Sagt under en psykoterapeutisk samtale - Was: Psykologisk/Psykiatrisk førstehjælp nr. 116 ... Pasmelding til menighed pga. uopgjort synd (hor)

"Kall, Mogens" skrev ...

Sent: Saturday, July 10, 2010, CET 04:58, GMT 02:58
Subject: Psykologisk/Psykiatrisk førstehjælp nr. 116 -
Was: Pasmelding til menighed pga. uopgjort synd (hor)
11378 news:4c37e1ca$0$279$1472...@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.livssyn.kristendom/msg/ea3683574b81fff8

(H.C.Andersen melodi: Jamen, han har jo ikke noget tøj på!)

Klient til psykoanalytiker:

Hun undergraver jo min autoritet og dermed angribes indirekte min
dømmekraft.

Og hvis jeg nu fx. er Paven, da kan du vel godt indse, at jeg skal
bruge min dømmekraft (i min tjeneste for Herren), ikke sandt ?

Hvorpå LillePeter gennem nøglehullet til sin fars konsultation spurgte:

Hva' laver en kvinde *sammen med* Paven ?

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4c90b328$0$50445$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]

Jamen selv katten stikker af !

> Søg professionel hjælp, hvis der er problemer i ægteskabet, fremfor bare
> at give op på forhånd og stikke af. Gør op med denne uansvarlighed !

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

> Last OUTPUT: 11550 news:4c72f9e4$0$276$1472...@news.sunsite.dk
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11620

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4ca82581$0$50455$1472...@news.sunsite.dk...

Herefter hændte der så følgende udenfor Kirken:

Pastoren:
- "Kom dog indenfor. Gudstjenesten begynder om 5 minutter."

Af "uforklarlige" grunde blev pastoren sidenhen opfinderen af frilufts-gudstjenester,
og klientens psykolog/psykiater blev enehaveren af Hotel de la Fresh-air ... :-)