2020 uge 06 (news samlet)

De politiske vigtige nyhedsindlæg bliver løbende samlet i
et DATA-arkiv. Se ...
https://sites.google.com/site/kallpol4
Backup-system (aktiv om 0 dage): Input website + (0000 + x, x=48) ...
https://sites.google.com/site/kallpol40048

Forrige nyhedsindlæg samlet var:

Subject: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Mon, 27 Jan 2020 16:33:25 +0100, GMT 15:33
22094 news:5e2f02da$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/RqUDRvRkDAAJ

-

I dag Mandag den 3. februar 2020 (dag 34 i året) er der 5914
dage til (16 år + 70 dage), at asteroiden Apophis *måske*
rammer ind i Jorden (2036-04-13, 127 år efter Tunguska) ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska

Dog har nye DATA ændret på dette. Se evt. file 21.428 ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/tunguska/21-428

Men vi beholder tælleren, fordi der er en sammenhæng mellem
Templets opførsel (276) og Tunguska 1908 (150) og så dette
*dating*-tidspunkt (?), idet tælleren peger på 7-stjernen
(150+177=277,78) i år 2036 netop "tilfældigvis" samtidig med,
at asteroiden Apophis kommer relativt tæt forbi.

Og muligvis kommer der en atomkrig (startende i Mellemøsten
ved fx. at Iran angriber Israel med A-våben) om ca. ...
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/nuclearwar/21-xxx/21-221

2189
dage til
Nuclearwar (see file 21.221)
(om ca. 6 år, around 2026-01-31)

Og muligvis kommer der som sagt en atomkrig - ved mindre man - I
TIDE - træffer sine modforanstaltninger
(og fx. opretter *brændbælter*, så ilden fra helvede IKKE
spredes)!

Og i dag er det også 2544 dage siden, at en stor asteroide
samt en meteor nær havde ramt og udslettet
Psykopatistan/Kleptokratistan (Rusland)! Se evt. ...

Date: Wed, 6 Mar 2019 14:28:09 +0100, GMT 13:28
21286 news:5c7fcaec$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/north-korea/21-xxx/21-286
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/goodwill/21-286
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/6Oc2rdQ-vG4/6VNBJw20BwAJ

> ET! Hvor meget står der på min goodwill-konto?...
>
> Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
> the voice of ET; altså en udenjordisk civilisation på besøg
> i vort solsystem eller rettere: en bejler til Menneskeheden),
> der sagde:
> (2019-03-06, Wednesday, day no 65, CET 14:15, GMT 13:15)
> - "Masser!§"

-

Tidens aktuelle litterære sætning:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/maa-jeg-godt-vaere-vred

Må jeg godt være vred?
af Ross Campbell

Kapitel 2:
Samfundet og vreden, side 18-25

side 20

Oprør mod autoriteterne

Mennesker, der aldrig har fået tilfredsstillet deres behov
for kærlighed, bliver vrede og lader ofte deres vrede
komme til udtryk i oprør. Og her har vi den egentlige
grund til respektløshed og anti-autoritære holdninger.

Kommentar:

Kan dette være årsagen til al den megen had (med vold, mord,
død og ødelæggelse), vi observerer i Mellemøsten ?

-

I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
under lovmusikken ...

Blessed Be The Name Of The Lord - Vineyard Music
Uploadet af bondservant007 den 16/04/2007
http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw

Og prøv også hebraisk lovsang ...
https://www.youtube.com/watch?v=chG6xRsX7ns&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk

Og som noget særlig for alle Jer muslimer *anbefales* denne
video ...

Muslim woman who hated the Jews
and ended up falling in love with their King - JESUS!
Offentliggjort den 1. feb. 2018
https://www.youtube.com/watch?v=wzfVAb4q8ZU
Se tillige ...
https://www.oneforisrael.org/

-

Coming up world news:

UFO landed in Central Park ...

Eller måske rettere:

Above the hill of Zion!

Apropos ...
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/2009-03-02/08-520

-

UFO-Evaluering:
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-119
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/evaluation/001/21-152b

2013-02-15-hændelsen above Russia:

Genstanden er for STOR til, at vi jordboere (herunder NASA) kan
*fuske* med den!

Ergo må den være *ægte*!

-

Prøv også :

Test dit kærlighedssprog ...
http://kærlighedssprog.dk/kaerlighedssprog/test-dit-kaerlighedssprog/

Gennemgå profilen, når du er afslappet og har tid nok.

(Vælg en af følgende 2 muligheder:)

Nr. 1
Jeg er glad for at blive rost
Jeg kan lide at få et knus

Nr. 2
Jeg kan godt lide at ...

Last OUTPUT: 21100 news:5e30a3a8$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.test/MRWueyeFrn8/PeHsdC1FDgAJ
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Kinas aktiemarked styrtdykker

Danske karantæneregler for sløsede (dum *unødvendig* risiko at ta')

Coronaevakueret dansker er indlagt
To danskere sat i hjemmekarantæne

Thailand oplever positive resultater med behandling af coronavirus

Frygter virus rammer OL

2189 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

I tog afsked med det gamle liv, da I blev begravet i
dåbens vand, ...

(Kol 2,11-12)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Kol+2&version=BPH

Kolossensern 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Paulus kæmper i bøn for menighederne

[ ... ]

Lev jeres liv i lydighed mod Kristus i stedet for religiøse regler

... Nej, ved jeres tro på Kristus er I åndeligt talt
blevet omskåret. I tog afsked med det gamle liv,

12
da I blev begravet i dåbens vand, ligesom Kristus blev
begravet, og I stod op fra dåben til et nyt liv sammen
med Kristus, fordi I tror på den Guds kraft, der
oprejste ham fra de døde.

13
Engang var I åndeligt talt døde og levede i synd og
umoralitet, men Gud har givet jer et nyt liv, ligesom
Kristus fik et nyt liv. Gud tilgav os alle vores
overtrædelser,

14
og anklageskriftet imod os, som byggede på lovens krav,
tilintetgjorde han ved at fastgøre det til korset.

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Eze+13&version=BPH

Ezekiel 13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Dommen over de falske profeter

Derfor siger jeg, Herren: Jeg vil straffe jer, ...

I har taget modet fra de retskafne, stik imod min vilje,
og I har opmuntret de onde, så de ikke omvendte sig fra
deres ondskab og blev reddet.

Ræve i ruiner

[ ... ]

De falske profeter har ikke gjort noget for at beskytte
landet og for at advare folket mod frafald fra Herren.

Subject: Found Aj-syndrom:
Levebrødsprædikanten (*synderinden*) bor i Farum
(Strømafbrydelse ramte 17.000 og påvirkede S-tog til Farum) -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Tue, 28 Jan 2020 11:10:24 +0100, GMT 10:10
22096 news:5e3008a8$0$692$1472...@news.sunsite.dk
Ai-syndrome ? ( Aj-syndrom ? - *Kollektiv skyld og afstraffelse* ? )
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/ai-syndrome/22-xxx/22-096
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/ai-syndrome/22-xxx/22-096
Indsigelse mod kirkelig vielse af ... (hor) ...
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/indsigelse/22-xxx/22-096
Wrong Doctrine (Vranglære)
https://sites.google.com/site/kallfaith0/c/t/wrong-doctrine/22-xxx/22-096
https://groups.google.com/d/msg/dk.livssyn.kristendom/_fib0Jlh0Lc/Y4gtuQTqBgAJ
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/l2zmNemhDAAJ

> Subject: Advarsel om mulig kommende straffedom til journalist
> Henri Nissen, præst Ruth Cilwik Andersen samt
> menighedsrådsformand Flemming Jakobsen, Menighedsrådsformand -

Det er *farligt* at *fordreje* Guds Ord (fx. ved at prædike
at hor er Ok), for man kan få Gud til fjende!

Gud ønsker nemlig IKKE, at folket går fortabt, men at de må
*omvende* sig fra deres synd og få Hans tilgivelse og dermed
også Hans frelse!

Amen?

-

Dagens Ord fra ...

Et Ord til Dagen ...
http://www.ucb.dk/dagensord/

(Her kan du også få tilsendt gratis andagtsteksten i et hæfte
4 gange om året: dec, mar, jun og sep, og det er jo meget
smart, hvis man er væk på retræte eller noget andet.)

=== citat start ===

Ordet for 2020-02-03

Hvordan er dit ægteskab? (1)

"Har man fundet en hustru, har man fundet lykke og
opnået Herrens velbehag."
Ordsp 18,22

Hvis du er over 60 år, er der store chancer for, at du
voksede op i en periode, hvor du ikke kendte særlig mange
skilte par, og hvor emnet var tabu. Nu vokser dine børn op i
en verden, hvor ægteskaber går galt og opløses hver dag.
Hvis du ikke vil have dit barn til at være et af dem, er her
et par råd:

1) Lær at vise din kærlighed. Psykolog William James siger,
"Den dybeste bestanddel i menneskets natur er ønsket om at
være værdsat." Og hvis vi ikke føler os værdsatte hjemme, er
der gode chancer for, at vi ikke vil føle os værdsat
overhovedet, for generelt set opfylder verden ikke dette
ønske. Det bedste, du kan gøre for din ægtefælle og dine
børn, er at sætte pris på dem og elske dem - uafhængigt af
deres præstationer, men simpelthen fordi de er dine.

2) Vær opmærksom. Biskop Theodore Hesburgh, rektor og
Emeritus fra 'University of Notre Dame', sagde: "Det
vigtigste, en far kan gøre for sine børn, er at elske deres
mor." Og det virker begge veje. Et vellykket ægteskab er et,
der kan gå fra krise til krise og fortsætte med at blive
stærkere. Forpligtelse, ikke følelser, er det, der bærer dig
igennem. Hvis du kun har tænkt dig at forblive gift, så
længe du føler dig forelsket, kan du lige så godt 'afslutte
nu'. Som alt andet, der er noget værd, kræver et godt
ægteskab konstant opmærksomhed.

3) Beskyt jeres tid sammen. Hvis du føler, du burde være på
arbejde, når du er sammen med din familie og omvendt, er der
noget galt. Planlæg et familiemøde og aftal, hvor meget tid
I skal bruge sammen. Hvis du prioriterer og beskytter disse
tider, vil dit ægteskab stortrives.

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-03
Daily Reading for Monday February 3, 2020
Reading 1, Second Samuel 15:13-14, 30; 16:5-13
Responsorial Psalm, Psalms 3:2-3, 4-5, 6-7
Gospel, Mark 5:1-20
https://www.youtube.com/watch?v=0m73tqzzvcY&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

-

TODAY'S BIBLE VERSE (from CBN) ...
http://www1.cbn.com/cbnnews/cwn
http://bible.cbn.com/#!/reading-plan/1/
http://www1.cbn.com/devotions

(2020-02-02, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

" ...and they will know that I am the LORD their God. I am
the one who brought them out of the land of Egypt so that I
could live among them. I am the LORD their God."
Exodus 29:46

-

Mogens Kall skrev ...

Subject: 2020 uge 06 (news samlet)
Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38
22121 news:5e37c005$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TXi4WOIFK6Y/_pWPCAEfAgAJ

> [...]

Coronaevakueret dansker er indlagt
To danskere sat i hjemmekarantæne

Thailand oplever positive resultater med behandling af coronavirus

Vil du i form? Her er tre grunde til at droppe fitnesscenteret og træne
udenfor i stedet
kl. 09:46
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/vil-du-i-form-her-er-tre-grunde-til-droppe-fitnesscenteret-og-traene-udenfor-i

Naturen belønner hjernen, og du får mere ud af løbetræningen.

-

DR S158 søn 02 feb 15:31:12
2.februar dr.dk/nyheder 11:15

FRYGTER VIRUS RAMMER OL
Søndag holdt Tokyos borgmester, Yuriko
Koike, tale i forbindelse med åbningen
af indendørsstadionet Ariake Arena, som
skal huse den olympiske
volleyballturnering til sommer-OL.
Udbruddet af coronovirus i Kina har
skabt frygt i Japan for, om det kan
komme til at få konsekvenser for OL til
sommer.

Derfor vil Koike indføre tiltag, som
skal forhindre coronavirusset i at
ramme byen i optakten til OL.

- Jeg vil indføre endnu strengere
tiltag for at håndtere den smitsomme
sygdom, fortalte hun i sin tale på det
2,2 milliarder kroner dyre stadion
ifølge nyhedsbureauet AFP.

Frygter coronavirus rammer OL: Vil indføre strenge krav
kl. 11:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/frygter-coronavirus-rammer-ol-vil-indfore-strenge-krav

-

Vordende nordjysk forældrepar på flugt fra coronavirus: Nåede ikke
sidste SAS-fly
kl. 12:46
https://www.dr.dk/nyheder/indland/vordende-nordjysk-foraeldrepar-paa-flugt-fra-coronavirus-naaede-ikke-sidste-sas-fly

-

Ti danskere evakueret fra Kina: Lander i Roskilde i aften
kl. 14:16
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ti-danskere-evakueret-fra-kina-lander-i-roskilde-i-aften

-

Formel E-grandprix i Kina aflyst efter coronavirus
kl. 15:04
https://www.dr.dk/sporten/motorsport/formel-e-grandprix-i-kina-aflyst-efter-coronavirus

-

29-årige Mathias elsker at løse gåder: Nu hjælper han Harvard-forskere
med at forstå kræft
kl. 15:14
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/29-aarige-mathias-elsker-loese-gaader-nu-hjaelper-han-harvard-forskere-med

-

DR S161 man 03 feb 07:15:36
2.februar dr.dk/nyheder 18:42

DANSKERE EVAKUERES FRA KINA
Når Forsvarets Challenger-fly lander i
Roskilde Lufthavn med 10 danskere
evakueret fra den kinesiske Hubei-
provins, så står der to overlæger klar
i lufthavnen til at tjekke dem grundigt
for symptomer på coronavirus.

- De vurderer dem helt konkret og
individuelt. Både om der er tegn på
sygdom, og om de kan have haft nogen
form for risiko for at være udsat for
coronasmitte, forklarer Søren Brostrøm,
der er direktør for Sundhedsstyrelsen.

Han understreger, at de forventer at
danskerne er raske, men at hvis nogen
af dem udviser symptomer, vil de blive
indlagt på Hvidovre Hospital.

Sundhedsstyrelsen om danskere på vej fra Kina: 'Vi tager ingen unødige
chancer'
02. Feb. 2020 kl. 18:42
https://www.dr.dk/nyheder/indland/sundhedsstyrelsen-om-danskere-paa-vej-fra-kina-vi-tager-ingen-unoedige-chancer

-

DR S163 man 03 feb 07:15:36
3.februar dr.dk/nyheder 02:06

CORONAEVAKUERET DANSKER ER INDLAGT
De sidste danske borgere, som er
evakueret fra den virusramte Hubei-
provins i Kina, er landet i Roskilde
Lufthavn natten til mandag.

Det er kun ni af de ti evakuerede
danskere og dansk-kinesere, der er
blevet evakueret fra Wuhan, som er
landet i Roskilde.

Det skyldes, at en dansker, der har
været evakueret fra Wuhan over Frankrig
til Bruxelles, er blevet indlagt med
sygdomssymptomer i Belgien.

Det oplyser Udenrigsministeriet i en
mail til Ekstra Bladet.

Ti evakuerede er landet i Roskilde - en er indlagt i Belgien
kl. 02:06
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ti-evakuerede-er-landet-i-roskilde-en-er-indlagt-i-belgien

-

DR S164 man 03 feb 07:15:37
3.februar dr.dk/nyheder 04:16

KINAS AKTIEMARKED STYRTDYKKER
Aktiemarkederne i Kina er mandag åbnet
blodrødt efter en forlænget feriepause.
Mandag er første handelsdag siden den
23. januar.

På børsen i Shanghai faldt det
toneangivende indeks med næsten ni
procent umiddelbart efter åbningen.

Det store fald skyldes ifølge
nyhedsbureauet AFP bekymring blandt
investorerne for konsekvenserne af
udbruddet af et nyt coronavirus, som
har kostet over 360 mennesker livet og
sat dele af samfundet i stå.

Kinas aktiemarked styrtdykker på grund af virusfrygt
kl. 04:16
https://www.dr.dk/nyheder/penge/kinas-aktiemarked-styrtdykker-pa-grund-af-virusfrygt

-

DR S165 man 03 feb 07:15:37
3.februar dr.dk/nyheder 06:48

TO DANSKERE SAT I HJEMMEKARANTÆNE
De 10 danskere, som er evakueret fra
den virusramte Hubei-provins i Kina,
landede i Roskilde Lufthavn natten til
mandag. Umiddelbart derefter blev to af
dem sat i hjemmekarantæne, fortæller
Anne-Marie Vangsted, direktør i
Styrelsen for Patientsikkerhed, i en
pressemeddelelse:

- Vurderingen er, at to (personer,
red.) er i høj risiko for at være udsat
for coronasmitte, og vi har derfor
aftalt, at de går i hjemmekarantæne i
14 dage, siger hun og fortsætter:

- For de øvrige otte har vi efter en
grundig vurdering fundet, at de er i
lav risiko for at være smittede med
coronavirus, siger Anne-Marie Vangsted.

To danskere sat i hjemmekarantæne på grund af risiko for coronasmitte
kl. 06:48
https://www.dr.dk/nyheder/indland/danskere-sat-i-hjemmekarantaene-paa-grund-af-risiko-coronasmitte

Kommentar:

Det er en dum *unødvendig* risiko at ta' (selvom risikoen er
lille)!

Fordi ...

Desto længere tid det tager for sygdommen at bredde sig
(også her til Danmark), hvilket nok er uundgåeligt, desto
længere fremme vil man være mht. at ha' udviklet en vaccine!

Og med en dødelighed på måske over 10%, er det menneskeliv,
man *gambler* med, skønner jeg!

Hellere en gang for meget end en gang for lidt mht.
karantæne!

Kina har bygget et nyt hospital på ti dage
2. feb. 2020, 11:02
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-02-kina-har-bygget-et-nyt-hospital-paa-ti-dage

-

Thailand oplever positive resultater med behandling af coronavirus
2. feb. 2020, 14:32
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-02-thailand-oplever-positive-resultater-med-behandling-af-coronavirus

-

Ti evakuerede danskere på vej mod Danmark
2. feb. 2020, 14:41
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-02-ti-evakuerede-danskere-paa-vej-mod-danmark

-

Myndigheder efterforsker koalabjørnes død i plantage
2. feb. 2020, 15:31 ...

-

NRK:
2. februar 2020 kl. 09:29

Danske karantæneregler gak-gak: Man kan smitte, SELVOM man
tilsyneladende var rask

Date: Tue, 28 Jan 2020 11:10:24 +0100, GMT 10:10
Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Danske karantæneregler gak-gak: Man kan smitte, SELVOM man

Kina forbyder begravelser af virusofre
2. feb. 2020, 18:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-02-kina-forbyder-begravelser-af-virusofre

Alle, der dør på grund af coronavirus, skal kremeres, lyder
nye retningslinjer i Kina.

-

Danmark henter borgere hjem - derfor skal de modsat amerikanere, briter,
tyskere og franskmænd ikke i karantæne
31. jan. 2020, 16:58 Opd. 2. feb. 2020, 20:22
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-01-31-danmark-henter-borgere-hjem-derfor-skal-de-modsat-amerikanere-briter-tyskere-og

Den ene grund er, at de mennesker, der bliver hentet hjem,
er raske.

Kommentar:

Hvor ved du det fra?

*Alle* provinser i Kina er inficerede:

Subject: GMT 12: Coronavirus:
Death toll rises as virusspreads to every Chinese region.
Russisk gidseltagning slut: Putin frigir hans fange -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Thu, 30 Jan 2020 14:09:04 +0100, GMT 13:09
22111 news: 5e32d589$0$705$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/nR13VdJIDQAJ

+

Man kan smitte, SELVOM man tilsyneladende var rask:

Subject: Man kan UNDRE sig over de danske sundhedsmyndigheders håndtering
af karantæneregler. Er det nu så klogt gjort? -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Sat, 1 Feb 2020 11:00:28 +0100, GMT 10:00
22118 news:5e354c54$0$693$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/E3QiuNuMAQAJ

> Svensk kvinde er smittet med coronavirus: Havde ingen symptomer, da hun
> landede fra Kina
> 31. Jan. 2020 kl. 16:25

https://www.dr.dk/nyheder/udland/svensk-kvinde-er-smittet-med-coronavirus-havde-ingen-symptomer-da-hun-landede-fra

Det er *falsk* tryghed, det I skaber!

Jeg forudsiger med så *sløsede* karantæne-regler her i
Danmark, at der vil komme et virus-udbrud også her!

(Skønt vi alle beder om, at det ikke må ske!)

Jamen, så har vi personale på sygehusene, der kan håndtere
det, kunne nogle så hertil indvende!

Men jeg siger Jer:

Ja, de kan håndtere måske et par hundrede smittede, men IKKE
50.000

Så ...

INDEN der går panik i folk:

Sørg for at købe mad ind til minimum et par uger; mad, der
kan holde sig ved stuetemperatur. For sæt nu også strømmen
til køleskabet også ryger.

(
Jeg undersøgte i går, OM man kunne tilberede mad UDEN strøm.
Kartoffelmospulver kan godt absorbere vand ved 20 grader.
Det tager bare lidt længere tid.

Så ...

Her kan du nemt anskaffe dig proviant til flere måneder.

