Pakistanske kristne forfølges af muslimske galning + ET-break irt. al-Qaeda - Re: 2013 uge 11 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, March 10, 2013, CET 23:18, GMT 22:18
Subject: 2013 uge 11 (news samlet)
15297 news:513d06b0$0$32112$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/ODbHpnFWgUc/ShaW5pKEMnMJ

> [...]
>
> -
>
> Coming up world news:
>
> UFO landed in Central Park ... :-)
>
> Apropos ...
> https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)
> Last OUTPUT: 15250 news:512e3364$0$282$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 15297

Pakistanske kristne forfølges af muslimske galning

DR S152 man 11 mar 08:17:51
11.marts dr.dk/nyheder 07:05

SOMALIERE I AARHUS FORDØMMER TERROR
Paraplyorganisationen AarhuSomali, der
repræsenterer 13 somaliske foreninger i
Aarhus, understreger i en
pressemeddelelse, at den på det
skarpeste fordømmer terror.

- Medlemmerne i disse foreninger, der
er aarhusianere med somalisk baggrund,
har absolut intet ønske om at begå,
støtte eller fremme terror, hedder det
i en pressemeddelelse fra AarhuSomali.

Pressemeddelelsen kommer i forbindelse
med, at Retten i Aarhus mandag tager
hul på en sag mod to brødre, der er
tiltalt for at arrangere og finansiere
den ældste brors ophold i en trænings-
lejr kontrolleret af terrororgani-
sationen al-Shabaab i Somalia.

Læs også ...

EU dybt bekymret: Ungarns premierminister ændrer forfatning

kl. 09:15
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/11/082525.htm

137 SVT Text Måndag 11 mar 2013
UTRIKES PUBLICERAD 11 MARS

Brist på bödlar i Saudiarabien

Halshuggningar av dömda brottslingar
i Saudiarabien kan vara på väg ut,
enligt den saudiska tidningen al-Youm.

En kommitté med representanter från
olika regeringsdepartement har kommit
fram till att arkebusering är ett mer
praktiskt val eftersom der råder brist
på skarprättare som kan hantera svärd.

FN har kritiserat Saudiarabien för
avrättningsmetoden, senast efter att
en lankesisk barnflicka halshöggs
i januari.

Förra året halshöggs omkring 70 män-
niskor i Saudiarabien, enligt AFP.

-

148 SVT Text Måndag 11 mar 2013
VÄRLDEN I KORTHET 11 MARS
2(3)

Pakistan Kristna stängde i dag flera
missionsskolor i protest mot att över
100 hus i en kristen stadsdel i Lahore
stacks i brand i lördags. Attacken
följde efter anklagelser om att en
kristen städare ska ha uttalat sig
nedlåtande om profeten Muhammed.

Kommentar:

Hmm ... (input memory from) ...

ET-break in regard to North Korea

230 millioner kvinder mangler prævention

-

DR S142 tir 12 mar 07:08:28
11.marts dr.dk/nyheder 21:18

UNGARN SKUFFER PARLAMENTSFORMAND
EU-Parlamentets formand, den tyske
socialdemokrat Martin Schulz, melder
sig i koret, der mandag aften reagerer
skarpt og hurtigt efter den
kontroversielle forfatningsændring, det
ungarske parlament har vedtaget.

- Jeg beklager, at det ungarske
parlament i dag har vedtaget en
forfatningsændring trods alvorlige
bekymringer for, at den kan svække de
demokratiske standarder i landet.

Parlamentsformanden siger, at han er
skuffet over, at premierminister Viktor
Orban ikke har lyttet til hans
opfordring om at vente med
afstemningen, til Venedigkommissionen
har vurderet sagen.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/11/0311211829.htm

-

Ekspert: Ungarsk forfatning er en magtdemonstration

11. Mar. 2013 kl. 23:44
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/11/0311234414.htm

Kommentar:

Det er bare ikke lige den allerbedste måde at demonstrere
magt på. I ***forråder*** jo demokratiet (som består af ikke
1 men hele 3 (eller måske rettere sagt 4) grundsøjler,
hvoraf domstolene udgår den ene! ... :-(

-

DR S144 tir 12 mar 07:08:29
11.marts dr.dk/nyheder 22:27

ROHDE: FORFATNINGSÆNDRING TRUER EU
En indskrænkning af domstolens magt,
diskrimination af homoseksuelle og
valgkampe, der kun må foregå gennem
statslige medier.

Sådan ser realiteterne ud i Ungarn,
efter landets parlament stemte ja til
en kontroversiel forfatningsændring,
mener EU-parlamentariker Jens Rohde
(V). Og det får ham til at råbe vagt i
gevær.

