Enorm ildkugle lyste himlen op over USA (Found markpointer 20) - Re: 2019 uge 14 (news samlet)

Enorm ildkugle lyste himlen op over USA (Found markpointer 20)

File 21.372 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-03-31/21-372

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2019-03-31/21-372

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lam+5&version=BPH

Klagesangene 5, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

De efterladte indbyggeres sorg og bøn om genoprettelse

-

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

2019-04-01:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+22.1-16&version=BPH

Ordsprogene 22:1-16, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

3
Den fornuftige ser faren på forhånd og undgår den,
en tåbe vader videre og må tage konsekvensen.

Den ondskabsfulde tyran bliver straffet,
hans terrorregime får ende.

2019-04-02:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+22.17-29&version=BPH

Ordsprogene 22:17-29, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

30 vise ordsprog

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

2019-04-01, CET 10:3x, GMT 09:3x:

"Love your enemies! Do good to them. Lend to them without
expecting to be repaid. Then your reward from heaven will be
very great, and you will truly be acting as children of the
Most High, for he is kind to those who are unthankful and
wicked."
Luke 6:35

-

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året, og det er jo meget smart, hvis man er væk på
retræte eller noget andet.)

(
NB! Andagtsteksten synkroniserer desværre IKKE nogle dage med
on-line teksten, hvilket KAN VÆRE forvirrende! ... :-(

Ordet for 2019-04-02

Begynd at takke Gud

"... det land, Herren deres Gud vil give dem i eje."
Jos 1,11

=== citat slut ===

-

Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan

2019-04-02,

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Num+10.11-36&version=BPH

4 Mosebog 10:11-36, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Rejsen bort fra Sinaibjerget begynder

11
På den 20. dag i den anden måned, et år efter, at Israels
folk havde forladt Egypten, løftede skyen sig fra boligen
med pagtens ark,

20. dag
2. måned (30 dage)
1. år

12
og skyen viste israelitterne vej fra Sinaiørkenen hele
vejen op til Parans ørken.

Kommentar:

20 dage
+30 dage
=
50

Compare with ...

Isotope evidence (Isotop indicier)
78-Pt-193, Platinum
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193

no__nuclide__Z____N___half-life
...__193Pt__78__115__ 50.0 y ... Focus

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2019 uge 14 (news samlet)
Date: Mon, 1 Apr 2019 08:32:29 +0200, GMT 06:32
21370 news:5ca1b07e$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fgneykd3CBY/OO338iBzAgAJ

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/I0YKzGo4NjU/-MKW2MicslIJ

https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/kanzi-fortjent-beloenning/19-084

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

> [...]
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>
> Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.
>
> (Vælg en af følgende 2 muligheder:)
>
> Nr. 1
> Jeg er glad for at blive rost
> Jeg kan lide at få et knus
>
> Nr. 2
> Jeg kan godt lide at ...
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Kinesiske fly ind i Taiwans luftrum

-

DR S115 man 01 apr 19:02:02
1.april dr.dk/nyheder 10:17

KINESISKE FLY IND I TAIWANS LUFTRUM
Fly fra det kinesiske luftvåben
krænkede tidligt i morges lokal tid
Taiwans luftrum, hvilket fik øriget til
at aktivere sit afvisningsberedskab.

Kina har i stigende grad forsøgt at
isolere landet, som det vil have ind
under folkerepublikkens faner.

Men det er første gang i tyve år at
dets jagerfly forsætligt krydser den
såkaldte midterlinje i Taiwanstrædet og
krænker dets luftrum, skriver CNN.

- Vi har informeret regionale
samarbejdspartnere, og fordømmer Kina
for den slags opførsel, lyder det fra
Taiwans udenrigsministerium.

Måtte sende afvisnings-jagerfly på vingerne: Kinesiske fly krænker
Taiwans luftrum
kl. 10:17
https://www.dr.dk/nyheder/udland/maatte-sende-afvisnings-jagerfly-paa-vingerne-kinesiske-fly-kraenker-taiwans-luftrum

-

"Barsk lektie" til Ukraines præsident: Skal nu kæmpe mod joker
kl. 18:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/barsk-lektie-til-ukraines-praesident-skal-nu-kaempe-mod-joker

Enorm ildkugle lyste himlen op over USA (found markpointer 20)

Enorm ildkugle lyste himlen op over USA
01. apr. 2019, 10:33
http://vejr.tv2.dk/2019-04-01-enorm-ildkugle-lyste-himlen-op-over-usa

Meteor lyser himlen op over Gainesville i Florida 30. marts
2019.

En meteor ramte lørdag aften Jordens atmosfære - og oplyste
flere amerikanske stater.

Med et grønt skær på himlen og en utrolig lystyrke blev nat
til dag, da en ildkugle lørdag aften lyste himlen op over det
sydøstlige USA.