Og ...

Mht. ansigstmasker:

De kan IKKE bortfiltrere vira, men de kan tilbageholde store
dråber inficerede med vira.

Et gansdke almindeligt viskestykke således bedre end
ingenting.

Så ...

Undgå panik!

NRK:
2. februar 2020 kl. 09:29

USA skärper flygrestriktioner fra Kina. Betragt HELE Kina som inficeret.
Luk grænsen

Date: Tue, 28 Jan 2020 11:10:24 +0100, GMT 10:10
Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-) ?

Betragt HELE Kina som inficeret. Luk grænsne

Danske elever i hjemmekarantæne efter rejse til Kina
2. feb. 2020, 22:58
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-02-danske-elever-i-hjemmekarantaene-efter-rejse-til-kina

Eleverne, der er uden symptomer, må ikke komme på skolen i
tolv dage, da gymnasiet har valgt at følge de anvisninger,
der står på Statens Serum Instituts hjemmeside.

-

20 evakuerede på fly fra Kina med danskere ombord har corona-symptomer
2. feb. 2020, 23:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-02-20-evakuerede-pa-fly-fra-kina-med-danskere-ombord-har-corona-symptomer

Kommentar:

Og de KAN ha' nået at smitte de andre i flyet

Det er derfor karantænereglerne SKAL overholdes!

Lad os håbe vi slipper godt fra sløseriet denne gang, men
vi SKAL ha' lært lektien INDEN en dødelig pandemi kommer.
For den vil komme - statistisk set - før eller sidenhen!

-

Coronavirus erklæret international sundhedskrise - følg udviklingen
31. jan. 2020, 07:07 Opd. 2. feb. 2020, 23:24
https://nyheder.tv2.dk/2020-01-31-coronavirus-erklaeret-international-sundhedskrise-foelg-udviklingen

-

LIGE NU
03. feb. 2020, 05:02
af Marie Jensen
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-03-lige-nu

I dag, Kl. 08:55
9500 valgkandidater diskvalificeret i Iran

Forud for et valg i Iran er 9.500 kandidater blevet
diskvalificeret af Vogternes Råd. Det sker på et tidspunkt,
hvor regimet er under stigende pres for at lytte mere til
befolkningen. Præsident Hassan Rouhani, som er en moderat
konservativ, siger ifølge AFP, at "iranerne har ret til at
vælge mellem forskellige politiske bevægelser".

I dag, Kl. 08:21
Rusland: Udenlandske smittede risikerer deportation

Ruslands premierminister Mikhail Mishustin oplyser nu, at
udenlandske statsborgere risikerer deportation, hvis de
viser sig at have coronavirus.

I dag, Kl. 07:30
Hospitalsarbejdere strejker i Hongkong - kræver grænsen til Kina lukket

Hundredvis af hospitalsarbejdere i Hongkong strejker nu i
protest mod, at det kinesiske territorium ikke har lukket
grænserne mod Kina for at mindske risikoen for coronavirus,
skriver BBC. Hongkong har i forvejen suspenderet tog og
færgeruter til og fra Kina, men de strejkende ønsker, at
grænsen bør lukkes helt ned.

-

Seneste nyt om coronavirussen fra Wuhan
03. feb. 2020, 05:33
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-03-seneste-nyt-om-coronavirussen-fra-wuhan

I dag, Kl. 07:55
Australien er begyndt at evakuere til Juleøen

Australien har nu iværksat sine planer om at evakuere
borgere fra Kina og placere dem på den afsidesliggende
Juleøen, der siden 2003 er blevet brugt til huse
asylansøgere. Det skriver BBC.

Et Qantas-fly med 242 australske borgere, heriblandt 89 børn,
ventes at lande på en flyvestation i det vestlige Australien
mandag eftermiddag, hvorefter de bliver sat på et andet fly
og fløjet til Juleøen, 2700 kilometer fra hovedlandet.

En srilankansk familie på fire, der nægter at lade sig
hjemsende, er ifølge BBC de eneste asylansøgere på øen i
øjeblikket.

Kommentar:

Det er sådan man skal håndtere karantænereglerne, HVIS man
vil undgå unødvendige risici!

Dernæst ...

Betragt det som en øvelse i at håndtere en pandemi; eller
rettere sagt en øvelse i at undgå en pandemi!

Hvor er det svageste led i kæden? - Og kan dette *forbedres*?

Husk på at også terrorister VIL kunne finde på at angribe os
*biologisk*!

Så det skader absolut IKKE, dersom befolkningen har lært,
HVORDAN man hæmmer smittespredning.

Faktisk BURDE man allerede nu overveje, OM man kan nedsætte
smittespredning ved at opsætte UV-lamper i toge og på
offentlige indendørs steder ...

At vi simpelthen *undersøger* effektiviteten af disse tiltag§

-

Kinas aktiemarked styrtdykker på grund af virusfrygt
3. feb. 2020, 05:35 Opd. 3. feb. 2020, 05:59
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-03-kinas-aktiemarked-styrtdykker-pa-grund-af-virusfrygt

-

Dansker indlagt: Mistanke om coronavirus
3. feb. 2020, 02:32 Opd. 3. feb. 2020, 07:26
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-03-dansker-indlagt-mistanke-om-coronavirus

-

Derfor har vi ingen idé om, hvordan det første primærvalg ender
03. feb. 2020, 07:51 ...

-

104 SVT Text Måndag 03 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Över 17 000 corona-smittade i Kina 130
USA skärper flygrestriktioner......131
Första corona-döda utanför Kina....132

* Börserna i Kina störtdök...........133

* Skidturister instängda efter skred 134

Iran erbjuder anhöriga ersättning..135

Nytt kolkraftverk ockuperat........136

Polisen sköt man efter knivdåd.....137

Övriga rubriker 105

-

131 SVT Text Måndag 03 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 3 FEBRUARI

USA skärper flygrestriktioner

Amerikanska medborgare som besökt Kina
under de senaste 14 dagarna kommer att
omdirigeras till flygplatser som
specialutrustats för screening av
coronaviruset, rapporterar Reuters.

De nya restriktionerna trädde i kraft
under söndagseftermiddagen, lokal tid.

För amerikaner som besökt Hubeiprovin-
sen gäller två veckors obligatorisk
karantän. Utlänningar som varit i Kina
de senaste två veckorna nekas inträde
till USA.

Ett nionde fall av coronasmitta i USA
bekräftades i Kalifornien i går.

Kommentar:

Betragt HELE Kina som inficeret. Luk grænsen

Og vær opmærksom på fødevarer fra Kina (fx hvidløg)!

De KAN være inficerede, hvis bare en syg har rørt ved dem!

-

NRK:
2. februar 2020 kl. 09:29 - 3. februar 2020 kl. 06:34, error

3. februar 2020 kl. 08:53

-

Controversial 'Bible codes' rabbi predicts Iran to attack Israel this year

Rabbi Matityahu Glazerson, who has written more than 30
books, made a video in which he uses Bible codes to back his
prediction that within the year Iran will attack Israel.

By JERUSALEM POST STAFF FEBRUARY 1, 2020 08:45
https://www.jpost.com/judaism/Bible-codes-may-have-foretold-an-Iranian-attack-within-the-year-616051

The-ET-Bible-code news:

Found:

1. Position of Cygnus-A (127, 39) + 48,
2. 43 + 430,
3. 430 + 205 (144+61) + 104 (61+43),
4. 43 (was: 430) + 137 = 180 => 43,2 = 144

File 22.126 ...
The Abraham code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-126
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-126
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-126
Cygnus-A
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a/g-lat/22-126
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/cygnus-a/g-lon/22-126
Distance 48
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance/22-126
Markpointer
43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43/22-126
104
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104/22-126
144
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/14/22-126
205
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/205/22-126

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-126

Other news:

Den 30. december forsøgte han at slå virusalarm
– så fandt det kinesiske politi ham

Kina indrømmer corona-problemer

Ukraine:
Recordings show Iran immediately knew plane was hit by a missile

Strejke i Hongkong pga. smittefrygt

SAS forlænger flystop til Kina

Rejsevejledning til Kina ændres

Coronavirus stammer fra flagermus

"Fartbøller skal direkte i fængsel"

2188 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

(Jesus siger:)

„Vær ikke bange. Du skal bare tro på Mig.”

(Mark 5,36)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Kol+3&version=BPH

Kolossensern 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Lev jeres liv i lydighed mod Kristus i stedet for
religiøse regler, fortsat)

5
Alt det i jeres gamle liv, som hører denne verden til,
skal I derfor overgive til døden: seksuel synd, urene
tanker, skammelige lidenskaber og ondt begær, samt
pengegriskhed, som er en form for afgudsdyrkelse.

6
Gud vil straffe de ulydige mennesker, der lever sådan.

[ ... ]

De indbyrdes relationer i hjem og samfund

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ti+1.1-7&version=BPH

2 Timoteus 1:1-7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indledende hilsen

[ ... ]

Paulus udtrykker sin taknemmelighed for Timoteus

[ ... ]

Personlig formaning og opmuntring til Timoteus

-

[...]

Ordet for 2020-02-04

Hvordan er dit ægteskab? (2)

"Nyd livet med den kvinde, du elsker ..."
Præd 9,9

Følgende tre ting finder sted i et godt ægteskab:

1)
Du lærer dig selv at kende. For at udvikle dig skal du være
i stand til at se realistisk på dig selv, og det bedste sted a
t gøre det er i et hjem fyldt med kærlighed. Det lader dig
være åben omkring dine fejl og mangler. Det er et sikkert
sted at lave fejl. Det er et lyttende miljø, fyldt med
forståelse og støtte. De mennesker, der er tættest på os,
former os. Da Mother Teresa modtog Nobels fredspris, blev
hun spurgt: “Hvad kan vi gøre for at fremme verdensfreden?"
Hun svarede: “Gå hjem og elsk din familie." Hvis du vil
ændre din verden, så start derhjemme.

2)
Du lærer din egen karakter at kende. Et Kristus-centreret
hjem hjælper ikke kun med at forme dine børns karakter, det
styrker også din egen. Karakter er bygget på de valg, du
foretager, og de vaner, du opdyrker. Og da din familie
skaber dit primære miljø, påvirker det disse valg og vaner.
Stærke familier opfordrer os til at træffe gode valg,
udvikle de rigtige færdigheder og betale prisen i dag for
morgendagens succes.

3)
Du har en sikker havn. Det ser ud som om tempoet i livet
bliver mere hektisk hver dag. At køre på overfyldte veje er
stressende. Arbejdspladsen er krævende. Skolegården er et
stadig mere fjendtligt miljø. Hvor kan man finde et roligt
sted? Hvis ikke derhjemme, så sandsynligvis ingen steder.
Theodore Roosevelt sagde: “Jeg vil hellere bruge tid sammen
med min familie end med nogen af verdens notabiliteter."
Hans hjem var hans trygge tilflugtssted midt i livets storme
- og det kan dit også være. Spørgsmålet er: Hvad gør du for
at få det på den måde?

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-04
Daily Reading for Tuesday February 4, 2020
Reading 1, Second Samuel 18:9-10, 14, 24-25, 30--19:3
Responsorial Psalm, Psalms 86:1-2, 3-4, 5-6
Gospel, Mark 5:21-43
https://www.youtube.com/watch?v=KCneFCToNOY&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mark+5.21-43&version=BPH

Markus 5:21-43, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Ved tro bliver en kvinde helbredt og en pige oprejst fra de døde

36
Jesus ... sagde henvendt til Jairus: „Vær ikke bange.
Du skal bare tro på mig.”
(2020-02-03, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"For many are called, but few are chosen."
Matthew 22:14

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]

Kina indrømmer corona-problemer

Ukraine: Recordings show Iran immediately knew plane was hit by a missile

3. 205 (144+61) + 104 (61+43),
4. 43 (was: 430) + 137 = 180 => 43,2 = 144

-

Den 30. december forsøgte han at slå virusalarm – så fandt det kinesiske
politi ham

Ingen måtte fortælle sandheden: Derfor tabte Wuhan kampen om at inddæmme
coronavirus
Mandag d. 03. februar 2020, kl. 16.25
https://www.berlingske.dk/globalt/ingen-maatte-fortaelle-sandheden-derfor-tabte-wuhan-kampen-om-at-inddaemme

Myndighederne i den kinesiske by Wuhan bremsede lægerne i at
slå alarm, da de første tilfælde af smittede med coronavirus
begyndte at ramme hospitalerne i december.

Kommentar:

Det er så bl.a. en af ulemperne ved et diktatur!

"Kanske" det var en god ide at indføre demokrati!

Fordi ...

Her i et demokrati fungerer tingene bedre, da
ytringsfriheden jo er med til at formidle ucensureret
nyheder, herunder VIGTIGE; ja ligefrem vitale nyheder!

-

DR S168 man 03 feb 15:27:06
3.februar dr.dk/nyheder 11:12

STREJKE I HONGKONG PGA. SMITTEFRYGT
Her til morgen har omkring 2.400
hospitalsansatte i Hongkong nedlagt
arbejdet - og mange flere kan følge
trop.
Strejken sker for at få Hongkongs
regering til at lukke grænsen til Kina,
så man undgår en coronavirus-epidemi i
bystaten.

Der er registreret 15 smittetilfælde i
Hongkong, mens sygdommen har kostet
mindst 360 personer livet på
verdensplan.

Hongkongs leder, Carrie Lam, har lukket
ned for højhastighedstog og færger fra
Kina, men vil ikke lukke grænsen, da
det vil være "upassende og upraktisk",
skriver Reuters.

Coronafrygt fører til strejke på Hongkongs hospitaler: ’Få lukket
grænsen til Kina’
kl. 11:12
https://www.dr.dk/nyheder/udland/coronafrygt-foerer-til-strejke-paa-hongkongs-hospitaler-faa-lukket-graensen-til-kina

-

Coronavirus smitter aktierne i Kina - frygter økonomisk nedtur
kl. 11:32
https://www.dr.dk/nyheder/penge/coronavirus-smitter-aktierne-i-kina-frygter-oekonomisk-nedtur

-

DR S170 man 03 feb 15:27:06
3.februar dr.dk/nyheder 15:08

SIGTET FOR AT SPIONERE
Politiets Efteretningstjeneste har
sigtet tre mænd for gruppen ASMLA.
Gruppen er yderst kritisk over for det
iranske styre.

De er sigtet for at have spioneret for
Saudi-Arabien mod personer i Danmark
mellem 2012 til 2018. De tre personer
er blevet anholdt og skal fremstilles i
grundlovsforhør i morgen.

Det vides ikke, hvordan de tre mænd
forholder sig til sigtelsen.

Det er tidligere kommet frem, at de
også er sigtet for at hylde et
terrorangreb, der foregik i byen Ahvaz
i det sydvestlige Iran 22. september
2018.

Tre iranere i Danmark sigtet for at spionere for Saudi-Arabien
kl. 15:08
https://www.dr.dk/nyheder/indland/tre-iranere-i-danmark-sigtet-spionere-saudi-arabien

-

DR S173 man 03 feb 22:17:16
3.februar dr.dk/nyheder 17:38

KOFOD: VI HAR REAGERET HÅRDT
Den saudiske og den iranske ambassadør
skal stå skoleret i Udenrigsministeriet
efter afsløringen af, at
efterretningstjenester fra de to lande
har spioneret i Danmark.

Det fortæller udenrigsminister Jeppe
Kofod (S).

- Vi vil på ingen måde acceptere, at
der finder stedfortrædende krig sted på
dansk jord, siger han.

Kofod efter arabisk spionage: 'Vi har reageret hårdt og prompte'
kl. 17:38
https://www.dr.dk/nyheder/politik/kofod-efter-arabisk-spionage-vi-har-reageret-haardt-og-prompte

-

LÆS SVARENE fra overlæge om coronavirus: Tåbeligt at købe mundbind
kl. 18:25
https://www.dr.dk/nyheder/indland/laes-svarene-fra-overlaege-om-coronavirus-taabeligt-koebe-mundbind

-

Coronavirus: Bare en kinesisk influenza - eller den første pandemi
siden, ja, influenza?
kl. 18:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/coronavirus-bare-en-kinesisk-influenza-eller-den-foerste-pandemi-siden-ja-influenza

-

Wang Weeding ligger med 39 i feber i Wuhan: Har opgivet at blive tjekket
for coronavirus
kl. 19:59
https://www.dr.dk/nyheder/udland/wang-weeding-ligger-med-39-i-feber-i-wuhan-har-opgivet-blive-tjekket-coronavirus

-

Uffe har besøgsforbud efter ophold i Wuhan: 'Nu kan vi slappe af og tage
det roligt'
kl. 20:00
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/sjaelland/uffe-har-besoegsforbud-efter-ophold-i-wuhan-nu-kan-vi-slappe-af-og-tage

-

DR S174 man 03 feb 22:17:16
3.februar dr.dk/nyheder 21:34

DANSKER ER IKKE CORAN-SMITTET
Den danske statsborger, der har været
indlagt i Belgien, er ikke smittet med
coronavirus. Det oplyser
sundhedsminister Magnus Heunicke (S) på
Twitter.

- Vi har nu svar på prøven med hensyn
til den dansker, der er på hospital i
Belgien på grund af symptomer på ny
coronavirus. Prøven er negativ.

Det var oprindeligt 11 danskere, der
blev evakueret fra den virusramte
Hubei-provins i Kina, men kun 10 kom
hele vejen til Danmark med det samme.

Det skyldes, at en dansker blev indlagt
med sygdomssymptomer i Belgien og
skulle testet for coronavirus.

Sundhedsminister: Dansker i Belgien ikke smittet med coronavirus
kl. 21:34
https://www.dr.dk/nyheder/indland/sundhedsminister-dansker-i-belgien-ikke-smittet-med-coronavirus

-

DR S176 tir 04 feb 06:01:31
3.februar dr.dk/nyheder 22:53

REJSEVEJLEDNING TIL KINA ÆNDRES
Udenrigsministeriet har mandag aften
skærpet sin vejledning for danskere,
der ønsker at rejse til Kina.

Tidligere har Udenrigsministeriet
opfordret rejsende til Kina uden for
Hubei-provinsen til at være ekstra
forsigtige. Fra mandag fraråder
Udenrigsministeriet nu alle ikke-
nødvendige rejser til hele Kina
undtagen Hubei-provinsen.

Alle former for rejser til provinsen
Hubei frarådes fortsat.

/ritzau/

Udenrigsministeriet skærper rejsevejledning til Kina
03. Feb. 2020 kl. 22:53
https://www.dr.dk/nyheder/udland/udenrigsministeriet-skaerper-rejsevejledning-til-kina

-

DR S177 tir 04 feb 06:01:31
4.februar dr.dk/nyheder 03:19

KINA INDRØMMER CORONA-PROBLEMER
Kinas magtelite indrømmer
utilstrækkelighed og vanskeligheder i
landets indsats mod coronavirusset, der
har kostet over 400 personer livet og
smittet flere end 20.000 i Kina.

Det fremgår af det kinesiske statsmedie
Xinhua, skriver nyhedsbureauet AFP.

Politbureauets stående komité, der er
magtens inderste kerne i Kina, har
mandag opfordret til forbedringer i
Kinas nationale nødberedskab.

Opfordringen kommer, efter
"utilstrækkelighed og vanskeligheder
har vist sig i responsen på
virusudbruddet", skriver Xinhua.

Kina indrømmer problemer i håndtering af coronavirus
kl. 03:19
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kina-indrommer-problemer-i-handtering-af-coronavirus

-

DR S114 tir 04 feb 06:02:02
4.februar dr.dk/nyheder 06:00

"FARTBØLLER SKAL DIREKTE I FÆNGSEL"
Hvis regeringen får sin vilje, skal der
inden længe reserveres fængselsceller
til vanvidsbilister.

- Hvis man kører så langt over
hastighedsgrænserne, så er det ikke
nok, at man bare får en bøde, siger
han.

Helt konkret foreslår regeringen, at
hastigheder over 200 kilometer i timen
udløser 20 dages fængsel og en
ubetinget frakendelse af kørekortet i
minimum tre år.

Regeringen vil smide de værste fartbøller i fængsel
kl. 06:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/regeringen-vil-smide-de-vaerste-fartboeller-i-faengsel

Kommentar:

Man er - som sagt - jo til *fare* for andre mennesker og ved
at bringe dem i unødvendig livsfare, er man jo næsten en
*morder*!

Men ...

Helt ærlig:

KUNNE vi ikke sætte en eller anden fartbegrænser (der kun
sjældent kan brydes) i alle vogne, så svage sjæle, der nemt
kan fristes over evne, IKKE bringer andre i livsfare?

-

WHO advarer: 60 procent flere kræfttilfælde om 20 år
kl. 06:14
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/who-advarer-60-procent-flere-kraefttilfaelde-om-20-aar

-

DR S115 tir 04 feb 08:48:49
4.februar dr.dk/nyheder 08:43

SAS FORLÆNGER FLYSTOP TIL KINA
Det skandinaviske flyselskab SAS har
valgtat forlænge den periode, hvor alle
fly til Kina er indstillet på grund af
coronavirus.

Det oplyser SAS på sin hjemmeside.

- Vores passagerer og medarbejderes
sikkerhed har vores højeste prioritet,
lyder det i begrundelsen.

