Re: Tilh�ngere af Antikrist laver terrorhandling(er) i Frankrig in the name of mig-�ber-alles. Muslimer ford�mmer attentatet - Re: 2015 uge 02 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, January 07, 2015, CET 16:24, GMT 15:24
Subject: Tilhængere af Antikrist laver terrorhandling(er) i Frankrig in the name of mig-über-alles.
Muslimer fordømmer attentatet -
Re: 2015 uge 02 (news samlet)
18077 news:54ad4fc0$0$291$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/pTw5mIdoIpg/4-OWSYGBakIJ

> [...]
> Af Kristian Ruhe Thorsen / Sofie Sparre
> 07. januar 2015, 14:15
> http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-01-07-stephanie-surrugue-fire-beroemte-tegnere-blandt-de-draebte-paa-magasin
>
> -
>
> Per Stig Møller: Det kan også ske i Danmark
> Af Sofie Sparre
> 07. januar 2015, 14:51
> http://nyhederne.tv2.dk/udland/2015-01-07-per-stig-moeller-det-kan-ogsaa-ske-i-danmark
>
> -
>
> Presselogen EKSTRA i aften: Skal Muhammed-tegningerne genoptrykkes?

Kommentar:

Nej! Lad IKKE galningene styrer dagsordenen!

> [...]
>
> Kommentar:
>
> Om ***Antikrist*** står der i bibelen, at de er
> udgået fra os (dvs. de kristne). Muhammed bygger
> således også sit magtimperium på at postulere, at
> bibelen peger på ham (som profeten, dvs. Messias),
> skønt denne skal være jøde - genetisk set - og det
> var Muhammed ikke!
>
> De er udgået fra os, men er IKKE os. Det er
> ***Antikrist*** ånd. En der myrder og lyver!
>
> -
>
> Fransk betjent likvideret på åben gade
> Af David Buch Hansen
> 07. januar 2015, 14:17 Opd. 07. januar 2015, 15:58

Homework for idiots og religiøse galninge:

Agora (2009)
http://www.imdb.com/title/tt1186830/

(Blev sendt fornylig på TV2 og bliver sikkert snart genudsendt)

Se tillige ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Agora_%28film%29

NB!
Vær opmærksom på, at filmen bruger historisk fiktion!

-

Intern kristen opfølgning herefter

Last OUTPUT: 18000 news:5487e1ef$0$302$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18078

https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/creator/18-098
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-098

-

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Sunday, January 04, 2015, CET 17:28, GMT 16:28
Subject: 2015 uge 02 (news samlet)
18070 news:54a96a15$0$289$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/pTw5mIdoIpg/tsQuTE1JM0kJ

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?
> Last OUTPUT: 18000 news:5487e1ef$0$302$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18070

Dansk Folkeparti fjerner opslag om Muhammed-tegninger + ET-break

Jyllands-Posten: Derfor trykker vi desværre, desværre ikke Muhammed-tegningerne
Af Daniel Fonseca
11. januar 2015, 10:36
http://nyhederne.tv2.dk/2015-01-11-jyllands-posten-derfor-trykker-vi-desvaerre-desvaerre-ikke-muhammed-tegningerne

-

Dansk Folkeparti fjerner opslag om Muhammed-tegninger
Af Helle Lindberg
11. januar 2015, 10:58
http://nyhederne.tv2.dk/2015-01-11-dansk-folkeparti-fjerner-opslag-om-muhammed-tegninger

- TÆNK hvis man fik trykt alle Muhammed-tegningerne
på danske pengesedler! Gad vide hvor mange der så
ville nægte at modtage kontanthjælp?

Sådan lyder teksten på et billede, som lørdag blev
delt på Facebook af Dansk Folkepartis lokalforening
i København.

Kommentar:

Vittigheden rammer plet (på hykleriet, der kan være i
indvandrermiljøer)!

Men skal man vurdere alt under et, er det IKKE
provokationer vi har brug for lige nu. Det vil blot
få endnu flere fanatikere til at myrde i flæng. Så
selvcensur er OK

Det vigtigste er nemlig, at vi får etableret et sundt
samarbejde med de muslimske organisationer, så de
som autoritetsobjekter og dermed også som
***orienteringspunkter*** GUIDER tåberne bort fra
volden.

Vi andre behøver jo ikke altid at gøre brug af vores
ret til at ytre os!

Nogengange er det klogere at tie og i stedet for
skridt for skridt guide galningene på rette vej.

Det er jo som oftest mennesker med
identitetsproblemer!

jeg kan huske fx. at et gidsel fra Libanonkrigen i
1980'erne fortalte, at hans gidseltagere havde en
drøm om at være som Rambo; altså en krigshelt

Vi må hjælpe disse mennesker ud af deres
identitetsproblemer. Det er laaaaaaaaaaaaaaaaaangt
vigtigere, skønner jeg, end at stå i tide og navnlig
også utide og vifte med den røde klud. Denne adfærd
forekommer mig OGSÅ en "anelse" barnagtigt og dermed
OGSÅ som et udtryk for manglende identitet!

Vous comprenez?

Hmm ... (identitetsdannelse) ...

Et udsagn:

Lille spejl på væggen der! Fortæl mig:

Hvem er den skønneste i landet her ?

Rambo (en morder) ?

eller ...

ham, der sagde: Dræb dem hvor end de er

eller ...

Ham, der sagde: Gør mod andre, hvad du ønsker
de skal gøre mod dig (Luke 6,31) ...
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Lukas+6:31&version=BPH

The Mirrow:

Altså:

Hvis du ikke vil ha', at andre skal vanære
dig i tide og utide, så skal du heller ej
gå rundt og vanære andre!

Og hvis du heller ikke vil ha', at andre skal
myrde dig, da skal du heller ej gå rundt og
myrde andre!

Vous comprenez?

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
der sagde:
(2014-01-11, Sunday, day no 011, CET 11:50, GMT 10:50)
- "Jeg er"

CET 11:51
- "universets"

CET 11:52
- "skaber"

CET 11:52
- "Gør"

CET 11:52
- "det gode"

CET 11:52
- "Afvis"

CET 11:52
- "dem"

CET 11:52
- "der gør"

CEt 11:53
- "ondt"

CET 11:53
- "mod"

CET 11:54
- "andre"

CET 11:58
- "Dette er Mit bud"

CET 11:58
- "til jer"

CET 11:58
- "i dag"

10. januar 2015, 10:05

-

Hellighed, krænkelse og den kristne pligt

Kristian Massey Møller
10. januar 2015 00:00
http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/efter-terrordrabene-i-paris.-hellighed-kraenkelse-og-den-kristne-pligt

Vi har en pligt til at forsvare evangeliets
gradbøjning af loven som en kristen frihed imod
Koranens lov, og i det også forsvare vores
demokratiske ytringsfrihed, mener Kristian Massey
Møller

https://sites.google.com/site/kallfaith0/subject/creator/18-098/18-099
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/brainwashing/18-098/18-099

-