Ildkuglen blev set fra fem amerikanske stater, ...

... [ video: 2019-03-30, 11:54:00] ...

... [ video: 2019-03-30, 22:59:33] ...

https://www.youtube.com/watch?v=FVK1pmW-0VU
... [ video: 2019-03-30, ET 11:52] ...

Sometime between 11:35pm and 11:55pm on 3/30/2019 I was
driving home on Newberry Road / University Avenue in
Gainesville Florida and saw a MASSIVE Green Meteor.

https://www.timeanddate.com/worldclock/usa/florida
https://www.timeanddate.com/time/zone/usa/florida
https://www.timeanddate.com/worldclock/usa/gainesville

Time Zone EDT ... GMT -4 hours
DST started 10. mar 2019, forward 1 hour
DST ends 3. nov 2019, back 1 hour
Difference, 6 hours behind Odense [Odense GMT+2]

Klokken må altså ha' været ca.

2019-03-30, ET 23:52-59
2019-03-31, GMT 03:52-59
2019-03-31, CET 05:52-59 (*after* summertime begun)

Subject: FN slår alarm over rekordtemperaturer i verdenshavene -
Re: 2019 uge 13 (news samlet)
Date: Sat, 30 Mar 2019 08:59:41 +0100, GMT 07:59
21368 news:5c9f21ee$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PwAVKEtWFXM/H4eCSbraAQAJ

> [...]
>
> 1
> ... End ikke Herrens eget tempel blev forskånet for hans
> vrede.
>
> [ ... ]
>
> 3
> ... Herren trak sin beskyttende hånd væk, da fjenden
> angreb.
>
> Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
> http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan
>
> 2019-03-30, Ordsp. 21,16-31
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+21.16-31&version=BPH
>
> Ordsprogene 21:16-31, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

=>

Date: Sat, 30 Mar 2019 08:59:41 +0100, GMT 07:59
2019-03-30, GMT 07:59
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 20 hours

Hmm ... (memory on from) ...

The *word* of God (Ordet, Hebr. 4,12), Deadlines (Tidsfrister):

https://sites.google.com/site/gudshaerssoldater/the-word-of-god/deadlines/21-291
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/the-word-of-god/deadlines/21-291

> Deadline 1:
> 2019-03-13, Wednesday, day no 72, CET 19:00, GMT 18:00
>
> Deadline 2:
> 2019-03-20, Wednesday, day no 79, CET 19:00, GMT 18:00
>
> Deadline 3:
> 2019-03-27, Wednesday, day no 86, CET 19:00, GMT 18:00

=>

Deadline 1:
2019-03-13, Wednesday, day no 72, CET 19:00, GMT 18:00
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 17 days and 10 hours (418 hours)

Deadline 2:
2019-03-20, Wednesday, day no 79, CET 19:00, GMT 18:00
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 10 days and 10 hours (250 hours)

Deadline 3:
2019-03-27, Wednesday, day no 86, CET 19:00, GMT 18:00
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 3 days and 10 hours (82 hours)

?

Hmm ... (memory on from) ...

The-ET-Bible-code *Copyrights*:

Subject: The-ET-Bible-code:
Found 18,43,61,104,144,50,78,48 and 196 at Jer 52 -
Re: 2019 uge 13 (news samlet)
Date: Thu, 28 Mar 2019 10:58:19 +0100, GMT 09:58
21365 news:5c9c9ac3$0$700$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/18/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/48/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/50/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/61/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/78/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/21-365
144:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/50/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/isotope-evidence/78-pt-193/78/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/21-365
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/21-365
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PwAVKEtWFXM/T8q0ZYpCAwAJ

2019-03-28, GMT 09:58
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 2 days and 18 hours (66 hours)

?

Hmm ...

http://www.stjerneskud.info/fireball/trig_jumi.html

1.
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2019-04-01-01-52-16/

Omtrentlige data for meteorens synlige bane
Emne_______Værdi____________Kommentar
Kurs_______354 grader_______Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel__29 grader_______Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart________30 km/s_________Ved tilsynekomst
R.A._______13t 18m (199.6°)_Radiant rektascension
Dekl.______- 7° 5m ( -7.1°)_Radiant deklination

2019-03-31, GMT 03:52-59
2019-03-31, GMT 23:52:16

Delta = around 20 hours

2.
http://www.stjerneskud.info/fireball/event2019-04-02-04-31-49/

Omtrentlige data for meteorens synlige bane
Emne_______Værdi____________Kommentar
Kurs_______358 grader_______Nord:0, positiv retning med uret
Faldvinkel__36 grader_______Lodret: 90, horisontalt: 0
Fart________55 km/s_________Ved tilsynekomst
R.A._______16t 0m (240.1°)__Radiant rektascension
Dekl._______0° 56m ( 0.9°)__Radiant deklination

2019-03-31, GMT 03:52-59
2019-04-01, GMT 02:31:49

Delta = around 22½ hours

Delta Meteor 1-2.
2019-03-31, GMT 23:52:16
2019-04-01, GMT 02:31:49

Delta = 2 hours 39 min 33 sec (159½ min)

Hmm ...