Oprindeligt meldte SAS ud, at alle
flyvninger til Shanghai og Beijing var
indstillet indtil 9. februar, men det
er nu forlænget frem til 29. februar,
ligesom det ikke vil være muligt at
bestille billetter til de to storbyer
frem til 15. marts.

SAS forlænger flystop til Shanghai og Beijing
kl. 08:43
https://www.dr.dk/nyheder/penge/sas-forlaenger-flystop-til-shanghai-og-beijing

Enorme sværme af græshopper hærger Afrika
3. feb. 2020, 12:34
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-03-enorme-svaerme-af-graeshopper-haerger-afrika

-

Coronavirus: Dødstallet i Kina er nu højere end under SARS-epidemien
3. feb. 2020, 18:29
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-03-coronavirus-doedstallet-i-kina-er-nu-hoejere-end-under-sars-epidemien

-

Virusudbrud har sat alt i stå: - Det er kritisk, siger dansk direktør
3. feb. 2020, 19:40
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-03-virusudbrud-har-sat-alt-i-staa-det-er-kritisk-siger-dansk-direktoer

-

Danske hospitaler tester antabus som middel mod kræft
3. feb. 2020, 21:24
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-02-03-danske-hospitaler-tester-antabus-som-middel-mod-kraeft

-

Sesamolie, næsespray og hvidløg: WHO går til kamp mod misinformation om
coronavirus
3. feb. 2020, 22:21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-03-sesamolie-naesespray-og-hvidloeg-who-gaar-til-kamp-mod-misinformation-om

-

Hongkong melder om første dødsfald som følge af virusudbrud
4. feb. 2020, 05:43
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-hongkong-melder-om-forste-dodsfald-som-folge-af-virusudbrud

En 39-årig mand, som var smittet med coronavirus, er tirsdag
død af hjertestop på et hospital i Hongkong.

[ ... ]

Hongkongs Center for Sundhedsbeskyttelse oplyste i den
forbindelse, at han havde "underliggende" helbredsproblemer.
Hvilke er ikke oplyst.

-

Kina indrømmer problemer i håndtering af coronavirus
4. feb. 2020, 06:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-kina-indrommer-problemer-i-handtering-af-coronavirus

-

Seneste nyt om coronavirussen fra Wuhan
03. feb. 2020, 05:33 Opd. 04. feb. 2020, 06:42
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-03-seneste-nyt-om-coronavirussen-fra-wuhan

I dag, Kl. 09:01
Wuhan gør klar til flere smittede

I dag, Kl. 08:41
Kina udsteder obligationer for milliarder

I dag, Kl. 08:21
SAS indstiller alle fly til og fra Kina i resten af februar

I dag, Kl. 08:21
950 vietnamesere skal i isolation på militærbase

I dag, Kl. 07:06
Taiwan strammer indrejseregler

I dag, Kl. 06:36
Macau lukker kasinoer i to uger

Macau lukker sine kasinoer i to uger på grund af virusudbrud
i Kina. Det oplyser byens leder ifølge nyhedsbureauet AFP.

Macau, der ligger nær Hongkong, har overhalet Las Vegas i
USA som verdens førende spilleby, og området tiltrækker
årligt millioner af turister. Macau har status som en særlig
administrativ region i Kina.

-

Valgkaos i nat - demokraterne aner ikke, hvem der har vundet
4. feb. 2020, 07:12 Opd. 4. feb. 2020, 08:38 ...
Flere mister livet i trafikken - over 200 mistede livet i 2019
4. feb. 2020, 08:57 ...

-

104 SVT Text Tisdag 04 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Primärvalet i USA officiellt igång 130
Resultatet från Iowa dröjer........131

Tre åtalade för spioneri i Danmark 132

Första dödsfallet i Hongkong.......133
* Världsbanken kräver krafttag.......134
Forskare: Viruset från fladdermöss 135

Hårdare brittiska tag mot terrorn..136

Skolbarn döda i Kenya..............137

Malawi: Upphäver valresultat.......138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Tisdag 04 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Notiser: Daniel arap Moi död.......148

-

135 SVT Text Tisdag 04 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 3 FEBRUARI

Forskare: Viruset från fladdermöss

Arvsmassan hos det nya viruset som
sprids från Kina är till 79,5 procent
identisk med den hos coronavirus som
gav upphov till sars-epidemin
2002-2003.

Virusets arvsmassa är dessutom till 96
procent identisk med ett coronavirus
som finns hos fladdermöss, konstate-
rar forskare i tidskriften Nature.

Forskarna tror sig nu också vara
säkra på att det är fladdermöss som är
virusets naturliga reservoar, även om
smittspridningen kan ha skett via ett
helt annat värddjur innan det började
spridas till människor.

-

137 SVT Text Tisdag 04 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 3 FEBRUARI

Skolbarn döda i Kenya

Minst 13 skolbarn har dött i staden
Kakamega i västra Kenya när de
försökte ta sig ut ur en skolbyggnad,
rapporterar tidningen Daily Nation.

Ca 40 barn uppges ha skadats i samband
med händelsen. Flera barn ska ha
ramlat ut från tredje våningen.

-Vi har förlorat 13 barn i denna
panikträngsel och vi har andra som
vårdas på sjukhus för sina skador,
säger David Kabena, polischef i
Kakamega.

Det är oklart vad som ledde till att
skolbarnen fick panik.

-

138 SVT Text Tisdag 04 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 3 FEBRUARI

Malawi: Upphäver valresultat

Resultatet i presidentvalet i Malawi
förra våren är ogiltigt. Det meddelade
landets författningsdomstol i dag.

Efter valet i maj 2019 utropades
sittande president Peter Mutharika
till vinnare. Han svors in för en ny
mandatperiod.

Utmanaren Lazarus Chakwea, som enligt
officiella siffror förlorade med
knappa 159 000 röster, ansåg sig ha
blivit rånad. Oppositionen hävdade att
utfallet hade manipulerats.

Enligt rättens beslut ska nyval hållas
inom 150 dagar.

-

NRK:
3. februar 2020 kl. 08:53 - 4. februar 2020 kl. 03:31, error

4. februar 2020 kl. 07:38

-

Netanyahus dilemma: Skal han adlyde Kushner eller den israelske højrefløj?
Af Anders Hjorth Vindum 03. February 2020
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/netanyahus-dilemma-skal-han-adlyde-kushner-eller-den-israelske-hoejrefloej

Netanyahu og højrefløjen vil gerne annektere bosættelser med
det samme. Men den er amerikanerne ikke med på.

-

20 dræbt i sammenstød mellem tyrkiske og syriske soldater
3. februar 2020, kl. 20:42
Fra Ritzau
https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/20-draebt-i-sammenstod-mellem-tyrkiske-og-syriske-soldater

FN's generalsekretærer dybt bekymret over sammenstød mellem
syriske regeringsstyrker og tyrkiske soldater.

-

The Chinese doctor who tried to warn others about coronavirus
By Stephanie Hegarty BBC World Service

6 hours ago, (time now CET 07:56)
https://www.bbc.com/news/world-asia-china-51364382

-

Netanyahu meets Sudan's leader, countries to move toward normalization

Sudan shows signs of turning towards the West; Uganda
considers opening embassy in Jerusalem.

By LAHAV HARKOV FEBRUARY 3, 2020 21:41
https://www.jpost.com/Breaking-News/Israel-Sudan-ties-on-the-agenda-for-Netanyahus-Uganda-visit-616374

-

Oman, Chad, and now Sudan: Israel and the wider MidEast puzzle

This was the first power change in Sudan since 1989. But
even Omar al-Bashir, the former leader had considered a
change in relationship with Israel.

By SETH J. FRANTZMAN FEBRUARY 3, 2020 22:34
https://www.jpost.com/Middle-East/Oman-Chad-and-now-Sudan-Israel-and-the-wider-MidEast-puzzle-616411

-

Uganda president says he is ‘studying’ opening embassy in Jerusalem

Netanyahu tells Museveni he hopes the 2 countries will open
embassies in each other’s capitals ‘in the near future’

By Raphael Ahren 3 February 2020, 8:02 pm
https://www.timesofisrael.com/uganda-president-says-he-is-studying-opening-embassy-in-jerusalem/

-

Ukraine: Recordings show Iran immediately knew plane was hit by a missile

‘It is the light of missile,’ a pilot told a controller just
after January 8 incident; Tehran says transcript is
authentic, but now we don’t ‘want to give them any more
evidence’

By YURAS KARMANAU and Jon Gambrell 3 February 2020, 1:26 pm
https://www.timesofisrael.com/ukraine-recordings-show-iran-immediately-knew-plane-was-hit-by-a-missile/

Kommentar:

Præstestyret i Iran er *løgnene*!

-

Revealed: In First Temple era, another massive temple was in use near
Jerusalem

Large 10th century BCE worship complex being excavated at
Motza in ancient Judah; 4 miles from Temple Mount, site was
‘sanctioned’ by Jerusalem administration, say archaeologists

By Amanda Borschel-Dan 3 February 2020, 3:02 pm
https://www.timesofisrael.com/in-first-temple-era-judah-another-massive-temple-was-in-use-outside-jerusalem/

Kommentar:

Tel Motza Temple
https://en.wikipedia.org/wiki/Tel_Motza_temple

31° 47′ 40.03″ N, 35° 9′ 49.6″ E
31.794452, 35.163778

Map:
https://www.google.dk/maps/place/31%C2%B047'40.0%22N+35%C2%B009'49.6%22E/@31.794452,35.1615893,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d31.794452!4d35.163778
31.794452, 35.163778
31,794452 35,163778

Distance from Crater (Mexico):
https://sites.google.com/site/abraham175code/chicxulub-crater

Arcdegrees (600-system)
172,046... Egyptian pyramids
174,000... Temple-174
174,797... Shiloh
174,922... Tel Motza Temple ........ focus
175,020... Temple (Jerusalem)

-

Last output:

Subject: Re: Found perhaps Cygnus-A -
Re: The Abraham code: Found Nineveh-140
Date: Wed, 29 Jan 2020 03:57:22 +0100, GMT 02:57
22102 news:5e30f4ab$0$696$1472...@news.sunsite.dk
The Abraham code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-101
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-101
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-101
75
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/75/22-101
300
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/300/22-101
365
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/365/22-101
440
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/440/22-101
https://groups.google.com/d/msg/dk.videnskab/dmMXycf99Mc/TsLarva4AQAJ

Input
Pedigree (stamtavle)
https://sites.google.com/site/abraham175code/pedigree/006

and/or ...
Download ...
https://sites.google.com/site/abraham175code/pedigree/006/Stamtavlen%20003%2C%20038.sxc

Found:

1.

År (efter Adam)___DATA___Begivenhed
2144______________127____Sara dør
2183______________175____Abraham dør
Delta______________48

=>

+2183
-2144
=
39

Compare with ...

7 stars (Pleiades, M45)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars

Galactic 600:
Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)
Latitude -39,09975

Det vil sige, at vi nu kan *sammenkæde* tallene 127 og 39,
hvilket bestyrker mistanken om, at forfatteren har haft
kendskab til Cygnus-A, hvilket Menneskeheden IKKE havde
dengang 1. Mosebog (Genesis) blev forfattet!

Det interessante er nu, at vi i tillæg til denne OGSÅ kan
knytte tallet 48, hvilket vi har en mistanke om, betyder:

Distance to us (Afstand til os), around 2400 lightyears (50*48)
Target (Homestar of ET)
Distance to us (Afstand til os):
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/distance

[ ... ]

48 * 50 (78-Platin-193, ½-life 50 år)
=
2400 lysår (lightyears)

Dernæst ...

Found:

2.

År (efter Adam)___DATA___Begivenhed
2144______________127____Sara dør
2187______________430____Nr. 14 dør
_________________focus

430 ?

=>

+2187
-2144
=
43

Compare with ...

43 (430)
Markpointer 43
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Markør 43 er et ret vigtigt markørtal, fordi ... (input memory
from) ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics/english

=== citat start ===

A complete list of *all* known isotopes can be downloaded
from ...
En komplet liste over *alle* kendte isotoper kan downloades
fra ...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_nuclides

From this table you can see, that ...
Fra denne tabel kan du se, at ...

1.
Proton-counter
Proton-tæller

Not all elements have stable isotopes at all.
Ikke alle grundstoffer har overhovedet stabile isotoper.

The exceptions are the atomic numbers ...
Undtagelserne er atom-numrene ...

43, 61, 84-111
(Total of 30 pieces)
(i alt 30 stk.)

=== citat slut ===

Det *afslører* kendskab til moderne atomfysik!

Dernæst ...

Found:

3.

År (efter Adam)___DATA___Begivenhed
2083______________205____Nr. 19 Tara dør
2187______________430____Nr. 14 dør
_________________focus

205 = markørtal (144 + 61)

=>

+2187
-2083
=
104

Compare with ...

104:
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/104

See also ...

Det Periodiske Systems "fingeraftryk" = 43,61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/atomic-physics

43 and 61 ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/43

Man kan *kryptere* sit kendskab (til tallene 61 og 43) ved
at lægge dem sammen:

+43
+61
=
104

Dernæst ...

Found:

4.

År (efter Adam)___DATA___Begivenhed
2187______________430____Nr. 14 dør
44
2231______________137____Ismael dør
28
2259______________
29
2288______________180____Nr. 21 Isak dør
_________________focus

Syntax perhaps (se punkt 2):

430 => 43

=>

+ 43
+137
=

If 180 = 1 omdrejning, da ...

(1 omdrejning = 600 enheder):

43 * 600/180
=
143,33333333333333333333333333333

or ...

43,2 * 600/180
=
144

Compare with ...

Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser indiciet:

Markpointer 144
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/markpointer-144
and ...
Chandrasekhar limit (Chandrasekhars grænsemasse)
https://sites.google.com/site/etbible/home/background/chandrasekhar-limit

> [...]
>...> værdi ikke kan eksistere. Så hvis man har en fast
>...> stjerne med 1,4 solmasser og tvinger den til at
>...> modtage yderligere 0,1 solmasse, vil der ske no-
>...> get drastisk ... (nova- og supernova-eksplosioner).
>

> Vi har altså at gøre med en astronomisk størrelse, som
> gør sig gældende på samme måde *overalt* i Universet, og
> som derfor glimrende kan anvendes som en art "målestok"
> i et SETI-program mht. interstellar kommunikation!
>
> (I forvejen benyttes for øvrigt disse Supernova-1A som
> de kaldes til at bedømme afstande i Universet.)

Hvor er de svageste led i kæden (betragt det som en pandemi-øvelse.
Næste gang bliver det måske alvor!) ?

Læge advarede forgæves mod coronavirus - i dag erkender alle, at man
skulle have lyttet

2187 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

"Herren selv går foran dig ..."

(5.Mos 31,8 )

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Kol+4&version=BPH

Kolossensern 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Bliv ved med at bede og fortælle andre om Jesus

[ ... ]

Nyheder og hilsener

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ti+1.8-&version=BPH

2 Timoteus 1:8-18, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Personlig formaning og opmuntring til Timoteus, fortsat)

[ ... ]

Paulus i fængsel

-

[...]

Ordet for 2020-02-05

Gud er allerede gået i forvejen

"Herren selv går foran dig ..."
5.Mos 31,8

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-05
Daily Reading for Wednesday February 5, 2020
Reading 1, Second Samuel 24:2, 9-17
Responsorial Psalm, Psalms 32:1-2, 5, 6, 7
Gospel, Mark 6:1-6
https://www.youtube.com/watch?v=90tdN5TTW-s&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD
(2020-02-04, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

The LORD passed in front of Moses, calling out, "Yahweh! The
LORD! The God of compassion and mercy! I am slow to anger
and filled with unfailing love and faithfulness."
Exodus 34:6

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]

Næste gang bliver det måske alvor!) ?

Læge advarede forgæves mod coronavirus - i dag erkender alle, at man

Lækket optagelse fra flystyrt belaster Iran - Ukraine smidt ud af
undersøgelse
04.02.2020 kl. 10:49
https://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE11918670/laekket-optagelse-fra-flystyrt-belaster-iran-ukraine-smidt-ud-af-undersoegelse/

Iran vil nu helt selv undersøge dets egen nedskydning af
passagerfly. Imens belaster lækket lydoptagelse præstestyret.

-

DR S117 tir 04 feb 15:10:45
4.februar dr.dk/nyheder 12:16

HJEMVENDTE TESTET NEGATIV FOR VIRUS
De borgere, der er vendt hjem fra
Hubei-provinsen i Kina fredag og
søndag, er testet negativ for
coronavirus, oplyser Sundheds- og
Ældreministeriet.

Det er meldingen, efter at Statens
Serum Institut i nat blev færdig med at
udføre testene,

Overvågningen fastholdes og
risikovurderingen nedskaleres ikke på
nuværende tidspunkt, oplyser sundheds-
og ældreminister Magnus Heunicke (S).

Tre af de 15 er fra et andet nordisk
land end Danmark, og de er på vej til
deres respektive lande.

Hjemvendte danskere testet negativ for coronavirus
kl. 12:16
https://www.dr.dk/nyheder/indland/hjemvendte-danskere-testet-negativ-coronavirus

-

DR S120 tir 04 feb 15:10:45
4.februar dr.dk/nyheder 12:57

BORGERE MISTÆNKES FOR BANDEHASHKØB
Flere end 1.000 borgere i Esbjerg og
omegn vil i de kommende dage modtage et
brev fra politiet i deres e-boks.

Her gør politiet opmærksom på, at de er
mistænkt og sigtet for at have købt
hash.

Det er helt almindelige mennesker i
Esbjerg-området, som har valgt at købe
hash, og dermed har de både direkte og
indirekte været med til at understøtte
bandemiljøet i byen, oplyser politiet.

Politiet: Over tusind borgere mistænkes for at købe hash fra bander
kl. 12:57
https://www.dr.dk/nyheder/indland/politiet-over-tusind-borgere-mistaenkes-kobe-hash-fra-bander

-

Sigtelse: Iransk efterretningsofficer modtog fotos og video til brug for
drab
kl. 14:27
https://www.dr.dk/nyheder/indland/sigtelse-iransk-efterretningsofficer-modtog-fotos-og-video-til-brug-drab

Pansret militærvogn bakkede ind i bil
4. feb. 2020, 09:41 Opd. 4. feb. 2020, 10:05
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2020-02-04-pansret-militaervogn-bakkede-ind-i-bil

En pansret mandskabsvogn fra Forsvaret kørte mandag morgen
klokken 07.17 ind i en personbil på Egebjergvej syd for
Skive.

-

Belgier testet positiv for coronavirus – delte fly med danskere
4. feb. 2020, 13:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-belgier-testet-positiv-for-coronavirus-delte-fly-med-danskere

-

Derfor er Iran og Saudi-Arabien fjender - og derfor kan vi mærke det i
Danmark
04. feb. 2020, 15:26
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-derfor-er-iran-og-saudi-arabien-fjender-og-derfor-kan-vi-maerke-det-i-danmark

-

Hvordan ender udbruddet af coronavirus? Her er fire scenarier
4. feb. 2020, 17:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-hvordan-ender-udbruddet-af-coronavirus-her-er-fire-scenarier

1. SARS-scenariet

[ ... ]

For hvis sygdomsudbruddet her ender som SARS, vil det
hurtigt gå i sig selv.

[ ... ]

2. Vaccine-scenariet

[ ... ]

Hele processen ventes at tage mindst et år.

[ ... ]

3. Zika-scenariet

Nogle virusudbrud spreder sig så hurtigt, at de brænder ud
af sig selv.

[ ... ]

4. Det globale scenarie

Hvis sygdommen hverken inddæmmes, kan bekæmpes med vaccine
eller dør ud af sig selv, er det en mulighed, at vi må vænne
os til en ny sygdom.

[ ... ]

Sidst, vi oplevede noget lignende, var i 2009, hvor en ny
type H1N1-influenza medførte en pandemi - den såkaldte
svineinfluenza.

I dag er H1N1-influenza en af de sygdomme, der jævnligt gør
folk syge, og det er en mulighed, at den nye coronavirus
også er kommet for at blive.

Selv om der endnu ikke kan siges noget endeligt om, hvor
dødelig den nye virus er, tyder de foreløbige dødsfald på,
at det cirka er tre procent af de smittede, der mister
livet. Tallet er dog forbundet med stor usikkerhed.

Svineinfluenza ligger på cirka 0,2 procent.

-

Kvinder dømt for at piske hest 30 gange på fire minutter
4. feb. 2020, 19:05
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-02-04-kvinder-doemt-for-at-piske-hest-30-gange-paa-fire-minutter

Kommentar:

OGSÅ dyrene skal behandles ordentlig (i et demokrati)!

-

Carlsberg og Pandora ramt af corona-udbrud
4. feb. 2020, 21:05
https://nyheder.tv2.dk/business/2020-02-04-carlsberg-og-pandora-ramt-af-corona-udbrud

-

Læge advarede forgæves mod coronavirus - i dag erkender alle, at man
skulle have lyttet
4. feb. 2020, 21:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-04-laege-advarede-forgaeves-mod-coronavirus-i-dag-erkender-alle-at-man-skulle-have

Læge på hospitalet i Wuhan blev selv smittet, efter han
havde fået forbud mod at advare om smittefaren.

Allerede før nytår fik lægen Li Wenliang på hospitalet i
Wuhan mistanke om, at der var noget helt galt.

