Re: Meddelse til Retten om at NPS-notatet er blevet slettet - Re: Stævning: Niels Peter Sønderskov mod Mogens Kall, Sagsnr. BS 1-71/2013

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

News:dk.videnskab.jura
News:dk.videnskab.psykologi
Sent: Monday, April 22, 2013, CET 08:59, GMT 06:59
Subject: Re: Meddelse til Retten om at NPS-notatet er blevet slettet -
Re: Stævning: Niels Peter Sønderskov mod Mogens Kall, Sagsnr. BS 1-71/2013
15452 news:5174dfbe$0$32115$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/kNkAWolmd5s/YjxoY_ePaD8J
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.jura/fnLA8Nk_fCM/93lG3XVfIgwJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab.psykologi/fnLA8Nk_fCM/wOu1GHeWtHEJ

Apropos den såkaldte lille Jihad (i Koranen).