- Det er nødvendigt med en politisk
aktion, ellers bryder vores fællesskab
sammen. Det er nu, at vi skal vise, at
vi ikke bare forlanger demokrati af
alle de lande, der er uden for EU, men
at vi også kan holde orden i vores eget
hus, siger Jens Rohde.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/03/11/0311222722.htm

-

DR S149 tir 12 mar 07:08:29
12.marts dr.dk/nyheder 02:53

230 MIL. KVINDER MANGLER PRÆVENTION
Flere hundrede millioner kvinder på
verdensplan savner adgang til moderne
præventionsmidler såsom p-piller eller
kondomer. Det viser nye tal, der i dag
bliver offentliggjort i det ansete
lægetidsskrift The Lancet.

I 2015 løber det anslåede antal op i
233 millioner kvinder, som er i deres
fødedygtige alder, men er ude af stand
til at forhindre, at de bliver gravide.
Det er 12 millioner flere end i 2010,
lyder det.

Hvis man ser bort fra vækstøkonomien
Kina bor fire ud af fem af de
pågældende kvinder i udviklingslande.
Det gælder især afrikanske lande syd
for Sahara.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/12/0312025328.htm

Kommentar:

Den mest hensigstmæssige måde at stoppe overbefolkningen på
i Verden, er nok gennem sterilisation.

Jeg (og andre) kunne således godt finde på at investere
nogle penge i projekter, hvor man tilbyder fattige mennesker
i den 3. Verden sterilisation (fx. EFTER de allerede har
fået 2 børn. Så kan de både nyde livet sammen med børnene
og børnebørnene samtidig med deres fremtid måske er lidt
mere sikret).

Fortrydelsespillen BØR man måske også investere i, da denne
jo også begrænser befolkningstilvæksten.

Mange afrikanske uerfarne unge piger/kvinder kommer jo hjem
befrugtede og først for sent opdager, hvad dette kommer til
at indebære!

En pille vil her kunne forebygge meget (herunder yderligere
fattigdom pga. den ekstra, der - i utide - skal forsørges,
passes og plejes)!

-

DR S151 tir 12 mar 07:08:29
12.marts dr.dk/nyheder 03:28

FALKLANDSØERNE FORBLIVER BRITISKE
Folkeafstemningen på Falklandsøerne
viser som forventet en massiv opbakning
til at forblive en selvstyrende britisk
koloni. Kun tre stemte imod.

I alt støttede 98,8 procent støtter
tilhørsforholdet og 1513 stemte for at
fastholde forbindelsen til London som
hidtil, viser officielle tal.

Afstemningen på øerne cirka 450
kilometer fra Argentinas kyst blev
gennemført søndag og mandag og havde
som mål, at gøre det klart over for det
internationale samfund, at de ønsker at
forblive britiske, selv om Argentina
kalder valghandlingen for illegal.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/12/0312032808.htm

-

DR S156 tir 12 mar 07:08:29
12.marts dr.dk/nyheder 05:34

STRID MELLEM SYDSUDAN OG SUDAN LØST
Sudan og Sydsudan er blevet enige om at
genoptage transporten af olie fra syd
gennem rørledninger i Sudan.

Sydsudan er afhængig af at kunne sende
olien via nabolandet for at få den
udskibet. Landet stoppede sin
produktion af olie i fjor. En
beslutning, som svækkede begge landes
økonomier.

Staten Sydsudan blev dannet, da landet
blev delt i 2011. Men flere vigtige
stridspunkter blev ikke løst ved
delingen. Blandt andet tvister om
grænsedragninger og spørgsmålet om
fordelingen af olieindtægter. Sydsudan
producerer 350.000 tønder olie om
dagen.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/03/12/0312053445.htm

-

Hver femte dansker i den arbejdsdygtige alder har psykiske problemer

kl. 06:30

Sofies historie: Sexmisbrugt af sin læge

Mandag d. 11. mar. 2013 kl. 22:18 af Pernille Verner Madsen, ke...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65602519
:sofies-historie-sexmisbrugt-af-sin-l%C3%A6ge.html

- Jeg var blændet af hans autoritet. Han har i den grad
udnyttet den situation, jeg har stået i. Jeg er rigtig vred
på ham, siger Sofie i dag.

Kommentar:

Apropos nødvendigheden af et opgør med *misforstået*
loyalitet overfor autoriteter (hjernevask ?)!

-

230 millioner magtesløse kvinder mangler prævention

Tirsdag d. 12. mar. 2013 kl. 01:46 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65641961
:230-millioner-magtesl%C3%B8se-kvinder-mangler-pr%C3%A6vention.html

-

Falklandsøerne forbliver britiske: Kun tre stemte imod

Tirsdag d. 12. mar. 2013 kl. 02:46 af Ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65641971
:falklands%C3%B8erne-forbliver-britiske-kun-tre-stemte-imod.html

-

Oliestrid mellem Sydsudan og Sudan er løst

Tirsdag d. 12. mar. 2013 kl. 05:13 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-65642012
:oliestrid-mellem-sydsudan-og-sudan-er-l%C3%B8st.html

130 SVT Text Tisdag 12 mar 2013
UTRIKES PUBLICERAD 12 MARS

Nordkorea hotar "utplåna" gränsö

I konflikten på den koreanska halvön
hotade den nordkoreanske ledaren Kim
Jong-Un i går att "utplåna" den om-
stridda sydkoreanska gränsön Baeng-
nyeong.