-

Dødstallet efter coronavirus nærmer sig 500 i Kina
5. feb. 2020, 01:56
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-dodstallet-efter-coronavirus-naermer-sig-500-i-kina

-

Ny trussel mod Grønlands gletsjere lurer under isen, viser undersøgelse
05. feb. 2020, 09:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-ny-trussel-mod-groenlands-gletsjere-lurer-under-isen-viser-undersoegelse

Varmt havvand strømmer under Grønlands kæmpestore gletsjere
og får dem til at smelte endnu hurtigere.

-

104 SVT Text Onsdag 05 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Nära 500 döda i coronaviruset......130
* Tio virussjuka på kryssningsfartyg 131
Hongkong-strejk för stängd gräns...132

* Trump: "USA starkare än någonsin"..133
* Talmannen rev sönder Trumps manus..134
* Oväntad aspirant i ledning i Iowa..135

Demokratordförande ber om ursäkt...136

* Strejkkaos på Kastrup..............137

* Nödläge efter oväder i Nya Zeeland 138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Onsdag 05 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

EU fördömer USA-beslut om minor....139

-

NRK:
4. februar 2020 kl. 07:38 - 5. februar 2020 kl. 08:33, error

5. februar 2020 kl. 08:57
Hongkong: Ber ansatte ta permisjon
https://www.nrk.no/nyheter/1.14890349

Flyselskapet Cathay Pacific, som har base i Hongkong, ber
sine 27000 ansatte om å ta permisjon tre uker uten lønn i
kjølvannet av koronavirusutbruddet.

-

5. februar 2020 kl. 09:07
Vil hjelpe virus rammede bedrifter
https://www.nrk.no/nyheter/1.14890360

Kinesiske myndigheter sier de vil gi økonomisk støtte til
bedrifter som har blitt påført gjeld som følge
koronavirusutbruddet. De sier de også vil bidra med støtte
til bedrifter som har bidratt til å hindre spredningen av
viruset.

-

5. februar 2020 kl. 09:31
Forbereder seg på virusutbrudd
https://www.nrk.no/nyheter/1.14890411

Vietnam forbereder feltsykehus med flere tusen sengeplasser
for å håndtere et mulig utbrudd av det nye koronaviruset.
Landet har en lang grense til Kina med mye trafikk, og
landene har tette økonomiske bånd. Vietnam har registrert ti
smittede.

-

Tyske katolikker får globale klø for at ville forny kirken
5. februar 2020, kl. 0:00, opdateret kl. 9:20
Af Tobias Stern Johansen, korrespondent, tyskland
https://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/tyske-katolikker-faar-globale-kloe-ville-forny-kirken

Pave Frans og de tyske biskoppers talsmand, Reinhard Marx,
har før været i strid. Den katolske kirkes overhoved satte
de tyske gejstlige på plads, da disse drøftede, om man kunne
gøre det muligt for ikke-katolske ægtefæller til katolikker
at få nadver under gudstjenesten.

Den katolske kirke i Tyskland vil med et toårigt
reformprojekt sætte spørgsmålstegn ved hidtil urokkelige
katolske principper, herunder cølibat-kravet til præster og
afvisningen af kvindelige præster. Projektet har vakt
furore, ikke mindst blandt katolske ledere i syd. Men
reformer er afgørende, hvis den tyske kirke skal overleve,
mener forsker

-

16-årig gymnasieelev må skifte skole efter dødstrusler: Hun hånede islam
på Instagram
5. februar 2020, kl. 0:00, opdateret kl. 8:22
Af Birthe Pedersen, korrespondent, frankrig
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/16-aarig-gymnasieelev-maa-skifte-skole-efter-doedstrusler-hun-haanede-islam-paa-instagram

I en video taler 16-årige Mila om, at hun hader religion og
islam. Mila har modtaget dødstrusler efter videoen, men der
er også oprettet en støttegruppe på Facebook ved navn ”Jeg
er Mila – til støtte for Mila, 16 år og i fare for at blive
dræbt for blasfemi”.

-

Hvorfor leger imamerne i Danmark stilleleg? Tyrkiet er ved at indføre
statsautoriseret pædofili
5. februar 2020, kl. 0:00
Lars Aslan Rasmussen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/debatindlaeg/hvorfor-leger-imamerne-i-danmark-stilleleg-tyrkiet-er-ved-indfoere-statsautoriseret

-

Anti-Semitic sculpture to remain on German church

https://www.bbc.com/news/world-europe-51380171

-

Uzbekistan evacuates 84 people from China's Wuhan
By REUTERS FEBRUARY 5, 2020 09:27
https://www.jpost.com/Breaking-News/Uzbekistan-evacuates-84-people-from-Chinas-Wuhan-616582

Kommentar:

(Hvor er de svageste led i kæden? - Betragt det som en
pandemi-øvelse. Næste gang bliver det måske alvor!)

Husk karantænen (på 14 dage) for *alle*!

-

Israeli Arabs say no to Palestine

"If the prospect of a border move becomes real, Israeli
Arabs can and will exercise their right as citizens of
Israel to remove themselves from the Triangle"

By DANIEL PIPES FEBRUARY 4, 2020 09:42
https://www.jpost.com/Opinion/Israeli-Arabs-say-no-to-Palestine-616460

-

Passenger lies about having coronavirus, forces jet back to airport

The incident occurred on Monday during a WestJet Airlines
flight from Toronto to Montego Bay. The Boeing 767 was
carrying 243 passengers.

By REUTERS FEBRUARY 4, 2020 18:13
https://www.jpost.com/OMG/Passenger-lies-about-having-coronavirus-forces-jet-back-to-airport-616510

Kommentar:

(Hvor er de svageste led i kæden? - Betragt det som en
pandemi-øvelse. Næste gang bliver det måske alvor!)

Der er en grund til at karantænen gælder *alle*, netop fordi
folk kan finde på at lyve (for at undgå fx. en karantære,
hvor man kunne frygte (med en vis berettigelse) at blive
udsat for smitte af andre tilbageholdte i en
interneringslejr)!

Fordi ...

Det siger jo sig selv, at du ikke her i Danmark fx. kan
holde eventuelt smittede adskilt, dersom taller overstiger
fx. 50.000. Du bliver nødt til at samle dem i grupper på fx.
50 stykker per enhed. Og det er så her, at smitten kan
spredes!

Folk vil *lyve* for at undgå denne smittefare!

Found einem *Røgfane* ?
(Passagerfly fra Boeing kørt af landingsbanen i Istanbul -
knækket i flere dele)

File 22.128 ...
Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/turkey/22-xxx/22-128
Turkey
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/22-xxx/22-128

Google-auto-translation:
From Danish to Turkish (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=da&sl=da&tl=tr&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/22-xxx/22-128

Other news:
(2020-02-05, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"But those who exalt themselves will be humbled, and those
who humble themselves will be exalted."
Matthew 23:12

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Passagerfly fra Boeing kørt af landingsbanen i Istanbul - knækket i

DR S132 ons 05 feb 17:29:16
5.februar dr.dk/nyheder 13:47

TUSINDVIS AF PASSAGERER I KARANTÆNE
Tusindvis af passagerer og
besætningsmedlemmer må i øjeblikket
blive på to krydstogtskibe, fordi
fartøjerne er sat i karantæne på grund
af frygt for coronavirus.

På det japanske skib Diamond Princess
er mindst ti passagerer smittet med
coronavirus. De er nu indlagt på
hospitaler, melder Japans
sundhedsministerium.

De resterende 3700 passagerer og
besætningsmedlemmer må i mellemtiden
blive på skibet og vente på resultatet
af test. De skal afgøre, hvorvidt flere
er blevet smittet.

Virusfrygt sætter tusindvis af krydstogtpassagerer i karantæne
kl. 13:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/virusfrygt-saetter-tusindvis-af-krydstogtpassagerer-i-karantaene

-

Lavine koster mange livet under redningsaktion i Tyrkiet
kl. 15:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/lavine-koster-mange-livet-under-redningsaktion-i-tyrkiet

-

DR S135 ons 05 feb 18:08:20
5.februar dr.dk/nyheder 17:08

FLY VÆLTEDE VED LANDING I ISTANBUL
Et fly, der skulle lande i Istanbul
onsdag eftermiddag, kørte af
landingsbanen og væltede. Optagelser
viser flyet knækkede over i to dele, og
at der sker en evakuering af
passagerer.

Det skriver dagbladet Hurriyet ifølge
Reuters.

Indenrigsflyet fra Pegasus Airlines kom
fra Izmir i et kraftigt regnvejr,
rapporterer NTV, som viste optagelser
af flyet, hvor der var en brand.

Tyrkiets transportminister siger, at
der ikke er omkomne ved flyulykken. 52
meldes kvæstet.

Fly knækket over i to i Istanbul: 52 er kvæstet
kl. 17:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fly-knaekket-over-i-i-istanbul-52-er-kvaestet

Pegasus Airlines
https://da.wikipedia.org/wiki/Pegasus_Airlines

... et tyrkisk lavprisflyselskab ...

Izmir
https://da.wikipedia.org/wiki/Izmir

38° 25′ 48″ N, 27° 9′ 0″ E
38.43°, 27.15°
38,43 27,15

Nogle distancer fra Izmir til objekter i Abraham-koden
virker "lidt" påfaldende:

(NB! Distancen måles i et 600-grader-tal-system)

https://sites.google.com/site/abraham175code/izmir

Distance_______Object________
39,92296516 Stonehenge
85,95000000 North Pole
159,61747874 Chicxulub crater
181,01330047 Nazca-linjerne .............. fokus
214,05000000 South Pole

-

Spionage og stedfortræderkrig: Derfor strides Iran og Saudi-Arabien
kl. 18:08
https://www.dr.dk/nyheder/udland/spionage-og-stedfortraederkrig-derfor-strides-iran-og-saudi-arabien

Nu står corona-overlevende frem - bange og isoleret bag flere lag glas
5. feb. 2020, 11:42
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-nu-staar-corona-overlevende-frem-bange-og-isoleret-bag-flere-lag-glas

-

Læger slår alarm - kvinder kan smitte deres ufødte børn med coronavirus
5. feb. 2020, 15:13
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-laeger-slaar-alarm-kvinder-kan-smitte-deres-ufoedte-boern-med-coronavirus

-

Passagerfly fra Boeing kørt af landingsbanen i Istanbul - knækket i
flere dele
5. feb. 2020, 16:56 Opd. 5. feb. 2020, 17:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-passagerfly-fra-boeing-koert-af-landingsbanen-i-istanbul-knaekket-i-flere-dele

... 16.43 - 5. feb. 2020 · The Hague, The Netherlands ...

Ulykken skete i Sabiha Gokcen airport (Istanbul)

-

To måneder gamle: Nu kan du snart møde isbjørneungerne
05. feb. 2020, 18:16 ...
Vandt over 200 millioner i Viking Lotto - anede ikke, han havde spillet
5. feb. 2020, 19:00 ...

-

Plane skids off runway in Istanbul, breaks into three
Published 2 hours ago, Updated 3 min ago, (Time now CET 19:35)
https://www.straitstimes.com/world/middle-east/plane-overruns-runway-at-istanbuls-sabiha-gokcen-airport-report

The plane had landed at the airport at 1518 GMT (11.18pm
Singapore time), the private DHA news agency reported.

Kommentar:

Dette svarer til CET 16:18

Hmm ...

Hacker-attack (Hackerangreb)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack

[ ... ]

2020-01-27, CET 07:55, GMT 06:55
2020-01-27, CET 09:22, GMT 08:22, delta = 01:27
2020-01-27, CET 19-24, GMT 18-23, regneark-chikane
2020-01-28, CET 19:43, GMT 18:43
2020-01-29, CET 02:35, GMT 01:35
2020-01-29, CET 02:36- GMT 01:35-02:57, regneark off
2020-01-29, CET 10:12, GMT 09:12
2020-02-03, CET 08:06, GMT 07:06
2020-02-04, CET 09:27, GMT 08:27

Hovedmistænke FORTSAT Psykopatus-Putin and his men!

Men Iran, Cannibalistan og Nordkorea så absolut OGSÅ en mulighed!

Searchstring:
Røgfaner

=>

Year-md-da---hour-min Delta-hour Delta-day
2020-01-27, CET 07:55 -224,3833 -9,3493
2020-01-27, CET 09:22 -222,9333 -9,2889
2020-01-27, CET 19:00 -213,3000 -8,8875
2020-01-27, CET 24:00 -208,3000 -8,6792
2020-01-28, CET 19:43 -188,5833 -7,8576
2020-01-29, CET 02:35 -181,7167 -7,5715
2020-01-29, CET 03:57 -180,3500 -7,5146
2020-01-29, CET 10:12 -174,1000 -7,2542
2020-02-03, CET 08:06 -056,2000 -2,3417
2020-02-04, CET 09:27 -030,8500 -1,2854
2020-02-05, CET 16:18 +000,0000 +0,0000

Hmm ...

181,01330047 Nazca-linjerne .............. fokus
-181,7167
=
-0,70339953 hour

or ...

42 min and -12,238308 sec

+00:42
=
02:77

277 ?

Compare with ...

https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/22-126

> 1.
[ ... ]
> 7 stars (Pleiades, M45)
> https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars
>
> Galactic 600:
> Longitude 277,74045 (or 150 + 127,74045)
> Latitude -39,09975

Nå da da!

Search for MORE (*røgfaner*) ?

-

NRK:
5. februar 2020 kl. 09:31

Framgång i forskning om corona

Myndighederne klar til at sende danskere i karantænelejr for coronavirus

Hongkong inför karantän för Kina

2186 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Gør altid, som Gud siger! Adlyd omhyggeligt de love og
forordninger, som han gav os gennem Moses, så vil dit
liv lykkes.

(1 King 2,3)

-

Dagens musik:
https://www.youtube.com/watch?v=Q8mcHKURgC8&list=PLszhKo2cWmhOpG6GvcWZxg3yJP4-2pFXk&index=53

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Th+1&version=BPH

1 Tessalonikerne 1, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Indledende hilsen

[ ... ]

Bøn for og anerkendelse af thessalonikernes menighed

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ti+2.1-7&version=BPH

2 Timoteus 2:1-7, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at tjene Jesus med trofasthed og udholdenhed

-

[...]

Ordet for 2020-02-06

Kærlighed - uden betingelser

I skal ... vandre i kærlighed, ligesom Kristus elskede
os og gav sig selv hen for os ..."
Ef 5,1-2

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-06
Daily Reading for Thursday February 6, 2020
Reading 1, First Kings 2:1-4, 10-12
Responsorial Psalm, First Chronicles 29:10, 11, 11-12, 12
Gospel, Mark 6:7-13
https://www.youtube.com/watch?v=dzPuv3ypu94&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Ki+2.1-4%2C+10-12&version=BPH

Første Kongebog 2:1-4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Davids sidste formaning til Salomon

3
Gør altid, som Gud siger! Adlyd omhyggeligt de love og
forordninger, som han gav os gennem Moses, så vil dit
liv lykkes.
(2020-02-06, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"The cloud of the LORD hovered over the Tabernacle during
the day, and at night fire glowed inside the cloud so the
whole family of Israel could see it. This continued
throughout all their journeys."
Exodus 40:38

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]

Framgång i forskning om corona

Myndighederne klar til at sende danskere i karantænelejr for coronavirus

Forskere finder generne bag 38 kræftsygdomme: Åbner for bedre behandlinger
kl. 19:07
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/forskere-finder-generne-bag-38-kraeftsygdomme-aabner-bedre-behandlinger

-

OL-chef om coronavirus: 'Vi er ekstremt bekymrede'
kl. 19:12
https://www.dr.dk/sporten/ol/ol-chef-om-coronavirus-vi-er-ekstremt-bekymrede

Kommentar:

*Aflys*!

Eller i hvert fald sæt *alle* fra Kina i karantæne!

Vil man deltage (fx. som tilskuer), da må man frivilligt
først 14 dage i karantære for *egen* regning!

-

Henrik Moltke: Der findes en app til alt - undtagen demokrati
kl. 19:39
https://www.dr.dk/nyheder/penge/henrik-moltke-der-findes-en-app-til-alt-undtagen-demokrati

-

Forstå striden: Hvordan skal Albanien og Nordmakedonien blive en del af EU?
05. Feb. 2020 kl. 21:45
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forstaa-striden-hvordan-skal-albanien-og-nordmakedonien-blive-en-del-af-eu

-

Trump frikendt i rigsretssagen
05. Feb. 2020 kl. 22:18
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-frikendt-i-rigsretssagen-0

Kommentar:

Det er altid uhyggeligt, når/hvis domstolene er politiserede!

Fordi ...

Så KAN netop sager syltes und so weiter!

Faktist var det dét, der skete i Nazityskland, at et flertal
legaliserede dybt kriminelle ting!

Det klogeste er derfor altid at have en *uafhængig* domstol,
apropos ...

Subject: Er dette et *forbud* mod monarki (1.Sam. 8,10-22)? -
Re: 2020 uge 03 (news samlet)
Date: Fri, 17 Jan 2020 09:46:09 +0100, GMT 08:46
22070 news:5e217469$0$697$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/-8SPWF7Ywfs/IZoY5j4KEAAJ

https://www.youtube.com/watch?list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD&v=TGnicLZ686c

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Sam+8.4-7%2C+10-22&version=BPH

> [...]
>
> 16
> Han vil gøre krav på jeres slaver og på jeres bedste
> okser og æsler til eget brug.
>
> 17
> Han vil forlange at få udleveret en tiendedel af jeres
> fåreflokke, og I kan ikke sætte jer op imod ham.
>
> 18
> Når I så engang beder om at bliver fri for den konge, I
> selv har forlangt at få, da er det for sent. Herren vil
> ikke høre jeres bøn.”
>
> (
> Kommentar:
>
> Er dette et *forbud* mod monarki (1.Sam. 8,10-22)?

https://www.ft.dk/da/dokumenter/bestil-publikationer/publikationer/grundloven/danmarks-riges-grundlov/kapitel-6/paragraf-64#

Grundlovens paragraf 64

§ 64

Dommerne har i deres kald alene at rette sig efter loven.
De kan ikke afsættes uden ved dom, ej heller forflyttes
mod deres ønske uden for de tilfælde, hvor en omordning
af domstolene finder sted. Dog kan den dommer, der har
fyldt sit 65. år, afskediges, men uden tab af indtægter
indtil det tidspunkt, til hvilket han skulle være
afskediget på grund af alder.

Nobody is above the Law!

Amen?

-

Flertal er klar til at forbyde børnesexdukker: De kan sige 'no, no,
daddy' og ligner små børn
kl. 08:01
https://www.dr.dk/nyheder/politik/flertal-er-klar-til-forbyde-boernesexdukker-de-kan-sige-no-no-daddy-og-ligner-smaa

Kommentar:

Mht. sex-afvigelser har jeg lagt mærke til, at sådanne folk
higer efter tilfredsstillelse, men kan IKKE finde det i
erstatninger såsom en dukke, fordi en dukke jo netop IKKE er
et levende væsen, der kan gengive/spejle den sex-hungrende
sjæl! Vi har jo ALLE behov for at blive elsket ogf værdsat!

De vil derfor - hypotetisk set - gå videre ud på et skråplan
for at få tilfredsstillet deres behov og en dag kanske
forgribe sig på andre mennesker (voldtægt og pædofili)!

Så ...

Børnesexdukkerne tager IKKE skade at, at de tilfredsstiller
sig på dem, men ...

"Kanske" det var en god ide at fange dem, FØREND de
forgriber sig på andre!

En børnesexdukke med indbygger sladrehank (i form af GPS und
so weiter) KUNNE her være en brugbar løsning!

Er det at overskride privatlivets grænser?

Ja!

Men ...

At 'voldtage* min datter (hypoptetisk set)! Er det ikke også
at *krænke* hendes grænser?

Jo! Så sandelig!

Så ...

Kanske vi må være mellem to onder, og der foretrækker jeg,
at min (og andres) piger *fritages* for overgreb!

Amen?

Vanvidsbilister ?

Det kommer vi til nedenfor.

-

Sådan vil regeringen bekæmpe vanvidsbilister: Konfiskerede biler og
hårdere straf på vej
kl. 10:28
https://www.dr.dk/nyheder/politik/saadan-vil-regeringen-bekaempe-vanvidsbilister-konfiskerede-biler-og-haardere-straf

Kommentar:

Se nedenfor.

-

Kontroversielt højreparti lukket ind i varmen: 'Det her er noget, der
ryster Tyskland'
kl. 10:47
https://www.dr.dk/nyheder/udland/kontroversielt-hoejreparti-lukket-ind-i-varmen-det-her-er-noget-der-ryster-tyskland

-

DR S146 tor 06 feb 11:31:49
6.februar dr.dk/nyheder 11:30

DØDSTAL EFTER CORONA ER 563
Antallet af døde efter coronavirus har
nu rundet 500.

Det skriver avisen The Guardian.

Ifølge officielle tal fra de kinesiske
myndigheder har i alt 563 personer
mistet livet.

Virussen opstod i den kinesiske storby
Wuhan og spreder sig i øjeblikket i
blandt Europa og USA.

Coronababy og karantæneramt skib: Dødstallet runder 500
kl. 11:30
https://www.dr.dk/nyheder/udland/coronababy-og-karantaeneramt-skib-doedstallet-runder-500

Onsdag aften oplyste myndighederne desuden, at der i Kina er
28.018 tilfælde af smittede personer. Det er et spring på
knap 3.700 på bare 24 timer.

