Netanyahu flying to The Hague to meet ... (ET?) ... - Re: 2016 uge 36 (news samlet)

Netanyahu flying to The Hague to meet ... (ET?) ...

File 19.280 ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/israel/19-280
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/close-encounters-3-kind/19-280

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Monday, September 05, 2016, CET 07:27, GMT 05:27
Subject: 2016 uge 36 (news samlet)
19278 news:nqivnk$8rv$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/UoUP-KgPoAs/2MbA513lAgAJ

> [...]
> skønner jeg! ... :-)
>
> Prøv også :
>
> Test dit kærlighedssprog ...
> http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 19199 news:nnfgmm$k1o$1...@news.eternal-september.org
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 19278

Netanyahu flying to The Hague to meet ... (ET?) ...
Valg i Hongkong: Unge aktivister er de store sejrherrer

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=matt+8.22&version=BPH

Matthæus 8:22, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Jesus siger:)

... »Kom du med mig nu, ...«

-

Nordkoreanske missiler fløj 1000 km ind i Japans luftrum
kl. 09:19
http://www.dr.dk/nyheder/udland/nordkoreanske-missiler-floej-1000-km-ind-i-japans-luftrum

-

Valg i Hongkong: Unge aktivister er de store sejrherrer
kl. 12:03
http://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-hongkong-unge-aktivister-er-de-store-sejrherrer-1

-

Såret politimand er fortsat i kritisk tilstand
kl. 13:55
http://www.dr.dk/nyheder/indland/saaret-politimand-er-fortsat-i-kritisk-tilstand

-

DR S138 man 05 sep 19:56:37
5.september dr.dk/nyheder 14:19

60 SKAL AFHØRES I TIBET-SAG
En stribe politifolk bliver de første,
der bliver afhørt 3. november, når
Tibet-kommissionen går i gang.

De tre politiledere, der er blevet
flyttet fra Københavns Politi på grund
af sagen, skal afhøres 4. og 25.
november.

Det fremgår af kommissionens oversigt
over forhør.

Flere tidligere ministre skal også
afgive forklaring. Morten Bødskov,
Karen Hækkerup og Mette Frederiksen er
på listen 27. januar.

Politifolk afhøres til november i Tibet-sag
kl. 14:19
http://www.dr.dk/nyheder/indland/politifolk-afhoeres-til-november-i-tibet-sag

-

DR S146 man 05 sep 19:56:37
5.september dr.dk/nyheder 17:39

ERDOGAN: FLYVEFORBUD OVER SYRIEN
Tyrkiets præsident, Recep Tayyip
Erdogan, har foreslået at indføre en
flyveforbudszone i det nordlige Syrien.
Det skal ske for at beskytte flygtninge
i området.

- Vi arbejder på, at denne region
erklæres for flyveforbudszone, siger
han under G20-topmødet i Kina.

Erdogan tilføjer, at han har
præsenteret forslaget for USA og
Rusland.

Han tilføjer, at de tre lande vil
forsøge at få en våbenhvile i stand i
storbyen Aleppo. Det skal komme forud
for den muslimske eid al-adha højtid i
weekenden.

Erdogan: Flyveforbud over dele af Syrien
kl. 17:39
http://www.dr.dk/nyheder/udland/erdogan-flyveforbud-over-dele-af-syrien

-

DR S163 tir 06 sep 07:46:36
6.september dr.dk/nyheder 07:00

IRANS PISTACIENØDDER DØR AF TØRST
Iran risikerer at miste milliarder i
indtægter fra sin enorme produktion af
pistacienødder.

Iran producerer hele 250.000 ton
pistacienødder hvert år.

Og det gør pistacienødder til landets
næststørste eksportartikel - efter
råolie.

Men nu er pistacietræerne ved at tørre
ud. Detskyldes både mangel på vand
p.g.a. klimaforandringerne, og at der
er drevet rovdrift på de små nødder.

VIDEO Irans pistacienødder dør af tørst
kl. 07:00
http://www.dr.dk/nyheder/udland/video-irans-pistacienoedder-doer-af-toerst

-

VIDEO Kaldte Obama for horeunge: Nu fortryder filippinsk præsident
kl. 07:44
http://www.dr.dk/nyheder/udland/video-kaldte-obama-horeunge-nu-fortryder-filippinsk-praesident

Sioux-indianere i første fælles slag siden Little Bighorn: - Nu har vi ingen våben, kun bønner
05. sep. 2016, 17:45
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-05-sioux-indianere-i-foerste-faelles-slag-siden-little-bighorn-nu-har-vi-ingen-vaaben

I henved et halvt år har indianere i USA kæmpet indædt mod store
kræfter, som ønsker en olieledning gennem indianernes reservat.

-

200 millioner bor under alkoholforbud: - Min mand tævede mig, indtil jeg aborterede
05. sep. 2016, 22:38
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-05-200-millioner-bor-under-alkoholforbud-min-mand-taevede-mig-indtil-jeg-aborterede

Stigende problemer med alkoholrelateret vold og dødsfald får
indiske stater til at indføre forbud. Kvinderne kræver hurtigere
handling og totalforbud.

-

Clinton alvorligt bekymret for russisk indblanding
06. sep. 2016, 02:20
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-06-clinton-alvorligt-bekymret-for-russisk-indblanding

Demokraten Hillary Clinton er alvorligt bekymret over meldinger om,
at russiske hackere har angrebet Det Demokratiske Parti.

-

Styret i Cuba blokerer sms-tekster med bestemte ord
06. sep. 2016, 04:30
http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-06-styret-i-cuba-blokerer-sms-tekster-med-bestemte-ord

Systemkritikere har fundet en række ord, som forhindrer en
mobilbesked i at komme frem i Cuba.

-

Mobilt Dankort truer MobilePay
06. sep. 2016, 08:25 ...

-

104 SVT Text Tisdag 06 sep 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Duterte ångrar "horungekommentar" 130-

* 1.400 flyr skogsbrand i Spanien....132

* Marocko satsar på gröna moskéer....133

* Kuba anklagas för att blockera sms 134

* Kim Jong-Un vill ha mer kärnvapen..135

* Bilbomb dödade minst nio i Bagdad..136

Över 20 döda i attack i Kabul......137

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 06 sep 2016

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Fängelse för våldtäkt 1984.........138

Över 40 döda i olika dåd i Syrien..139

Minst 23 döda i etiopiskt fängelse 140

"Paristerrorister hade flera mål"..141

* Notiser: Problem checka in på BA...148

-

NRK:
5. september 2016 kl. 07:09 - 6. september 2016 kl. 04:11, error

6. september 2016 kl. 08:11

-

Tre forkerte forudsigelser om Iranaftalen
5. september 2016
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=4071

Sidste sommer indgik de fem faste medlemmer af FN's Sikkerhedsråd
samt Tyskland en historisk aftale ... Læs mere

-

Netanyahu flying to The Hague to meet Dutch leaders

By HERB KEINON \
09/06/2016 00:10
http://www.jpost.com/Israel-News/Politics-And-Diplomacy/Netanyahu-flying-to-The-Hague-to-meet-Dutch-leaders-466974

Prime Minister Benjamin Netanyahu will travel to The Hague on
Tuesday for two days of talks, ...

Kommentar:

Hmm ... (memory on from ... Haag ... 6 and 9 ...) ...