Der er 2 steder, hvor det samme tal går igen:

1.
2019-03-30, GMT 07:59
2019-03-31, GMT 03:52-59

Delta = around 20 hours

2.
2019-03-31, GMT 03:52-59
2019-03-31, GMT 23:52:16

Delta = around 20 hours

Budskabet (som vi mennesker IKKE kan *manipulere* med, i hvert
fald IKKE kristne grupperinger såsom Frelsens Hær) må derfor
være følgende:

Re: 2019 uge 13 (news samlet)
Date: Sat, 30 Mar 2019 08:59:41 +0100, GMT 07:59
> [...]
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Pro+21.16-31&version=BPH
>
> Ordsprogene 21:16-31, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Og jeg må ærlig "tilstå", at jeg medtog disse bibelvers, fordi
jeg havde modtaget et budskab i fredags (som jeg IKKE brød mig
om, fordi nogle ord "strejfede" mit sind: "Jeg vil IKKE
medvirke til at financere hor!" + "Om jeg har lyst til at være
med i en bevægelse, der optræder så arrogant?")!

Bibelversene skulle altså tolkes "lidt" i forlængelse af dette.

Emnet var (og ér FORTSAT):

Subject: Dæmonverdenen står bag al afgudsdyrkelse, hvor den
onde selv er fyrste -
Re: 2019 uge 13 (news samlet)
Date: Fri, 29 Mar 2019 10:03:57 +0100, GMT 09:03
21367 news:5c9ddf83$0$704$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/PwAVKEtWFXM/N0Awr6iPAQAJ

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/books/kaldet-til-soldat/21-364

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/-JQjjmqI6fs/pi_uutX7BAAJ

> [...]
> 21364 news:5c9c6d7b$0$705$1472...@news.sunsite.dk
> https://sites.google.com/site/gudshaerssoldater/f/21-364

https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/tsa/books/kaldet-til-soldat/21-364

https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/-JQjjmqI6fs/pi_uutX7BAAJ

> Det Danske Bibelselskabs bibellæseplan 2019 ...
> http://www.bibelselskabet.dk/ressourcer/bibellaeseplan
>
> 2019-03-29, Luk 22,7-30: Jeg er iblandt jer som den, der tjener
>
> https://www.biblegateway.com/passage/?search=Luk+22.7-30&version=BPH
>
> Lukas 22:7-30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

[Rekonstruktion begin]

Lederskab i Guds rige

24
Disciplene diskuterede også hvem af dem, der var bedst
egnet som leder.

25
Da sagde Jesus til dem: „Denne verdens magthavere hundser
med dem, de har under sig, og selv en diktator ynder at
kalde sig folkets velgører.

26
Sådan skal I ikke opføre jer. De, der er ledere iblandt
jer, skal være villige til at tjene dem, de er ledere for.
De, som har højest rang iblandt jer, skal stå på lige fod
med dem, som har den laveste rang.

27
Ude i verden er det sådan, at den, der bliver beværtet, er
større end den, som tjener ved bordet. Men jeg er iblandt
jer som den, der tjener.

[END of Rekonstruktion]

Subject: 2,600 year old seal discovered in City of David -
Re: 2019 uge 14 (news samlet)
Date: Mon, 1 Apr 2019 10:01:54 +0200, GMT 08:01
21371 news:5ca1c575$0$701$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/fgneykd3CBY/o13K0AJ4AgAJ

> Interrupt from ...
> .... (Classifyed, Date: fre. 29. mar. 2019 kl. GMT 11:46) ...
>
> Det hedder "vist nok" på dansk at sylte sagen!
>
> Nå, men ...
>
> (
> "Melodi"(?):
>
> Når man ikke vil lytte, så må man lære lektien på den
> barske måde, apropos Åb 2,5: ... Jeg flytter din
> lysestage fra dens plads og trækker Min beskyttende hånd
> væk. Det vil Jeg gøre, hvis du ikke lægger kursen om!
> )
>
> Det må I selv om. Beskeden er afleveret og min mission (som
> [...]

Nå, men ...

Mere om al dette senere (forhåbentlig allerede i dag).

Hmm ...

I relation til ET-hypotesen KUNNE budskabet være (til verdslige
myndigheder, der IKKE opfører sig ordentlig):

> Ordsprogene 21:16-31, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
>
> 16
> Den, der ikke tager imod fornuft,
> ender i de dødes selskab.

Apropos ...