Kommentar:

563 / 28.018 * 100%
=
2,01... %

139 kvæstet - passagerfly kørte af landingsbanen
5. feb. 2020, 16:56 Opd. 5. feb. 2020, 19:21
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-139-kvaestet-passagerfly-koerte-af-landingsbanen

-

Myndighederne klar til at sende danskere i karantænelejr for coronavirus
5. feb. 2020, 21:52
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-05-myndighederne-klar-til-at-sende-danskere-i-karantaenelejr-for-coronavirus

Sandsynligheden for, at ny coronavirus kommer til Danmark,
er kun blevet større siden udbruddets start, vurderer
Sundhedsstyrelsen.

Kommentar:

Men husk på, at folk - som sagt - *frygter* at komme i en
karantæne, netop fordi sandsynligheden her er større end
andre steder for at blive smittet. Så folk vil kunne finde
på at lyve osv. for at UNDGÅ denne karantære. Og dermed KAN
de (hvis de alligevel er smittede) netop sprede smitten
(UDENFOR karantæne-områderne)!

Så ...

Selvom det ikke er rart, må vi som samfund håndhæve
karantænen, selvom det snerper hen ad formynderi!

Vi har alle på dét punkt et *kollektivt* medansvar! Det er
bedre, at få smittes fremfor at alle smittes!

-

Krydstogtskib med 3700 ombord ramt af coronavirus: Ingen må forlade
deres kahytter i 14 dage
5. feb. 2020, 23:25
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-krydstogtskib-med-3700-ombord-ramt-af-coronavirus-ingen-maa-forlade-deres-kahytter

-

3 døde og 179 kvæstet - passagerfly kørte af landingsbanen
5. feb. 2020, 16:56 Opd. 6. feb. 2020, 05:29
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-05-3-doede-og-179-kvaestet-passagerfly-koerte-af-landingsbanen

-

Domstol giver tysk kirke lov til at beholde antisemitisk relief
06. feb. 2020, 05:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-domstol-giver-tysk-kirke-lov-til-at-beholde-antisemitisk-relief

Et "Judensau" (på dansk "jødesvin", red.) er en nedgørende
og antisemitisk afbildning af jøder i uanstændig kontakt med
en stor gris - typisk fra middelalderen.

-

Bilist påkører menneskemængde i Jerusalem og kvæster 14
6. feb. 2020, 05:19 Opd. 6. feb. 2020, 07:38
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-bilist-pakorer-menneskemaengde-i-jerusalem-og-kvaester-14

Det mistænkes, at føreren af bilen kørte ind i
menneskemængden med vilje.

Israelske palæstinensere kan IKKE bo i Israel, hvis der
kommer en 2-stats-løsning, skønner jeg!

-

Regeringen præsenterer plan mod vanvidsbilister
06. feb. 2020, 08:36
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-06-regeringen-praesenterer-plan-mod-vanvidsbilister

Kommentar:

Det er altså IKKE bilen, der er noget galt med!

Så at konfiskere bilen er IKKE nok!

Spørgsmålet er, OM vi fortsat skal tillade folk at færdes
frit i vort samfund, når/hvis de er til fare for andre og ja
ligefrem gør alt, hvad de kan for IKKE at undgå at *myrde*
dem!

Det er faktisk begrunden for, at vi spærrer psykisk syge
inde, når/hvis de er til fare for andre!

Er vanvidsbilister psykisk syge?

Hmm ... (memory on from) ...

Psychiatric diagnosis (Psykiatriske diagnoser)
https://sites.google.com/site/kallscie/home/psychiatry/diagnosis

Udskrift fra Johan Cullberg's bog:

https://sites.google.com/site/kalllitteratur/home/0/dynamisk-psykiatri

Dynamisk psykiatri
Af Johan Cullberg
Hans Reitzels Forlag
3. udgave
ISBN 87-412-3982-2

[ ... ]

Del VI
Borderline-personligheden og tidlige karakterforstyrrelser

27. Borderline-personligheden
28. Psykopati
Psychopathy (psykopati)

Psykopati ér en sindssygdom!

Så ...

20 dages ubetinget fængsel, skønner jeg, IKKE er nok!

Samfundet har ret til at beskytte sig selv (både overfor
terrorister men OGSÅ overfor psykopater)!

Første gang måske 20 dages ubetinget øjeblikkelig fængsel
med efterfølgende psykiatrisk behandling!

(
Jeg tvivler på, at denne type psykopater herved forstår
alvoren.

De MANGLER simpelt hen en bremseklods i hjernen deres!

Muligvis kan KUN frygten for repressalien *skræmme* dem til
at bruge veto-retten i deres hjerne og derved annullere de
onde egoistiske (lyst ?)-impulser fra underbevidstheden.
)

Anden gang minimum 1 års fængsel!

Tredje gang livstid!

(
Så er du fór farlig for samfundet til, at vi kan ha' dig
gående frit rundt iblandt os!

Formynderi ?

Ja!

Men ...

HVIS du tvinger os til at vælge mellem 2 onder, da er det
bedst at terroristen dør (fremfor de *uskyldige*), ikke
sandt?

Og du *er* en terrorist i den forstand, at du jo
terroriserer os andre med din hensynsløse adfærd!

Så ...

Ja! Livstid i fængsel!

"Måske" BURDE dette allerede indføres 2. gang!

Tjetjensk blogger myrdet i Frankrig – en advarsel til andre, mener
organisation
6. feb. 2020, 10:15
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-tjetjensk-blogger-myrdet-i-frankrig-en-advarsel-til-andre-mener-organisation

Politiet mistænker, at der er tale om et politisk motiveret
mord, men der er endnu ikke blevet pågrebet en gerningsmand.

En 44-årig youtuber fra Tjetjenien i Rusland, der af
tjetjenske dissidenter kaldes en stærk kritiker af den
selvstyrende russiske region, er blevet slået ihjel på et
hotel i den nordfranske by Lille.

-

To panserkøretøjer er stjålet fra det svenske forsvar
6. feb. 2020, 10:28
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-to-panserkoretojer-er-stjalet-fra-det-svenske-forsvar

-

Onsdag mistede Tesla hundredvis af milliarder - alligevel har Musk god
grund til at smile
6. feb. 2020, 11:08 ...
Rigsretssagen er historie - men Ukraine-sagen er kun lige begyndt
06. feb. 2020, 10:55 ...

-

104 SVT Text Torsdag 06 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Över 560 döda i coronaviruset......130
Framgång i forskning om corona.....131
Hongkong inför karantän för Kina...132

* Två döda i tågurspårning i Italien 133

* Många skadade i bildåd i Jerusalem 134

* Kina sänker tullar på USA-varor....135

* Iowa: Buttigieg i fortsatt ledning 136

Trump friad i riksrättsprocessen...137
Republikanen Romney bytte sida.....138

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Torsdag 06 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Trump: Seger över riksrättsbluffen 139

Turkiskt plan bröts itu - tre döda 140

-

130 SVT Text Torsdag 06 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 6 FEBRUARI

Över 560 döda i coronaviruset

Stor brist på sjukhussängar och
vårdutrustning försvårar kampen mot
coronaviruset i Hubeiprovinsen, där
utbrottet startade, uppger Hu Lishan,
andrechef i staden Wuhans styrande
församling.

Under onsdagen rapporterades 70 nya
dödsfall i regionen, där det totala
dödstalet nu är 549.

Antalet personer som avlidit
i sviterna av coronaviruset i hela
Kina är nu 563. Totalt är 28 000
personer smittade i Kina, varav över
20 000 i Hubeiprovinsen.
Mer på nästa sida

Kommentar:

563 / 28.000 * 100%
=
2,01 %

-

131 SVT Text Torsdag 06 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 5 FEBRUARI

Framgång i forskning om corona

Brittiska forskare tror sig kunna ta
fram ett vaccin som fungerar mot
coronaviruset på rekordkort tid,
uppger flera medier.

Trots det snabba arbetet hinner inte
vaccinet bli klart för att kunna
bromsa den virusspridning som just
nu pågår.

Enligt Sky News innebär genombrottet
att den tid som brukar gå åt för att
utveckla ett vaccin kan kortas "från
2-3 år till bara 14 dagar". Enligt
forskarna kan det få stor betydelse
för att hindra smittspridning nästa
gång viruset dyker upp.
Mer på nästa sida

-

132 SVT Text Torsdag 06 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 5 FEBRUARI

Hongkong inför karantän för Kina

Hongkong meddelade på onsdagen att
personer som reser från Fastlandskina
till Hongkong måste sitta i karantän
i 14 dagar. Beslutet gäller från den
8 februari.

-Det är en tuff åtgärd, säger Hong-
kongs ledare Carrie Lam. Hon uppger
samtidigt att Hongkong har 21
bekräftade fall av viruset.

Oron i Hongkong för coronaviruset fick
9 000 sjukvårdsanställda att gå ut
i strejk för att pressa regeringen
att stänga gränsen mot Fastlandskina.
Lam säger att strejken fått allvarliga
konsekvenser för sjukvården.

-

134 SVT Text Torsdag 06 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 6 FEBRUARI

Många skadade i bildåd i Jerusalem

Minst 14 yngre personer i Jerusalem
har skadats efter att en bil kört in
i dem, rapporterar Haaretz. Tolv av
dem var israeliska soldater

För en av de skadade, en 20-årig man,
uppges läget vara kritiskt.

Händelsen inträffade i de centrala
delarna av staden, vid nöjesdistriktet
First station.

Föraren lyckades fly från platsen.
Polisen utreder händelsen som ett
terrorattentat. I en annan händelse
dödades en palestinier i sammandrabb-
ningar med israelisk militär i Jenin.

-

140 SVT Text Torsdag 06 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 5 FEBRUARI

Turkiskt plan bröts itu - tre döda

Minst tre personer miste livet när
ett flygplan kraschade på flygplatsen
Sabiha Gökcen i Istanbul. 179 vårdas
på sjukhus, rapporterar AP.

Olyckan ska ha inträffat vid 18-tiden,
lokal tid. Enligt Turkiets
transportminister Mehmet Cahit Turhan
gled planet av landningsbanan under
landning och bröts sedan i tre delar.

183 personer befann sig ombord, 177
passagerare och sex besättningsmän.
Tidigare rapporterades det om en död
och 157 skadade, men under natten steg
siffrorna. Olycksplanet tillhörde
lågprisbolaget Pegasus Airlines.

-

NRK:
5. februar 2020 kl. 09:31 - 6. februar 2020 kl. 09:04, error

6. februar 2020 kl. 09:58

-

Friskoler føler sig påduttet bestemt seksualmoral
5. februar 2020, kl. 21:00, opdateret 6. februar, kl. 8:26
Af Jens From Lyng
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/styrelse-loefter-pegefinger-mod-konservativ-seksualmoral

Hans Jørgen Hansen, daglig leder af Foreningen af Kristne
Friskoler, undrer sig over, at styrelsen kun har vurderet,
at det er det konservative seksualmateriale, eleverne skal
forholde sig kritisk til.

Kristne friskoler har fået anmærkninger fra
undervisningsstyrelse for at bruge ”ensidigt” materiale i
seksualundervisningen. Kritikken undrer flere, som
efterlyser samme kritiske holdning til materiale fra
interesseorganisationen Sex & Samfund

Kommentar:

Mine børn skal IKKE lære at bedrive utugt (sex UDENFOR
ægteskabets rammer).

Og ja! Det er ensidig seksualmoral, og hva' så?

(
De skal for alt i verden *beskyttes* overfor djævelens
*ødelæggende* lærdomme med perversiteter und so weiter!
)

Og dét skal samfundet IKKE bestemme over!

(
Til dem, der gerne vil forgribe sig på mine børn og åndelig
*voldtage* dem:

Gå hjem og *ødelæg* dine EGNE børn, men IKKE mine!
)

Til gengæld kan jeg så heller ikke forlange tilskud fra det
Offentlige, skønner jeg!

For HVORFOR skal det Offentlige tilgodese denne min
"fanatiske" (ikke samarbejde med djævelen)-holdning?

Alting er jo 'lige fedt', ikke sandt?

Og det er okay at blive hiv-smittet or You name it!

Men ...

Der er nu alligevel grænser, fordi ...

Et udsagn:

Mig er nazist og forlanger ytringsfrihed (på andres
bekostning)!

-

Ytringsfriheden under angreb:

Gymnasieelev efterlyser motiverede medstuderende – og trues af ledelsen
6. februar 2020, kl. 0:00, opdateret kl. 9:07
Af Rasmus Fahrendorff og Ida Kragh Pedersen
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/gymnasieelev-efterlyser-motiverede-med-studerende-og-trues-med-udsmidning

17-årige Katrine Fischer skrev i december et debatindlæg,
hvor hun kaldte nogle af sine medstuderende på Lyngby
Handelsgymnasium for dovne og umotiverede. Senere blev hun
indkaldt til møde med skolens ledelse og fik en skriftlig
advarsel for mobning.

[ ... ]

... i et debatindlæg i Berlingske.

Her beskriver hun – uden at nævne navne – hvordan hendes
klassekammerater angiveligt kommer for sent til timerne,
ikke engagerer sig i gruppearbejde og forstyrrer
undervisningen.

Kommentar:

Jeg kan huske tilbage til dengang, jeg gik i Folkeskolen.

Jeg var ikke særlig dygtig til engelsk og gik derfor på den
ikke-udvidede linie, der i realiteten var opsamlingssted for
alle dem, der ikke kunne og ville lære!

Vores lærer blev mobbet af en hel del af eleverne, så
undervisningen blev saboteret!

Og det var synd, for endnu i dag lider jeg under det, at jeg
ikke kan beherske sproget engelsk!

Men ...

Dét, jeg vil sige, er, at denne gymnasieelev nok har ret i
sin kritik mht. dét at forstyrre undervisningen!

Og så bør man nok ikke gå i gymnasium, skønner jeg!

Fordi ...

I gymnasiet SKAL der arbejdes, så man kan få en god
uddannelse og forhåbentlig også et godt liv med god økonomi
osv.!

-

Baby, aged 30 hours, diagnosed with coronavirus

Coronavirus: Newborn becomes youngest person diagnosed with virus

1 hour ago, (time now CET 10:25)
https://www.bbc.com/news/world-asia-china-51395655

-

Coronavirus: Five things you need to know

https://www.bbc.com/news/health-51386894

Face masks aren't that useful

[ ... ]

You can't catch the virus from animals

[ ... ]

It is seldom a 'killer'

[ ... ]

But there is no cure

[ ... ]

It's safe to eat Chinese food

Kommentar:

Virusset KAN mutere, så det bliver en dræber (ligesom ebola)!

Navnlig kan et udbrud i Afrika, hvor corono-virusset kommer
i kontakt med ebola-virusset, danne en farligere variant af
corona-virusset - *hypotetisk* set!

Så ...

Og her gælder det så om hellere at være overforsigtig
(fremfor det modsatte: at handle skødesløst)!

Kæden er - som sagt - nemlig ikke stærkere end det svageste
led!

-

Russia says Russian 'military specialists' killed in attacks in Idlib
By REUTERS FEBRUARY 6, 2020 11:06
https://www.jpost.com/Breaking-News/Russia-says-Russian-military-specialists-killed-in-attacks-in-Idlib-616713

-

Turkey expects Russia to stop Syrian government's attacks in Idlib
By REUTERS FEBRUARY 6, 2020 11:08
https://www.jpost.com/Breaking-News/Turkey-expects-Russia-to-stop-Syrian-governments-attacks-in-Idlib-616714

-

Why the US can’t move Patriot missiles to Iraq

While the US can't get Patriot missiles to Iraq, Greece can
get them to Saudi Arabia.

By SETH J. FRANTZMAN FEBRUARY 6, 2020 01:22
https://www.jpost.com/Middle-East/Why-the-US-cant-move-Patriot-missiles-to-Iraq-616674

-

Could the Bible have predicted today's worldwide coronavirus outbreak?

Controversial biblical scholar Rabbi Matityahu Glazerson:
"You have it exactly in the section of the Torah that says
things you should not eat."

By JERUSALEM POST STAFF FEBRUARY 1, 2020 08:57
https://www.jpost.com/judaism/Secret-Bible-codes-allegedly-predict-worldwide-coronavirus-outbreak-616048

-

Earthquake measured at 3.8 magnitude strikes northern Israel

Nearly 200 calls were received at the Israel Police call
center reporting the earthquake, the police reported.

By JERUSALEM POST STAFF FEBRUARY 6, 2020 09:23
https://www.jpost.com/Breaking-News/Energy-ministry-Earthquake-with-38-magnitude-strikes-northern-Israel-616701

A moderate earthquake was reported early Thursday morning, ...

-

Small earthquake shakes northern Israel; no reports of injuries or damage

Temblor said to measure 3.8 on Richter Scale with epicenter
off coast of Haifa

By TOI staff Today, 7:44 am
https://www.timesofisrael.com/small-earthquake-shakes-northern-israel-no-reports-of-injuries-or-damage/

-

https://earthquaketrack.com/quakes/2020-02-06-04-53-51-utc-4-0-10

4.0 magnitude earthquake 26 km from ‘Atlit, Haifa, Israel
about 5 hours ago
UTC time: Thursday, February 06, 2020 04:53 AM
Your time: 2020-02-06T04:53:51Z
Magnitude Type: mb
USGS page: M 4.0 - 25km WNW of `Atlit, Israel
USGS status: Reviewed by a seismologist
Reports from the public: 101 people

Kommentar:

Dette svarer til CET 05:53

Location:
Epicenter at 32.739, 34.67
_____________32,739 34,67

Map:
https://www.google.dk/maps/place/32%C2%B044'20.4%22N+34%C2%B040'12.0%22E/@32.739,34.3898486,10z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d32.739!4d34.67

=>

https://sites.google.com/site/abraham175code/earthquakes/2020-02-06

Distance (in 600-degrees-system) to ...

0,00000000 Eq Israel 2020-02-06
0,98137087 Temple-174 .................. focus
1,43442010 Shiloh
1,72118253 Tel Motza Temple
1,78924182 Temple
6,82345430 Egyptian pyramids
12,09697572 Luxor Temple, Egypt ......... (focus) ...
13,10790738 Nineveh
13,91372781 Izmir ....................... (focus) ...
16,44549590 Ur, Iraq
17,36948126 Mount Ararat
31,57876307 Chernobyl
53,83543115 Stonehenge
63,01652298 Afrika, Malabo, Æq Guinea ... focus
74,81468288 Mount Everest
84,85022843 Tunguska
95,43500000 North Pole
107,84154811 Find SA-75-Africa
127,28825355 South America
173,41142363 Chicxulub crater
190,65696671 Nazca-linjerne
192,30272515 Marree Man, Australia
204,56500000 South Pole

Izmir ?

=>

Download:
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/hacker-attack/Hacker-006.sxc

[...]
2020-02-06, CET 05:53 013,5833 0,5660

=>

2020-02-06, CET 05:53 013,5833 0,5660
_________________________________13,91372781 Izmir

Tal-*symbolsk*-set er 13:58 (14) næsten det samme som 13,91
37,20347222

Hmm ...

Year-md-da---hour-min Delta-hour Delta-day
2020-01-27, CET 07:55 -237,9667 -9,9153
2020-01-27, CET 09:22 -236,5167 -9,8549
2020-01-27, CET 19:00 -226,8833 -9,4535
2020-01-27, CET 24:00 -221,8833 -9,2451
2020-01-28, CET 19:43 -202,1667 -8,4236
2020-01-29, CET 02:35 -195,3000 -8,1375
2020-01-29, CET 03:57 -193,9333 -8,0806
2020-01-29, CET 10:12 -187,6833 -7,8201
2020-02-03, CET 08:06 -069,7833 -2,9076
2020-02-04, CET 09:27 -044,4333 -1,8514
2020-02-05, CET 16:18 -013,5833 -0,5660
2020-02-06, CET 05:53 000,0000 0,0000

=>

2020-01-29, CET 02:35 -195,3000 -8,1375
_________________________________focus

Hmm ...

Un moment, s'il vous plaît.

Kinesisk læge der advarede mod coronavirus er død

*ALLE* fra Kina BURDE sættes i ubetinget karantæne!

Dansker sendes i hjemmekarantæne

Januar satte global varmekord

2185 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

... Vores tjeneste udspringer ikke af vildfarelse, urene
motiver eller uærlighed. Derfor er vi heller ikke ude på
at blive anerkendt af mennesker, men kun af Gud, som
kender vores motiver.

(1 Tes 2,4)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Th+2&version=BPH

1 Tessalonikerne 2, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Paulus forsvarer sig mod eventuelle anklager

3-4
[...]

Guds ord forhindres ikke af forfølgelser

[ ... ]

Paulus længes efter at besøge dem

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ti+2.8-13&version=BPH

2 Timoteus 2:8-13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

(Om at tjene Jesus med trofasthed og udholdenhed, fortsat)

-

[...]

Ordet for 2020-02-07

Om at finde tilfredsstillelse i sit arbejde

"Gud giver menneskene ... mulighed for at ... få deres
løn og glæde sig i deres slid, det er en gave fra Gud."
Præd 5,19

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-07
Daily Reading for Friday February 7, 2020
Reading 1, Sirach 47:2-11
Responsorial Psalm, Psalms 18:31, 47, 50, 51
Gospel, Mark 6:14-29
https://www.youtube.com/watch?v=YqRHGhE-kKg&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

-

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]

Kinesisk læge der advarede mod coronavirus er død

*ALLE* fra Kina BURDE sættes i ubetinget karantæne!