Under ett besök hos ett artilleri-
förband på gränsen mellan Nord- och
Sydkorea sade Kim Jong-Un att ön skul-
le förvandlas till "ett hav av lågor",
enligt den statliga nyhetsbyrån KCNA.

Ön har cirka 5.000 invånare.

2010 sänkte Nordkorea ett sydkoreanskt
krigsfartyg utanför ön vilket ledde
till att 46 personer omkom.

Kommentar:

Diktaturet skal afskaffes...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem), der sagde:

(2013-03-12, Monday, day no 71, CET 07:44, GMT 06:44)
- "Vær vis på det."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> wrote ...

https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/libya/15-315

-
Kristen egypter i Libyen død i politiets varetægt + ET-break

-

Kristne arresteres i Libyen

Tilføjet til udfordringen.dk: 06.03.2013, 13:29
Artiklen bragt i Udfordringen uge 10/2013

http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=26036

Ialt syv udenlandske kristne er i løbet af februar blevet
arresteret i Benghazi, Libyen, anklaget for at drive
mission. En af de syv har været udsat for tortur.

De syv kristne kommer fra Egypten, Sydafrika, Korea og én
har svensk-amerikansk oprindelse.

En talsmand for regeringen, Hussein Bin Hmeid udtaler, at
Libyen er 100 procent muslimsk. Derfor er mission en
"trussel mod den nationale sikkerhed".

Fire af de fængslede har udgivet kristne bøger, og én af dem,
Ramses fra Egypten, havde 30.000 bibler på lager. Han blev
efterfølgende mishandlet.

Der har været mange trusler og angreb mod kristne i Libyen
siden december 2012, hvor to egyptiske kristne blev dræbt.

Også mange kristne grave er blevet skændet af formodede
islamister.

Sent: Wednesday, February 16, 2011, CET 13:50, GMT 12:50
Subject: OGSÅ PROTESTER I LIBYEN -
Re: 2011 uge 07 (news samlet)
12145 news:4d5bc80c$0$23760$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/libya/12-145
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/Hb8pL8esZ8I/196-tzyDIwYJ

> Og idet Gadaffi har begået alvorlige forbrydelser mod Menneskeheden
> skal han selvfølgelig stilles for en international ret (ICJ eller ICC) og
> kræves til regnskab for hans modbydelige forbrydelser.
>
> Ned med tyrannen !

I burde skamme Jer! Her går vi og kæmper for Jeres frihed,
og så belønner I os med et spark i røver (og det, der er
værre!

***Utaknemmelige*** skabninger! ... :-(

-

Kristent arbejderkvarter i Pakistan raseret

Rygtet om blasfemi fra én kristen førte til at 150 kristne
hjem blev afbrændt og plyndret

15.03.2013 Pakistan.

Som reaktion på det alvorlige angreb på en kristen bydel i
Lahore den 9. marts afbrød Pakistans Nationalforsamling
mandag den 11. marts sin dagsorden for at fordømme optøjerne.

Læs mere...
http://www.forfulgtekristne.dk/nyheder/2013/march/12/kristent-arbejderkvarter-i-pakistan-raseret.aspx

-

Øget samarbejde mellem forfulgte kristne

15.03.2013 Centralasien.

Muhammed har sagt at kvinder er lige så meget værd som
kameler og islam koblet med den lokale kultur danner
baggrund for en syg undertrykkelse af kvinder. En af
kvindens opgaver er at tilfredsstille manden seksuelt og
eksempelvis voldtages nogle teenagepiger - og tvinges selv i
vore dage til at gifte sig med gerningsmanden. Dette kaldes
også brudetyveri.

Læs mere...
http://www.forfulgtekristne.dk/nyheder/2013/march/15/oeget-samarbejde-mellem-forfulgte-kristne.aspx

-

Kristen egypter i Libyen død i politiets varetægt

11.03.2013 Libyen.

En af de fire egyptiske kristne som vi har omtalt som
tilbageholdt af myndighederne i Libyen, er desværre afgået
ved døden.

Læs mere...
http://www.forfulgtekristne.dk/nyheder/2013/march/11/kristen-egypter-i-libyen-doed-i-politiets-varetaegt.aspx

Kommentar:

Hva' er det for noget ***svineri***, jeg skal høre på!...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem), der sagde:

(2013-03-16, Saturday, day no 75, CET 08:03, GMT 07:03)
- "Svar mig"

CET 08:03
- "ØJEBLIKKELIG"

CET 08:03