Internal message to 2304 ang. operation mundkurv OFF

1 view

Den 14-11-2017 kl. 07:36 skrev Kall, Mogens:

News:dk.politik
Subject: 5/11-17 GMT 15:18 -
Re: Google i kovending: Fjerner ekstremistiske videoer.
Men spørgsmålet lød: er Præsidenten involveret? -
Re: 2017 uge 46 (news samlet)
Date: Tue, 14 Nov 2017 07:36:15 +0100, GMT 06:36
20165 news:5a0a8ee5$0$731$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/HRNxs7SP1ls/t6KxKmKbAQAJ

https://groups.google.com/d/msg/no.kultur.folklore.ufo/WRVUGVOdjz0/P2cOC6R6FwAJ

> [...]
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2017-11-05, Sunday, day no 307, CET 15:18, GMT 14:18)
> - "Target [(found]")...
>
> (
> ET around 10:18, I guess
> )
>
> (2017-11-14, Tirsday, day no 316, CET 07:29, GMT 06:29)
> - "Destroyed"
>
> Nå da da!
>
> Så er krisen altså MERE alvorlig end først antaget!

Jeg tjekkede her kl ca. 02 (GMT 01) ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/

... og det ser ud som om suspenderingen er ophævet!

Men jeg har selv omstillet hjemmesiden, så kun jeg har adgang
i øjeblikket

Jeg har gjort det for at *forhindre* nye "klager", indtil
jeg har sikret mig et kopi af hjemmesiden.

Og her har jeg så opbrugt min kvote, og får først tildelt
10 nye på torsdag den 16. nov. kl 10:26

Så alt okay herfra ... :-)

Over-and-out.

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael.
Last OUTPUT: 20100 news:othha2$qu5$1...@news.eternal-september.org
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/F18c9_QtCQAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 20168

---
Denne mail er kontrolleret for vira af AVG.
http://www.avg.com