Læge der advarede mod virus er død

En af de læger der advarede om corona-virusset er død

Li Wenliang fik en reprimande for at advare om et udbrud af
coronavirus. Torsdag døde han.
Torsdag d. 06. februar 2020, kl. 16.59
https://www.berlingske.dk/internationalt/en-af-de-laeger-der-advarede-om-corona-virusset-er-doed

En af de otte kinesiske læger, der alarmerede kinesiske
myndigheder om et udbrud af coronavirus i storbyen Wuhan,
svæver torsdag mellem liv og død.

Det oplyser det kinesiske medie Global Times, der tidligere
torsdag meldte lægen død.

-

DF om coronavirus: Kinesere skal kunne nægtes indrejse i Danmark
kl. 17:03
https://www.dr.dk/nyheder/indland/df-om-coronavirus-kinesere-skal-kunne-naegtes-indrejse-i-danmark

-

DR S157 fre 07 feb 09:45:25
6.februar dr.dk/nyheder 17:07

KINESISK LÆGE DØD AF CORONAVIRUS
En af de otte kinesiske læger, der
alarmerede kinesiske myndigheder om et
udbrud af coronavirus i storbyen Wuhan,
er ifølge hospitalet i byen Wuhan død
fredag morgen kinesisk tid.

Ifølge det engelsksprogede kinesiske
medie South China Morning Post oplyser
hospitalet i Wuhan på sin profil på det
kinesiske sociale medie Weibo, at Li
Wenliang er død - 33 år gammel.

Også det amerikanske medie Wall Street
Journal skriver, at hospitalet har
oplyst, at lægen er død.

Hyldet af WHO: Læge der forsøgte at advare mod coronavirusset i kritisk
tilstand
kl. 17:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hyldet-af-who-laege-der-forsoegte-advare-mod-coronavirusset-i-kritisk-tilstand

Kommentar:

Manden skulle vist nok IKKE lide af andre ting, og det tyder
så desværre på, at virusset KAN VÆRE er MERE farligt, end vi
i første omgang håbede på!

Sørg derfor for - i GOD tid - at købe mad ind til flere uger,
gerne flere måneder, så du kan overleve en karantæne.

Og køb gerne mad, der kan holde sig og tilberedes ved
stuetemperatur (fx. dåsemad + kartoffelmospulver), for sæt
nu strømmen ryger (pga. omfattende dødsfald under en
pandemi)!

Gør det nu stille og rolig (mens der INGEN direkte fare er
for smitte osv.), så der IKKE opstår panik!

Det KAN nemlig blive fór sent en dag, hvor fødevarerne er
flået væk fra butikkerne!

Køb fornuftigt ind, så du - om Gud vil (at alt går godt og
vi UNDGÅR en dødelig pandemi) - kan spise maden senere og
dermed UNDGÅ fråds (navnlig i disse klimaforandringstider,
hvor der helst skal undgås madspild, da det jp *belaster*
miljøet)!

En gasprimus og nogle gaspatroner KUNNE også være praktiske
at have derhjemme, så du er *selvforsynende* ...
https://www.outdoorxperten.dk/primus-mimer-stove-u-piezo-taending-70574.html

Herved kan du nemlig også *skolde* ting (hvilket næsten
*steriliserer* genstandene). Og det kan være meget praktisk,
når/hvis man IKKE kan få hjælp udefra, fx. i tilfælde af
renselse af sår eller måske ligefrem en lettere operation!

Husholdningssprit (ethanol 93%) er OGSÅ en god ide at
anskaffe (fx. 1 liter), da det også kan *sterilisere*
genstande ...
https://da.wikipedia.org/wiki/Husholdningssprit

Begynd også allerede NU at overveje, HVORDAN du vil deponere
vand, fordi heller ej dét er en selvfølge under en dødelig
pandemi!

Jeg "hamstrede" plastikflasker fra juice (da de var uden
pant her i Danmark). Du kan sagtens "hamstre" pantflasker nu
og her UDEN problemer (ved bare at lade være med at indløse
panten og så opbevare dem i et udeskur eller på loftet eller
pulterkammer eller under sofaen/sengen)! Husk at skylle dem,
så der IKKE går forrådnelse i dem pga. den forrige væske).

Når/hvis så uheldet er ude (at epidemien som pest er ved at
komme faretruende nær dit hjem), da fyld flaskerne med vand,
så du IKKE skal stå nede i butikken og hamstre og evt. blive
*smittet*!

Vær beredt!

Hmm ...

Men du må OGSÅ være *realist*:

HVIS samfundet bryder sammen - Gud FORBYDE det - da vil fx.
bande- og rocker-kriminalitet ta' over, og de vil gøre
temmelig meget for at få fat i dit depot af mad og vand! De
kan også som kaannibaler finde på at æde dig!

Så ...

KAN du *barrikadere* dig, da vil det nok være en god ide!
De fleste karme til vinduer og døre er lavet af træ, så på
dem kan du godt montere træstolper. Også disse materialer
bør du overveje at anskaffe dig allerede nu, INDEN det er
for sent!

Bor du i et land som fx. USA, hvor det er tilladt at
forsvare sig selv med et skydevåben, da KUNNE det måske også
være en god ide at anskaffe sig et!

-

DR S152 fre 07 feb 09:45:25
6.februar dr.dk/nyheder 20:32

PIGE BESKYTTES EFTER ISLAMKRITIK
- Jeg hader religion, der er kun had i
koranen. Islam er noget lort, det er,
hvad jeg synes.

De bombastiske ord faldt i en video på
Instagram den 18. januar. Bag videoen
stod Mila, en 16-årig fransk teenager
fra Lyon-området.

I dag er hun og hendes familie under
politibeskyttelse.

På få timer gik videoen viralt, og
kommentarerne til videoen gik amok:
Mila blev beskyldt for gudsbespottelse,
og hun og hendes familie har modtaget
hundredvis af dødstrusler, trusler om
voldtægt og internetbrugere har
offentliggjort hendes adresse.

Fransk teenager under politibeskyttelse efter islamkritik på Instagram
06. Feb. 2020 kl. 20:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/fransk-teenager-under-politibeskyttelse-efter-islamkritik-paa-instagram

-

DR S155 fre 07 feb 09:45:25
6.februar dr.dk/nyheder 21:09

JANUAR SATTE GLOBAL VARMEKORD
Årets første måned blev en varm og våd
omgang i forhold til normalen.

Herhjemme lå gennemsnitstemperaturen på
5,4 varmegrader en halv grad varmere
end den tidligere rekord fra 2007.

Men Danmark er ikke det eneste land,
der har oplevet en atypisk mild
begyndelse på 2020.

Den europæiske rekord fra 2007 blev
slået med 0,2 grader.

Den globale temperaturrekord for januar
er også blevet slået - men kun
marginalt. Her er der blot tale om en
forøgelse på 0,03 grader i forhold til
rekorden fra 2016.

Januar slog alle varmerekorder - men hvordan?
06. Feb. 2020 kl. 21:09
https://www.dr.dk/nyheder/vejret/januar-slog-alle-varmerekorder-men-hvordan

-

DR S158 fre 07 feb 10:39:33
7.februar dr.dk/nyheder 01:07

TRUMP: AL-QAEDA-LEDER I YEMEN DRÆBT
USA har dræbt lederen af al-Qaeda på
Den Arabiske Halvø (Aqap), Qasim al-
Rimi, under en anti-terroroperation i
Yemen.

Det oplyser USA's præsident, Donald
Trump, i en pressemeddelelse fra Det
Hvide Hus natten til fredag dansk tid.

- Under al-Rimi har Aqap begået
skruppelløs vold mod civile i Yemen og
forsøgt at begå og inspirere til
talrige angreb mod USA og vores
styrker, udtaler Trump i meddelelsen.

Trump oplyser i pressemeddelelsen ikke,
hvornår Qasim al-Rimi er blevet dræbt.

Trump: USA har dræbt al-Qaeda-leder i Yemen
kl. 01:07
https://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-usa-har-draebt-al-qaeda-leder-i-yemen

-

DR S159 fre 07 feb 10:39:33
7.februar dr.dk/nyheder 06:14

61 SMITTEDE PÅ KRYDSTOGTSKIB
Yderligere 41 personer er det seneste
døgn bekræftet smittet med coronavirus
på et japansk krydstogtskib, der er i
karantæne.

Dermed er i alt 61 personer om bord
smittet med virusset.

Det oplyser Japans sundhedsministerium
ifølge det japanske medie NHK. Det
skriver nyhedsbureauet AFP natten til
fredag dansk tid.

Krydstogtskibet, "The Diamond
Princess", ligger i havn syd for Tokyo.

Der er knap 3700 passagerer om bord på
skibet, som ventes at blive holdt i
karantæne i to uger.

61 personer er smittet med virus på japansk krydstogtskib
kl. 06:14
https://www.dr.dk/nyheder/udland/61-personer-er-smittet-med-virus-pa-japansk-krydstogtskib

-

DR S161 fre 07 feb 10:39:33
7.februar dr.dk/nyheder 07:39

DET ER TØRKLÆDET ELLER HÆREN
Efter kun fire dage som værnepligtig
hos Efterretningsregimentet på Varde
Kaserne fik en 19-årig muslimsk kvinde
besked om enten at tage sit tørklæde af
eller rejse hjem.

Muslimer er hjertens velkommen i
Forsvaret, men uniformsreglerne er
ufravigelige, fortæller oberst Susanne
Lund, der er chef for
Forsvarskommandoens
kommunikationsafdeling, til Avisen
Danmark.

Den unge, muslimske kvinde havde ellers
under session - eller Forsvarets Dag,
som det retmæssigt hedder - fået det
indtryk, at det var i orden at bære
hijab.

19-årig muslimsk kvinde forlod Forsvaret efter fire dage: Det er
tørklædet eller hæren
kl. 07:39
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/19-aarig-muslimsk-kvinde-forlod-forsvaret-efter-fire-dage-det-er-toerklaedet

-

DR S162 fre 07 feb 10:39:33
7.februar dr.dk/nyheder 09:02

DANSKER SENDES I HJEMMEKARANTÆNE
En dansk statsborger, der onsdag kom
fra Belgien til Danmark og
efterfølgende modtaget i isolation på
Aarhus Universitetshospital, er sendt i
hjemmekarantæne.

Det oplyser Styrelsen for
Patientsikkerhed.

Personen, der onsdag ankom til Aarhus
med ambulance, er testet negativ for
coronavirus.

Men styrelsen vurderer, at der stadig
er en risiko for, at vedkommende kan
være smittet.

Det skyldes, at den pågældende var om
bord på et fly fra Kina til Belgien.

Dansker sendes i hjemmekarantæne
kl. 09:02
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dansker-sendes-i-hjemmekarantaene

-

DR S164 fre 07 feb 10:39:33
7.februar dr.dk/nyheder 10:22

DELE AF KØBENHAVNS LUFTHAVN LUKKET
En kinesisk kvinde er blevet hentet med
ambulance i Københavns Lufthavn med
influenza-lignende symptomer, oplyser
pressechef i Københavns Lufthavn Kenni
Leth over for DR Nyheder.

- Efter ankomst til Københavns Lufthavn
henvender en kinesisk kvinde sig med
influenza-lignende symptomer. I
overensstemmelse med de retningslinjer,
vi har fået fra myndighederne, spærrer
vi stedet af og tilkalder en ambulance.

Ifølge Kenni Leth kom flyet fra Kina
efter en mellemlanding i den finske
hovedstad Helsinki. Han understreger
dog, at man endnu ikke ved, om det har
noget at gøre med coronovirus.

Dele af Københavns Lufthavn spærret af: Kinesisk kvinde hentet med ambulance
kl. 10:22
https://www.dr.dk/nyheder/indland/dele-af-koebenhavns-lufthavn-spaerret-af-kinesisk-kvinde-hentet-med-ambulance

Kommentar:

Og hvad nu hvis denne person ér smittet men IKKE havde fået
symptomerne endnu og derfor heller ej havde henvendt sig; ...

Ville hun så ha' spredt smitten til Danmark?

Ja!

Og næste spørgsmål melder sig så?

HVORFOR har vi ikke en bedre kontrol?

Vi inviterer jo nærmest til øretæver, skønner jeg!

Kæden er IKKE stærkere end det svageste led!

*ALLE* fra Kina BURDE sættes i ubetinget karantæne!

Verdens største isbjerg er på farten og nærmer sig Atlanterhavet
6. feb. 2020, 16:23
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-verdens-stoerste-isbjerg-er-paa-farten-og-naermer-sig-atlanterhavet

Isbjerget er 6000 kvadratkilometer stort – svarende til to
gange Fyns størrelse.

... Antarktis. ...

-

Ny dansk opfindelse kan reducere forurening fra brændeovne
6. feb. 2020, 18:18
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-06-ny-dansk-opfindelse-kan-reducere-forurening-fra-braendeovne

-

NRK:
6. februar 2020 kl. 09:58

-

Notat vedr. *landsforrædere*

Der er forskel på at melde sig ud af samfundet, og så direkte
*bekrige* vort samfund (som denne kvinde har gjort gennem
Islamisk Stat)!

Så ...

Hun er IKKE længere dansk statsborger, og derfor er hendes
børn heller ej danske statsborgere!

Fordi ...

(Og her gælder det om at tænke *praktisk*:)

HVIS vi i tide og navnlig UTIDE redder folk ud af suppedasen,
da kan det jo ligefrem betale sig at udleve denne fanatisme,
for konsekvenserne udebliver jo, da du - dum som en tåbe - er
villig til at forsørge afkommet (og dermed *belønne* deres
terrorisme)!

Er det nu så smart?

Men det er da muligt, at vi MANGLER lovgivning på området, at
når man begår *landsforrædedri*, så har man samtidig
*automatisk* mistet sit danske statsborgerskab!

Crimes does NOT pay!

Amen?

Ny teori om to mystiske statuer på Påskeøen

File 22.131 ...
The Abraham code
https://sites.google.com/site/abraham175code/files/22-xxx/22-131
https://sites.google.com/site/etbible/home/abraham-code/22-131
https://sites.google.com/site/etfootsteps/home/abraham-code/22-131
Markpointer 276
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/276/22-131
Target 195
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon/22-131

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/276/22-131

Other news:
(2020-02-07, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"For as the lightning flashes in the east and shines to the
west, so it will be when the Son of Man comes."
Matthew 24:27

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Ny teori om to mystiske statuer på Påskeøen

Corona-plakater bliver hængt op i danske lufthavne
kl. 12:43
https://www.dr.dk/nyheder/indland/corona-plakater-bliver-haengt-op-i-danske-lufthavne

Kommentar:

Og på disse står der følgende:

=== citat start ===

Coronavirus

2019-nCoV er en ny type virus, som ikke
tidligere er set hos mennesker. Langt de
fleste smittede er fundet i Hubei-provinsen
i den østlige del af Kina.

Efter hjemrejse fra Kina

Hvis du udvikler tegn på luftvejsinfektion i
løbet af de første 14 dage efter hjemkomst
fra Kina, bør du *ringe* til egen læge.
Det gælder også, hvis du for nyligt har haft
tæt kontakt med rejsende fra Kina.

Tegn på luftvejsinfektioner
- Feber
- Tør hoste
- Vejrtrækningsbesvær

NB: Det er vigtigt at du ringer til lægen,
inden du møder op hos lægen.

=== citat slut ===

Det er IKKE gode nok tiltag, fordi ...

Kæden er - som sagt - IKKE stærkere end det svageste led!

Hvis altså bare en smutter igennem "nettet", da KAN
vedkommende nå at smitte al, al for mange, førend det bliver
opdaget!

Og så har vi epidemien i Danmark!

Dernæst er der nu også blevet smittet en, som IKKE kom fra
selve Kina men et andet asiatisk land!

Så inddæmningen er IKKE god nok!

Og du vil dumpe i tilfælde af en dødelig pandemi!

Så ...

Lær af dine fejl nu, så du IKKE gentager dem, når pandemien
kommer, for det vil den gøre en eller anden dag teoretisk
set!

Pingviner bruger samme talemønstre som mennesker
6. feb. 2020, 18:53
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-pingviner-bruger-samme-talemoenstre-som-mennesker

-

Vanvidsbilist efter nyt lovforslag: - Jeg er røvligeglad med deres
lovgivning
06. feb. 2020, 17:37 Opd. 06. feb. 2020, 19:00
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-06-vanvidsbilist-efter-nyt-lovforslag-jeg-er-roevligeglad-med-deres-lovgivning

Kommentar:

Pas på med at være fór blødsøden overfor folk (på ofrenes
bekostning):

Her er der jo tale om *psykopati* - klinisk set - og derfor
BØR man ligesom med andre *sindssyge* indlægge eller rettere
sagt tilbageholde vedkommende med TVANG (hvis vedkommende
gør det igen) på en psykopatforvaringsanstalt (på dansk
kaldet fængsel), så vedkommende IKKE mere kan bringe andre
menneskers liv i fare!

-

Danmark ændrer vejledning til at opdage smittede med coronavirus
6. feb. 2020, 21:28
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-06-danmark-aendrer-vejledning-til-at-opdage-smittede-med-coronavirus

Sundhedspersonale skal blandt andet være opmærksomme på, at
personer uden alvorlig lungebetændelse også kan være smittet
med coronavirus.

-

Kinesisk læge er død - advarede om coronavirus
6. feb. 2020, 23:01
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-06-kinesisk-laege-er-dod-advarede-om-coronavirus

-

Tiltrængt regn slukker skovbrande i australsk delstat
7. feb. 2020, 05:20
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-07-tiltraengt-regn-slukker-skovbrande-i-australsk-delstat

-

Seneste nyt om coronavirussen fra Wuhan
07. feb. 2020, 06:20
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-07-seneste-nyt-om-coronavirussen-fra-wuhan

af Mette Stender Pedersen

Hvad sker der? Mere end 31.000 personer er smittede. Over
3000 af dem er registreret i løbet af de seneste 24 timer.
Derudover er 636 mennesker døde af virussen i Kina.

636 / 31.000 * 100%
=
2,05... %
)

I dag, Kl. 11:15
Vrede over "desperate" hospitaler trods folkets indsamling
af millioner

I Kina vokser befolkningens vrede over, at landets
hospitaler stadig har store problemer med at skaffe
forsyninger til trods for, at Røde Kors - og andre
organisationer - har modtaget flere millioner dollars i
donationer.

[ ... ]

I dag, Kl. 09:59
Tomme hylder i stedet for toiletpapir efter voldsom
hamstring i Hongkong

[ ... ]

I dag, Kl. 09:28
Amnesty International langer ud efter Kina

Amnesty International mener, at Li Wenliangs død er et klart
eksempel på, hvordan Kina bryder menneskerettighederne i
deres kamp mod coronavirussen.

Lægen Li Wenliang var en af de første til at advare om den
nye coronavirus i december, men myndighederne fjernede hans
advarsler fra sociale medier og advarede ham mod at "sprede
rygter".

- Sagen om Li Wenliang er en tragisk påmindelse om, hvordan
de kinesiske myndigheders behov for at bevare stabilitet
undertrykker vigtig information af almen interesse, siger
den regionale direktør, Nochilas Bequelin.

I dag, Kl. 09:18
Vrede i Kina over whistleblowers død

-

Kina indleder efterforskning efter læges opsigtsvækkende død
7. feb. 2020, 07:35
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-07-kina-indleder-efterforskning-efter-laeges-opsigtsvaekkende-dod

-

Brite smittet med coronavirus uden for Kina
7. feb. 2020, 09:16
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-07-brite-smittet-med-coronavirus-uden-for-kina

Det britiske sundhedsministerium bekræfter, at smitten
stammer fra en rejse til et "andet asiatisk land" end det
kinesiske epicenter.

-

Boeing opdager endnu en fejl i software - har allerede mistet milliarder
på flytype
7. feb. 2020, 12:05 ...
Kinesisk kvinde indlagt i højisolation på Hvidovre Hospital - fik det
dårligt i lufthavn
7. feb. 2020, 10:07 Opd. 7. feb. 2020, 12:18 ...
19-årig frikendt for drab nytårsnat 2019 i København
7. feb. 2020, 12:34 Opd. 7. feb. 2020, 12:39

-

104 SVT Text Fredag 07 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Buttigieg vann med knapp marginal..130

* Trump: USA har dödat terrorledare..131

Trump: Gick igenom ett helvete.....132

* Fler smittade på virusbåt..........133
* Corona: Läkardöd utreds i Kina.....134

"USA bör överväga köp av Ericsson" 135

Misstanke mot piloter efter krasch 136

-

134 SVT Text Fredag 07 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 7 FEBRUARI

Corona: Läkardöd utreds i Kina

Kina har inlett en utredning efter att
läkaren Li Wenliang avlidit, skriver
AFP. Han slog tidigt larm om ett nytt
sarsliknande virus i Wuhan, men
misstroddes av myndigheterna.

Han dog tidigt på fredagen lokal tid
på Wuhans centralsjukhus, enligt
sjukhuset på den Twitterliknande
kinesiska plattformen Weibo. Före det
förekom olika uppgifter om läkarens
tillstånd och död i statliga medier.

Li Wenliang som arbetade vid Wuhans
centralsjukhus insjuknade i början av
januari och en tid senare testades
positivt för coronaviruset.

