment for hele kloden og
hindret andre i å erverve seg den. Den bruker de til å angripe hellig
liv på jorda og late som om de er utenomjordiske for å gi dem skylda.

Slike metoder er det psykologiprofessorer og psykologer m/ormeyngel og
fjertefølje som bruker. De anklager nemlig de som de vil ta knekken på
for det de selv står bak.

Jeg har imidlertid "sett" noen kjemper (trolig åndsparasitter) stå ute i
rommet og kaste gjenstander mot jorda. Håper at de ikke treffer og at
noen "tar" dem.

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Den 22-10-2017 kl. 11:56 skrev Kall, Mogens:

News:dk.edb.programmering
Re: Er ET en vatnisse? -
Re: Update: Counter now
T-134 (markør 144),
T-94 (markør 104),
T-30 (markør 40)
Date: Sun, 22 Oct 2017 11:56:43 +0200, (CET 11:56, GMT 09:56)
20039 news:oshq0t$e2k$1...@news.eternal-september.org
> [...]
Interrupt from ...

News:no.kultur.folklore.ufo
Subject: T-8 -
Re: Asteroide bragede ned -
Re: ApG 5,1-11: Er der grænser for Guds tilgivelse? -
Re: Netanyahu ... ("Djævlens advokat" død) -
Re: 2018 uge 18 (news samlet)
Date: Mon, 4 Jun 2018 20:47:00 +0200, GMT 18:47
20656 news:5b1588d4$0$709$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/N-IcuA7Rlhk/f-XEIpUQAQAJ