Sig derfor, alle I muslimer - Was: At degradere Jesus - Jehovas Vidners vranglære

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

Sent: Wednesday, March 14, 2012, CET 08:37, GMT 07:37
Subject: Re: At degradere Jesus - Jehovas Vidners vranglære
14132 news:4f604ab5$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/2b411b65af5e65ad

> Se John 8,58

> Det er én og samme person, nemlig Gud Hamselv, både som Skaber og som Fader
> og som Frelser og Forløser, og OGSÅ som korsfæstet og opstanden!
>
> Og det er *Ham*, vi har myrdet (med vort oprør i Edens Have osv.)!

Interrupt RETURN from ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og gud-hj�lpe-mig om de s� ikke smider en af deres religi�se reklamer
> ind i min postkasse i g�r l�rdag, endsk�nt jeg tydeligt har frabedt mig
> reklamer!

Har du sagt det til Jehovas vidner eller har du bare et "reklame nej tak"
m�rke p� din postkasse? Du skal nok ikke regne med at JV selv regner deres
traktater for reklame.

> De mangler simpelt hen respekt for deres medmennesker, disse Jehovas
> Vidner! ... :-(

De er allevegne og de er irriterende.

mvh j�rgen.

NfL

"J�rgen" <jorge...@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Har du sagt det til Jehovas vidner eller har du bare et "reklame nej
> tak" m�rke p� din postkasse? Du skal nok ikke regne med at JV selv

Forbrugerombudsmanden afg�r hvovidt noget er en reklame eller ej.
Send det til FO med en klage, og er det en reklame vil han instruere dig
i hvad der s� skal g�res.
Kirkeavisen er f.eks. ikke en reklame, Det er "samfundsnyttig viden",
men man kan bede kirken om at blive slettet fra listen over modtagere.

--
NfL