-

136 SVT Text Fredag 07 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 6 FEBRUARI

Misstanke mot piloter efter krasch

Två piloter ska utredas för möjlig
vårdslöshet efter att ett plan glidit
av landningsbanan på en av Istanbuls
flygplatser under onsdagskvällen.

Tre passagerare avled av de skador de
ådrog sig. Totalt 174 passagerare och
sex anställda skadades. Flera av de
skadade har fått lämna sjukhuset.

Flygplanet, från Pegasus Airlines,
bröts i tre delar. Piloterna kan ha
orsakat både dödsfall och skador genom
försumlighet, uppger den statliga
tv-kanalen TRT. Piloterna vårdas på
sjukhus och ska senare få ge sin
version av händelsen.

-

NRK:
6. februar 2020 kl. 09:58 - 7. februar 2020 kl. 10:36, error

7. februar 2020 kl. 12:41

-

Terror i Jerusalem: 12 soldater såret i bilangreb – betjent skudt
Af Anders Hjorth Vindum 06. February 2020
https://www.ordetogisrael.dk/aktuelt-2-2-2/terror-i-jerusalem-12-soldater-saaret-i-bilangreb-betjent-skudt

En soldat er alvorligt såret, mens en betjent et lettere
såret. Situationen er meget anspændt og kan let eskalere.

Kommentar:

Det her vil fortsætte som en skrue UDEN ende, så israelere
må holdes adskilt fra palæstinensere ved en 2-statsløsning,
dvs. at israelske arabere må flytte over på den anden side
af den palæstinensiske grænse!

Idéen med det hele er jo at skabe fred (modsat krig herunder
terror)!

-

Ny teori om to mystiske statuer på Påskeøen
Elise Kjørstad
Forskning.no.
https://videnskab.dk/kultur-samfund/er-nogle-af-statuerne-paa-paaskeoeen-en-hyldest-til-den-frugtbare-jord

Forskere har opdaget, at to statuer i vulkankrateret Rano
Raraku på Rapa Nui - Påskeøen - er placeret i et perfekt
system af vand, naturlig gødning og næringsstoffer.

Kommentar:

Rano Raraku
https://en.wikipedia.org/wiki/Rano_Raraku

Easter Island

27° 7′ 26″ S, 109° 17′ 10″ W
-27.123889, -109.286111

-27.122062, -109.289009
-27,122062 -109,289009

Map:
https://www.google.dk/maps/place/27%C2%B007'19.4%22S+109%C2%B017'20.4%22W/@-27.122062,-109.2911977,17z/data=!4m13!1m7!3m6!1s0x0:0x0!2zMjfCsDA3JzE5LjQiUyAxMDnCsDE3JzIwLjQiVw!3b1!8m2!3d-27.122062!4d-109.289009!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-27.122062!4d-109.289009

Distance to ...
https://sites.google.com/site/abraham175code/rano-raraku

Arcdegrees (600-system) Delta Name 1

56,81457836 Nazca-linjerne
86,93117009 Chicxulub crater
104,79656333 South Pole
122,07283912 South America .....................focus
142,85802349 Find SA-75-Africa
157,73802774 Marree Man, Australia
194,22570590 Afrika, Malabo, Ækvatorial Guinea
195,20343667 North Pole ........................focus
202,51375347 Stonehenge
233,67067000 Tunguska
235,10859020 Chernobyl
236,75811174 Izmir
242,14290378 Egyptian pyramids
243,33696485 Luxor Temple, Egypt
247,35907916 Temple-174
247,36568146 Eq Israel 2020-02-06
248,06125257 Tel Motza Temple ..................focus
248,16297525 Temple
248,24223151 Shiloh
257,93133572 Mount Ararat ......................focus
258,19826789 Nineveh
263,65442555 Ur, Iraq
276,01574918 Mount Everest .....................focus

=>

[...]

De 276 enheder *genkender* vi fra The-ET-Bible-code ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/markpointer/276

Dernæst target (195) ...
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/homestar-of-et/g-lon

Det BØR undersøges, HVOR nøjagtig distancen fra Nordpolen
til Påskeøen er på target (195,65).

Map:
-27.39, -109.289009
https://www.google.dk/maps/place/27%C2%B023'24.0%22S+109%C2%B017'20.4%22W/@-27.3899952,-109.5691604,10z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d-27.39!4d-109.289009

Og jo:

Positionen er ude i Stillehavet en anelse syd for Påskeørn.

Konklusion:

Der er IKKE andre objekter (øer) i nærheden, hvorfor
Påskeøen muligvis er blevet valgt (dersom ET har haft en
finger med i spillet)!

Demokratiet under angreb: Brandbombe smidt mod Christiansborg

File 22.132 ...
Terror (abuse of power)
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/22-xxx/22-132
https://sites.google.com/site/kallpol4/home/countries/denmark/22-xxx/22-132

Google-auto-translation:
From Danish to English (and many other languages)...
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=da&tl=en&u=https://sites.google.com/site/kallpol4/home/issues/terror/files/22-xxx/22-132

"Other" news:

2184 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Stræb efter hæderlighed, trofasthed, kærlighed og fred ...

(2 Tim 2,22)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Th+3&version=BPH

1 Tessalonikerne 3, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Timoteus blev sendt af sted og kom tilbage med godt nyt

[ ... ]

Lovprisning og bøn til Gud

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=2+Ti+2.14-26&version=BPH

2 Timoteus 2:14-26, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Undgå meningsløse diskussioner

22
Flygt fra de ting, som frister unge mennesker, og stræb
efter hæderlighed, trofasthed, kærlighed og fred ligesom
alle de andre, der tror på og beder til Herren af et rent
hjerte.

23
Endnu en gang siger jeg til dig, at du skal holde dig fra
de dumme, ja tåbelige diskussioner. Du ved, at det kun
fører til skænderier,

24
og en Herrens tjener skal ikke skændes med nogen. Han bør
være venlig mod alle, dygtig til at lære fra sig og
udholdende i modgang.

25
Han skal irettesætte sine modstandere med nænsomhed. Måske
de så med Guds hjælp vil ændre mening og komme til
erkendelse af sandheden.

26
Måske de vil komme til fornuft og blive friet ud af den
fælde, Djævelen har fanget dem i for at få dem til at gøre,
hvad han vil.

Afvis vranglære

Det er ikke kun forfølgelse og modstand, men også vranglære
evangeliet udfordres på. Derfor er det vigtigt at vide, hvad
der er vort mål og hvilken indstilling, vi bør have til
vranglærere.

Paulus' formaning er klar, og vigtighedenb af den
understreges med ord som "for Guds ansigt" og "stå sin prøve
for Gud".

Vranglæren skal ikke få lov til at sætte nogen dagsorden i
form af diskussioner eller dialogdrøftelser. Det vil kun være
ødelæggende og forvirrende for dem, der lytter. Mod vranglæren
er der kun én vej, nemlig at holde sig fra den og sætte alt ind
på at bygge på Guds ords autoritet og grundvold.

Vranglære har det med at gribe om sig, og nogle i en
menighed kan blive ramt. Men dem, der holder sig til Guds sande
evangelium, vil være en særlig pryd, forklarer Paulus med en
lille lignelse.

Dette er naturligvis ikke en opfordring til at udskamme og
fordømme vildfarne. Vi skal tværtimod først og fremmest
fremtræde i kærlighed og med mildhed være gode vejledere. Og så
ikke mindst bede om, at Gud vil få dem til at omvende sig.

Refleksion:

Hvad gør du personligt, for at vranglære ikke fører dig på
vildspor?

Kommentar:

Herre!

Det beder vi Dig om, at Du vil hjælpe fanatiske muslimer, der
er fanget i djævelens udspekulerede fælder, så de ikke kan se
det forkerte i at hylde ondskab (såsom vold, mord, død og
ødelæggelse fx. i form af terror) ...

Herre! Det beder vi Dig om, at Du vil hjælpe dem til at komme
til fornuft og *indse*, at de er blevet ført bag lyset
(bedraget) og har brug for Dig!

-

[...]

Ordet for 2020-02-08

Vær venlig

"Ifør jer da, som Guds udvalgte ... mildhed, tålmodighed."
Kol 3,12

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-08
Daily Reading for Saturday February 8, 2020
Reading 1, First Kings 3:4-13
Responsorial Psalm, Psalms 119:9, 10, 11, 12, 13, 14
Gospel, Mark 6:30-34
https://www.youtube.com/watch?v=XCZiVpBgZ-M&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD

=>

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Ki+3.4-13&version=BPH

Første Kongebog 3:4-13, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Salomon beder om visdom

Jeg har fået for vane at bede om ...

1.
Visdom,

2.
Indsigt og

3.
Dømmekraft

... til at forvalte Guds ejendom (først og fremmest Guds Ord).

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Demokratiet under angreb: Brandbombe smidt mod Christiansborg

Færre nye tilfælde af coronavirus

-

DR S167 fre 07 feb 20:42:12
7.februar dr.dk/nyheder 13:06

KARANTÆNERAMTE HAR FÅET TERMOMETRE
De omkring 3.700 passagerer ombord på
skibet "Diamond Princess" har fået et
væsentligt længere krydstogt, end de
fleste nok havde håbet på.

De er nemlig fortsat i karantæne på
krydstogtskibet, der på fjerde døgn
ligger i havn ved byen Yokohama syd for
Tokyo.

Alle skal blive på skibet indtil 19.
februar. Passagerer med kanhyt uden
vinduer har dog fået lov til at gå op
på øverste dæk i halvanden time hver
dag iført ansigtsmaske og
plastikhandsker.

I alt 61 af passagererne på skibet er
blevet smittet med coronavirus.

Krydstogtpassagerer i karantæne får udleveret termometre, sudoku og origami
kl. 13:06
https://www.dr.dk/nyheder/udland/krydstogtpassagerer-i-karantaene-faar-udleveret-termometre-sudoku-og-origami

-

DR S168 fre 07 feb 20:42:12
7.februar dr.dk/nyheder 13:10

ENDNU EN TESTES FOR CORONAVIRUS
Endnu en person er på vej til Hvidovre
Hospital, hvor vedkommende skal testes
for det nye coronavirus.

Det fortæller vicedirektør Janne
Elsborg-Larsen til TV 2 News.

Personen har ikke nogen relation til
kinesisk kvinde, der lige nu testes,
eller det fly, der landede i morges,
hvor den kinesiske kvinde var om bord.

Tidligere har Hvidovre Hospital testet
to andre personer for coronavirusset.
Begge prøver var negative.

Lige nu bliver den tredje person testet
- den kinesiske kvinde. Hun er indlagt
i højisolation.

Hvidovre Hospital: Endnu en person testes for coronavirus
kl. 13:10
https://www.dr.dk/nyheder/indland/hvidovre-hospital-endnu-en-person-testes-coronavirus

-

Corona-virus: Udenrigsministeriet laver ændringer i alle rejsevejledninger
kl. 15:26
https://www.dr.dk/nyheder/indland/corona-virus-udenrigsministeriet-laver-aendringer-i-alle-rejsevejledninger

-

DR S172 fre 07 feb 20:42:12
7.februar dr.dk/nyheder 16:12

KVINDE TESTET NEGATIV FOR CORONA
Kvinden, der i dag er blevet undersøgt
for coronavirus, er ikke smittet,
oplyser Sundhedsstyrelsen til DR
Nyheder.

Kvinden er fra Kina og landede i
Københavns Lufthavn klokken 07.40 i
morges fra Kina.

Hun meldte sig selv til lufthavnens
personale med influenza-lignende
symptomer.

Efterfølgende blev hun kørt til
Hvidovre Hospital, hvor hun blev
indlagt i højisolation.

Kinesisk kvinde i Danmark er testet negativ for coronavirus
kl. 16:12
https://www.dr.dk/nyheder/indland/kinesisk-kvinde-i-danmark-er-testet-negativ-coronavirus

-

DR S173 fre 07 feb 20:42:12
7.februar dr.dk/nyheder 16:49

FREMADFORMAND ERKLÆRET KRÆFTFRI
Simon Emil Ammitzbøll-Bille, formand
for partiet Fremad, er erklæret rask.
Han har ikke længere kræft, skriver han
på sin Facebook-profil.

- Jeg har været på Rigshospitalet i dag
(fredag, red.), og jeg er allerede fri
for kræft!. Jeg kan slet ikke beskrive,
hvor glad og lettet jeg er, skriver
han.

Simon Emil Ammitzbøll-Bille blev
torsdag i forrige uge opereret for
testikelkræft, fortalte han på sin
Facebook-profil.

Sygdommen var blevet opdaget en uge
før.

Partileder og tidligere minister erklæret fri for kræft
kl. 16:49
https://www.dr.dk/nyheder/politik/partileder-og-tidligere-minister-erklaeret-fri-kraeft

-

1,2 millioner danskere har fået cpr-numre lækket
kl. 17:15
https://www.dr.dk/nyheder/penge/12-millioner-danskere-har-faaet-cpr-numre-laekket

-

DR S175 fre 07 feb 20:42:12
7.februar dr.dk/nyheder 18:35

BEGGE MISTANKER OM CORONA AFKRÆFTET
To personer er i dag blevet testet for
coronavirus på Hvidovre Hospital, og nu
er den anden også erklæret negativ.

Sådan lyder det fra Søren Brostrøm, der
er direktør for Sundhedsstyrelsen til
DR Nyheder.

- Coronatesten på den anden person er
også negativ, fortæller han.

- Så det er jo rigtig glædeligt, at vi
i dag har håndteret to patienter i
vores beredskab, der er blevet indlagt
på Hvidovre Hospital, og i begge
tilfælde har vi hurtigt kunne afkræfte,
at der er tale om coronasmitte, siger
han til DR Nyheder.

Også negativ: Nu er begge mistanker om coronavirus afkræftet
kl. 18:35
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ogsaa-negativ-nu-er-begge-mistanker-om-coronavirus-afkraeftet

-

Antarktis sætter varmerekord: 'Det overrasker mig ikke'
kl. 19:03
https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/antarktis-saetter-varmerekord-det-overrasker-mig-ikke

-

Sorg og vrede i Kina efter læge døde af coronavirus: 'Dem, der er
tilbage, tør ikke sige deres mening'
kl. 19:15
https://www.dr.dk/nyheder/udland/sorg-og-vrede-i-kina-efter-laege-doede-af-coronavirus-dem-der-er-tilbage-toer-ikke

-

Walid boede på stue med hijabklædt værnepligtig: 'Vil man have tørklæde
på, er det ikke her'
kl. 20:05
https://www.dr.dk/nyheder/regionale/syd/walid-boede-paa-stue-med-hijabklaedt-vaernepligtig-vil-man-have-toerklaede-paa

-

Ingen hijab på i Forsvaret: Men må du som læge, dommer eller i politiet?
kl. 21:35
https://www.dr.dk/nyheder/indland/ingen-hijab-paa-i-forsvaret-men-maa-du-som-laege-dommer-eller-i-politiet

-

DR S176 lør 08 feb 08:01:11
7.februar dr.dk/nyheder 23:02

FÆRRE NYE TILFÆLDE AF CORONAVIRUS
Antallet af nye smittetilfælde af det
ny coronavirus er faldet to dage i træk
nu, ifølge
Verdenssundhedsorganisationen, WHO.

- Det er godt nyt, men man skal
samtidig passe på med ikke at læse for
meget ind i det. Antallet kan stige
igen, siger WHO's generaldirektør,
Tedros Adhanom Ghebreyesus.

På verdensplan blev der rapporteret
3.900 nye smittetilfælde den 5.
februar, hvilket faldt til 3.700 nye
tilfælde den 6. februar og yderligere
faldt til 3.200 nye coronasmittede i
dag.

Forsigtigt godt nyt: Færre nye tilfælde af coronavirus
07. Feb. 2020 kl. 23:02
https://www.dr.dk/nyheder/udland/forsigtigt-godt-nyt-faerre-nye-tilfaelde-af-coronavirus

-

DR S114 lør 08 feb 08:01:07
8.februar dr.dk/nyheder 06:32

WHO ADVARER OM MANGEL PÅ MUNDBIND
Kampen mod det smitsomme coronavirus
bliver hæmmet af en alvorlig global
mangel på både mundbind og
beskyttelsesdragter.

Sådan lyder advarslen fra
Verdenssundhedsorganisationen WHO's
direktør, Tedros Adhanom Ghebreyesus.

Det skriver The Guardian.

Den alvorlige mangel på
sikkerhedsudstyret skyldes ifølge WHO,
at der er en "udbredt forkert brug" af
særligt mundbind fra folk, der ikke
befinder sig i smittens frontlinje.

- Efterspørgslen er op mod 100 gange
større end normalt, siger Ghebreyesus.

Pris og efterspørgsel er eksploderet: WHO advarer om global mangel på
mundbind
kl. 06:32
https://www.dr.dk/nyheder/udland/pris-og-eftersporgsel-er-eksploderet-who-advarer-om-global-mangel-pa-mundbind

Kommentar:

Jeg skal ærlig indrømme, at jeg i onsdags var henne på
apoteket for at købe mundbind, men de var udsolgte.

Og ...

Faktisk er det dumt at hamstre, fordi mundbind beskytter IKKE
brugerenn (men derimod andre)!

Så "kanske" det er i frontlinjen, der er brug for disse
mundbind (fremfor andre steder)!

På apoteket spurgte jeg om der var noget andet, man kunne gøre
for at forebygge. Jeg vidste godt allerede, at C-vitaniner
indgår som byggeklods i vort immunforsvar og derfor en god ide
at ta' ekstra af.
Men de nævnte også D-vitaminer. Og det anede jeg faktisk
ikke.

Så ...

Jeg har købt - foruden almindelig vitamin-piller - BÅDE C- OG
D-vitamin-piller.

Hmm ...

Mht. mundbind:

Da jeg var barn, havde vi mundbind, når en i familien var
blevet syg. Disse var bare et ganske almindeligt stykke stof,
som man kunne vaske igen og igen.

De var/er sikkert ikke lige så gode som de mundbind man nu om
dage kan købe men er dog bedre end ingenting.

Så ...

HVIS du mangler mundbind, da tag et viskestykke - gerne et, der
er slidt, så vævningen ikke er al for tæt (og man derfor slet
ikke kan ånde igennem) - og brug det som mundstykke, fordi det
kan opfange de fleste dråber, du udsender, når du nyser osv.

-

DR S115 lør 08 feb 09:16:43
8.februar dr.dk/nyheder 07:27

BRANDBOMBE SMIDT MOD CHRISTIANSBORG
En eller flere ukendte gerningsmænd
kastede sent fredag en brandbombe mod
en port på Christiansborg.

Københavns Politi efterforsker nu
episoden.

- Det er en alvorlig sag, siger
vagtchef Henrik Svejstrup.

Der var tale om en såkaldt
molotovcocktail, der består af en
flaske med brandbar væske i.

Træporten eller bygningen blev ikke
antændt, men porten fik sodskader.

Brandbombe kastet mod Christiansborg
kl. 07:27
https://www.dr.dk/nyheder/indland/brandbombe-kastet-mod-christiansborg

Kommentar:

Dette er terror, da demokratiet IKKE respekteres, og skal
derfor straffes som terror!

Det vil sige, at du kan komme mange, MANGE år i fængsel!

Og spørgsmålet er:

Var det dét værd?

Betyder din politiske eller religiøse holdning så meget, at du
er villig til at miste mange år af dit liv, for tro ikke, at
et fængselsophold er lykken. For det er det ikke!

Spørg derfor dig selv endnu en gang:

HVORFOR gør jeg dette ?

HVORFOR betyder min holdning MERE end andres (flere
millioner danskeres) ?

Er jeg nødt til dette (for at føle, at jeg er til) ?

Har jeg et mindreværdsproblem (og prøver gennem dette at
kompensere, så jeg føler, at jeg er betydningsfuld,
apropos *sygelig* trang til opmærksomhed)?

Mit råd til dig er derfor:

Søg lægehjælp!

Der findes mange dygtige psykiatere og psykologer, der kan
*vejlede* dig, så du følelsesmæssig kommer videre og får et
lykkeligt liv, på trods af måske al den modgang, som du har
været udsat for hidentil i dit liv.

Gør noget ved problemet i stedet for at gi' andre (fx. samfundet og dets
repræsentanter
på Christiansborg) skylden!

*Indse* at djævelen har ført dig bag lyset!

Amen?

[...]

Tobenet-blegansigt taler med kløvet tunge!

Dødstallet i virusramte Kina tager endnu et stort spring

Antarktis sætter varmerekord
Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]

Tobenet-blegansigt taler med kløvet tunge!

Dødstallet i virusramte Kina tager endnu et stort spring

Passagerfly tæt på at blive skudt ned over Syrien
7. feb. 2020, 13:04 Opd. 7. feb. 2020, 13:27
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-07-passagerfly-taet-paa-at-blive-skudt-ned-over-syrien

Flyet var af typen Airbus A320 og på vej fra Teheran til
Damaskus.

Et fly med 172 passagerer var tæt på at blive skudt ned over
den syriske hovedstad Damaskus natten til fredag.

Flyet blev istedet omdirigeret til den nærliggende russiske
militærlufthavn Khmeimim for at undgå syriske
antiluftskytsmissiler.

-

1,2 millioner cpr-numre lækket ved en fejl
7. feb. 2020, 17:31
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-07-12-millioner-cpr-numre-laekket-ved-en-fejl

-

Enige politikere om danske børn i Syrien: – De skal ikke hertil
7. feb. 2020, 17:51
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-02-07-enige-politikere-om-danske-boern-i-syrien-de-skal-ikke-hertil

-

Antarktis sætter varmerekord
7. feb. 2020, 20:06
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-07-antarktis-saetter-varmerekord

Kommentar:

Hvis antarktis smelter stiger verdenshavene med 144 alen (66
meter)!

-

Nordjyske Mediers chefredaktør er død efter trafikulykke
7. feb. 2020, 22:30
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-07-nordjyske-mediers-chefredaktoer-er-doed-efter-trafikulykke

-

Mormor i bøn til regeringen: - Hvorfor skal min datter og hendes børn dø
i Syrien?
07. feb. 2020, 23:00
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-02-07-mormor-i-boen-til-regeringen-hvorfor-skal-min-datter-og-hendes-boern-doe-i-syrien

Kommentar:

Danmark kan ikke gøre for, at din datter vælger at blive
*landsforræder*! Hun og børnene hendes er derfor IKKE længere
danskere - moralsk set!

*Landsforræderi* belønnes IKKE, fordi ...

Hvis vores demokrati skal se igennem fingre med hvad-som-helst,
da ender det med, at vort demokrati bliver løbet over ende af
anarki eller diktatur (apropos Psykopatus-Putins
*skindemokrati* i Rusland eller Islamisk Stas "Paradis" med
afhuggede hoveder af uskyldige und so weiter).

Din datter må - med andre ord - nu høste, hvad hun har sået!

Og du må også indse, at Danmark IKKE kan ta' ansvaret for, at
du eventuelt også har været en dårlig opdrager (så din datter
ikke har kunnet skelne godt fra ondt men blev *ført bag lyset*
af djævelen)!

Amen?

-

Molotovcocktail kastet mod Christiansborg
8. feb. 2020, 05:18
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-02-08-molotovcocktail-kastet-mod-christiansborg

Kommentar:

Se ...

Subject: Demokratiet under angreb: Brandbombe smidt mod Christiansborg -
Re: 2020 uge 06 (news samlet)
Date: Sat, 8 Feb 2020 09:54:30 +0100, GMT 08:54
22132 news:5e3e7620$0$703$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TXi4WOIFK6Y/pyLE9MarAwAJ

-

Dødstallet i virusramte Kina tager endnu et stort spring
8. feb. 2020, 05:39
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-08-dodstallet-i-virusramte-kina-tager-endnu-et-stort-spring

Dermed har i alt 722 personer mistet livet i Kina, hvoraf
langt størstedelen af dødsfaldene er registreret i
Hubei-provinsen.

[ ... ]

I alt er 34.546 personer bekræftet smittet i Kina.

Kommentar:

722 / 34.546 * 100%
=
2,09 %

-

Amerikaner og japaner er døde af coronavirusset i Wuhan
8. feb. 2020, 06:30 Opd. 8. feb. 2020, 06:55
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-08-amerikaner-og-japaner-er-dode-af-coronavirusset-i-wuhan

-

30-40 biler i Esbjerg fik punkteret dæk på en nat
8. feb. 2020, 10:09 ...
Beboerstrid i retten - mand kapper naboernes strøm med byrettens godkendelse
8. feb. 2020, 10:19 ...

-

104 SVT Text Lördag 08 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* President Trump sparkar vittnen....130

* Slutflaggat för prins Andrew.......131

* Irland går till val i dag..........132

* Åtta döda efter bråk i kazakisk by 133

* Australien hotas av översvämningar 134

540 dödade i irakiska protester....135

* Macron vill diskutera kärnvapen....136

Övriga rubriker 105

-

105 SVT Text Lördag 08 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

Sex avvisade i dansk gränskontroll 137

* Inget coronavirus på Kastrup.......138

Schweiz röstar om hbtq-frågor......139

Världen runt
Jaktlicenser för elefant klubbades 149

-

133 SVT Text Lördag 08 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 8 FEBRUARI

Åtta döda efter bråk i kazakisk by

Minst åtta personer har dödats i ett
slagsmål med uppemot hundra personer
inblandade i regionen Zjambyl i
Kazakstan.

Ytterligare ett par dussin har
skadats, enligt inrikesminister Jerlan
Turgumbajev.

Bilder visar hur unga män beväpnade
med tillhyggen och tågade längs en väg
i en by där hus satts i brand. Två
poliser skadades också i bråket och
bilar antändes.

Landets president Kasym-Zjomart
Tokajev har beordrat en utredning.

-

135 SVT Text Lördag 08 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 7 FEBRUARI

540 dödade i irakiska protester

Drygt 540 irakier har dödats under de
omfattande regeringskritiska protester
som pågått i landet sedan oktober
förra året, rapporterar TT.

Det uppger den statligt finansierade
irakiska människorättskommissionen.

17 av dödsoffren tillhörde säkerhets-
styrkor. De övriga var demonstranter
och aktivister.

Majoriteten, 276 personer, dödades i
huvudstaden Bagdad.

22 människor har mördats, uppger
kommissionen.

-

136 SVT Text Lördag 08 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 7 FEBRUARI

Macron vill diskutera kärnvapen

Frankrikes president Emmanuel Macron
vill inleda en dialog med sina
europeiska partners om vilken roll
landets kärnvapen bör ha i Europa.

Det sa han en vecka efter att kärn-
vapenstaten Storbritannien lämnade EU
och Frankrike är ensamt om att ha
kärnvapen i unionen.

Europa "kan inte fortsätta vara åskåd-
are" när det pågår en global kapprust-
ning, sa han i ett tal på fredagen.

-Vår säkerhet beror också, oundviklig-
en, på en större kapacitet för själv-
ständigt europeiskt agerande, sa han.

Kommentar:

"Kanske" der med ordene ...

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Gen+2.17&version=DN1933

1 Mosebog 2:17, Dette er Biblen på dansk (DN1933)

kun af Træet til Kundskab om godt og ondt må du ikke
spise; den Dag du spiser deraf, skal du visselig dø!"

... er en fin lille hentydning til dette problem (at der
INGEN vej er tilbage, når først mennesket har opdaget
atomenergien og dens farer)!

Så vi må - med andre ord - *lære* at leve med det!

(
Det klogeste er derfor at indgøre et verdensdemokrati, så det
netop IKKE bliver atommagterne, der sætter dagsordenen i
verden (med deres trusler om dit og dat), da det jo netop
fremmer, at alle vil ha' disse våben (og den dertil hørende
magt)!
)

Amen?

-

NRK:
7. februar 2020 kl. 12:41 - 8. februar 2020 kl. 06:10, error

8. februar 2020 kl. 10:52
Russisk øvelse avsluttet
https://www.nrk.no/nyheter/1.14894663

Det russiske forsvaret avfyrte både missiler og artilleri
under øvelsen utenfor kysten av Nordland denne uka. Russerne
sa øvelsen skulle vare fra onsdag til fredag, men den var over
allerede etter første dag, ifølge Forsvarets operative
hovedkvarter.

-

Coronavirus: Hong Kong imposes quarantine rules on mainland Chinese

7 minutes ago, (time now around CET 11:00)
https://www.bbc.com/news/world-asia-china-51419015

Hong Kong has begun a mandatory two-week quarantine for anyone
arriving from mainland China, in a fresh effort to contain the
deadly new coronavirus.

Kommentar:

Fornuftigt!

Virker intet andet, virker dette:

Subject: Under en *Pandemi* vil den slags fejl IKKE blive belønnet! -
Re: 2020 uge 05 (news samlet)
Date: Fri, 31 Jan 2020 10:11:51 +0100, GMT 09:11
22112 news:5e33ef71$0$699$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/oe1yrjAib78/VgV4Y6A7AQAJ

> Så *lektien* SKAL læres nu:
>
> Tag ALDRIG unødvendige risici!
>
> Se tillige ...
>
> https://da.wikipedia.org/wiki/Inkubationstid
>
> Den sorte død ... , så man fik først bugt med sygdommen,
> da man indførte streng karantæne i 40 dage.
>
> [ ... ]
>
> Mange mennesker er skjulte smittebærere, fordi de er
> smittede, men ikke viser symptomer på sygdommen.

Denne type *fjende* er vor alles fjende!

Amen?

-

Antarctica logs highest temperature on record of 18.3C

https://www.bbc.com/news/world-51420681

-

Khamenei says Iran is not posing any threat to other countries

"Iran poses no threat to any other country ... Our only aim is
to make sure our security is guaranteed," Khamenei told a
group of commanders and staff of Iran's Air Force.

By REUTERS FEBRUARY 8, 2020 11:50
https://www.jpost.com/Breaking-News/Khamenei-says-Iran-has-a-strong-Air-Force-despite-US-pressure-616907

Subject: [The-ET-Bible-code news:
Found:
1. Position of 7 stars (127, 39) + 48,
2. 43 + 430,
3. 430 + 205 (144+61) + 104 (61+43),
4. 43 (was: 430) + 137 = 180 => 43,2 = 144
]
Date: Tue, 4 Feb 2020 09:35:17 +0100, GMT 08:35
22126 news:5e392cdd$0$702$1472...@news.sunsite.dk
7 stars (Pleiades, M45)
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lat/22-126
https://sites.google.com/site/etbible/home/objects/7-stars/g-lon/22-126
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TXi4WOIFK6Y/ID-MhPNzAgAJ

Subject: Ny teori om to mystiske statuer på Påskeøen -
Re: 2020 uge 06 (news samlet)
Date: Fri, 7 Feb 2020 13:15:39 +0100, GMT 12:15
22131 news:5e3d5504$0$694$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/d/msg/dk.politik/TXi4WOIFK6Y/C9LRx3ZoAwAJ

Et udsagn:

Tobenet-blegansigt taler med kløvet tunge!

Flere er nu døde af coronavirus end af sars i Kina

2183 days to Nuclearwar (± unknown)

-

Dagens *keywords*:

Gud ønsker, at I skal indvi jeres liv til ham og afholde
jer fra seksuel synd.

(1 Tess 4,3)

-

Dagens Ord:

https://www.biblegateway.com/passage/?search=1+Th+4&version=BPH

1 Tessalonikerne 4, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at leve i kærlighed og hellighed efter Guds vilje

3
Gud ønsker, at I skal indvi jeres liv til ham og afholde
jer fra seksuel synd.

4
I må hver især forstå, hvordan man vinder sig en kone på
en anstændig og ærbar måde,

5
ikke i sanseligt begær, sådan som de gudløse gør.

6
I må heller ikke synde imod en ven eller udnytte ham i
denne sag.[a] Herren straffer alle den slags handlinger.
Det har vi tidligere understreget for jer.

7
Gud har jo ikke kaldet os til et liv i synd, men til et
liv i hellighed.

8
Hvis nogen ikke respekterer disse påbud, er det jo ikke
mennesker, de ringeagter, men Gud selv, han, som giver
jer[b] sin hellige Ånd.

[ ... ]

De, der dør før Kristi genkomst, vil også genopstå

-

Dagens Ord fra ...

BibelLæserRingens andagtstekst
(fås som hæfte, der udgives 4 gange om året: jan, apr, jul og
okt), http://blr.dk/

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Mat+25.14-30&version=BPH

Matthæus 25:14-30, Bibelen på hverdagsdansk (BPH)

Om at bruge det, man har fået betroet

-

[...]

Ordet for 2020-02-09

Vi skal vise medfølelse (1)

"... han fik medynk med ham, da han så ham."
Luk 10,33

=== citat slut ===

-

Dagens Ord fra ...

Daily Readings - Catholic Online
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/
https://www.catholic.org/bible/daily_reading/?select_date=2020-02-09
Daily Reading for Sunday February 9, 2020
Reading 1, Isaiah 58:7-10
Responsorial Psalm, Psalms 112:4-5, 6-7, 8-9
Gospel, Matthew 5:13-16
Reading 2, First Corinthians 2:1-5
https://www.youtube.com/watch?v=jlnzev8ki4U&autoplay=1&list=PL58g24NgWPIzyoqbVhfNR7Jy8alGIAlWD
(2020-02-08, CET 11:3x-12:0x, GMT 10:3x-11:0x:)

"And he will send out his angels with the mighty blast of a
trumpet, and they will gather his chosen ones from all over
the world—from the farthest ends of the earth and heaven."
Matthew 24:31

-

Mogens Kall skrev ...

Date: Mon, 3 Feb 2020 07:38:36 +0100, GMT 06:38

> [...]
> Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no 22121

Flere er nu døde af coronavirus end af sars i Kina

DR S118 lør 08 feb 14:16:26
8.februar dr.dk/nyheder 12:01

HONGKONG INDFØRER CORONA-KARANTÆNE
Hongkong sætter alle, der ankommer fra
Kina, i karantæne i 14 dage for at
mindske spredningen af coronavirus.

Turister skal blive på deres
hotelværelser, mens Hongkongs
indbyggere, der har været i Kina, skal
blive i deres hjem.

- De advarede mig om, at jeg ikke kan
gå ud. Jeg skal blive hjemme i to uger,
siger Jennifer Cheung, der er en af de
få rejsende, der er ankommet fra Kina
denne morgen.

Hun har skrevet under på, at hun nu er
sat i karantæne. Bryder hun reglerne,
risikerer hun en bøde på 22.000 kroner
og en fængselsstraf på seks måneder.

Hongkong giver corona-karantæne: Bliv inden døre i 14 dage, hvis du har
været i Kina
kl. 12:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/hongkong-giver-corona-karantaene-bliv-inden-doere-i-14-dage-hvis-du-har-vaeret-i-kina

-

Korrespondent om tysk regeringskrise: 'Mange frygter nazismens indtog'
kl. 13:55
https://www.dr.dk/nyheder/udland/korrespondent-om-tysk-regeringskrise-mange-frygter-nazismens-indtog

-

Thailandsk soldat skyder vildt omkring sig: Mange sårede og dræbte
kl. 14:01
https://www.dr.dk/nyheder/udland/thailandsk-soldat-skyder-vildt-omkring-sig-mange-saarede-og-draebte

-

DR S121 lør 08 feb 16:37:58
8.februar dr.dk/nyheder 15:45

DANSK MODE PRESSET AF CORONAVIRUS
På grund af frygten for at sprede
coronavirus, bliver der ikke udskibet
varer fra Kina.

- Det betyder, at danske
importørvirksomheder ikke får deres
varer, siger Michael Bremerskov Jensen,
fagchef for international handel i
Dansk Erhverv.

Det kan gå hårdt ud over den danske
modeindustri, der får syet varer i
Kina.

- Op mod halvdelen af vores produkter
kommer fra Kina. På årsbasis er det 10
millioner stykker tøj, siger
koncerndirektør Jens Poulsen, DK
Company.

Coronavirus risikerer at bremse nyt sommertøj for millioner
kl. 15:45
https://www.dr.dk/nyheder/indland/coronavirus-risikerer-bremse-nyt-sommertoej-millioner

-

DR S125 lør 08 feb 20:19:49
8.februar dr.dk/nyheder 19:25

PERSON ANHOLDT FOR BRANDSTIFTELSE
Der er lige nu et større politiopbud
ved Christiansborg midt i København.
Her har politiet anholdt den person,
der i går smed en brandbombe mod en
port på Christiansborg.

Det oplyser vagtchef Leif Hansen fra
Københavns Politi til DR Nyheder.

Angiveligt blev personen anholdt, mens
han forsøgte sig med brandstiftelse
endnu engang. Det var anden gang i dag,
oplyser vagtchefen.

Tidligere i dag efterlyste politiet med
billede en person, som de mener, står
bag den molotovcocktail, der sent i går
aftes blev kastet mod en af
Christiansborgs træporte.

Politiet anholder person efter flere forsøg på brandstiftelse ved
Christiansborg
kl. 19:25
https://www.dr.dk/nyheder/indland/politiet-anholder-person-efter-flere-forsoeg-paa-brandstiftelse-ved-christiansborg

-

DR S127 søn 09 feb 06:17:21
8.februar dr.dk/nyheder 21:00

FLERE DANSKERE EVAKUERET FRA WUHAN
Et tredje hold danskere er netop nu på
vej til Europa fra Kina. De er
evakueret fra Wuhan som følge af
coronavirusset, oplyser
udenrigsminister Jeppe Kodfod (S).

- Vi har fra dansk side iværksat to
evakueringer. To grupper danskere er
kommet hjem, og nu er vi i gang med den
tredje gruppe, der er på vej hjem nu.
Det sker i et tæt samarbejde gennem EU,
med andre europæiske lande og andre
nordiske lande, siger
udenrigsministeren i en video på
Twitter.

Tidligere er 14 danskere blevet
evakueret fra Hubei-provinsen.

Tredje hold danskere evakueret fra Wuhan
kl. 21:00
https://www.dr.dk/nyheder/indland/tredje-hold-danskere-evakueret-fra-wuhan

Kommentar:

HUSK karantænereglerne at alle SKAL isoleres i 14 dage -no
matter what!

Ellers kan du (uden at ønske det) komme til at sprede
sygdommen!

Kæden er - som sagt - ikke stærkere end det svageste led!

Briter smittet med coronavirus i skihytte i Frankrig
8. feb. 2020, 11:19
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-08-briter-smittet-med-coronavirus-i-skihytte-i-frankrig

-

Molotovcocktail kastet mod Christiansborg - person anholdt
8. feb. 2020, 05:18 Opd. 8. feb. 2020, 19:30
https://nyheder.tv2.dk/krimi/2020-02-08-molotovcocktail-kastet-mod-christiansborg-person-anholdt

-

Flere er nu døde af coronavirus end af sars i Kina
9. feb. 2020, 02:54
https://nyheder.tv2.dk/2020-02-09-flere-er-nu-dode-af-coronavirus-end-af-sars-i-kina

-

Hongkongs politi anholder 60 på månedsdag for aktivists død
09. feb. 2020, 05:30
https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-02-09-hongkongs-politi-anholder-60-pa-manedsdag-for-aktivists-dod

-

Vanvidsbilist fik en ubetinget frakendelse - men fik fire nye klip og
bragede ind i en bus
09. feb. 2020, 07:00 ...
Thailandsk politi dræber formodet gerningsmand bag massedrab
9. feb. 2020, 03:49 Opd. 9. feb. 2020, 07:07 ...

-

104 SVT Text Söndag 09 feb 2020

SVT Text

* = efter kl 06 Nyhetsrullen 188

* Skytten i Thailand dödad av polis..130

* Över 37 000 coronavirusfall i Kina 131
Britter smittade i Alperna.........132

* Nyval hålls i Azerbajdzjan.........133
* Regnet släckte enorm skogsbrand....134

* Malariamyggan söker värme..........135
Jämnt i parlamentsvalet på Irland..136

Syrisk offensiv trots varning......137
Svensk kvinna försvunnen på Hawaii 138

-

131 SVT Text Söndag 09 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 9 FEBRUARI

Över 37 000 coronavirusfall i Kina

Över 37 000 personer i Kina har
smittats av coronaviruset, uppger
landets myndigheter.

De kinesiska hälsomyndigheterna säger
att 811 personer har avlidit i
sviterna av viruset. Det är fler
dödsoffer än vad sarsviruset krävde
globalt 2002-2003. Då avled 774
personer över hela världen.

Världshälsoorganisationen WHO uppger
att läget har börjat stabiliseras, men
påpekar att det är för tidigt för att
kunna avgöra om virusspridningen har
nått sin kulmen. WHO kommer att sända
experter till Kina i början av veckan.

Kommentar:

811 / 37.000 * 100%
=
2,19 %

-

132 SVT Text Söndag 09 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 8 FEBRUARI

Britter smittade av virus i Alperna

Fem brittiska medborgare i Frankrike
har insjuknat i coronaviruset efter
att ha kommit i kontakt med en person
som nyligen besökt Singapore.

Samtliga vårdas på sjukhus, meddelar
franska myndigheter.

Personerna, varav ett barn, befann sig
i skidorten Contamines-Montjoie i
franska Alperna när de blev smittade
av coronaviruset och insjuknade.

Totalt har 11 personer i Frankrike nu
insjuknat i viruset.

-

133 SVT Text Söndag 09 feb 2020
UTRIKES PUBLICERAD 9 FEBRUARI

Nyval hålls i Azerbajdzjan

På söndagsmorgonen slog vallokalerna
upp dörrarna i Azerbajdzjan för ett
nyval som endast ser ut att stärka
president Ilham Aliyevs auktoritära
styre, rapporterar TT-AFP.

Aliyev upplöste parlamentet, som
domineras av hans styrande parti YAP,
i december förra året. Då byttes också
premiärministern samt en rad mångåriga
politiker ut inom regeringen.

Enligt oppositionen gjordes omstruktu-
reringen för att blidka allmänhetens
missnöje. Oppositionsledaren Ali
Karimli säger att hans parti AXCP
kommer att bojkotta valet.

-

NRK:
8. februar 2020 kl. 10:52 - 9. februar 2020 kl. 05:06, error

9. februar 2020 kl. 08:09

-

Was the Bible right? Inscription may confirm ancient Israel’s borders

Abel Beth-Maacah is mentioned in the Bible several times.

By ROSSELLA TERCATIN FEBRUARY 8, 2020 10:26
https://www.jpost.com/Israel-News/Was-the-Bible-right-Inscription-may-confirm-ancient-Israels-borders-616861